Doe niet zo kil meisje :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga samen lunchen en maak vooral veel leuke plannenHad het Krio verhaal voorgelegd trouwens, hij leek het niet erg te zien zitten.
[..]
Niet te hard slaan, hij heeft nog wat hersencellen nodig om dat verslag af te kunnen ronden. Pas trouwens op met ingaan op die jongen hoor. Het begint met een beetje stalken en neggen hier en daar, maar voordat je het weet zijn er samenwoonplannen, mag je niet meer flirten met Gorz, en wordt er verwacht dat je in de nabije toekomst een kind of vier werpt
Ja hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vind je mij wel een beetje aardig?
Jezus, shut up.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef CristinaYang het volgende:
Niet te hard slaan, hij heeft nog wat hersencellen nodig om dat verslag af te kunnen ronden. Pas trouwens op met ingaan op die jongen hoor. Het begint met een beetje stalken en neggen hier en daar, maar voordat je het weet zijn er samenwoonplannen, mag je niet meer flirten met Gorz, en wordt er verwacht dat je in de nabije toekomst een kind of vier werpt
Bij Dqod? Daar is het pas echt Overijssel. Zwolle niet echt, grenst ook alweer aan Gelderland.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef Salatrel het volgende:
ik was daar gisteren al dus ik heb mijn portie overijssel weer gehad voor deze maand
Hij was in Zwolle.. Ik ook heel toevalligquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij Dqod? Daar is het pas echt Overijssel. Zwolle niet echt, grenst ook alweer aan Gelderland.
Ik ben nooit kil, ontzettend warmbloedigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe niet zo kil meisje :$
En wat, die meet bedoel je? Dan blijft krio maar lekker thuis, ZO
Ik neem geen bevelen aan van junkiesquote:
terug in de basinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu klaar met die zooi. Nobody cares.
Voor je het weet zit je op die druiperquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat vinden ze allemaal in het begin...Maak vooral je eigen keuzes hoor, wilde je alleen gewaarschuwd hebben
Ik zie geen krullen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verwarmde inderdaad mijn ijskoude ziel, I must admitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben nooit kil, ontzettend warmbloedig
Oh god, ben jij ook slachtoffer geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je op die druiper.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb toch over de ijsselbrug heen johover ijssel
![]()
![]()
Ik las God.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh god, ben jij ook slachtoffer geworden?Ik denk dat we een hulpgroep moeten beginnen. Gorz kan onze leider zijn, die is het meest verslingerd aan die jongen.
Was eenmalig, xtc is trouwens heftiger, vind ik dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben nooit kil, ontzettend warmbloedig
[..]
Ik neem geen bevelen aan van junkies
Het zou mij echt niet verbazen dat mensen die zgn Ik stuur NOOIT door er achter zitten. Gelukkig weet ik welke foto's het zijn en is het niet erg. Er zit geen Sara foto bij gelukkigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Organiseer wel een meeting met alle slachtoffers + Panzer. Wie weet wat er uit voortkomtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh god, ben jij ook slachtoffer geworden?Ik denk dat we een hulpgroep moeten beginnen. Gorz kan onze leider zijn, die is het meest verslingerd aan die jongen.
Daar doe ik geen uitspraken over, ik denk dat we even moeten wachten totdat Chloro hier haar uitgebreide kennis op los kan latenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Was eenmalig, xtc is trouwens heftiger, vind ik dan.
Maar er zijn dus mensen die denken dat jij te dom bent om te spytoolen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zou mij echt niet verbazen dat mensen die zgn Ik stuur NOOIT door er achter zitten. Gelukkig weet ik welke foto's het zijn en is het niet erg. Er zit geen Sara foto bij gelukkig
Er zitten wel behoorlijke Zina foto's tussen. Gevaarlijk dat internet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het zou mij echt niet verbazen dat mensen die zgn Ik stuur NOOIT door er achter zitten. Gelukkig weet ik welke foto's het zijn en is het niet erg. Er zit geen Sara foto bij gelukkig
HOU NOU ALLEMAAL EENS OP OVER BABY'S, KRIJG DAAR HYPERVENTILATIE AANVALLEN VANquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Organiseer wel een meeting met alle slachtoffers + Panzer. Wie weet wat er uit voortkomt.
Baby's, soa's. Who knows.
Hou jij eens op met dat overdreven vrouwelijke aanstellerige gedrag. Daar houden mannen niet vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HOU NOU ALLEMAAL EENS OP OVER BABY'S, KRIJG DAAR HYPERVENTILATIE AANVALLEN VAN
Onmogelijk. Klaar. Ik weet wat ik heb doorgestuurdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zitten wel behoorlijke Zina foto's tussen. Gevaarlijk dat internet.
I just didquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar er zijn dus mensen die denken dat jij te dom bent om te spytoolen.
Als je wilt weten of Panzer het nog over je heeft gehad kun je dat makkelijk zelf vinden, heb je al die spam in je inbox niet voor nodig.
Kan jij me leren waar mannen wel van houden? FOK! is een beetje een school voor mij, volg drugslessen bij Gorz en Chloro, lessen in de vrouwenliefde bij Dqod, en zo nu en dan een bijles dichten en literatuur bij hakunamatafaka.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou jij eens op met dat overdreven vrouwelijke aanstellerige gedrag. Daar houden mannen niet van.
Inshallah meidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onmogelijk. Klaar. Ik weet wat ik heb doorgestuurd
Mannen houden er van als je aan hun ballen likt en verder je mond houdt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan jij me leren waar mannen wel van houden? FOK! is een beetje een school voor mij, volg drugslessen bij Gorz en Chloro, lessen in de vrouwenliefde bij Dqod, en zo nu en dan een bijles dichten en literatuur bij hakunamatafaka.
Ik hoorde trouwens in de fokwandelgangen dat jij een heel lelijke vagina hebt, klopt dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan jij me leren waar mannen wel van houden? FOK! is een beetje een school voor mij, volg drugslessen bij Gorz en Chloro, lessen in de vrouwenliefde bij Dqod, en zo nu en dan een bijles dichten en literatuur bij hakunamatafaka.
Dat was een inschatting van Gorz toch. Jij had daar een 8/9 volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in de fokwandelgangen dat jij een heel lelijke vagina hebt, klopt dat?
Chai, je verpest het.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was een inschatting van Gorz toch. Jij had daar een 8/9 volgens mij.
Maar CB had het laatst over deepthroaten.. Nu ben ik helemaal in de warquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen houden er van als je aan hun ballen likt en verder je mond houdt.
Klopt ja, van die flapjes. Denk aan dat gifje van die neger met die pannenkoek, zo zeg maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens in de fokwandelgangen dat jij een heel lelijke vagina hebt, klopt dat?
Godver.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb er vrij recent nog mijn neus in gestoken. Blijft voor herhaling vatbaar, alles klopt. Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notch, om over de kleur nog maar niet te beginnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn vagijn nou weer belachelijk maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar CB had het laatst over deepthroaten.. Nu ben ik helemaal in de war
[..]
Klopt ja, van die flapjes. Denk aan dat gifje van die neger met die pannenkoek, zo zeg maar
Paint de de kleuren eens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godver.
[..]
Heb er vrij recent nog mijn neus in gestoken. Blijft voor herhaling vatbaar, alles klopt. Symmetrie, textuur en dimensies zijn top notch, om over de kleur nog maar niet te beginnen.
Schatje niet zo gek doen, we weten allebei wat ik van jouw lichaam vindquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn vagijn nou weer belachelijk maken?
Ja, maar mijn perfecte lichaam is dus ter compensatie voor mijn monsterpunani :$quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Schatje niet zo gek doen, we weten allebei wat ik van jouw lichaam vind
BRUIN?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb geen Paint hier, maar met een liefdevolle beschrijving van zalmbruin kom je heel ver.
Ik geloof dit pas als ik foto's zie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar mijn perfecte lichaam is dus ter compensatie voor mijn monsterpunani :$
Wow.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mannen houden er van als je aan hun ballen likt en verder je mond houdt.
Trek de volgende keer wel even mijn broekje naar beneden, maar niet gaan uitlachenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BRUIN?
[..]
Ik geloof dit pas als ik foto's zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Trek de volgende keer wel even mijn broekje naar beneden, maar niet gaan uitlachenZal liefdevolle kusjes geven en je vertellen hoe prachtig je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje geil gewordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal liefdevolle kusjes geven en je vertellen hoe prachtig je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |