Meestal nietquote:
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.quote:
euh gefeliciteerd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
Binnenkort nog meer nieuws, maar da's nog effe confidential
Fietseleerd en pics zodra het kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe werkgever trouwens per maandag; SD gaat weer op een hijsding speuluh![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Da's op zich ook niet vervelendquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 8 dagen 1250km gereden met de BMW, wel voor de zaak...
Tof!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
![]()
Bij een sedan volgens mij altijd, al zal er best ergens een uitzondering te vinden zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Cordoba is een sedan, maar met neerklapbare achterbank. Geloof dat de hoedenplank wel vast is.
Dankquote:
Hmnee, ik was rigger, nét effe anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef blup het volgende:
[..]
euh gefeliciteerd.
maar je zat toch al te takelen
Komp goei, en tenksquote:
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lierquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
Dankquote:
Da's gerust een kraan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:18 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Massa leeg voertuig 99750 kg![]()
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's zonder giek, stempels, en ik dacht ook de lier
Jep, LTM11200, dik stukkie hijsijzer. Halve dag opbouwen, dag erna een hijsje doen, halve dag afbreken en op naar de volgende klusquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef blup het volgende:
[..]
joah, maar met die erop rijdtie helemaal niet meer denk ik.
Op de weg zie je 'm eerder zo
[ afbeelding ]
Met nog 4 zwaar transporten erachteraan
tilt 'ie z'n eigen ballast erop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die hulpkraan is dacht ik niet nodig in standaard config.
Zal toch wel? doen ze allemaalquote:
Jep, al weegt een AC700 wel net een beetje meer als 100 ton rijklaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef densmee het volgende:
binnen de 100 ton eigen gewicht is om een doorlopende ontheffing te kunnen krijgen
Ik zat 'm al te kijken ja, totaan de jib lukt het hem helemaal alleen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal toch wel? doen ze allemaalBase plate op het dek, die staat op cilinders, stapelen wat je nodig hebt, de boel oppompen, kont eronder en eraan hangen door het spul te laten zakken.
[edit]
Ah, w8, hij legt hem op de grond tussen de stempels en dat vijzelt zichzelf op :
Modelletje, maar wel duidelijk![]()
Nee, dan ook niet, dan blijft er 106 ton over, en dat kan er niet afquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef densmee het volgende:
wel als ze de achterste stempels er ook af halen
maar die kranen moeten toch met begeleiding rijden ivm afmetingen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:06 schreef densmee het volgende:
zo hangen ze overigens het gewicht er achter aan
[ afbeelding ]
Knakt niet; er komt een soort golfbeweging in de brug, kan allemaal gewoon, maar meer vrachtwagens tegelijkertijd kunnen dat verstoren, met als gevolg; schade aan de pijlers bijvoorbeeldquote:
Komt goed als hij er wat in heeft hangenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef densmee het volgende:
grappig voor de ballast van de grond komt is de kraan al 15 cm achterover gekomen
vermogen valt vaak wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef blup het volgende:
Dat weet jij wel SD, waarom lopen die hijsbakkies altijd zo achterlijk langzaam ondanks hun dikke V8, V12 noem maar op. Oké, de LTM11200 even buiten beschouwing gelaten alhoewel dat ding ook bijna 700pk heeft... Maar die dinkytoys lopen maar ook vaak 75km/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |