Inderdaad, hup!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:59 schreef Merkie het volgende:
Vier shows in Duitsland aangekondigd voor november. Even een uitstapje naar Nederland moet kunnen.
Inderdaad:quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:59 schreef Merkie het volgende:
Vier shows in Duitsland aangekondigd voor november. Even een uitstapje naar Nederland moet kunnen.
Wanneer komt de aankondiging voor Nederland?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Aisumasen het volgende:
...waarvan Düsseldorf voor sommigen van ons dichterbij dan Amsterdam zou zijn. Wel een schijtzaal.
"Niets gepland". Zoals gezegd denk ik dat ze weer even dingen voor hunzelf gaan houden. 3VOOR12 was ook al niet te spreken over dat hun exclusieve BKS-opnames all over YouTube stonden en die zijn dus ook door hogere hand neergehaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wanneer komt de aankondiging voor Nederland?
Hoe naïef is 3VOOR12 dan dat ze daar niet te spreken over zijn? Dat kan je toch 1000 jaar van tevoren aan zien komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
"Niets gepland". Zoals gezegd denk ik dat ze weer even dingen voor hunzelf gaan houden. 3VOOR12 was ook al niet te spreken over dat hun exclusieve BKS-opnames all over YouTube stonden en die zijn dus ook door hogere hand neergehaald.
Vette foto inderdaad!quote:
En aangezien AM de enige band van betekenis isquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Tchock het volgende:
Ziggo Dome lijkt tot doel gesteld te hebben zo snel mogelijk na de opening iedere band van betekenis binnen te halen.
Nepfan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Aisumasen het volgende:
Ahhhh godverredome, ik kan morgen niet eens live naar de televisieuitzending kijken!!!
Uhmm.. Ik dacht dat de wifi-tractoren hun werk daar zo goed deden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Aisumasen het volgende:
Ahhhh godverredome, ik kan morgen niet eens live naar de televisieuitzending kijken!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |