Jup, komt er zo ook bij! Ben even de laatste topics aan het doorscannen zodat alles weer een beetje kloptquote:
Oh ja, dat was ook zo!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik mag uit de op, eerst trouwen in mei. Gefeliciteerd dames met twee streepjes en de rest veel plezier met werken aan de baby's
Lief dat je het vraagt Skip, maar ik wil nog niet in de OP, beetje bang om op de zaken vooruit te lopen. Ga al wel vast verzinnen wat ik hopelijk over een paar dagen in de OP zou willen hebben (het is ondertussen best een rare opsomming aan startdata).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Zo, volgens mij heb ik alles doorgewerkt. Checkt iedereen het nog even?
Kursor, ik zag jou ook nog voorbij komen.. wil je in de OP?
Ik ben op dag 60 naar de huisarts gegaan en die zei me gewoon af te wachten maar met wat googlen gelezen dat sommige vrouwen baat hebben bij teunisbloemolie. Ik ben dat gaan slikken en een paar dagen later werd ik ongesteld en sindsdien heb ik niet meer zo'n lange cyclus gehad. Misschien waard om ook te proberen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Jeej, ik sta zelfs in de OP![]()
Ik zal zo even het andere topic doorlezen, nog steeds op vakantie dus weinig tijd om te internetten (+ weinig wifi )
Ondertussen dag 84, ik voel van alles maar er komt niets. Vorige week nog een test gedaan maar deze was weer negatief. Wat zijn de kansen dat je ondanks een negatieve test toch zwanger bent? Niet dat ik mezelf te veel illusies maak, maar het spookt toch door m'n hoofd
Ik heb ook dergelijke verhalen gelezen over de Etos 'zwanger worden' capsules, die stimuleren ook je cyclus. Misschien dat daar ook teunisbloemolie in zit hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ben op dag 60 naar de huisarts gegaan en die zei me gewoon af te wachten maar met wat googlen gelezen dat sommige vrouwen baat hebben bij teunisbloemolie. Ik ben dat gaan slikken en een paar dagen later werd ik ongesteld en sindsdien heb ik niet meer zo'n lange cyclus gehad. Misschien waard om ook te proberen?
Kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hè fee! Hebben wij niet samen in z&g gezeten in 2011?
Ik had vrijdag m'n pil in moeten nemen maar heb t niet gedaan. Dus m'n eerste menstruatie gehad zonder hormonen oid. Merk wel verschil want ben vorige week dinsdag ongesteld geworden en heb nog steeds bruinverlies en soms krampen.
Hopelijk is dat snel over.
Wij wilden eigenlijk nog een maandje wachten maar dachten, je weet toch nooit hoe het gaat lopen en een tweede is sowieso gewenst, dus we might as well
Daar ging mijn cyclus juist weer raar van doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik heb ook dergelijke verhalen gelezen over de Etos 'zwanger worden' capsules, die stimuleren ook je cyclus. Misschien dat daar ook teunisbloemolie in zit hoor.
Zelf durfde ik dat iig niet uit te proberen, want ik heb ooit vrouwenmantel gebruikt tegen menstruatiepijn, en daarna is mijn cyclus een jaar van slag geweest. Sindsdien ben ik wat terughoudend met homeopathie.
@KP leuke nieuwtjes, succes met het vieren![]()
Ik ga er nog vanuit dat iedereen die in het dreumestopic post een kind uit 2011 heeftquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:10 schreef Fee-nix het volgende:
Wat leuk Mevr_Mus! (Ik heb trouwens wel in 2011 in Z&G meegepost, maar heb een echte 2012 baby)
Ik switch na mn eisprong idd van teunisbloem naar tarwekiemquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:19 schreef DJMomo het volgende:
ik had de afgelopen cyclus wel tarwekiemolie geslikt. Voor een betere innesteling geloof ik. Sja, of het daarnou van kwam? Heb nog een halve pot over, voor de liefhebber
Klopt! 29 januari... Is 10 februari geworden uiteindelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:03 schreef Take_A_Picture het volgende:
Met musje heb ik ook in t topic gezeten volgens mijhopelijk zitten we snel met de rest van hier in z&g!
Fee, ik was idd een end verder, sept 2011 is E geboren en jij was in januari uitgerekend had ik net opgezocht
Eten etc. hoef je pas op te letten als je een positieve test in handen hebt, eerder is er toch geen bloedband tussen jou en een evt. kindjequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:52 schreef Kimpossible het volgende:
Welkom (terug) allemaal!
Ik slik op dit moment alleen gravitamon vitamines voor als je zwanger wilt worden of bent en bij borstvoeding. Verder let ik wel op eten natuurlijk en bijv gebruik van ibuprofen (niet slikken dus).
Ik geloof dat m'n ei gesprongen is. Heb 3 dagen steken gehad en dat vind ik best beangstigend omdat dat niet echt gezond voelt. Op dit moment geen pijn en ondanks wat vroeg hoop ik dat dat betekent dat er n goed ei klaar ligt
I know, bedoel meer in de zin van gezond, gevarieerd en vitaminerijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:29 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Eten etc. hoef je pas op te letten als je een positieve test in handen hebt, eerder is er toch geen bloedband tussen jou en een evt. kindje
Ik heb/had ze van eBay.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:45 schreef Butterflower het volgende:
Welkom allemaal! Ik hoop dat we allemaal 2014 mama's worden!
Spannend Kwisted!
Succes met je ei Kim!
Ik slik al maanden Davitamon mama plus met visolie, dus met het foliumzuurgehalte zit het wel goed denk ikIk vind alleen die pillen zo groot. Had eigenlijk nog nooit gehoord van teunisbloemolie.
Ik wil deze maand wel gaan starten met ovulatietesten, bestelden de meeste van jullie die nou op sensitest.nl?
Zo redeneerde ik ook! Ik eet toch al foliumpjes en multis, kunnen die olies er ook nog bij!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik switch na mn eisprong idd van teunisbloem naar tarwekiemGeen idee of het nut heeft, maar baat het niet enzo en ik neem toch elke dag vitaminen, dan kan een extra pilletje er nog wel bij
Mijn man denkt er net zo over hoor, hij zegt ook, het kan nog wel een jaar duren...quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:46 schreef Mrs.Peel het volgende:
Haha, het wordt ineens erg druk! Leuk is dat.![]()
Ik slik zwangerschapsvitamines van VSM (puur mama) en apart foliumzuur in het kader van een onderzoek, FoliumzuurExtra. Niets dus om mijn cyclus te reguleren.
GM, wat knap dat je zelfs je apps gedelete hebt! Ik kan me voorstellen dat dat rust geeft. Ik stond afgelopen week even in dubio of we met ovulatietesten zouden gaan beginnen, maar eigenlijk wil ik dat helemaal (nog) niet! Dus samen besloten dat niet te gaan doen nu, mijn man vindt dat de komende maanden sowieso nog niet aan de orde.
Sterkte met de operatie! Mijn vader heeft in 2001 (50 jaar oud nog maar!) 6 (!) bypasses gekregen in Utrecht, allemaal helemaal goed gegaan, hij voelde zich nadien als herboren. Ik hoop dat dat ook voor jouw schoonmoeder geldt! In welk ziekenhuis wordt ze geopereerd?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
knip
Speaking of schoonmoeder: ze krijgt vrijdag een bypass operatie, duimen jullie mee??
knip
Danku danku! Ik zal even kijken of ik de laatste nieuwelingen er bij in kan krijgenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef Theeleuter het volgende:
Welkom marel, kursor en fee
Dat is een vervelend lange cyclus fazoletti. Hopelijk weet je dan volgende week meer.
Succes met je ei kim![]()
Hier nog een weekje tot ei denk ik, dus ik wacht rustig af
En goed bezig skippy met de OP!![]()
Ohja ik rammel de pan uit!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef Fee-nix het volgende:
O en Kwisted, ik vind t ook zo spannend voor je! Kan me je gevoel ook helemaal voorstellen! (Toen S 9 maanden was, rammelde ik eigenlijk ook alweer!)
Bij J duurde t 8 maanden voor t raak was... S was ook meer een oeps momentjequote:Op donderdag 27 juni 2013 08:30 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ohja ik rammel de pan uit!!
Ik geloof alleen niet dat het dit keer raak is. Zou ook wat zijn van 1x sex. Bij F.leur heeft het 6 maanden geduurd voordat ik een positieve test in mijn handen had.
Nu waren we eigenlijk nog niet eens aan het proberen, meer een 'oeps' moment.
Maar ik voel nu hoe graag ik weer wil, dus hierna gaan we gewoon wel gericht aan de slag. AAH!
Nop, lukt (net) niet meer. Moeten we een modje even lief aankijken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Dyre het volgende:
Jeetje, wat een hoop nieuwe ineens
Welkom:
Take_A_Picture,
marel88,
Fee-nix,
Mevr_Mus,
Kwisted,
en toch ook weer een warm welkom voor Kursor![]()
Ik vind dat met al die nieuwe aanwas wat meiden uit de oude ploeg wel door mogen schuiven naar Z&G, te beginnen met iedereen uit 2011/2012
Mijn NOD mag trouwens aangepast worden, als dat nog lukt Skip? Ik had rekening gehouden met weer een hele lange cyclus, maar omdat ik nu ovutesten heb gebruikt weet ik dat mijn ovulatie rond de 23e is geweest. NOD mag dus naar 7 juli
Klopt FR, hCG is nog niet negatief, wel al heel laag, maar dat is in verband met eerdere mola niet voldoende. Over een week weer een nieuwe meting.quote:
Kan ja, ik testte met KV vier dagen voor mijn nod overduidelijk positief.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Kwisted het volgende:
Gm gelukkig maar!
Nou t bekertje voor morgenvroeg staat klaar. Maar ik ben niet zenuwachtig. Ik weet vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben. Niet pessimistisch ofzo, maar ik mis gewoon de kwaaltjes.
Nod is eigenlijk maandag. Zijn de kruidvat testen goed genoeg om 2 dagen voor nod te gebruiken? Het is dan 11dagen na ovulatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |