quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezje is een beetje boos nu ik een trap in z'n ballen heb gegeven, dus nu wil hij mij op alle manieren zwart maken. Laat hem maar.
Is geil voor picca's, jwtz.quote:
Haha, jij weet mijn ballen niet eens te vinden, nephomo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezje is een beetje boos nu ik een trap in z'n ballen heb gegeven, dus nu wil hij mij op alle manieren zwart maken. Laat hem maar.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
oh grapje![]()
ik bedoel natuuriljk 545
even vergeten dat het in de 500 zat ipv 400
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
VA jij postte laatst een leuk meisje, met all stars aan?
Met zo'n opmerking is 445 wel terechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
oh grapje![]()
ik bedoel natuuriljk 545
even vergeten dat het in de 500 zat ipv 400
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Omdat jij er geen een hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is geil voor picca's, jwtz.
[..]
Haha, jij weet mijn ballen niet eens te vinden, nephomo.
Brittaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking is 445 wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 2e fotoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nja we kregen van die oefen cito toetsen enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras, wat moest je er voor doen dan? Kan me er niks van herinneren
Ja idd, ik ben een beetje verliefdquote:
waarom post je foto's van een potlood met schoenenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh die heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nja we kregen van die oefen cito toetsen enzo
die ik niet maakte want ik had geen zin
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]
waarom post je foto's van een potlood met schoenen
Ik ook, mits ik niet zo gehaast zou gaan werkenquote:
Dan denk jij dat ik geen ballen heb, maar die heb jij zelf niet.quote:
whehehe kut citoquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan denk jij dat ik geen ballen heb, maar die heb jij zelf niet.
daarom ben ik ook bijna gezakt op m'n verkeersexamen in groep 7quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook, mits ik niet zo gehaast zou gaan werken![]()
8 jaar later: bij een MC tentamen met 40 vragen na 20 minuten klaar zijn en dan het vak op 2 vragen niet halen en dan tot de conclusie komen dat je beter had moeten lezen
Had dat mens toch gelijk
En niet eens justin bieberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef zwerty het volgende:
foto in OT klopt niet
babyface maar mannelijk lichaam
Dat zijn ook mijn standaardfouten inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
daarom ben ik ook bijna gezakt op m'n verkeersexamen in groep 7net aan geslaagd
dan was de vraag: "wat moet je in deze situatie niet doen?" en ik las het als "wat moet je in deze situatie doen?", dus ja, dan heb ik het foutADD en zulks
jij bent hommo dus jij begrijpt hoe vrouwen werken enzquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef Rezania het volgende:
Vriend maakt zich zorgen om één of andere meid waar we nooit mee omgaan, gaat hij mij ermee lastigvallen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef zwerty het volgende:
foto in OT klopt niet
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef zwerty het volgende:
foto in OT klopt niet
Jullie zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
OH wacht die heeft natuurlijk ook geen mannelijk lichaam
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
jij bent hommo dus jij begrijpt hoe vrouwen werken enz
dat is waarschijnlijk z'n logica
Ik heb niet eens groep 8 rekenen gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
ik vond het wel leukje hoefde er toch niet voor te leren
Deed je welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik niet, het was een leugen!! Stomme lado.
Nee, stiefzoon van Meneer Fotosoep geloof ik.quote:
kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]Als dat zijn logica echt is, is dat dus zo slecht.
Dan moeten ze hem eens scheren in zo'n reclame voor scheermesjes, in plaats van een computermodel.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
en dan je bass op vol vermogen zetten
huh, wat deed je dan ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb niet eens groep 8 rekenen gedaan
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
klopt
homovrienden zijn meer geschikt voor vrouwen, vragen waarom mannen zo denken enz enz
uhu uhuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem eens scheren in zo'n reclame voor scheermesjes, in plaats van een computermodel.
fixedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Zin in donderdag en vrijdag en zaterdag en zondag
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij had dat als gaygay niet mogen zeggen.
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
Gisteren whatsappte ik die jongen die ik ken uit Utrechten hij wilt afspreken hehehe
???quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
Gisteren whatsappte ik die jongen die ik ken uit Utrechten hij wilt afspreken hehehe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
groep zeven nog een keerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
huh, wat deed je dan ?![]()
Ik kreeg in groep 8 extra moeilijk werk omdat het gewone te makkelijk was![]()
Weet nog dat ik toen geen ruk snapte van die wortels en machten
Ja precies, dus daarom moeten wij als vrouw zijnde onze homovrienden raadplegen over het mannelijk brein. Want als je een heteroman daarmee lastig valt is het "huh", een homoman zal je echter helpenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]Net alsof homo's een neuk weten van vrouwen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]Ieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dit uit jouw fapfolder?
picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef Rezania het volgende:
[..]ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, je zoekt het maar lekker zelf uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja precies, dus daarom moeten wij als vrouw zijnde onze homovrienden raadplegen over het mannelijk brein. Want als je een heteroman daarmee lastig valt is het "huh", een homoman zal je echter helpen
busjongen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
nee hoorquote:
what about busjongenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
nee jongen van journalistiekquote:
gewoon?quote:
Ja daar ga ik nog wel een keer kijken in de DAquote:
jij bent dan ook niet mijn homovriendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, je zoekt het maar lekker zelf uit.
Vergeet niet mij als enig erfgenaam te maken!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
Ik heb morgen sollicitatiegesprek en dan moet ik treinen en kom ik rond middennacht bij mijn ouders en dan even een uurtje zitten, dan richting Schiphol om mensen op te halen die terug komen van vakantie, dan donderdag uitslapen en vrijdag naar Zoetermeer en werken, zaterdag en zondag werken, maandag mijn before-i-die-list vol maken en dinsdag operatie en dan ben ik overleden.
Paxje regelt mijn begrafenis. Voor vragen kunnen jullie bij hem zijn.
Je kan nooit genoeg homovrienden hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
[..]
jij bent dan ook niet mijn homovriend
die heb ik al
De PI geeft al genoeg reden om niet te antwoorden.quote:
kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan nooit genoeg homovrienden hebben.
geef maar aan mij andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Crack_ het volgende:
WAT EEN HOERNE MENSEN.
Ik wil mn piano verkopen, mensen hier kijken.. volop twijfel zus dit zus dat KOOP GEWOON FUCKING HOEREN.
Willen ze nog tot vrijdag even nadenken. Godverdomme KOOP gewoon
Enige wat jij van mij kan krijgen, is mijn dildo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vergeet niet mij als enig erfgenaam te maken!!!!
nee krabsquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige wat jij van mij kan krijgen, is mijn dildo.
Sowieso is deze niet goed voor je denk ik. Tis echt een beginnerding.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
geef maar aan mij anders
ohnee ik heb al 2 piano's
nahquote:
als ik jou was zou ik gewoon het ff doen, is kicken toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
De PI geeft al genoeg reden om niet te antwoorden.
neheeeequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eerst was het nodig
vorige week busjongen
deze week journaaljongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS, JONGEN OF MEISJE
gastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik gewoon het ff doen, is kicken toch?
Ik doe wel gewoon nog een jaartje over, 3/4 mensen met wie ik in deze klas het meeste mee om ga blijven ook zitten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezje heeft zijn gebroken maagdenvlies al gekregen, meer krijgt ie niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
JongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS, JONGEN OF MEISJE
jongen, duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS, JONGEN OF MEISJE
Zal wel een meisje zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS, JONGEN OF MEISJE
journaaljongenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eerst was het nodig
vorige week busjongen
deze week journaaljongen
een jongen van tc wilde vandaag met mij meeten. en hij is lekkerquote:
okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso is deze niet goed voor je denk ik. Tis echt een beginnerding.
zie jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen van tc wilde vandaag met mij meeten. en hij is lekker
rot opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat?Is gewoon lekker, ja toch?
HAHAHAHA ik weet wiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
een jongen van tc wilde vandaag met mij meeten. en hij is lekker
je weet dat ik gelijk hebquote:
niet seggequote:
quote:
grapjuhquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
gewoon altijd als ik een piano te koop/te geef zie denk ik OMFG HEBBEN
dan bedenk ik me dat dat dus echt bullshit is
nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan meerdere relaties tegelijk hebben toch
die linker is scheelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gillian Jacobs en Alison Bree
[ afbeelding ]
tcjongen, 450% zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
dus wordt het busjongen journaaljongen tcjongen of toch nodig
10/10 en 10/10quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gillian Jacobs en Alison Bree
[ afbeelding ]
Wel lekker thanks. Met jou ook hoop ik!?quote:
Is dat van italobrothers? :squote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
uptown downtown all around the world we're gonna jump now
Redelijk ja. laatste 2 dagjes afzien, wiskundequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel lekker thanks. Met jou ook hoop ik!?
Voelt oud zeker, of niet?quote:
Ik heb wel eens iets over jou gehoord, geloof ik. Je werkte bij een koffietent, toch?quote:
daar is msacras het niet mee eensquote:
billy joelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
uptown girl
she's been living in an uptown world
Klopt, iemand die vertelde ooit dat jij ook woont waar ik woon en ik heb je naam altijd onthouden omdat ik het zo'n leuke naam vindquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelt oud zeker, of niet?
Is dit een leuke SC?
[..]
Ik heb wel eens iets over jou gehoord, geloof ik. Je werkte bij een koffietent, toch?
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Redelijk ja. laatste 2 dagjes afzien, wiskundemorgen om 10:30 vakantie
voelt inderdaad oud, maar hier ben ik de oudstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelt oud zeker, of niet?
Is dit een leuke SC?
[..]
Ik heb wel eens iets over jou gehoord, geloof ik. Je werkte bij een koffietent, toch?
moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
uptown girl
she's been living in an uptown world
stu is de oudstequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voelt inderdaad oud, maar hier ben ik de oudstenu niet meer dan
![]()
ja hoor
ouwe poepzakquote:
zeker! daarna 3 dagen feesten, zondag dansvoorstellingquote:
We didn't start the fire.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, iemand die vertelde ooit dat jij ook woont waar ik woon en ik heb je naam altijd onthouden omdat ik het zo'n leuke naam vindik drink altijd verse munt thee met een kaneelstokje
Ik ben jong in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voelt inderdaad oud, maar hier ben ik de oudstenu niet meer dan
![]()
ja hoor
quote:ik noem mijn ouders of poepzak of Oude Hindoestaan.Ik
Dat klinkt goed zeg. Druk maar wel erg leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
zeker! daarna 3 dagen feesten, zondag dansvoorstelling, even vrij, een week feesten, en op vakantie
tussendoor ook nog werken, maar dat mag de pret niet drukken
jijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
ik noem mijn ouders of poepzak of Oude Hindoestaan.Ik
mijn vader vond het grappigquote:
Zo stokoud ben ik nou ook weer niet hoorquote:
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We didn't start the fire.
[..]mensen kennen mij?
Is het die tent op de hoek van de bree?
[..]
Ik ben jong in mijn hoofd
jazekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg. Druk maar wel erg leuk
Wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We didn't start the fire.
[..]mensen kennen mij?
Is het die tent op de hoek van de bree?
[..]
Ik ben jong in mijn hoofd
Nog niets bijzonders eigenlijk. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland en overweeg om vanuit daar nog bijv. 2 weken ergens anders naartoe te gaan. Misschien CAquote:
Kom je hier langs? Leuk!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niets bijzonders eigenlijk. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland en overweeg om vanuit daar nog bijv. 2 weken ergens anders naartoe te gaan. Misschien CA
Oké, dat is wel heel vet!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niets bijzonders eigenlijk. Ik ga voor 5 of 6 weken naar Nederland en overweeg om vanuit daar nog bijv. 2 weken ergens anders naartoe te gaan. Misschien CA
Owja, die. Is dat een beetje fijn werken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
ehhm ja om de hoek bij de bree zegmaarbij de pilarenbrug (koornburg)
Wacht wat? Sinds wanneer ben jij mod?quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
Dat pingeltje aan het begin doet me denken aan een lied van Inna? Amazing ofzo?
Hoop ik maar. Als het alleen NL is is het niet heel spannend maar ach, wel lekker langquote:
Is heel leuk werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, die. Is dat een beetje fijn werken?
[..]
Wacht wat? Sinds wanneer ben jij mod?
Je loopt achter kneelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ook wel leuk hoor, bij familie enzo langs?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop ik maar. Als het alleen NL is is het niet heel spannend maar ach, wel lekker lang
Hoe oud bent u dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo stokoud ben ik nou ook weer niet hoor
Ik zie alleen mijn ouders en zus van mijn familie hoor, maar ja, dat en een paar vrienden/kennissenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook wel leuk hoor, bij familie enzo langs?
Zo voelde ik me vanmorgen wel jaquote:
Das ook wel weer leuk tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie alleen mijn ouders en zus van mijn familie hoor, maar ja, dat en een paar vrienden/kennissen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow das oud. Oudste FOK!er die ik ken.
Alles gaat maar sluitenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Is heel leuk werkenMaar hij gaat 28 juli sluiten
dan ga ik verder in andere vestigingen.
Hoi Ryan. Ik ben Kaneel.quote:
Altijdquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles gaat maar sluiten
Wat komt er voor in de plaats?
[..]
Hoi Ryan. Ik ben Kaneel.
[..]
Altijd
too hot to handle?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Ik zou het niet weten. Er zou een broodjeszaak komen, maar volgensmij zien die mensen er van af want de huur in het pand is enorm duur.Daarom moeten wij er ook uit, hoge kosten.
66 ;oquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook al jaren niet meer online geweest
dolle_hond
zwerty serieus nemenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Maar jij was toch iets van 16?
Maar al zo'n 7 jaar niet meer actief (met dat account)quote:
Het verbaast me altijd dat er 20.000 kappers in zo'n dure straat kunnen zitten, maar een boekhandel of een meubelzaak het niet kan opbrengen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Ik zou het niet weten. Er zou een broodjeszaak komen, maar volgensmij zien die mensen er van af want de huur in het pand is enorm duur.Daarom moeten wij er ook uit, hoge kosten.
wel met een ander?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar al zo'n 7 jaar niet meer actief (met dat account)
Misschien heb jij de trend wel gezetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef msacras het volgende:
[..]
oh, ik gebruikte dat al voor ik fok ook maar kende
jijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mij serieus nemen![]()
Toto serieus nemen
Ja volgens mij is zwerty gewoon het nieuwe account van dolle_hond ofso.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar al zo'n 7 jaar niet meer actief (met dat account)
Die geruchten gaan maar dat weet ik nietquote:
Sinds.. Dat ga ik even zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |