Wat had je in gedachten ? Ik kan b.v. even de stelplaatjes onder de in- en uitlaatklep van één cilinder halen zodat die niet meer open gaan. Dan fijn laten draaien. Dan gaat 'ie vanzelf leuk stuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog belang om een ZX op een leuke manier aan zijn eind te helpen, of zal ik gewoon de ijzerboer bellen?
Wàt?!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef densmee het volgende:
zo en weer terug van kantoor, was kaarten voor morgen vergeten.
morgen smetten op de meinweg( voor de hollanders: blessen)
ja inderdaadquote:
ding moet weg. klaar. wil de oprit en garages leeg nu.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten ? Ik kan b.v. even de stelplaatjes onder de in- en uitlaatklep van één cilinder halen zodat die niet meer open gaan. Dan fijn laten draaien. Dan gaat 'ie vanzelf leuk stuk.
En hoeveel haast heb je ?
nee dat is de route van de harvesterquote:
Hmz, ik heb nu niet zoveel tijd. Zowieso kan ik de hele auto niet meenemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ding moet weg. klaar. wil de oprit en garages leeg nu.
Tegen wie heb je het? Jij bent toch de enige hier die bij zijn ouders woont?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef 2cv het volgende:
Tip: als je vader een drupellader heeft, haal dan de accu er uit en hang die aan de druppellader. Dan heb je altijd een reserve-accu. En als je de accu demonteert: EERST de minpool (-) loshalen, dan pas de pluspool (+) en dan pas de klem/steun.
Kijk eens wie ik citeer ? Misschien is dat een hint ? En ik weet dat jij niet ver bij je ouders vandaan woont.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Jij bent toch de enige hier die bij zijn ouders woont?
waarom zou mijn vader een druppellader hebben? xD en waarom reageer ik nog steeds op jequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk eens wie ik citeer ? Misschien is dat een hint ? En ik weet dat jij niet ver bij je ouders vandaan woont.
Bij het transporteren van de accu wel even 3 lagen ducktape over de accupolen doen en de accu rechtop houden.
Ik wil het best mcGyveren, maar het loopt niet echt leeg... peil zit nu tussen min en max in en blijft daarquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe groot is het gat in dat reservoir? Kun je niet een beetje mcgyveren?
Waar is Döttinger Höhe?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik wil het best mcGyveren, maar het loopt niet echt leeg... peil zit nu tussen min en max in en blijft daarAuto wordt ook niet meer te warm, dus komt wmb. verder wel goed tot de auto volgende week naar de lokale garage gaat.
Vandaag nog aardig wat bergweggetjes versleten en morgen gaan we waarschijnlijk naar saint-tropez waar het ongetwijfeld ook wel wat filerijden wordt
Omdat die dingen handig zijn en laatst voor een schijtprijs bij de Aldi te koop waren ? Ik heb er ook 1 2.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou mijn vader een druppellader hebben? xD en waarom reageer ik nog steeds op je
Hier.quote:
mijn vader koopt geen overbodige troep en heeft één auto die het gewoon altijd doet...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Omdat die dingen handig zijn en laatst voor een schijtprijs bij de Aldi te koop waren ? Ik heb er ook 1 2.
Jij niet. Dan is het handig om ergens een reserve-accu te hebben staan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn vader koopt geen overbodige troep en heeft één auto die het gewoon altijd doet...
Daar gaat de Saab nog even niet overheen tot dit opgelost isquote:
Maar de Cordoba en/of vouwfiets gaan er wel heen, daar mag ik mn perspapieren ophalen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar gaat de Saab nog even niet overheen tot dit opgelost is
Geen zin in platte bromfietsers enzo
Klopt. Een deel is belabberd gebouwd, een deel is beroerd gebouwd en de rest is matig in elkaar gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef 2cv het volgende:
Niet alle Franse auto's zijn hetzelfde gebouwd gelukkig.
Maar het maakt niet uit wat voor auto jij hebt: jij sloopt het toch wel. En nog sneller dan ik ook !quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Een deel is belabberd gebouwd, een deel is beroerd gebouwd en de rest is matig in elkaar gezet.
De vrouw van een vriend van me heeft pontificaal een BX-stoel in de huiskamer neergezet. Reden: dat zit zo lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |