Ongeletterde, Newsnight is een steengoed programma. En nu bouwen we de spanning tenminste lekker op!quote:
Mja, BBC nieuws. Dat wordt altijd verdraaid enzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:00 schreef tim. het volgende:
[..]
Ongeletterde, Newsnight is een steengoed programma. En nu bouwen we de spanning tenminste lekker op!
We doen gewoon alsof.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik het niet eens echt meegemaakt
Dat zijn we nu al aan het doen inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik (of wij) alweer wat spamrecords gaan verbreken deze nacht
Net bij Foals veel te hard, nu te zacht. De verslaggeving van BBC is geweldig, maar ze moeten echt beter leren mixen.quote:
Nu is het al wat beter dochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net bij Foals veel te hard, nu te zacht. De verslaggeving van BBC is geweldig, maar ze moeten echt beter leren mixen.
Ze hebben zelfs 45 minuten de tijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net bij Foals veel te hard, nu te zacht. De verslaggeving van BBC is geweldig, maar ze moeten echt beter leren mixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |