quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook heel erg mee eens.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ga mee, dan heb jij er ook nog lol aan als het seksen wordt.
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nou maar dat wil ik juist helemaal niet.
En hoe krijg ik dat voor elkaar? Zoals ik al aanstipte, verbieden wil ik haar ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik niet dat het goed kan gaan, dus als meegaan en een DP feestje houden er niet in zit dan zou ik er voor zorgen dat ze helemaal geen zin meer heeft om naar hem toe te gaan.
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Brocco_Li het volgende:
Niet verbieden, niet vertrouwen. Melden dat het je niet lekker zou zitten als ze het deed en aan haar overlaten of ze daar rekening mee houdt of niet.
Oude liefde roest niet enzo.
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Ja maar het feit dat ze het me vraagt of het goed is wil toch ook al wat zeggen?
Ja maar dat komt ook zo vreemd over vind je niet en ik heb er geen behoefte aan om hem te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind ik wel, ze wil niet zomaar afspreken en je voor een onvoldongen feit stellen. Kun je niet zeggen dat jij hem graag wil ontmoeten, eventueel dat je eerder weggaat zodat zij bij kunnen praten?
Dit. Waarom wil ze hem alleen spreken en niet samen met jou?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef Seven. het volgende:
Vertrouwen, maar om eerlijk te zijn snap ik je vriendin niet goed.
Als er exen zijn met wie ik echt nog graag contact wil in de zin van dat er sprake is van vriendschap, dan stel ik mijn vriend voor zoals ik hem aan al mijn vrienden voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |