jaquote:
quote:
Gaat over verschillende onderwerpen van 12 minuten per aflevering. Gaat nu over de VOC en scheepswrakken.quote:
ze moeten niet jankballen en van mijn TT afblijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vannacht veranderde hij een stuk of 15 keer dus juig niet te vroeg
en dat is elke dinsdag ofzo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jakijk nu alf. 1.
[..]
[..]
Gaat over verschillende onderwerpen van 12 minuten per aflevering. Gaat nu over de VOC en scheepswrakken.
klinkt best interessantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
jakijk nu alf. 1.
[..]
[..]
Gaat over verschillende onderwerpen van 12 minuten per aflevering. Gaat nu over de VOC en scheepswrakken.
huhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze moeten niet jankballen en van mijn TT afblijven.
Ik kijk op uitzending gemistquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dat is elke dinsdag ofzo?
wie zat eraan dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet maar ze blijven er gewoon vanaf
Volgens mij is die dronken moderator nu z'n roes uitslapen. Die hoort niet eens in dit forum te modererenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
vannacht veranderde hij een stuk of 15 keer dus juig niet te vroeg
ow okee! dacht anders kan ik via kpn terugkijken maar het is dus niet meer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk op uitzending gemistWas eerst elke dag ofzo!
oeps.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je straks ook DWDD University kijken?
Oh, hihi, jij zei alf.
[ afbeelding ]
Ene sitting_elfling. Zat de hele tijd met de TT te kloten, paste posts aan en verwijderde op een gegeven moment een heel aantal posts.quote:
Nee is van maart, dus kan niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow okee! dacht anders kan ik via kpn terugkijken maar het is dus niet meer?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ene sitting_elfling. Zat de hele tijd met de TT te kloten, paste posts aan en verwijderde op een gegeven moment een heel aantal posts.
en de rest?quote:
wat een ellendequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ene sitting_elfling. Zat de hele tijd met de TT te kloten, paste posts aan en verwijderde op een gegeven moment een heel aantal posts.
oke gvdquote:
Geen idee, ik weet alleen die met Alexander Klöpping, maar ik dacht dat dat DVDD University was. Of was dat DWDD College?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oeps.
Ik had die ene van de ruimte al gezien. Waar gaat die andere over?
ohjaaa. kijk zo wel ffquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen die met Alexander Klöpping, maar ik dacht dat dat DVDD University was. Of was dat DWDD College?
Zachte zijn lekkerder vind ikquote:
is lekkerquote:
Zijn dat die groene?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die nasmaak vind ik dan zo goor
granny smith appels
eigenlijk klinkt dat best slechtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa!
Hard en vers is veel lekkerderder dan dat zachte.
HOIquote:
eewquote:
JA OOK IK WERD WAKKER EN SOF SPAMDE MEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
JA ALES GOED HIER MET JOU DAN
wat een boefjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JA OOK IK WERD WAKKER EN SOF SPAMDE ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |