Heb je dan ook het idee dat de spanning er af vliegt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe ik altijd met mijn bougiekabels. Schokkende effecten geeft dat.
Watt bedoel je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb je dan ook het idee dat de spanning er af vliegt?
Ik begrijp het ook ampere.quote:
Volgens mij is dit voltslagen onzin allemaal.quote:
En dan alsnog tapen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die worden overgewaardeerd. Gewoon de draadjes in elkaar draaien.
zo bouwen ze in Frankrijk nog steeds auto'squote:Op woensdag 26 juni 2013 15:41 schreef Barcaconia het volgende:
Kauwgom er op duwen en met ducttape een keer strak rond het reservoir tapen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef densmee het volgende:
[..]
zo bouwen ze in Frankrijk nog steeds auto's
ze gebruiken betere en mooiere tape dan de fransenquote:
elektrisch gezien wel... Nog nooit een storing in de elektronica gehad. Wel stekkers die brak zijn en draagarmen die aan de slappe kant zijn... maar wat rijdt ie lekker als ie nieuwe draagarmen heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef loveli het volgende:
Betere?
/noob, heb nog nooit een Italiaan gehad.
als je hem komt brengen wil ik hem wel om een boom krullenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog belang om een ZX op een leuke manier aan zijn eind te helpen, of zal ik gewoon de ijzerboer bellen?
had dat eerder gezegd, we hebben m nu al in Fryslân.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
als je hem komt brengen wil ik hem wel om een boom krullen
Jij als bijna BA (bekende automobilist) moet daar wel een keer geweest zijn eigenlijk.quote:
jep in alphen tussen tilburg en bels ongeveerquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
Jij als bijna BA (bekende automobilist) moet daar wel een keer geweest zijn eigenlijk.
Zitten ergens bij tilburg geloof ik.
ook te ver. ik zoek eigenlijk ene autocrosser uit de regio of zo die m op wil makenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
Jij als bijna BA (bekende automobilist) moet daar wel een keer geweest zijn eigenlijk.
Zitten ergens bij tilburg geloof ik.
Sja, als het werkt, dan werkt het. Mijn BX doet het al bijna 6 ton op die manier. De CarbageRun BX al bijna 5 ton.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:22 schreef densmee het volgende:
[..]
zo bouwen ze in Frankrijk nog steeds auto's
Wel jammer dat na 2 jaar alleen de tape overblijft. De rest is dan weggerot.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef lipje het volgende:
[..]
ze gebruiken betere en mooiere tape dan de fransen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |