quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook heel erg mee eens.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.
En hoe krijg ik dat voor elkaar? Zoals ik al aanstipte, verbieden wil ik haar ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Niet verbieden, niet vertrouwen. Melden dat het je niet lekker zou zitten als ze het deed en aan haar overlaten of ze daar rekening mee houdt of niet.
Oude liefde roest niet enzo.
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?
Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Seven. het volgende:
Vertrouwen, maar om eerlijk te zijn snap ik je vriendin niet goed.
Als er exen zijn met wie ik echt nog graag contact wil in de zin van dat er sprake is van vriendschap, dan stel ik mijn vriend voor zoals ik hem aan al mijn vrienden voorstel.
In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef seiramu het volgende:
Uhmm ik zou nooit afspreken met een jongen die mijn fuckbuddy was terwijl ik een vriend heb en ik zou het apart vinden als mijn vriend dat zou toelaten. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Het is niet gewoon een vriend van vroeger met wie ze heeft geknikkerd maar een jongen die je vriendin destijds helemaal uit elkaar heeft getrokken en jouw meisje heeft volgeblaft (hihi zoals ze op Fok! zouden zeggen) . En nu wilt zij hem weer zien....hmm oké. Je kan het niet verbieden maar wel duidelijk maken dat je dit echt totaal respectloos vindt en een principiele kwestie (geen vertrouwenskwestie).
Ik denk dat het nog niet ter sprake is gekomen, maar het is wel een manier om te testen hoe haar vlag erbij hangt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?
Niet zomaar seks maar haar beste en meeste wilde buitensporige seks, na mij dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?
oftewel, zij wilde meer maar hij niet ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef McBrannagh het volgende:
Doordat ze beiden andere toekomstplannen hadden is dat geen blijvende relatie gebleken.
So what? Alsof de kwaliteit van de seks relevant is in deze. Al was het de meest kutte seks ooit, de situatie blijft precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Niet zomaar seks maar haar beste en meeste wilde buitensporige seks, na mij dan.
Zij wilde kinderen, hij niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oftewel, zij wilde meer maar hij niet ...
lijkt me inderdaad een duidelijke nogo, als je vriendin die ex niet kan vergeten, denk ik niet dat ze werkelijk kiest voor een vaste en langdurige relatie, maar een beetje in dat verleden blijft hangen
Wat een onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oftewel, zij wilde meer maar hij niet ...
lijkt me inderdaad een duidelijke nogo, als je vriendin die ex niet kan vergeten, denk ik niet dat ze werkelijk kiest voor een vaste en langdurige relatie, maar een beetje in dat verleden blijft hangen
'Ik vertrouw je 100% maar ik controleer wel alles wat je doet'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Peterwit het volgende:
Geef aan dat je het geen fijn idee vind, maar laat haar wel met hem afspreken. Zorg dat je wel weet waar ze zijn / wat ze doen. Dat je verwacht dat ze hier eerlijk in is, want je vertrouwd haar (altijd zeggen). Maar check dit goed. Zegt ze bijv dat ze de stad in gaan, maar kom je er later via berichten achter dat ze met hem ook is wezen drinken bij hem thuis dan weet je genoeg, Op die manier heb je iets om op terug te vallen, en heeft ze zelf een streepje achter.
Pak gewoon af en toe haar telefoon en kijk in haar berichten, en vooral die met hem. Reageerd ze fel of zegt ze 'vertrouw je me niet ofzo?' en mag je het niet lezen, dan klopt er iets niet.
Als het zo ver komt dat ze echt flipt als je haar telefoon pakt om berichten van hem en haar terug te lezen verbergt ze iets, en is het de ruzie waard. Pak haar telefoon gewoon en ga lezen waar ze bij staat, op dat moment draait de hele situatie om en ben jij het slachtoffer, en wil zij het goed maken. Op dat moment is het tijd voor jou om weg te gaan. Dan gaat ze je misschien misschien en komt het uiteindelijk goed.
Maar nogmaals ,mag je niet in haar telefoon kijken dan klopt het zwz niet.
quote:
En hey, dat is best normaal ook als je op fatsoenlijke wijze uit elkaar bent gegaan. Ik snap niet waarom jij hem niet wil ontmoeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Zij wilde kinderen, hij niet.
Ik denk dat ze wel over hem heen is, dat gevoel heb ik wel, ze is gewoon oprecht benieuwd hoe het met hem gaat.
Nee ik vind dat toch een beetje vreemd, ik heb niets te zoeken bij zo'n kerel, ze heeft me wel veel over hen verteld en ze koestert de tijd nog innig die ze samen hadden. Daar zit niets voor of van mij bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
En hey, dat is best normaal ook als je op fatsoenlijke wijze uit elkaar bent gegaan. Ik snap niet waarom jij hem niet wil ontmoeten.
Ze zijn eigenlijk geen vrienden meer, ze hebben elkaar volgens mij al twee jaar niet gezien, het was haar fuck-buddy destijds.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou voorstellen om een gezellig avondje van te maken met jullie 3-en, kun je ook kennismaken met hem samen koken en eten misschien, bovendien vrienden stel je elkaar toch voor als je een relatie hebt?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee ik vind dat toch een beetje vreemd, ik heb niets te zoeken bij zo'n kerel, ze heeft me wel veel over hen verteld en ze koestert de tijd nog innig die ze samen hadden. Daar zit niets voor of van mij bij.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Peterwit het volgende:
Geef aan dat je het geen fijn idee vind, maar laat haar wel met hem afspreken. Zorg dat je wel weet waar ze zijn / wat ze doen. Dat je verwacht dat ze hier eerlijk in is, want je vertrouwd haar (altijd zeggen). Maar check dit goed. Zegt ze bijv dat ze de stad in gaan, maar kom je er later via berichten achter dat ze met hem ook is wezen drinken bij hem thuis dan weet je genoeg, Op die manier heb je iets om op terug te vallen, en heeft ze zelf een streepje achter.
Pak gewoon af en toe haar telefoon en kijk in haar berichten, en vooral die met hem. Reageerd ze fel of zegt ze 'vertrouw je me niet ofzo?' en mag je het niet lezen, dan klopt er iets niet.
Als het zo ver komt dat ze echt flipt als je haar telefoon pakt om berichten van hem en haar terug te lezen verbergt ze iets, en is het de ruzie waard. Pak haar telefoon gewoon en ga lezen waar ze bij staat, op dat moment draait de hele situatie om en ben jij het slachtoffer, en wil zij het goed maken. Op dat moment is het tijd voor jou om weg te gaan. Dan gaat ze je misschien misschien en komt het uiteindelijk goed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee ik vind dat toch een beetje vreemd, ik heb niets te zoeken bij zo'n kerel, ze heeft me wel veel over hen verteld en ze koestert de tijd nog innig die ze samen hadden. Daar zit niets voor of van mij bij.
Je bent nog vergeten te zeggen dat je ook een paar mensen kunt vragen om hen te volgen en fotos te maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Peterwit het volgende:
Dank je maar ik vind dat mevrouw toch echt even zelf mag aanbieden of ze me mee wenst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Seven. het volgende:
[..]in dat geval moet je je niet aanstellen. Man up en wens haar veel plezier. Als jij niet eens de moeite wil doen om kennis te maken met iemand die blijkbaar veel voor haar betekend heeft, dan ben je best wel een sukkel.
Klein kind, stel je niet aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Dank je maar ik vind dat mevrouw toch echt even zelf mag aanbieden of ze me mee wenst.
Ik vermoed dat als ik het voorstel dat ze het niet zal willen maar aangezien jij er anders over denkt zal ik het voorstellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klein kind, stel je niet aan.! Je weet donders goed dat het een goed voorstel is om mee te gaan en er is geen enkele reden om 'mevrouw' te testen als jij om je relatie geeft. Kan best zijn dat ze er zelf helemaal niet bij stil staat.
Dus je vertrouwt haar niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:06 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik het voorstel dat ze het niet zal willen maar aangezien jij er anders over denkt zal ik het voorstellen.
Jawel maar ik vermoed dat ze liever eerst met hem alleen afspreekt, dat zegt mijn gevoel en mijn logica.quote:
En inderdaad zegt ze me nu in een berichtje dat ze liever alleen afspreekt om bij te kletsen zonder dat ze rekening met mij hoeft te houden, ze zei meteen als je dat liever niet hebt dan zeg het maar hoor.quote:
Ja maar dan voel ik me weer zo'n ouderwetse bekrompen lummel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:18 schreef hjh360 het volgende:
Zeg dan toch gewoon dat je het liever niet hebt!
Als zij niet begrijpt of er niet in kan komen waarom je het liever niet hebt, dan weet je ook waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar dan voel ik me weer zo'n ouderwetse bekrompen lummel.
Daarom zette ik mijn scharrels ook met onbeduidende jongensnamen in m'n tel. Wekt geen argwaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Peterwit het volgende:
So what? Je voelt wat je voelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar dan voel ik me weer zo'n ouderwetse bekrompen lummel.
Denk dat ze gewoon heel graag kinderen wilquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef madeliefff het volgende:
Dus zij wilde kinderen van iemand die haar fuckbuddy was en waar ze verder niks mee had?
quote:en we zijn bezig samen een gezinnetje te stichten
Dus omdat ze met TS niet snel zwanger raakt probeert ze het zo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon heel graag kinderen wil
[..]
En dit. Fuckbuddy is wellicht een wat slappe duiding voor dit heerschap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef madeliefff het volgende:
Dus zij wilde kinderen van iemand die haar fuckbuddy was en waar ze verder niks mee had?
Ja zo noemt ze hem inderdaad, ze hebben elkaar zeker viermaal in hun leven voor langere tijd als fuckbuddy gehad, voor zover dat woord bestaat.quote:
Wat gebeurde er bij jou dan, gingen jouw vriendinnen weer naar bed met hun oude vrienden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Sjacq het volgende:
Ikzelf heb al 2 keer een vrouw hierom opgedonderd en raad TS dit ook van harte aan. Je kunt op zich best aangeven dat je het liever niet hebt maar dat ze het zelf moet weten. Gaat ze dan toch dan kan ze het uitzoeken.
Mwah dat klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja zo noemt ze hem inderdaad, ze hebben elkaar zeker viermaal in hun leven voor langere tijd als fuckbuddy gehad, voor zover dat woord bestaat.
onzin? en dan een huilie-smilie plaatsen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat valt nergens uit op te maken.
Geen idee. Ze gingen in ieder geval wel naar de afspraak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Wat gebeurde er bij jou dan, gingen jouw vriendinnen weer naar bed met hun oude vrienden?
Heb je het daarna uitgemaakt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Geen idee. Ze gingen in ieder geval wel naar de afspraak.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, een ex die na lange tijd weer wilde afspreken. Ik had verder toch niks te doen dus gewoon drankje gedaan en gezellig gekletst enzo, maar dan toch aan het eind van de avond weer in bed belanden hè. En dan de dag erna horen als je vraagt wat nou de stand van zaken is dat ze eigenlijk al een nieuwe vriend heeft en ze eigenlijk alleen maar wilde weten hoe het ging enzo, maar dat het een beetje uit de hand liep.
En zo hoort het ook wat mij betreft, want vertrouwen betekend niet alleen dat je een ander moet laten doen wat hij/zij wil en erop vertrouwen dat ze niets doen wat je zou kwetsen, maar het betekend ook dat de ander rekening houdt met jouw gevoelens, ook al zijn die misschien onterecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:28 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ze zei net trouwens dat ze de afspraak af wil zeggen omdat ze merkt dat ik het er niet mee eens ben.
Ik heb haar nog wel verteld dat ze het helemaal zelf moet weten en als ze echt wil afspreken dat ze dat gewoon moet doen, ik merk aan haar dat ze graag afgesproken had, ze wilde vanavond al afspreken met hem namelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef erodome het volgende:
[..]
En zo hoort het ook wat mij betreft, want vertrouwen betekend niet alleen dat je een ander moet laten doen wat hij/zij wil en erop vertrouwen dat ze niets doen wat je zou kwetsen, maar het betekend ook dat de ander rekening houdt met jouw gevoelens, ook al zijn die misschien onterecht.
Ja zo voelt het wel, de plannen zijn er in ieder geval, nu de uitvoering ervan nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt een jaar en nu al een gezinnetje stichten?
En jij vindt een jaar niet veel te kort om dan al een levenslange verantwoordelijkheid met elkaar aan te gaan? Wat is nu een jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja zo voelt het wel, de plannen zijn er in ieder geval, nu de uitvoering ervan nog.
Ik zie mijn kinderen in haar ogen, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij vindt een jaar niet veel te kort om dan al een levenslange verantwoordelijkheid met elkaar aan te gaan? Wat is nu een jaar.
Een goed gevoel nu is geen garantie voor de toekomst. Tijd is de ultieme test. Goed, jouw keuze natuurlijk maar ik zou nog een aantal jaar wachten. Tenzij ze de 40 nadert is er niet bepaald haast mee, me dunkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik zie mijn kinderen in haar ogen, laten we het daar op houden.
En als het goed voelt voelt het goed.
Dus ze houdt rekening met je, zoals het hoort in een goede relatie. Dankbaar zijn en haar een leuke avond met jou bezorgen die ze niet snel vergeet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:28 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ze zei net trouwens dat ze de afspraak af wil zeggen omdat ze merkt dat ik het er niet mee eens ben.
Ik heb haar gezegd dat ze toch maar moet gaan en dat ik haar vertrouw, ze vroeg of ik dat zeker wist en ik heb ja gezegd dus ik ben benieuwd vanavond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Dus ze houdt rekening met je, zoals het hoort in een goede relatie. Dankbaar zijn en haar een leuke avond met jou bezorgen die ze niet snel vergeet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Armando69 het volgende:
Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.
DUUUDEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat ze toch maar moet gaan en dat ik haar vertrouw, ze vroeg of ik dat zeker wist en ik heb ja gezegd dus ik ben benieuwd vanavond.
Ik geloof je helemaal en ik begrijp je ook maar dit zinnetje zegt toch eigenlijk alles; Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
DUUUDE
Godverdomme zegZij heeft tot vier keer toe een langere tijd een heerlijke neukrelatie met die vent gehad. De klik en sex waren echt geweldig en wil ze die vent wéér graag zien en nu zou het opeens platonisch zijn!?
![]()
En de day after. Hoe weet je nou of ze knallende sex hebben gehad of niet!? Alleen maar omdat zij zegt dat er niks gebeurd is!?? Holy shit![]()
![]()
En als er niks gebeurd is, is dat hoogst waarschijnlijk door pratische omstandigheden en niet omdat beide partijen het niet wilden.
Been there...
Ik geef gelijk toe dat de wens om die vent graag weer te zien om de verkeerde reden het eigenlijke probleem is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal en ik begrijp je ook maar dit zinnetje zegt toch eigenlijk alles; Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.
Als ze seks met hem wil dan gebeurt het toch wel zonder dat ik weet dat ze iets afgesproken heb.
Ze zou mijn hoofd eraf bijten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Draai de situatie eens om en stel aan haar voor dat je een ex-neukertje wilt opzoeken om gezellig bij te kletsen. Ik durf wel te stellen dat dat niet in goede aarde zou vallen.
Dat zegt al genoeg en ze weet blijkbaar zelf ook wel dat er vanalles aan dit voorstel mankeert.quote:
Erg vreemd dat ik als poster van deze tekst vermeld staquote:
Bizar ja...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Erg vreemd dat ik als poster van deze tekst vermeld sta
Maar hoe dan ook, het geeft wel aan dat jij hier absoluut niet meer akkoord hoeft te gaan. Ik bedoel, waarom zou jij de relaxte, ruimdenkende gast moeten zijn en mag zijn hysterisch uit haar vel klappen in dezelfde situatie!?
Een goede relatie heeft dit soort tests niet nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Wellicht komt ze er tijdens de afspraak achter dat ex-neukertje nu toch het niet haalt bij huidige vriend.. Je weet het niet. Het is wel een goede test voor je relatie lijkt me.
Sterker nog, ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze wil weten waar ze zelf staat in deze en dat ze hem wil zien om daarachter te komen, een test voor zichzelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Wellicht komt ze er tijdens de afspraak achter dat ex-neukertje nu toch het niet haalt bij huidige vriend.. Je weet het niet. Het is wel een goede test voor je relatie lijkt me.
Afwachten maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een goede relatie heeft dit soort tests niet nodig.
Daarnaast denk ik dat ze juist de (voor haar al bekende) spanning en seks van ex-neukertje mist, niet (helemaal) vindt bij TS en de kans daardoor vrij groot is dat er iets gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |