PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Nee want dan moet je er ook meteen veel verstand van hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef n0ir het volgende:
Maak gewoon een toerdefrans slowchat aan
wielrennen![]()
allebeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik Quintero in mijn liga MX team zetten of in mijn serie a/colombia team houden ?
Dit heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende: En dan moet je zo over die banken klimmen als je vroeg klaar bent ( altijd uiteraard, want ongelooflijke eindbaas
) en altijd bang dat ik dan uit mijn broek scheur ofzo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel goede opties zijn er, maar als ik echt maar 1 team mocht maken dan zou het dit zijn:
Elyou - Castaignos
Huseklepp - Duarte
Tettey - Holla
Rindaroy - Hovland - Donk - Van Rhijn
Padt
Sowieso die Noorse linkerkant. Rechts kunnen bijv. ook Duitsers met Mlapa, Leitner, Hoger, Diekmeier,Kirchoff en Fahrmann.
Donkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn team sinds begin oktober 2012
Jammer dat er nooit IF's voor één van deze spelers zijn uitgekomen. Wel grappig want toen in de eerste maand had ik al tegen Kevin gezegd hoe goed dat team wel niet is.
4222, lekker veel ruimte achter de spitsenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn team sinds begin oktober 2012
Jammer dat er nooit IF's voor één van deze spelers zijn uitgekomen. Wel grappig want toen in de eerste maand had ik al tegen Kevin gezegd hoe goed dit team wel niet is.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lief dagboek,
Ik had vandaag een date. Het was superkutverschrikkelijk. Na een halfuur weer weggegaan.
Doei
Niet zoveel te vertellen. Het klikte voor geen meter en nuchter ergerde ik me dood aan elk woord wat ze uitsprakquote:
Bron?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV gaat Maher btw samen kopen met een investeringsmaatschappij. Beiden 50 procent, en dus ook van de winst later. Risico van 4 miljoen dus maar
Thijs Slegers. Zelfde investeerder die ook in de winterstop mee zou doen.quote:
Dan is het de gok wel waardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Zelfde investeerder die ook in de winterstop mee zou doen.
holy shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)zen_in_nyc.html#more
Dit topic op GS
lijkt me wel een risico als investeerder. totaal geen controle over, stel je een el hamlap/ frank de boer scenario krijgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thijs Slegers. Zelfde investeerder die ook in de winterstop mee zou doen.
Het zal wel iemand met een PSV-hart zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me wel een risico als investeerder. totaal geen controle over, stel je een el hamlap/ frank de boer scenario krijgt.
Meer dan 4 miljoen voor Maher betalen vind ik eigenlijk al belachelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
lijkt me wel een risico als investeerder. totaal geen controle over, stel je een el hamlap/ frank de boer scenario krijgt.
maar de visie die jij op voetbal hebt kennen we inmiddels wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meer dan 4 miljoen voor Maher betalen vind ik eigenlijk al belachelijk
Dat had je voor de date toch ook kunnen wetenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet zoveel te vertellen. Het klikte voor geen meter en nuchter ergerde ik me dood aan elk woord wat ze uitsprak
Als iedereen mijn visie volgt dan zouden er een hele hoop clubs beter voor staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar de visie die jij op voetbal hebt kennen we inmiddels wel.
dan zou iedere voetballer op zijn 25e klaar en afgeschreven zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iedereen mijn visie volgt dan zouden er een hele hoop clubs beter voor staan
Ja, daar word je niet vrolijk van. Toen ik in Manhattan was noemde de tourguide wat prijzen op van appartementen waar we langs reden. $5,000-$10,000 per maand is daar heel normaal voor een paar vierkante meter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shit
ik wist wel dat het duur was, maar zo duur
Want? Omdat ik ervaring overschat vind?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan zou iedere voetballer op zijn 25e klaar en afgeschreven zijn.
Nee met uitgaan en via whatsapp was het andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat had je voor de date toch ook kunnen weten
Je verdient erook makkelijker veel geldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, daar word je niet vrolijk van. Toen ik in Manhattan was noemde de tourguide wat prijzen op van appartementen waar we langs reden. $5,000-$10,000 per maand is daar heel normaal voor een paar vierkante meter.
Voortaan paar keer bellenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee met uitgaan en via whatsapp was het anders
Ik was laatst met een chick aan het whatsappen maar toen ze zei dat ze medicijnen nam omdat ze depressief was heb ik d'r maar heel snel geblokkeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee met uitgaan en via whatsapp was het anders
Terecht, die labiele kutwijven moet je meteen dumpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was laatst met een chick aan het whatsappen maar toen ze zei dat ze medicijnen nam omdat ze depressief was heb ik d'r maar heel snel geblokkeerd
Bellen, lol. U 4 real?quote:
Waar ben je die leren kennen danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik was laatst met een chick aan het whatsappen maar toen ze zei dat ze medicijnen nam omdat ze depressief was heb ik d'r maar heel snel geblokkeerd
Kwam d'r laatst nog tegen met uitgaan dat was wel een beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Terecht, die labiele kutwijven moet je meteen dumpen.
Kwam haar tegen met uitgaan en toen hadden we nummers uitgewisseldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar ben je die leren kennen dan
En ja meteen afstand van doen. Terecht. Al is blokkeren miss wel wat hard. Gewoon zeggen dat je verhuist naar het buitenland
Ja lijkt mij wel. Ik snap vrouwen sowieso nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam d'r laatst nog tegen met uitgaan dat was wel een beetje ongemakkelijk
ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel. Ik snap vrouwen sowieso niet
Dordrecht?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Huis ontploft lol
Edit: Die kut afbeelding doet het niet
Ik wist wel half hoe die klonk. Maar je gaat echt niet zitten bellen met een meisje voor de eerste date lolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jongen dan weetje tenminste hoe der stem klinkt
Had ze een mannenstem ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist wel half hoe die klonk. Maar je gaat echt niet zitten bellen met een meisje voor de eerste date lol
quote:
Sowieso is bellen om het bellen (dus in een relatie) ongemakkelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bellen met iemand die je niet goed kent is sowieso ongemakkelijk
Dat krijg je er van als je onbeperkt coins kan verkopen. Dan word je een skere ginger zonder zielquote:
Zolang je maar geen half uur gaat bellen gaat het prima. Je moet gewoon weten wanneer je op moet hangen als je met je vriendin beltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso is bellen om het bellen (dus in een relatie) ongemakkelijk
Waarom niet Whappen ( Thorbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso is bellen om het bellen (dus in een relatie) ongemakkelijk
Ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom niet Whappen ( Thorben) veel beter te doen
Die maakt dreetje dan ook niet zelf. Krijgt hij aangeleverd van zijn leverancier(s)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje maakt geen filmpjes meer maar wel een nieuwe banner
Misschien moet hij ook maar zn filmpjes door andere laten makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die maakt dreetje dan ook niet zelf. Krijgt hij aangeleverd van zijn leverancier(s)
Doet die Irakees toch al ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook maar zn filmpjes door andere laten maken
Dat jullie nou niet weten wat whappen isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom niet Whappen ( Thorben) veel beter te doen
Zeg gewoon whatsappen manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat jullie nou niet weten wat whappen is
whappen is een contaminatiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat jullie nou niet weten wat whappen is
appen, jij voegt er wh aan toequote:
Walcott natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Wie vinden jullie de beste RW uit de BPL ?,
ik persoonlijk vind Johnson wel erg fijn spelen
Kon ie geen fatsoenlijk pak kopen van zijn nieuwe salaris?quote:
quote:
Nope, hele dag aan het leren/fok!ken. Niet echt het leukste om te doen.quote:
Nee jonge pace = alles.quote:
RW Barfa RM Valenciaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef Maver24 het volgende:
Wie vinden jullie de beste RW uit de BPL ?,
ik persoonlijk vind Johnson wel erg fijn spelen
Nee ik was werken maar las dat je kon voetballen met paar RKC'ers enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nope, hele dag aan het leren/fok!ken. Niet echt het leukste om te doen.
Dacht je dat je me gespot had?
Appen? Dat is het gebruiken van een app?quote:
Grappig. Beetje ons niveau dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik was werken maar las dat je kon voetballen met paar RKC'ers enzo.
Ja dat denk ik welquote:
toefjes is een dagje zoet geweest zie ikquote:
Te goedkoopquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen nog een CB en een keeper en dan is het af
Dat middenveldquote:
Dat is echt een kut middenveldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ze zijn wel klein ja
Spuit 11quote:
Goed nummer wel dat Madre me quiero un Frikandelquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed nummer wel dat Madre me quiero un Frikandel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 1e team voor het nieuwe toernooiNog MOTM Hernandez
Ik vond gargano echt heel slechtquote:
Ik moest hem wel gebruikenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond gargano echt heel slecht
thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Over een 20 minuten begint de maintenance van PSN.
Dus als je nog moet inloggen DO IT NAAOOOO
quote:
Flikkerquote:
Treurigheid ten topquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
compleet team met attribute kaartjes in de finale
No hablo Espagnol...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad. Dus ik heb die spaanse coño even een berichtje gestuurd
Ik wacht vaak tot na de wedstrijd. Mijn ervaring is dat dat soort gasten alleen maar irritanter en vastberadener gaat spelen als je ze vooraf al uitscheldtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat ie de woorden 'fucker' en 'cunt' wel begrijpt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
red ik dit met 26k?
van rhijn is al 7k ofzo. Als hij niet duurder is.
oh ik had gestuurd na met 3-0 naar huis gestuurd te zijn hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wacht vaak tot na de wedstrijd. Mijn ervaring is dat dat soort gasten alleen maar irritanter en vastberadener gaat spelen als je ze vooraf al uitscheldt
Praat normaal, gij ben ok mar nun brabandur, net as ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lach me niet uit. Ik ben een skere niggur
Mensen willen niet wachten dohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef DuTank het volgende:
Wie snapt dit? Ik heb een aantal keer een Diakite voor 1700 open bid erop gezet, raakte ik aan straatstenen niet kwijt. Toen heb ik 'm voor 1700 open bid en 2000 BIN erop gezet. Kwartiertje erop gestaan.
Diakite kost toch maar 1k?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef DuTank het volgende:
Wie snapt dit? Ik heb een aantal keer een Diakite voor 1700 open bid erop gezet, raakte ik aan straatstenen niet kwijt. Toen heb ik 'm voor 1700 open bid en 2000 BIN erop gezet. Kwartiertje erop gestaan.
Thanksquote:
Ooit gehoord van een kwestie van geduld? Dat hebben mensen dus nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef DuTank het volgende:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Praat normaal, gij ben ok mar nun brabandur, net as ik.
Ik dus te laatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef Fuszy het volgende:
Over een 20 minuten begint de maintenance van PSN.
Dus als je nog moet inloggen DO IT NAAOOOO
Nja, deze was in 3-5-2, misschien dat dat scheelt.quote:
Waarschijnlijk kan je nog wel connecten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik dus te laat
Daar gaat mijn FIFA Avond
quote:
quote:
quote:
quote:
Thanks allenquote:
als het goed is kan je nog wel online spelen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik dus te laat
Daar gaat mijn FIFA Avond
Nope, krijg de mededeling dat er onderhoud is aan PSNquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het goed is kan je nog wel online spelen hoor
Geen idee. Ben er waarschijnlijk vrijdag ff. Verjaardag vieren in de kroegquote:
Waarschijnlijk weg vrijdag maar heel misschien kan ik dan wel ff biertje drinken. Zaterdag dreamfields dus ga het niet te gek makenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er waarschijnlijk vrijdag ff. Verjaardag vieren in de kroeg
Gewoon binnenkomen en roepen: FUSZY JE HEBT GODVERDOMME MIJN VRIENDIN GENEUKT! Dan ren ik wel weg. Wel boos blijven hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weg vrijdag maar heel misschien kan ik dan wel ff biertje drinken. Zaterdag dreamfields dus ga het niet te gek maken
Zou vreemd zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon binnenkomen en roepen: FUSZY JE HEBT GODVERDOMME MIJN VRIENDIN GENEUKT! Dan ren ik wel weg. Wel boos blijven he
Vast wel anders zou het niet uitgezonden worden.quote:
Er zitten geen lekkere wijven in, dus ook niet de moeite.quote:
Je dacht toch niet dat ik serieus twijfelde om Albert zo maar weg te zappen ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zitten geen lekkere wijven in, dus ook niet de moeite.
Zit je daar bij elkaar of niet? Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Telesport Tourpoule is ook leuk denk ik
Volgens mij kijken ze mij ook raar aan dan. Ik bedoel welke idioot verzint Fuszy nu weerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn
Verder ken ik daar te veel mensen
Nouja jij dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze mij ook raar aan dan. Ik bedoel welke idioot verzint Fuszy nu weer.
Herkenbaar, wil je mij endorsenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mensen die mij vragen op Linkedin een aanbeveling voor ze te schrijven, terwijl ik nog geen 3 dagen met ze heb samengewerkt
Sowieso, vragen om aanbevelingen
Vorig jaar was het 20 renners selecteren in totaal, en dagelijks er 5 of 7 daarvan (weet niet het aantal meer) kiezen, die dan gelden voor de etappe van die dagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit je daar bij elkaar of niet? Wat is het verschil?
Dat is ook wel leuk jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 20 renners selecteren in totaal, en dagelijks er 5 of 7 daarvan (weet niet het aantal meer) kiezen, die dan gelden voor de etappe van die dag
ja ben op zoek naar een andere club omdat ik met een goede LCAM wil spelen dus misschien kon je een goed woordje voor me doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Tobi-wan het volgende:
Kreeg toevallig net nog een mailtje of ik iemand wil endorsen...
Haha, zelfs Messi heeft soms z'n dag niet...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja ben op zoek naar een andere club omdat ik met een goede LCAM wil spelen dus misschien kon je een goed woordje voor me doen
Goed beschouwd heb je goud ook nooit nodig. Wie heeft er nou spelers met een fitness van pakweg 30?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
Brons fitness verkoopt snel voor 450 en goud niet eens voor 600
Als ik 1 iemand kapot mocht schieten: die flikker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik serieus twijfelde om Albert zo maar weg te zappen ook?
je bent zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
Brons fitness verkoopt snel voor 450 en goud niet eens voor 600
Ja jij gaat allemaal rare skills endorsenquote:
Een Nederlandse die Nederlands spreken als een skill wil invoerenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit... Wat moet ik hier nou mee? Is een ex-vriendin van een "vriend". Ik ken dat mens nauwelijks, het enige wat we gemeen hebben is dat we allebei facebook en linkedin hebben.
Ook niet. Van die mensen met zo'n boodschappenlijstje van dingen die ze allemaal pretenderen te kunnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja jij gaat allemaal rare skills endorsen
Ja daar wilde ik niets over zeggen aangezien er zo meteen vast ergens een spelfout te vinden is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een Nederlandse die Nederlands spreken als een skill wil invoeren
Linkje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ziet er chill uit hoor Thorbie
[ afbeelding ]
En het is dit jaar dus wel anders van opzet
Vriendenleague doen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
https://tourspel.telesport.nl/swf/#
Je moet voor iedere etappe ook de top 3 voorspellen
Tot wanneer kan je hem invullen, de avond van te voren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
https://tourspel.telesport.nl/swf/#
Je moet voor iedere etappe ook de top 3 voorspellen
Zal ik 'm aanmaken? Je kan ook een assistent kiezen, die je tips geeft. Ik heb Boogie. Als jij nou een andere neemt, wisselen we tips uitquote:
Net als Paul dus. Zat er trouwens dik in hoor, hopeloos uit vorm die manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot wanneer kan je hem invullen, de avond van te voren?
Kreeg vanmiddag een mailtje van tourploeg.nl dat ik mijn team aan moest passen, good ol' Thor Hushovd doet niet meer mee.
Haha, krijg je tips hoe je het beste doping kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik 'm aanmaken? Je kan ook een assistent kiezen, die je tips geeft. Ik heb Boogie. Als jij nou een andere neemt, wisselen we tips uit.
waarom heeft iedereen hier Thor in ze tourpoulequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot wanneer kan je hem invullen, de avond van te voren?
Kreeg vanmiddag een mailtje van tourploeg.nl dat ik mijn team aan moest passen, good ol' Thor Hushovd doet niet meer mee.
IK WIL MEREL ALS ASSISTENTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zal ik 'm aanmaken? Je kan ook een assistent kiezen, die je tips geeft. Ik heb Boogie. Als jij nou een andere neemt, wisselen we tips uit
Schleckquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen hier Thor in ze tourpoule![]()
allemaal van die schleck evans invullers zeker
Ik denk Schleck meer als Evans.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schleck![]()
Evans daarentegen heeft best wat kansjes.
sleck evans invullers?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom heeft iedereen hier Thor in ze tourpoule![]()
allemaal van die schleck evans invullers zeker
Ik heb nu Merel maar ze geeft alleen tips in de aanloop staat er. Stoephoer. Mja wie wil er nou een man als assistentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schleck![]()
Evans daarentegen heeft best wat kansjes.
ik neem die telegraaf verslaggever welquote:
Dat zit ik me nu ook af te vragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
Je kan toch ook gewoon een klassementsrenner als klimmer nemen (als die ook bij klimmer zit)?
Nainggollan bvquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Shygirl18 het volgende:
Debielen. Dat middenveld is gewoon goed.
volgens mij wel. ik heb froome contador rodriquez tenminstequote:
die doet het bij mij ook prima, decent allrounder gewoonquote:
pffquote:
4* skills en weakbeenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die doet het bij mij ook prima, decent allrounder gewoon
Ja dat kan ook wel, maar ik vraag me af wat voor invloed dit heeft op je score verloop. Tellen de scores voor alle wielrenners hetzelfde of tellen voor de klimmers vooral de bergpunten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij wel. ik heb froome contador rodriquez tenminste
Kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pffdie tijd toch wel voorbij joh
ja wel kut hoor dat 4*, ga je lopen skillen op plekken dat je het niet moet doen(heb hem als cdm) maar dat ligt dus wel meer aan mijquote:
Nee, dat denkt DS2 alleen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die Torres Nilo is een goede, toch?
1.75 en Urby is 1.76.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die doet het bij mij ook prima, decent allrounder gewoon
Ja, je moet hem er niet te goedkoop opzetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je daar punten voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vertik het om voor extra punten dat Telesport ding aan mijn FB te koppelen
Geef ik hem een speciale behandeling. 3.5K voor 12 uur. Laat ik eens gek doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, je moet hem er niet te goedkoop opzetten.
Uittrappen van de tegenstander win je toch altijd makkelijkquote:
Voor degenen die een link van de Subleague willen, vraag maar!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je daar punten voor?
Maar dat koppelen doe ik ook niet nee, oprotten met dat soort shit en koppelingen.
Soms heb ik zo'n ds2 speler, denk ik van nou dat zal wat waard zijn. Vervolgens gaan ze met moeite voor 800 coinsquote:
12 uur? Ik laat meestal spelers die te koop staan 's avonds aflopen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef ik hem een speciale behandeling. 3.5K voor 12 uur. Laat ik eens gek doen.
Dat komt doordat ze nu veel goedkoper zijn dan eerst. 800 coins is nog steeds goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n ds2 speler, denk ik van nou dat zal wat waard zijn. Vervolgens gaan ze met moeite voor 800 coins
Hij is op de PS3 wel goedkoper dan op de Xbox. Maar ik ben benieuwd of hij verkoopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef ik hem een speciale behandeling. 3.5K voor 12 uur. Laat ik eens gek doen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je daar punten voor?
Maar dat koppelen doe ik ook niet nee, oprotten met dat soort shit en koppelingen.
Ik had hem laatst ook. En toen vertelde DS2 me voor hoeveel die van hem erop stonden en heb ik hem met zeropointwankee geunderkutquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een lekkere knul zegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
Heb jij gekoppeld met je FB dat je foto er staat, Tobi?
Aan m'n twitter account. Had geen zin om iets in te vullen en ik gebruik twitter alleen om bedrijven lastig te vallen ongeveer. Toen ik de foto zag had ik wel eventjes spijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef Thorb het volgende:
Heb jij gekoppeld met je FB dat je foto er staat, Tobi?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Aan m'n twitter account. Had geen zin om iets in te vullen en ik gebruik twitter alleen om bedrijven lastig te vallen ongeveer. Toen ik de foto zag had ik wel eventjes spijt.
Oranje headphones? Ik weet van niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Rogan het volgende:
Fuck die eikel die mijn handeltje loopt te verkloten.
Wat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oranje headphones? Ik weet van niks.
je hebt haar moeder al gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had net ook weer sjans met een kassa meisje.
Maar volgens mij had ik haar vader kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Rogan het volgende:
Fuck die eikel die mijn handeltje loopt te verkloten.
Dat was ook wat ik dacht, toen ik je 1e post lasquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Dat was ook wat ik dacht, toen ik je 1e post las
Je zwaaide met je creditcards?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had net ook weer sjans met een kassa meisje.
Maar volgens mij had ik haar vader kunnen zijn.
Merel had wel goede tipsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nu al de tweede keer dat ik me volledig vergist heb in Boogie
Nou als die ook maar een beetje op haar lijkt dan zit ik goed!quote:
Ga packs openenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:01 schreef Shygirl18 het volgende:
400c betalen voor een non shiney contract
misschien meer contracten en fitness, ik kijk daar ook altijd naar en ik wil best 200 coins meer betalen voor een speler voor 30 contracten meer en 99 fitness, terwijl die andere maar 2 contracten heeft en 79 fitness.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkoop nu mijn Torres Nilo voor 4k die ik vanmorgen goedkoop had opgepikt. Hij staat er nog goedkoper op dan 4k maar iemand kocht die van mij toch maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |