SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.
geeft niksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Stenig me maar ik had geen inspiratie maar wilde wel de lapo pakken
Ja daag, dan moet ik eerst stenen gaan sjouwen, mij teveel werk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
uh nou okequote:
Ik zou je hooguit overladen met kusjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nu een kat die niet mn bh inkruiptquote:
quote:
Je hebt je ajax vlag er voor hangen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu een kat die niet mn bh inkruipt
[..]![]()
Ik heb de perfecte beveiliging gevonden om kakkerlakken uit mijn drankkast te houden
quote:
Mag straffen ook op een andere manier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je hooguit overladen met kusjes
Altijd als ik LoLa probeer te hosselen komt er iemand tussen hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag straffen ook op een andere manier?
Het is maar een TT hoor, er komt wel weer een nieuwequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag straffen ook op een andere manier?
Mono ouwe baas.quote:
Dit keer ben ik het niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd als ik LoLa probeer te hosselen komt er iemand tussen he
Ik vind het wel heel verdacht dat jij opeens ook weer aanwezig bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mono ouwe baas.
[..]
Dit keer ben ik het niet.
Dan ben je dus niet goed genoegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss!!quote:
Ja kom weer eens buurtenquote:
Muhahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mono ouwe baas.
[..]
Dit keer ben ik het niet.
Er is een verschil tussen..quote:
Doe daar eens wat aan danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja kom weer eens buurten![]()
ONZ is al een tijdje op sterven na dood, dus ik zwerf een beetje rond
Hey, ik ben wezen sporten ja!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel verdacht dat jij opeens ook weer aanwezig bent
quote:
Beter je best doen dan als je niet overtuigd bent dan jij meer te bieden hebt dan die ander.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Je weet toch dat ik nooit een gelegenheid onbenut laat...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar een TT hoor, er komt wel weer een nieuwe
Prima, alles voor de wind, mag niet klagenquote:
Ik win het sowieso wel van julliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter je best doen dan als je niet overtuigd bent dan jij meer te bieden hebt dan die ander.
Same, gaat prima. Zag dat je een leuk meisje aan de haak had geslagen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima, alles voor de wind, mag niet klagen
En met jou dan ?
Dat zullen we nog wel es zien...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik win het sowieso wel van jullie![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nie bang!!quote:
Okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik nooit een gelegenheid onbenut laat...
Mooiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same, gaat prima. Zag dat je een leuk meisje aan de haak had geslagen.
quote:
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi
Ja zeker, jackpot geraaktTot over mijn oren
quote:
Ik ben blij voor je broeder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi
Ja zeker, jackpot geraaktTot over mijn oren
u?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |