Waar moet hij dan sterker in zijn, bidden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef Anosmos het volgende:
En toch is hij, met uitzondering van je rechterarm, sterker dan jij.
quote:
Jullie hebben de OP niet gelezenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef OuweBaas het volgende:
Niet haten op Chuck, hij is en blijft een eindbaas.
1. Ik maak m'n eigen grammaticumquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waar moet hij dan sterker in zijn, bidden?
Misschien was hij vroeger sterk en goed in vechtsport, maar nu is hij fucking oud.
Klopt, maar ik speel wel goed in op de titel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben de OP niet gelezen
Chuck Norris is een redneck en het belangrijkste probleem wat hij vindt in Amerika is dat er teveel scholen zijn die GEEN BIJBEL HEBBEN WAT ERGquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik speel wel goed in op de titel.
tevens, samenvatting iemand?
Dankje, had je een hoop werk gescheeld in de OP.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Chuck Norris is een redneck en het belangrijkste probleem wat hij vindt in Amerika is dat er teveel scholen zijn die GEEN BIJBEL HEBBEN WAT ERG
Bazenrol inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb toch hartelijk om zijn rol als Lone Wolf in the Expendables moeten lachen. Verder maken zijn overtuigingen mij niet bijzonder veel uit.
En Damien Sandow de meest intelligente.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht.
Verder is Mark Henry gewoon de sterkte man op aarde.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
En Damien Sandow de meest intelligente.
Damien heeft sheamus verslagen met schaken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar serieus, Henry heeft powerlifting records gebroken die jaren lang zijn blijven staan.
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Chuck Norris is een redneck en het belangrijkste probleem wat hij vindt in Amerika is dat er teveel scholen zijn die GEEN BIJBEL HEBBEN WAT ERG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |