Ik hou verder wijs mijn mondquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Het is alleen beledigend als jullie seksen in de Seat natuurlijkMaar als dat gebeurd, is het wel goedkoper dan in een VW en dan mogen jullie onderling uitvechten wie daar schuldig aan is
mijn co2 en argon fles hadden die ook aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto heeft een netpanty aan
[ afbeelding ]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:27 schreef Dingest het volgende:
Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik maar 800 km heb gereden in de 96 sinds april vorig jaarBeetje jammer wel.
Hij komt van een busdeurcilinderquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn co2 en argon fles hadden die ook aan.
niet echt spectaculair neequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij komt van een busdeurcilinder![]()
[ afbeelding ]
Het diorama dat me gaat vermoorden bij een aanrijding
Ik rijd er elke 5 dagen ruim 1200 op de motor, al een weekie of 8 lang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...
Wat dacht jij dan, dat ik een treinbaan compleet met tunnels en draaischijf op mn hoedenplank zou bouwen?quote:
een miniatuur kraan in de nek is ook al voldoendequote:Op donderdag 27 juni 2013 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, dat ik een treinbaan compleet met tunnels en draaischijf op mn hoedenplank zou bouwen?
ik weet. We hebben alles overigens vastgeplakt. Alles in het diorama is gelijmd, en het is ook goed aan de hoedenplank vast. Maar bij een harde klap gaat alles los natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef densmee het volgende:
[..]
een miniatuur kraan in de nek is ook al voldoende
Jeh, de hoedenplank ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet. We hebben alles overigens vastgeplakt. Alles in het diorama is gelijmd, en het is ook goed aan de hoedenplank vast. Maar bij een harde klap gaat alles los natuurlijk.
Meestal nietquote:
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.quote:
euh gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
Binnenkort nog meer nieuws, maar da's nog effe confidential
Fietseleerd en pics zodra het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Da's op zich ook niet vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...
Tof!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Bij een sedan volgens mij altijd, al zal er best ergens een uitzondering te vinden zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.
Dankquote:
Hmnee, ik was rigger, nét effe anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef blup het volgende:
[..]
euh gefeliciteerd.
maar je zat toch al te takelen
Komp goei, en tenksquote:
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lierquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
Dankquote:
Da's gerust een kraan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lier
Jep, LTM11200, dik stukkie hijsijzer. Halve dag opbouwen, dag erna een hijsje doen, halve dag afbreken en op naar de volgende klusquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.
Op de weg zie je 'm eerder zo
[ afbeelding ]
Met nog 4 zwaar transporten erachteraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |