Wat mooi, waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Deze heb ik net besteld:
[ afbeelding ]
Tis goede kwaliteit, is lekker zacht en blijft ook lang goed na het wassen. Had een tijdje contact met de verkoopster. In ruil voor foto's in bepaalde kleding mocht ik gratis kleding hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Etsy is een platform waar iedereen z'n handgemaakte spullen (van sieraden tot tassen en kaarten) kan verkopen. Daardoor kun je in veel gevallen ook 'custom' verzoekjes doen.
Meer mensen die dingen via Etsy hebben gekocht?
(Tip voor mensen: kijk onder buy bij treasury, daar kom je vaak de leukste dingen tegen)
Kijk even in het vorige topic om te zien wat er zoal gekocht is.
Deze heb ik net besteld:
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/shop/NYhop?ref=shop_suggquote:
Dus ik loop nog achter ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ze hebben sinds kort ook geen Paypal meer, snap het ook niet
Ow die is leuk, welke shop komt die uit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een geschil met een verkoper. Shirt besteld, shirt staat al een maand op 'niet verzonden'.
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Wonderschoonquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:04 schreef saaw het volgende:
Ik koop vaak cadeautjes op Etsy![]()
Laats deze ketting gekocht voor een van mn beste vriendinnetjes
[ afbeelding ]
met paardenbloem pluis er in
Haha, vind die style gewoon enorm vet en eindelijk ook eens in mijn maat omdat hij alles aanpast op aanvraag.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:12 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit gaat Loki noooooit accepteren
Te koop via: http://www.etsy.com/nl/sh(...)f=l2-shopheader-name
Meer Funneh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moet ook zo te maken zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
haakpatronen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.etsy.com/nl/shop/WellRavelled?ref=l2-shopheader-name
Ah dankquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:41 schreef -Peach het volgende:
Je kunt eens kijken op dawanda.nl, is oorspronkelijk een Duitse site.
Met de hand kan ik het zelf ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je hebt ook nog www.metdehand.nl
Een hertenkop die je zelf nog in elkaar moet zetten, eigen ontwerp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Gezellig. Steeds meer verkopers!
Er is idd veel leuks te vinden. Maar ook leuk om zelf te verkopen (komt wel iets meer bij kijken dan ik verwacht had)
Wat verkoop jij?
ja ik ben wel benieuwd!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
Een hertenkop die je zelf nog in elkaar moet zetten, eigen ontwerp.
Ik wil je de link wel geven als je nieuwsgierig bent?
Ik zag jouw winkel net, superleuk!quote:Op maandag 6 januari 2014 16:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ja ik ben wel benieuwd!
Ik heb laatst deze gekocht
[ afbeelding ]
in het grijs. Lekker handig om mn telefoon enzo in mee te nemen.
Thanks. Dat staat gewoon netjes in de beschrijving hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow cool![]()
die is echt gaaf!!!!
Misschien is het een idee om erbij te vermelden hoe mensen het hoofd aangelverd krijgen (want dat vraag ik me nu dus even af)....
En wil je het hierbij katen of ga je nog meer dingen verkopen?
dat je het zelf moest doen snap ik en had ik gelezen, maar ik bedoel meer; hoe ga je h verpakken/verzenden. En krijg je losse stukken of is het 1 groot vel waar je zelf alles uit moet snijden? En zit er een beschrijving bij? (dat geloof ik wel, maar mssn handig om te vermelden).quote:Op maandag 6 januari 2014 22:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks. Dat staat gewoon netjes in de beschrijving hoorHet is een bouwpakket om het hertje zelf in elkaar te kunnen zetten. Het ontwerp + bouwpakket heb ik zelf gemaakt/ ontworpen en uitgeprint op A3 formaat. De rest mag de koper zelf doen
Ik freubel vrij veel, er komt wel meer op te staan. Ik ben sinds 2 januari online, dus ben écht net begonnen. Ik vind jouw draakje briljant trouwens!
Goeie tip. Ik heb het meteen aangepast!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat je het zelf moest doen snap ik en had ik gelezen, maar ik bedoel meer; hoe ga je h verpakken/verzenden. En krijg je losse stukken of is het 1 groot vel waar je zelf alles uit moet snijden? En zit er een beschrijving bij? (dat geloof ik wel, maar mssn handig om te vermelden).
En dankje, ik probeer ook vanalles uit. Van knuffels, tot sjaals en dekens. Zo blijf ik bezig
Ik vind je hert geweldig! kun je een tipje van de sluier oplichten wat er nog meer komt? Want dan weet ik of ik deze bambi op mijn verlanglijstje zet of nog even afwachtquote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik heb het meteen aangepast!
een triceratops als grapje voor me vriendquote:Op maandag 6 januari 2014 23:38 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik vind je hert geweldig! kun je een tipje van de sluier oplichten wat er nog meer komt? Want dan weet ik of ik deze bambi op mijn verlanglijstje zet of nog even afwacht
Koop dan een werkende vostok voor een paar tientjes op eBay?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze een tijd terug op Etsy gekocht voor een habbekrats. Wilde al een tijd zo'n vintage Sovjet-horloge. Hij loopt niet helemaal (zeg gerust helemaal niet) op tijd en je moet 'm elke dag opwinden. Maar ik vind het vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |