abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128235721
Ik heb een lieve knappe vriendin en we geven heel erg veel om elkaar, we kennen elkaar door en door.
Ze zegt dat ik haar grote liefde ben en we zijn bezig samen een gezinnetje te stichten. Voor mij had ze enkele turbulente jaren met wat onstuimige korte relaties, tussendoor had ze ook nog eens een jongen met wie ze een superklik had op seks- en lolgebied. Doordat ze beiden andere toekomstplannen hadden is dat geen blijvende relatie gebleken. Ze hebben elkaar meerdere malen opgezocht als ze weer eens vrijgezel was.
Wij hebben nu een jaar iets en ze zou hem graag nog eens zien, afspreken, gewoon om bij te kletsen en voor de lol zegt ze, ik ben zelf erg goed van vertrouwen en ik vind het puberaal om dit te verbieden maar toch zit het me niet helemaal lekker en zit het me dwars.

Verbieden of vertrouwen?
pi_128235796
Verbieden werkt in ieder geval niet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_128235861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef trovey het volgende:
Nee daar ben ik ook heel erg mee eens.
pi_128235925
Dan zul je haar moeten vertrouwen en hopen dat het inderdaad is wat het is. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:30:09 #5
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_128235928
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Nee daar ben ik ook heel erg mee eens.
:')

Probleem opgelost.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 13:30:34 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_128235939
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:30:59 #7
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_128235956
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
_O- Deze man weet
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_128236006
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 13:33:39 #9
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_128236068
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_128236117
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.
En hoe krijg ik dat voor elkaar? Zoals ik al aanstipte, verbieden wil ik haar ook niet.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:34:57 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128236124
Superklik op sex- en lolgebied. Klinkt alsof ik haar ken. Ik zou het gewoon toelaten. Natuurlijk zal ze niets meer dan diepgaande en indringende lol hebben.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_128236143
Niet verbieden, niet vertrouwen. Melden dat het je niet lekker zou zitten als ze het deed en aan haar overlaten of ze daar rekening mee houdt of niet.

Oude liefde roest niet enzo.
pi_128236181
Zinsopbouw en punten en enters zijn beter dan je relatie problem :p
pi_128236212
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Niet verbieden, niet vertrouwen. Melden dat het je niet lekker zou zitten als ze het deed en aan haar overlaten of ze daar rekening mee houdt of niet.

Oude liefde roest niet enzo.
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:36:53 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236228
Vertrouwen, maar om eerlijk te zijn snap ik je vriendin niet goed.

Als er exen zijn met wie ik echt nog graag contact wil in de zin van dat er sprake is van vriendschap, dan stel ik mijn vriend voor zoals ik hem aan al mijn vrienden voorstel.

Al moet ik eerlijk zeggen: ik heb plenty vrienden waarmee ik liever zonder mijn vriend af zou spreken, juist omdat ik ook een kleurrijk verleden heb. Je kunt niet ongegeneerd ouwehoeren over seks en ALLE herinneringen ophalen als je vriend er met zijn neus bovenop staat. Maar goed, ik hou van hem en ik weet dat hij er moeite mee zou hebben als ik met een ex gezellig af zou spreken zonder hem. Ik denk dat ik de ex en de huidige vriend aan elkaar voor zou stellen en als dat normaal verloopt, dan ook eens zonder vriendlief erbij afspreken.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:38:06 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236284
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?
Resistance is futile.
pi_128236342
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.
pi_128236355
Uhmm ik zou nooit afspreken met een jongen die mijn fuckbuddy was terwijl ik een vriend heb en ik zou het apart vinden als mijn vriend dat zou toelaten. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Het is niet gewoon een vriend van vroeger met wie ze heeft geknikkerd maar een jongen die je vriendin destijds helemaal uit elkaar heeft getrokken en jouw meisje heeft volgeblaft (hihi zoals ze op Fok! zouden zeggen) . En nu wilt zij hem weer zien....hmm oké. Je kan het niet verbieden maar wel duidelijk maken dat je dit echt totaal respectloos vindt en een principiele kwestie (geen vertrouwenskwestie).
pi_128236374
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef trovey het volgende:
Jawel opsluiten in de kelder. :P
Ура для россии
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:06 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_128236379
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Seven. het volgende:
Vertrouwen, maar om eerlijk te zijn snap ik je vriendin niet goed.

Als er exen zijn met wie ik echt nog graag contact wil in de zin van dat er sprake is van vriendschap, dan stel ik mijn vriend voor zoals ik hem aan al mijn vrienden voorstel.

Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:17 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236387
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.
In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?
Resistance is futile.
pi_128236389
jij kan toch gewoon "nee "zeggen of "ik zou dat niet fijn vinden"
dan is dat aan haar wat ze ermee doet.
doet ze het toch dan weet ze dat ze jou ermee krenkt.

en als mijn vriendin dat aan mij zou vragen zou mijn antwoord zijn "wat denk je nou zelf..."
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:41:07 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef seiramu het volgende:
Uhmm ik zou nooit afspreken met een jongen die mijn fuckbuddy was terwijl ik een vriend heb en ik zou het apart vinden als mijn vriend dat zou toelaten. Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Het is niet gewoon een vriend van vroeger met wie ze heeft geknikkerd maar een jongen die je vriendin destijds helemaal uit elkaar heeft getrokken en jouw meisje heeft volgeblaft (hihi zoals ze op Fok! zouden zeggen) . En nu wilt zij hem weer zien....hmm oké. Je kan het niet verbieden maar wel duidelijk maken dat je dit echt totaal respectloos vindt en een principiele kwestie (geen vertrouwenskwestie).
:') !!
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:41:39 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236448
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?
Ik denk dat het nog niet ter sprake is gekomen, maar het is wel een manier om te testen hoe haar vlag erbij hangt.
Resistance is futile.
pi_128236452
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

In dat geval zou ik ook de beslissing bij haar laten. Ik vind het niet vreemd overkomen, is toch niks mis mee om haar vrienden te willen ontmoeten, zelfs al hebben ze seks gehad?
Niet zomaar seks maar haar beste en meeste wilde buitensporige seks, na mij dan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:42:01 #26
33189 RM-rf
1/998001
pi_128236469
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef McBrannagh het volgende:

Doordat ze beiden andere toekomstplannen hadden is dat geen blijvende relatie gebleken.
oftewel, zij wilde meer maar hij niet ...
lijkt me inderdaad een duidelijke nogo, als je vriendin die ex niet kan vergeten, denk ik niet dat ze werkelijk kiest voor een vaste en langdurige relatie, maar een beetje in dat verleden blijft hangen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:43:57 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236547
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Niet zomaar seks maar haar beste en meeste wilde buitensporige seks, na mij dan.
So what? Alsof de kwaliteit van de seks relevant is in deze. Al was het de meest kutte seks ooit, de situatie blijft precies hetzelfde :') . Ik heb ook zo een ex, ik zou mijn vriend met liefde voorstellen aan hem.

Trouwens, mijn ex heeft wel gepolsd of hij niet een nachtje kon blijven pitten. Ik heb netjes gezegd dat ik hondstrouw ben en dat die tijd afgelopen is.
Resistance is futile.
pi_128236579
Geef aan dat je het geen fijn idee vind, maar laat haar wel met hem afspreken. Zorg dat je wel weet waar ze zijn / wat ze doen. Dat je verwacht dat ze hier eerlijk in is, want je vertrouwd haar (altijd zeggen). Maar check dit goed. Zegt ze bijv dat ze de stad in gaan, maar kom je er later via berichten achter dat ze met hem ook is wezen drinken bij hem thuis dan weet je genoeg, Op die manier heb je iets om op terug te vallen, en heeft ze zelf een streepje achter.

Pak gewoon af en toe haar telefoon en kijk in haar berichten, en vooral die met hem. Reageerd ze fel of zegt ze 'vertrouw je me niet ofzo?' en mag je het niet lezen, dan klopt er iets niet.

Als het zo ver komt dat ze echt flipt als je haar telefoon pakt om berichten van hem en haar terug te lezen verbergt ze iets, en is het de ruzie waard. Pak haar telefoon gewoon en ga lezen waar ze bij staat, op dat moment draait de hele situatie om en ben jij het slachtoffer, en wil zij het goed maken. Op dat moment is het tijd voor jou om weg te gaan. Dan gaat ze je misschien misschien en komt het uiteindelijk goed.

Maar nogmaals ,mag je niet in haar telefoon kijken dan klopt het zwz niet.
pi_128236581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lijkt me inderdaad een duidelijke nogo, als je vriendin die ex niet kan vergeten, denk ik niet dat ze werkelijk kiest voor een vaste en langdurige relatie, maar een beetje in dat verleden blijft hangen
Zij wilde kinderen, hij niet.
Ik denk dat ze wel over hem heen is, dat gevoel heb ik wel, ze is gewoon oprecht benieuwd hoe het met hem gaat.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:44:51 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236589
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat een onzin :') , dat valt nergens uit op te maken.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:45:44 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Peterwit het volgende:
Geef aan dat je het geen fijn idee vind, maar laat haar wel met hem afspreken. Zorg dat je wel weet waar ze zijn / wat ze doen. Dat je verwacht dat ze hier eerlijk in is, want je vertrouwd haar (altijd zeggen). Maar check dit goed. Zegt ze bijv dat ze de stad in gaan, maar kom je er later via berichten achter dat ze met hem ook is wezen drinken bij hem thuis dan weet je genoeg, Op die manier heb je iets om op terug te vallen, en heeft ze zelf een streepje achter.

Pak gewoon af en toe haar telefoon en kijk in haar berichten, en vooral die met hem. Reageerd ze fel of zegt ze 'vertrouw je me niet ofzo?' en mag je het niet lezen, dan klopt er iets niet.

Als het zo ver komt dat ze echt flipt als je haar telefoon pakt om berichten van hem en haar terug te lezen verbergt ze iets, en is het de ruzie waard. Pak haar telefoon gewoon en ga lezen waar ze bij staat, op dat moment draait de hele situatie om en ben jij het slachtoffer, en wil zij het goed maken. Op dat moment is het tijd voor jou om weg te gaan. Dan gaat ze je misschien misschien en komt het uiteindelijk goed.

'Ik vertrouw je 100% maar ik controleer wel alles wat je doet'
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:46:24 #32
244933 trovey
Nachtoele
pi_128236663
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Jawel opsluiten in de kelder. :P
:')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:46:32 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128236669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Zij wilde kinderen, hij niet.
Ik denk dat ze wel over hem heen is, dat gevoel heb ik wel, ze is gewoon oprecht benieuwd hoe het met hem gaat.
En hey, dat is best normaal ook als je op fatsoenlijke wijze uit elkaar bent gegaan. Ik snap niet waarom jij hem niet wil ontmoeten.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:48:43 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_128236778
Ik zou voorstellen om een gezellig avondje van te maken met jullie 3-en, kun je ook kennismaken met hem samen koken en eten misschien, bovendien vrienden stel je elkaar toch voor als je een relatie hebt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_128236806
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

En hey, dat is best normaal ook als je op fatsoenlijke wijze uit elkaar bent gegaan. Ik snap niet waarom jij hem niet wil ontmoeten.
Nee ik vind dat toch een beetje vreemd, ik heb niets te zoeken bij zo'n kerel, ze heeft me wel veel over hen verteld en ze koestert de tijd nog innig die ze samen hadden. Daar zit niets voor of van mij bij.
pi_128236867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou voorstellen om een gezellig avondje van te maken met jullie 3-en, kun je ook kennismaken met hem samen koken en eten misschien, bovendien vrienden stel je elkaar toch voor als je een relatie hebt?
Ze zijn eigenlijk geen vrienden meer, ze hebben elkaar volgens mij al twee jaar niet gezien, het was haar fuck-buddy destijds.
pi_128236894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Nee ik vind dat toch een beetje vreemd, ik heb niets te zoeken bij zo'n kerel, ze heeft me wel veel over hen verteld en ze koestert de tijd nog innig die ze samen hadden. Daar zit niets voor of van mij bij.
O+
pi_128236901
quote:

Is dit serieus? _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:56:24 #39
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128237069
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

:') in dat geval moet je je niet aanstellen. Man up en wens haar veel plezier. Als jij niet eens de moeite wil doen om kennis te maken met iemand die blijkbaar veel voor haar betekend heeft, dan ben je best wel een sukkel.
Resistance is futile.
pi_128237120
Hang een microfoontje op
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:58:12 #41
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_128237128
quote:

Je bent nog vergeten te zeggen dat je ook een paar mensen kunt vragen om hen te volgen en fotos te maken.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_128237197
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

:') in dat geval moet je je niet aanstellen. Man up en wens haar veel plezier. Als jij niet eens de moeite wil doen om kennis te maken met iemand die blijkbaar veel voor haar betekend heeft, dan ben je best wel een sukkel.
Dank je maar ik vind dat mevrouw toch echt even zelf mag aanbieden of ze me mee wenst.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:03:38 #43
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128237314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:00 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Dank je maar ik vind dat mevrouw toch echt even zelf mag aanbieden of ze me mee wenst.
Klein kind, stel je niet aan. :')! Je weet donders goed dat het een goed voorstel is om mee te gaan en er is geen enkele reden om 'mevrouw' te testen als jij om je relatie geeft. Kan best zijn dat ze er zelf helemaal niet bij stil staat.
Resistance is futile.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:04:30 #44
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128237349
Doe het zelf ook.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:06:42 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128237415
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:04 schreef Keith_Bakker het volgende:
Doe het zelf ook.
En dat. Why not?
Resistance is futile.
pi_128237416
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klein kind, stel je niet aan. :')! Je weet donders goed dat het een goed voorstel is om mee te gaan en er is geen enkele reden om 'mevrouw' te testen als jij om je relatie geeft. Kan best zijn dat ze er zelf helemaal niet bij stil staat.
Ik vermoed dat als ik het voorstel dat ze het niet zal willen maar aangezien jij er anders over denkt zal ik het voorstellen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:08:41 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_128237479
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:06 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ik vermoed dat als ik het voorstel dat ze het niet zal willen maar aangezien jij er anders over denkt zal ik het voorstellen.
Dus je vertrouwt haar niet?
Resistance is futile.
pi_128237614
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jawel maar ik vermoed dat ze liever eerst met hem alleen afspreekt, dat zegt mijn gevoel en mijn logica.
pi_128237633
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:04 schreef Keith_Bakker het volgende:
Doe het zelf ook.
Wat doe je precies?
pi_128237712
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

En inderdaad zegt ze me nu in een berichtje dat ze liever alleen afspreekt om bij te kletsen zonder dat ze rekening met mij hoeft te houden, ze zei meteen als je dat liever niet hebt dan zeg het maar hoor.
pi_128237772
Zeg dan toch gewoon dat je het liever niet hebt!
pi_128237818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:18 schreef hjh360 het volgende:
Zeg dan toch gewoon dat je het liever niet hebt!
Ja maar dan voel ik me weer zo'n ouderwetse bekrompen lummel.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:21:46 #53
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_128237890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Als zij niet begrijpt of er niet in kan komen waarom je het liever niet hebt, dan weet je ook waar je aan toe bent :Y
By the light of the moon! *poof*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:22:56 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_128237926
quote:

Daarom zette ik mijn scharrels ook met onbeduidende jongensnamen in m'n tel. Wekt geen argwaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_128237935
Tsjah, dat moet je zelf weten.

Je hebt volgens mij 2 opties. Of je laat haar gaan zonder iets te zeggen, en je gaat jezelf opfokken, en gaat allemaal kut scenario's in je hoofd halen. Zou ik zelf ook hebben namelijk.

Of je praat er met haar over. Zij kan jou dan compleet overtuigen dat zij trouw blijft, en er niets gebeurt waar jij problemen mee zou hebben. Of ze beslist niet te gaan, om jou te respecteren.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:38:46 #56
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_128238452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:13 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Wat doe je precies?
Met een oude 'vriendin' afspreken.
pi_128238600
Noemt zij hem ook fuck buddy?
Worry is a misuse of imagination
pi_128238634
Dus zij wilde kinderen van iemand die haar fuckbuddy was en waar ze verder niks mee had? :{
pi_128238890
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

So what? Je voelt wat je voelt.

Er is niets mis mee om er je vraagtekens bij te zetten. Vertrouwen is iets moois, je eigen gut-feeling respecteren is dat ook :)
pi_128238908
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef madeliefff het volgende:
Dus zij wilde kinderen van iemand die haar fuckbuddy was en waar ze verder niks mee had? :{
Denk dat ze gewoon heel graag kinderen wil

quote:
en we zijn bezig samen een gezinnetje te stichten
pi_128238915
Je zegt dat je denkt dat ze over hem heen is, maar het was maar een fuckbuddy toch? Daar heeft ze sowieso geen gevoelens voor toch?
Of wilde je vriendin wel maar hij niet en was ze hevig verliefd?

En hij? Is hij op zoek naar haar of zit hij in een relatie?
dag
pi_128238940
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Denk dat ze gewoon heel graag kinderen wil

[..]

Dus omdat ze met TS niet snel zwanger raakt probeert ze het zo? :X
dag
pi_128238943
Komop zeg, wees een man. Dit ga je toch niet toelaten?
pi_128238949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:43 schreef madeliefff het volgende:
En dit. Fuckbuddy is wellicht een wat slappe duiding voor dit heerschap.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 juni 2013 @ 14:54:20 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128239009
"Ik ga je niks verbieden, maar ik voel me er niet happy over."

Als ze echt gek op je is, zou dat belangrijker moeten zijn dan het bezoeken van een ex-neukertje.
pi_128239471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Probability het volgende:
Noemt zij hem ook fuck buddy?
Ja zo noemt ze hem inderdaad, ze hebben elkaar zeker viermaal in hun leven voor langere tijd als fuckbuddy gehad, voor zover dat woord bestaat.
pi_128239474
Ikzelf heb al 2 keer een vrouw hierom opgedonderd en raad TS dit ook van harte aan. Je kunt op zich best aangeven dat je het liever niet hebt maar dat ze het zelf moet weten. Gaat ze dan toch dan kan ze het uitzoeken.
pi_128239593
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Sjacq het volgende:
Ikzelf heb al 2 keer een vrouw hierom opgedonderd en raad TS dit ook van harte aan. Je kunt op zich best aangeven dat je het liever niet hebt maar dat ze het zelf moet weten. Gaat ze dan toch dan kan ze het uitzoeken.
Wat gebeurde er bij jou dan, gingen jouw vriendinnen weer naar bed met hun oude vrienden?
pi_128239622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ja zo noemt ze hem inderdaad, ze hebben elkaar zeker viermaal in hun leven voor langere tijd als fuckbuddy gehad, voor zover dat woord bestaat.
Mwah dat klopt niet helemaal

Denk eerder oude liefde
Worry is a misuse of imagination
pi_128239820
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, een ex die na lange tijd weer wilde afspreken. Ik had verder toch niks te doen dus gewoon drankje gedaan en gezellig gekletst enzo, maar dan toch aan het eind van de avond weer in bed belanden hè. En dan de dag erna horen als je vraagt wat nou de stand van zaken is dat ze eigenlijk al een nieuwe vriend heeft en ze eigenlijk alleen maar wilde weten hoe het ging enzo, maar dat het een beetje uit de hand liep.
pi_128239960
Hoe je je voelt uitspreken tegen haar, zonder verwijten? Als het zo'n geweldige liefde is zou dat toch zonder problemen moeten kunnen?
Als het goed is zal ze dan zeggen, ik kan wel begrijpen hoe je je voelt en of je onzekerheid weg kunnen nemen door het bv te houden bij een etentje of het niet te doen.

Je kan ook meegaan, dat lost het probleem ook o.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:21:02 #72
33189 RM-rf
1/998001
pi_128239961
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een onzin :') , dat valt nergens uit op te maken.
onzin? en dan een huilie-smilie plaatsen?

eventjes een opsomming.

TS heeft nu een jaartje een vriendin, die hem verteld 'dat hij haar grootste liefde is' en ze zijn al bezig 'met een gezinnetje te stichten'...

en nu heeft die partner ook behoefte om een ex te gaan treffen, met wie ze voorheen een voornamelijk op sex en lol gebaseerde relatie had, die uitging omdat hij geen kinderen met haar wilde en zij wel kinderen wilde... maar nu gaat het haar vooral om de 'lol' die ze vroeger haden en omdat ze wel wil weten 'hoe het nu met hem gaat'. :)

het spijt me, maar als je bij zulk een verhaaltje niet een paar alarm-klokjes hoort luiden... kun je beter alvast vooraf leuk voor de kinder-alimentatie gaan sparen, alhoewel ik TS ook een goede kans geef daaronder uit te kunnen komen via een vaderschapstest.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_128240067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Wat gebeurde er bij jou dan, gingen jouw vriendinnen weer naar bed met hun oude vrienden?
Geen idee. Ze gingen in ieder geval wel naar de afspraak.
pi_128240266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Geen idee. Ze gingen in ieder geval wel naar de afspraak.
Heb je het daarna uitgemaakt?
pi_128240302
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, een ex die na lange tijd weer wilde afspreken. Ik had verder toch niks te doen dus gewoon drankje gedaan en gezellig gekletst enzo, maar dan toch aan het eind van de avond weer in bed belanden hè. En dan de dag erna horen als je vraagt wat nou de stand van zaken is dat ze eigenlijk al een nieuwe vriend heeft en ze eigenlijk alleen maar wilde weten hoe het ging enzo, maar dat het een beetje uit de hand liep.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ze zei net trouwens dat ze de afspraak af wil zeggen omdat ze merkt dat ik het er niet mee eens ben.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 15:32:09 #76
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128240463
De kat (de vriendin van TS zichzelf in dit geval) op het spek binden is een gevaarlijk idee.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_128240538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:28 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ze zei net trouwens dat ze de afspraak af wil zeggen omdat ze merkt dat ik het er niet mee eens ben.
En zo hoort het ook wat mij betreft, want vertrouwen betekend niet alleen dat je een ander moet laten doen wat hij/zij wil en erop vertrouwen dat ze niets doen wat je zou kwetsen, maar het betekend ook dat de ander rekening houdt met jouw gevoelens, ook al zijn die misschien onterecht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_128240704
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef erodome het volgende:

[..]

En zo hoort het ook wat mij betreft, want vertrouwen betekend niet alleen dat je een ander moet laten doen wat hij/zij wil en erop vertrouwen dat ze niets doen wat je zou kwetsen, maar het betekend ook dat de ander rekening houdt met jouw gevoelens, ook al zijn die misschien onterecht.
Ik heb haar nog wel verteld dat ze het helemaal zelf moet weten en als ze echt wil afspreken dat ze dat gewoon moet doen, ik merk aan haar dat ze graag afgesproken had, ze wilde vanavond al afspreken met hem namelijk.
pi_128240834
Je hebt een jaar en nu al een gezinnetje stichten?
pi_128240884
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Heb je het daarna uitgemaakt?
Ervoor al. Als een soort ultimatum, maar dan zonder te dreigen.
pi_128240889
Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.
pi_128240900
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt een jaar en nu al een gezinnetje stichten?
Ja zo voelt het wel, de plannen zijn er in ieder geval, nu de uitvoering ervan nog.
pi_128241298
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ja zo voelt het wel, de plannen zijn er in ieder geval, nu de uitvoering ervan nog.
En jij vindt een jaar niet veel te kort om dan al een levenslange verantwoordelijkheid met elkaar aan te gaan? Wat is nu een jaar.
pi_128241349
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En jij vindt een jaar niet veel te kort om dan al een levenslange verantwoordelijkheid met elkaar aan te gaan? Wat is nu een jaar.
Ik zie mijn kinderen in haar ogen, laten we het daar op houden.
En als het goed voelt voelt het goed.
pi_128241565
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ik zie mijn kinderen in haar ogen, laten we het daar op houden.
En als het goed voelt voelt het goed.
Een goed gevoel nu is geen garantie voor de toekomst. Tijd is de ultieme test. Goed, jouw keuze natuurlijk maar ik zou nog een aantal jaar wachten. Tenzij ze de 40 nadert is er niet bepaald haast mee, me dunkt.
pi_128242225
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:28 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Dus ze houdt rekening met je, zoals het hoort in een goede relatie. Dankbaar zijn en haar een leuke avond met jou bezorgen die ze niet snel vergeet.
pi_128242536
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:15 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Dus ze houdt rekening met je, zoals het hoort in een goede relatie. Dankbaar zijn en haar een leuke avond met jou bezorgen die ze niet snel vergeet.
Ik heb haar gezegd dat ze toch maar moet gaan en dat ik haar vertrouw, ze vroeg of ik dat zeker wist en ik heb ja gezegd dus ik ben benieuwd vanavond.
pi_128242726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Armando69 het volgende:
Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:33:34 #89
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128242837
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ik heb haar gezegd dat ze toch maar moet gaan en dat ik haar vertrouw, ze vroeg of ik dat zeker wist en ik heb ja gezegd dus ik ben benieuwd vanavond.
DUUUDE :N

Godverdomme zeg :( Zij heeft tot vier keer toe een langere tijd een heerlijke neukrelatie met die vent gehad. De klik en sex waren echt geweldig en wil ze die vent wéér graag zien en nu zou het opeens platonisch zijn!? 8)7

En de day after. Hoe weet je nou of ze knallende sex hebben gehad of niet!? Alleen maar omdat zij zegt dat er niks gebeurd is!?? Holy shit |:( 8)7
En als er niks gebeurd is, is dat hoogst waarschijnlijk door pratische omstandigheden en niet omdat beide partijen het niet wilden.

Been there...
pi_128242910
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

DUUUDE :N

Godverdomme zeg :( Zij heeft tot vier keer toe een langere tijd een heerlijke neukrelatie met die vent gehad. De klik en sex waren echt geweldig en wil ze die vent wéér graag zien en nu zou het opeens platonisch zijn!? 8)7

En de day after. Hoe weet je nou of ze knallende sex hebben gehad of niet!? Alleen maar omdat zij zegt dat er niks gebeurd is!?? Holy shit |:( 8)7
En als er niks gebeurd is, is dat hoogst waarschijnlijk door pratische omstandigheden en niet omdat beide partijen het niet wilden.

Been there...
Ik geloof je helemaal en ik begrijp je ook maar dit zinnetje zegt toch eigenlijk alles; Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.

Als ze seks met hem wil dan gebeurt het toch wel zonder dat ik weet dat ze iets afgesproken heb.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:48:03 #91
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128243328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Ik geloof je helemaal en ik begrijp je ook maar dit zinnetje zegt toch eigenlijk alles; Loslaten kerel, als ze vreemd wil gaan doet ze dat toch wel.

Als ze seks met hem wil dan gebeurt het toch wel zonder dat ik weet dat ze iets afgesproken heb.
Ik geef gelijk toe dat de wens om die vent graag weer te zien om de verkeerde reden het eigenlijke probleem is.

Okay, iedereen heeft wel eens een moment dat je graag sex zou willen hebben met iemand anders dan het persoon die op dat moment je partner is. Echter daadwerkelijk toegeven aan die verleiding is een stap verder.
Dat bedoelde ik ook met 'kat op het spek binden'. Volgens Seven is dat geen enkel probleem en moet jij die situatie lachend opzoeken, maar volgens mij speel je dan met vuur.
pi_128243417
Draai de situatie eens om en stel aan haar voor dat je een ex-neukertje wilt opzoeken om gezellig bij te kletsen. Ik durf wel te stellen dat dat niet in goede aarde zou vallen.
pi_128243457
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Draai de situatie eens om en stel aan haar voor dat je een ex-neukertje wilt opzoeken om gezellig bij te kletsen. Ik durf wel te stellen dat dat niet in goede aarde zou vallen.
Ze zou mijn hoofd eraf bijten.

:D
pi_128243563
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg en ze weet blijkbaar zelf ook wel dat er vanalles aan dit voorstel mankeert.
Vind het lullig voor je maar ik denk dat er wel wat meer dan alleen babbelen in de planning ligt.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:54:37 #95
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128243574
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:51 schreef McBrannagh het volgende:

[..]

Erg vreemd dat ik als poster van deze tekst vermeld sta :?

Maar hoe dan ook, het geeft wel aan dat jij hier absoluut niet meer akkoord hoeft te gaan. Ik bedoel, waarom zou jij de relaxte, ruimdenkende gast moeten zijn en zou zij hysterisch uit haar vel mogen klappen in dezelfde situatie!?
pi_128243664
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Erg vreemd dat ik als poster van deze tekst vermeld sta :?

Maar hoe dan ook, het geeft wel aan dat jij hier absoluut niet meer akkoord hoeft te gaan. Ik bedoel, waarom zou jij de relaxte, ruimdenkende gast moeten zijn en mag zijn hysterisch uit haar vel klappen in dezelfde situatie!?
Bizar ja...

Maar goed, je hebt ook wel gelijk inderdaad, meten met twee maten maar ja als ik haar nu verbied om die jongen te ontmoeten doet ze het misschien toch morgenmiddag....
pi_128243707
Wellicht komt ze er tijdens de afspraak achter dat ex-neukertje nu toch het niet haalt bij huidige vriend.. Je weet het niet. Het is wel een goede test voor je relatie lijkt me.
dag
pi_128243822
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Wellicht komt ze er tijdens de afspraak achter dat ex-neukertje nu toch het niet haalt bij huidige vriend.. Je weet het niet. Het is wel een goede test voor je relatie lijkt me.
Een goede relatie heeft dit soort tests niet nodig.
Daarnaast denk ik dat ze juist de (voor haar al bekende) spanning en seks van ex-neukertje mist, niet (helemaal) vindt bij TS en de kans daardoor vrij groot is dat er iets gaat gebeuren.
pi_128243842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef Peter het volgende:
Sterker nog, ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze wil weten waar ze zelf staat in deze en dat ze hem wil zien om daarachter te komen, een test voor zichzelf.
pi_128243844
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:01 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Een goede relatie heeft dit soort tests niet nodig.
Daarnaast denk ik dat ze juist de (voor haar al bekende) spanning en seks van ex-neukertje mist, niet (helemaal) vindt bij TS en de kans daardoor vrij groot is dat er iets gaat gebeuren.
Afwachten maar.
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')