Blijkbaar nog bijzonder genoeg dat mensen er niet standaard vanuit gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh ja, want homoseksueel zijn is bijzonder.
Nee, want ik weet niet meer hoe je heet, dus ik kan ze niet vinden.quote:
Dus eigenlijk weet je niet wie je op Facebook hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet meer hoe je heet, dus ik kan ze niet vinden.
Ik zou je nog niet aanraken met een 10 meter lange stok.quote:
Jawel, nu weet ik het weer. Maar je hebt maar één foto waar je op staat, en dan nog maar half.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je niet wie je op Facebook hebt?
Op lucht gebaseerde onzin natuurlijk. Je hebt nog nooit pics van mij gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou je nog niet aanraken met een 10 meter lange stok.
Wel meer foto's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, nu weet ik het weer. Maar je hebt maar één foto waar je op staat, en dan nog maar half.
In mijn gedachte lijk je op RuPaul.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Op lucht gebaseerde onzin natuurlijk. Je hebt nog nooit pics van mij gezien.
No shit, Sherlock.quote:
quote:
Gaat ook erg lastig met die foto's die op Facebook staan.quote:
Wel mooi innerlijk, toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat ook erg lastig met die foto's die op Facebook staan.
Jij weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt.
Hij is niet zo kieskeurig hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
gatverdamme viezerik![]()
![]()
je moest je schamen!![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moest reageren, omdat je anders te weinig reacties op je topic kreeg ofso ?
Poepstamper.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is het punt van dit topic? Dat je een poepstamper bent weten we toch allemaal wel.
Aldo, UDOWU-maat.quote:
Iewl.quote:
Wat probeer jij hier te doen? Ben je een undercoveragent van Etsu of zo?quote:
Hij die poep stampt is top?quote:
Sinds wanneer mag Etsu mij?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat probeer jij hier te doen? Ben je een undercoveragent van Etsu of zo?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij die poep stampt is top?
[..]
Sinds wanneer mag Etsu mij?
Etsu probeert mij ook altijd toe te laten geven dat ik een bottom ben, daarom.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij die poep stampt is top?
[..]
Sinds wanneer mag Etsu mij?
Heeft hij je gebottomed dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu probeert mij ook altijd toe te laten geven dat ik een bottom ben, daarom.
De top neukt de bottom in zijn aars. Als je bottomed voor iemand wordt jij geneukt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |