SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
geeft niksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Stenig me maar ik had geen inspiratie maar wilde wel de lapo pakken
Ja daag, dan moet ik eerst stenen gaan sjouwen, mij teveel werk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
uh nou okequote:
Ik zou je hooguit overladen met kusjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nu een kat die niet mn bh inkruiptquote:
quote:
Je hebt je ajax vlag er voor hangen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een kat die niet mn bh inkruipt
[..]![]()
Ik heb de perfecte beveiliging gevonden om kakkerlakken uit mijn drankkast te houden
quote:
Mag straffen ook op een andere manier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je hooguit overladen met kusjes
Altijd als ik LoLa probeer te hosselen komt er iemand tussen hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag straffen ook op een andere manier?
Het is maar een TT hoor, er komt wel weer een nieuwequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag straffen ook op een andere manier?
Mono ouwe baas.quote:
Dit keer ben ik het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd als ik LoLa probeer te hosselen komt er iemand tussen he
Ik vind het wel heel verdacht dat jij opeens ook weer aanwezig bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mono ouwe baas.
[..]
Dit keer ben ik het niet.
Dan ben je dus niet goed genoegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd als ik LoLa probeer te hosselen komt er iemand tussen he
Tss!!quote:
Ja kom weer eens buurtenquote:
Muhahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mono ouwe baas.
[..]
Dit keer ben ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |