Blijkbaar nog bijzonder genoeg dat mensen er niet standaard vanuit gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh ja, want homoseksueel zijn is bijzonder.
Nee, want ik weet niet meer hoe je heet, dus ik kan ze niet vinden.quote:
Dus eigenlijk weet je niet wie je op Facebook hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet meer hoe je heet, dus ik kan ze niet vinden.
Ik zou je nog niet aanraken met een 10 meter lange stok.quote:
Jawel, nu weet ik het weer. Maar je hebt maar één foto waar je op staat, en dan nog maar half.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je niet wie je op Facebook hebt?
Op lucht gebaseerde onzin natuurlijk. Je hebt nog nooit pics van mij gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet aanraken met een 10 meter lange stok.
Wel meer foto's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, nu weet ik het weer. Maar je hebt maar één foto waar je op staat, en dan nog maar half.
In mijn gedachte lijk je op RuPaul.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Op lucht gebaseerde onzin natuurlijk. Je hebt nog nooit pics van mij gezien.
No shit, Sherlock.quote:
quote:
Gaat ook erg lastig met die foto's die op Facebook staan.quote:
Wel mooi innerlijk, toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook erg lastig met die foto's die op Facebook staan.
Jij weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt.
Hij is niet zo kieskeurig hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
gatverdamme viezerik![]()
![]()
je moest je schamen!![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest reageren, omdat je anders te weinig reacties op je topic kreeg ofso ?
Poepstamper.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is het punt van dit topic? Dat je een poepstamper bent weten we toch allemaal wel.
Aldo, UDOWU-maat.quote:
Iewl.quote:
Wat probeer jij hier te doen? Ben je een undercoveragent van Etsu of zo?quote:
Hij die poep stampt is top?quote:
Sinds wanneer mag Etsu mij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat probeer jij hier te doen? Ben je een undercoveragent van Etsu of zo?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij die poep stampt is top?
[..]
Sinds wanneer mag Etsu mij?
Etsu probeert mij ook altijd toe te laten geven dat ik een bottom ben, daarom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij die poep stampt is top?
[..]
Sinds wanneer mag Etsu mij?
Heeft hij je gebottomed dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu probeert mij ook altijd toe te laten geven dat ik een bottom ben, daarom.
De top neukt de bottom in zijn aars. Als je bottomed voor iemand wordt jij geneukt.quote:
Jij.quote:
Zodra Pasen, Pinksteren en Kerst op één dag vallen.quote:
ow jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Hebben we toch een kwartier geleden nog gedaan schat
Evenals ik twijfel of je enig intellect bezit.quote:
morgen weer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef msacras het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer.
komt wel goed schatje
Sorry papa beerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:09 schreef Rezania het volgende:
Verdomme Aldo, open je eigen hosseltopic of zo.
vandaag waren we bij mij dus morgen mag jij je bed beschikbaar stellen ok?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
morgen weer?voordat ik Nederland ontvlucht?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Evenals twijfel ik of ik enig intellect bezit.![]()
Weejo, harde comeback, ben emotioneel helemaal ondersteboven nu.quote:
Ik heb niet genoeg pakken daarvoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorry papa beer![]()
hoezo ben jij geen wingman
Ja maar ja maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:10 schreef msacras het volgende:
[..]
vandaag waren we bij mij dus morgen mag jij je bed beschikbaar stellen ok?
ik ga je wel misschien hoor
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja maar ja maarik moet morgen naar Schiphol dus ik kom langs jouw woonplaats
gaan we meteen even langs de Ikeaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:12 schreef msacras het volgende:
[..]ik denk er nog even over na. je hebt er weer een bende van gemaakt (bed kapot en zulks) dus dan moet ik weer gaan opruimen.
Laat je autipasje eens zien,jongeman.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weejo, harde comeback, ben emotioneel helemaal ondersteboven nu.
Heb ik niet, sorry.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:15 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Laat je autipasje eens zien,jongeman.
Hmm, balletjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaan we meteen even langs de Ikeatrakteer ik op balletjes
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een penis in mijn aars lijkt mij tevens zeer onpraktisch
Misschien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gaan we meteen even langs de Ikeatrakteer ik op balletjes
Ik lust wel van een lekkere frikandel.quote:
Je hoeft er ook niet mee te lopen of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een penis in mijn aars lijkt mij tevens zeer onpraktisch
element nr.1 dat je homo bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lust wel van een lekkere frikandel.
Is goed, dan kom je s'ochtends langs en dan zet ik je smiddags weer thuis afquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
[..]
alleen als we morgen naar jouw huis gaan
Dat ik homo ben wist ik al, Captain Obvious. Tering zeg.quote:
Kom maar terug als je balletjes zijn ingedaald.quote:
Als je toegeeft dat je homo bent moet ik nu direct stoppen met quoten met je!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik homo ben wist ik al, Captain Obvious. Tering zeg.
wat is datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom maar terug als je balletjes zijn ingedaald.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is goed, dan kom je s'ochtends langs en dan zet ik je smiddags weer thuis af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou meid, wat een verlies, echt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Als je toegeeft dat je homo bent moet ik nu direct stoppen met quoten met je!![]()
Gehaktballen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]dan mag het
Gelukkig gaat die snel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou meid, wat een verlies, echt.
[..]
Gehaktballen.
okequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik mijn bioscoopbroek aandoen?
Doe maar iets eerder, we moeten wel de tijd nemen uiteraardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef msacras het volgende:
[..]
hoe laat kan ik er zijn? uurtje of 2?
papa beer, wat zei ik nou net?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
Verdomme, stelletjes hetero's, ga ergens anders flirten.
Luister godverdomme naar je vader, Beertje Jr. Anders krijg je geen avondeten.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luister godverdomme naar je vader, Beertje Jr. Anders krijg je geen avondeten.
dat is waarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe maar iets eerder, we moeten wel de tijd nemen uiteraard
quote:
Als Rez de vader van Aldo is.... is Rez dan ook mijn schoonvader?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Luister godverdomme naar je vader, Beertje Jr. Anders krijg je geen avondeten.
Ik ga er toch van uit dat je top bentquote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Als Rez de vader van Aldo is.... is Rez dan ook mijn schoonvader?
Mensen zeggen vaak 'Je ziet het niet aan je.' als ik uit de kast kom, dus waarschijnlijk.quote:
Ja, en ik zal hem eens even goed opvoeden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Als Rez de vader van Aldo is.... is Rez dan ook mijn schoonvader?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er toch van uit dat je top bent
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak 'Je ziet het niet aan je.' als ik uit de kast kom, dus waarschijnlijk.
[..]
Niet nodig, ik zal hem morgen eens even een flink pak slaag gevenquote:Ja, en ik zal hem eens even goed opvoeden.
Weet je wel niet hoe leuk het is om uit de kast te komen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
[..]Moet je wel vaak uit de kast komen, dan is het makkelijker als je gewoon een nicht bent.
[..]
Niet nodig, ik zal hem morgen eens even een flink pak slaag geven![]()
![]()
Dat lijkt me ook wel weer leuk jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoe leuk het is om uit de kast te komen?
En doe dat maar, verdient hij wel.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer leuk ja
Daar dacht ik laatst nog over na, ik zou graag lesbienne zijn, gewoon om uit de kast te kunnen komen tegenover iedereen.Gelukkig is m'n zus er nog.
Sinds altijd al? Hoe wil je het anders noemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Azorius het volgende:
Oke, dikke prima.
Waarom noemen ze het 'uit de kast komen' eigenlijk?
In de kast zie je geen flikkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Azorius het volgende:
Oke, dikke prima.
Waarom noemen ze het 'uit de kast komen' eigenlijk?
Is je zus ene potje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer leuk ja
Daar dacht ik laatst nog over na, ik zou graag lesbienne zijn, gewoon om uit de kast te kunnen komen tegenover iedereen.Gelukkig is m'n zus er nog.
Geen naam gevenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
Sinds altijd al? Hoe wil je het anders noemen?
quote:
gezelligquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
[..]
nja nog niet uit de kast, maar ik weet haast zeker van wel
Als je iets specifiek gaat benoemen gaan mensen iets al snel als anders en speciaal zien. Dit geldt voor praktisch alles; niet alleen geaardheid.quote:
het kan me vrij weinig boeien om eerlijk te zijnquote:
Het is gewoon om te zeggen dat je homoseksualiteit nog niet bekend was bij andere maar nu wel, wat boeit het?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Azorius het volgende:
[..]
Als je iets specifiek gaat benoemen gaan mensen iets al snel als anders en speciaal zien. Dit geldt voor praktisch alles; niet alleen geaardheid.
Vrij weinig, eigenlijk. Ik vind het gewoon ronduit vreemd dat mensen het een speciale naam gevenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
Het is gewoon om te zeggen dat je homoseksualiteit nog niet bekend was bij andere maar nu wel, wat boeit het?
Nee, dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar nog bijzonder genoeg dat mensen er niet standaard vanuit gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Maisnon.quote:
Nee, dan kom je in Narnia terecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Als he aan de achterkant vaan de kast eruit komt, ben je dan hetero.
quote:
Drama alom, wereld zou op z'n kop liggen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Fopje het volgende:
Uit de kast komen..
Klerehomo.Flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |