We hebben nooit cola in huisquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef .Neovo. het volgende:
tip van de flauwe cola (dus cola zonder prik) al langs gekomen? Wil ook wel eens helpen bij buikpijn.
En als het een jongetje wordt?quote:
Kan ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef Anne het volgende:
[..]
We hebben nooit cola in huis.
Wel melk. Da's ook goed toch?
Leuke naam voor een jongen! Ik zou wel eens een ontmoeting tussen jouw jongen en meisje willen zien:quote:
Cola is zuur, dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef .Neovo. het volgende:
tip van de flauwe cola (dus cola zonder prik) al langs gekomen? Wil ook wel eens helpen bij buikpijn.
Procentueel gezien niet, absoluut gezien wel. Dit in verband met de hogere verkoopaantallen van Volkswagen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik kan hierbij concluderen dat Volkswagens meer pech hebben dan Fiats ?
Indien zuivere benzine: klep ff open laten staan. Benzine vervliegt vrij vlug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe krijg je het beste benzine uit je kofferbakbekleding?Is een jerrycan omgeflikkerd die schijnbaar niet meer goed sluit...
Gisteravond de klep een urutje open gehad maar vandaag was de stank juist ergerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Indien zuivere benzine: klep ff open laten staan. Benzine vervliegt vrij vlug.
Tenzij het mengsmering was, dan blijft er een olievlek achter
Als het losse bekleding is kun je er nog even met de stoomcleaner overheen bij een wasbox oid, om alle resten er uit te krijgen. Dan lekker in de zon hangen om te drogen. Het is immers eind juni dus hoog zomer
Met een vlammetje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe krijg je het beste benzine uit je kofferbakbekleding?Is een jerrycan omgeflikkerd die schijnbaar niet meer goed sluit...
Nou kan ik een domme opmerking maken dat Seat technisch een VW is, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je hebt toch geen Fiat.
Dan kan ik de domme vraag stellen wat de neucq VW dan met Fiat te maken heeft, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nou kan ik een domme opmerking maken dat Seat technisch een VW is, maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kan ik de domme vraag stellen wat de neucq VW dan met Fiat te maken heeft, maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuke grap:
Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:
1. Volkswagen 13,20%
2. Opel 12,20%
3. Fiat 7,10%
4. Citroën 6,10%
5. Ford 5,60%
6. Renault 4,60%
7. Volvo 3,60%
8. BMW 3,00%