PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Te weinig Castaignosquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat 'm worden. Nu nog even een goedkoop defensief blok in elkaar jassen.
gewoon op CDM toch?quote:
Prima speler inderdaad.quote:
Venloooooooquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
CB - CB - GK driehoekje gezocht.Liefst niet te duur maar wel OP. Silvers.
[..]
Prima speler inderdaad.![]()
Wat is duur?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
CB - CB - GK driehoekje gezocht.Liefst niet te duur maar wel OP. Silvers.
[..]
Prima speler inderdaad.![]()
ik had 41212quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
OMG ik heb een fucking 4-4-1-1 kaartje in m'n pakketje.![]()
OOHHHHH UHHHHHHHHHHHHH OOK SONG ZIE IK NU>>> EN JOVETIC !!! !!11111!!!
zo dan dat is zomaar 3k ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
OMG ik heb een fucking 4-4-1-1 kaartje in m'n pakketje.![]()
OOHHHHH UHHHHHHHHHHHHH OOK SONG ZIE IK NU>>> EN JOVETIC !!! !!11111!!!
ja haha.quote:
Gelukkig heb ik die niet gehad, anders had ik nu waarschijnlijk een hartaanval gehad. Jezus, wat een mooie dingen in die pakjes.quote:
1.3k, maar dat is voor mij een hele minuut autobuyeren.quote:
Is dit nu sarcastisch of niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet gehad, anders had ik nu waarschijnlijk een hartaanval gehad. Jezus, wat een mooie dingen in die pakjes.
[..]
1.3k, maar dat is voor mij een hele minuut autobuyeren.
Maybe vanwege zn dubbellink met die 2 bazen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Waarom is die Izaguirre eigenlijk zo duur?
Vreemd. Matthews (RB) kost 500c.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maybe vanwege zn dubbellink met die 2 bazen.
Kayalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Die had ik eerst op de plaats van Wanyama, maar toen vergeleek ik de stats.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kayal
Je kunt ook UP Brown daar nog als één van de 2 CDM's niet bevalt.
Er zit wel een mooi linkpatroontje in. Dat zie ik dan weer alleen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Wanyama zou ik sowieso laten staan. Maar die Brown heeft wel echt goede longshots en 4-2-2-2 is longshots met de CDM's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik eerst op de plaats van Wanyama, maar toen vergeleek ik de stats.
Ik heb dat ook altijd, dan voel ik me altijd zo autistisch...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit wel een mooi linkpatroontje in. Dat zie ik dan weer alleen.Tijd om te slapen.
Goed om te weten dat ik niet alleen ben. Mag ik je bellen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, dan voel ik me altijd zo autistisch...
Ik ga ook slapen, truste allemaal.
kindertelefoon?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet alleen ben. Mag ik je bellen?
hebbikniequote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano, potje silvers?
Kan geen tegenstanders vinden op dit tijdstip.![]()
quote:
Mijn spelers deden niet wat ik wildequote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch wat oneerlijke teams denk ik.Lekker gevoetbald. Uitslag wat geflatteerd imo.
Jouw teamnaam ook.ILIKEBEWBS
Nu ga ik pitten. Ciao.
Ja, maar Kazim-Richards is beter dan Sigurdarson.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:34 schreef Lindgren. het volgende:
Nu de rest van het team nog.
[ afbeelding ]
Misschien Sigurdarson naast Emnes. Iemand ervaring met hem?
Of een Nederlandse spits en Barazite op links.
Omdat hij 1.93 isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En waarom hij Shiny is is me helemaal een raadsel
Dat gaat heel lastig worden denk ik jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:12 schreef quer het volgende:
is het onmogelijk om een team met cavani bale suarez en di natale te hebben?
dit is het beste wat ik er van heb gemaakt net is ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden denk ik ja
Kan geen puush zien hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:22 schreef quer het volgende:
[..]
dit is het beste wat ik er van heb gemaakt net is dit
[ afbeelding ]
voor 200k volgens fut head ik ga van 150k uit
PotSquote:
Futhead niet geklikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:25 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/12497252/
Kan het niet zien op mijn werk. Vanavond thuis eens kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Echt nog steeds met verbazing te kijken
Ook het eerste deel. Ik wist wel dat het ongeveer zo zou gaan maar dat het allemaal zo makkelijk gaat
Wel de moeite waard om te kijken jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het niet zien op mijn werk. Vanavond thuis eens kijken
Ik denk dat ik ook maar Europarlementariër word. Is het dan wel vervelend als je principes hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Echt nog steeds met verbazing te kijken
Ook het eerste deel. Ik wist wel dat het ongeveer zo zou gaan maar dat het allemaal zo makkelijk gaat
Kijk dat bedoel ik dus, jij hebt een geweten, dan ben je dus al ongeschikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou niet het geld van andere mensen onzinnig kunnen besteden. Dan krijg ik echt een kutgevoel.
Klopt ik ben ongeschiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus, jij hebt een geweten, dan ben je dus al ongeschikt.
Tja, wil je succesvol zijn, dan zul je dat over de ruggen van anderen moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Patje1987 het volgende:
In deze maatschappij is een geweten hebben een zwakte.
hier wel maar ben je lief en ga je dood dan kom jij in de hemel met je geweten hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Patje1987 het volgende:
In deze maatschappij is een geweten hebben een zwakte.
Grappig, daar zat ik ook over na te denken. Silvers zijn niet zo heel duur meer, en ik heb nog weinig 4222 geprobeerd. Wilde misschien iets doen met Bundesliga; Ekici en Leitner lijken me bazenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef Reemi het volgende:
Misschien toch maar eens een 4-2-2-2 silver team maken voor erbij, zien er altijd wel tof uit
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:10 schreef Patje1987 het volgende:
Door die stomme allochtonen lag ik weer veel te laat op bed.
Ziet er zeker tof uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wat? Ziet er wel leuk uit
http://wefut.nl/squad/2444
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wat? Ziet er wel leuk uit
http://wefut.nl/squad/2444
Daarom niet met golds spelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef poker4lifee het volgende:
Nepenthez die 5atb speelt en nu Welliton steeds als favoriete spits noemt![]()
Dat gaat weer een leuk effect hebben op de teams de komende tijd.
gewoon vernederen dat soort gassies. de beuk er in met chiellini en barzagliquote:
Vernederen met Donk en Kouyate is leukerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon vernederen dat soort gassies. de beuk er in met chiellini en barzagli
Requirements?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Reemi het volgende:
Nieuw toernooi al gepost? Confederations cup.
11 spelers uit Tahitiquote:
Min aantal spelers uit Brazilië + Uruguay: 9 basis/wisselquote:
Ik heb een hybrid met daarin 5 Italianen. Als ik dus nog 4 Spanjaarden op de bank zit, ben ik er al?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Min aantal spelers uit Brazilië + Uruguay: 9 basis/wissel
Min aantal spelers uit Spanje + Italië: 9 basis/wissel
Nee, want dan mis je de Brazilianen/Uruguayanenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een hybrid met daarin 5 Italianen. Als ik dus nog 4 Spanjaarden op de bank zit, ben ik er al?
Huh? Ik vatte je post op als of/of...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, want dan mis je de Brazilianen/Uruguayanen
Hij zit je te kloten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Ik vatte je post op als of/of...
Dus:
-Ofwel een team met minstens 9 Spanjaarden en Italianen in je team en op de bank.
-Ofwel een team met minstens 9 Brazilianen en Uruguayanen in je team en op de bank.
maar het is dus en/en? Ikke niet helemaal snap...
Toevallig heb ik in datzelfde team trouwens ook al 3 Brazilianen
Er staat geen OF, dus ga ik ervanuit dat het en is, ja. Was bij het vorige toernooi ook zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Ik vatte je post op als of/of...
Dus:
-Ofwel een team met minstens 9 Spanjaarden en Italianen in je team en op de bank.
-Ofwel een team met minstens 9 Brazilianen en Uruguayanen in je team en op de bank.
maar het is dus en/en? Ikke niet helemaal snap...
Toevallig heb ik in datzelfde team trouwens ook al 3 Brazilianen
Dus je moet een team hebben van in totaal 9 Spanjaarden en Italianen, en 9 Uruguayanen en Brazilianen? Dat wordt lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er staat geen OF, dus ga ik ervanuit dat het en is, ja. Was bij het vorige toernooi ook zo.
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bankquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je moet een team hebben van in totaal 9 Spanjaarden en Italianen, en 9 Uruguayanen en Brazilianen? Dat wordt lekker
Als dat zo is, wordt het leven van de gemiddelde FUT-er er niet beter opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bank
Zo wordt het wel, ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bank
Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hier wel maar ben je lief en ga je dood dan kom jij in de hemel met je geweten haha
Nog niet open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je het toevallig al uitgeprobeerd? Of is die cup nog niet open?
Silver contractsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:28 schreef Toefjes het volgende:
Als iedereen maar veel gaat spelen en de contractprijzen hoog blijven, vind ik alles best.
Ja, ben nu, omdat ik toch niks beters te doen heb, maar pakjes aan het openen. Pak er nog zo'n 50K per dag op ook. Maar ja, dat mag ook wel met 4 trade accountsquote:
Mijn winst is ongeveer naar rato van het jouwe, maar dan met 2 accountsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ben nu, omdat ik toch niks beters te doen heb, maar pakjes aan het openen. Pak er nog zo'n 50K per dag op ook. Maar ja, dat mag ook wel met 4 trade accounts
Ik maak er echt geen winst op ook al verkoop ik contracten voor 350 en fitness voor 600.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ben nu, omdat ik toch niks beters te doen heb, maar pakjes aan het openen. Pak er nog zo'n 50K per dag op ook. Maar ja, dat mag ook wel met 4 trade accounts
Kazim heeft ook echt 4* skills.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar Kazim-Richards is beter dan Sigurdarson.
[..]
Omdat hij 1.93 is
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik maak er echt geen winst op ook al verkoop ik contracten voor 350 en fitness voor 600.
Contracten gaan voor 450 op de PS. Heb 5 kaarten van contracten of player fitness, dan speel je gewoon quitte op een pakje van 2500c. De rest is pure winstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik maak er echt geen winst op ook al verkoop ik contracten voor 350 en fitness voor 600.
Hey gaychild.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:45 schreef Lindgren. het volgende:
Dus ik sta zo mijn tanden te poetsen, valt ineens mijn oog op de tandpasta van mijn huisgenoot.
[ afbeelding ]
Ik heb ongeveer een minuut hardopgelachen.![]()
Dus ik sta zo mijn tanden te poetsen, valt ineens mijn oog op de tandpasta van mijn huisgenoot.
[ afbeelding ]
Menthol powers Menthol powers Methol powers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Die 14.gif is van jou of van je huisgenoot? Voor de rest zie ik de grap niet
ohquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Menthol powers Menthol powers Methol powers.
[ afbeelding ]
Contracten worden voor 450c BIN al in de 29e minuut gekochtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
van de 8 keer al 3 keer een team fitness![]()
meestal zijn de spelers die je krijgt idd de bonusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Contracten worden voor 450c BIN al in de 29e minuut gekocht
Ik zet ze op 450-500, bijna alles verkochtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Contracten worden voor 450c BIN al in de 29e minuut gekocht
enige lastige vind ik diequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zet ze op 450-500, bijna alles verkocht
Daarom altijd checkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
enige lastige vind ik diekits, soms zijn kits van waarde waarvan je denk ? waarom
en dan denk je, ja die is vet, geen drol waard
gister gehad met die van al-hilalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom altijd checken
Ik heb die kits van Elche gewoon een keer of 10 gediscard, terwijl ze eerst best veel waard waren
Ik hou van de snelle doorlooptijden. kan ik nog meer pakjes opentrekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zet ze op 450-500, bijna alles verkocht
Ja, dat was ook een toevalstreffer hoor. Net weer een Arabisch shirt voor 600c verkocht. Altijd die krengen eventjes nakijken. Net als de Arabische badges. Leveren soms ook meer dan 1K opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister gehad met die van al-hilaldaarna pas toefjes ze post gezien.
ding is nog lelijk ook
Dat is inderdaad de afweging die je moet maken, bedacht ik me een paar dagen terugquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou van de snelle doorlooptijden. kan ik nog meer pakjes opentrekken
Saudische kits en badges zijn bijna altijd geld waard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister gehad met die van al-hilaldaarna pas toefjes ze post gezien.
ding is nog lelijk ook
18.30 dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Vanavond van 6.30 tot 1.00u PSN maintenance
half 7 's avonds ??? Psquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Meestal kan bijna iedereen er gewoon nog in johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik was van plan om een maat baffoe te geven met Clasic XI.
Je kan gewoon online spelen, alleen moet je voor half 7 ingelogd zijn op psn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Ik was van plan om een maat baffoe te geven met Clasic XI.
online gaming doet het toch nog gewoon. Althans dat zag ik gisterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Gelukkig maar want niks laat mijn genotsknots harder kloppen als een wakka wakka doen met Ronald Koeman.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meestal kan bijna iedereen er gewoon nog in joh
altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
online gaming doet het toch nog gewoon. Althans dat zag ik gisteren
Bij uncharted 1 en 2 was dat toch ook. Oh even klimmen, simpele puzzel. Ineens best wat tegenstanders en die even uitschakelen. Stukje lopen, klimmen etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Snap die hoge cijfers voor de Last of Us niet. De AI is gewoon zeer slecht te noemen en het stukje afwisseling ontbreekt ook. Het is steeds een stukje lopen, je komt in een gebied met infected, clickers of army die uitschakelen en weer verder.
Dit spel is niks vergeleken met de Uncharted series.
where are the brazilians ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Teampje gemaakt voor dat nieuwe toernooi. Meeste spelers had ik al, benieuwd of het een beetje speelt...
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#cpIcbfORnJKDn:ps3
Ziet er goed uit ouwe!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Teampje gemaakt voor dat nieuwe toernooi. Meeste spelers had ik al, benieuwd of het een beetje speelt...
Klopt, maar op de een of andere manier vond ik dat wel hele geniale spellen. Denk dat het ook kwam door het hele verhaal en de graphics en de vele grote explossies en onverwachte dingen in het spel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij uncharted 1 en 2 was dat toch ook. Oh even klimmen, simpele puzzel. Ineens best wat tegenstanders en die even uitschakelen. Stukje lopen, klimmen etc.
Bij mij gooide de AI ook vaak zat een handgranaat voor zichzelf neer. Best grappig en handig, maar ja
Heb the last of us nog niet gespeeld, maar ga hem zeker nog kopen.
weet ik veel, ik dacht ik zeg het even, verder weet ik niksquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
online gaming doet het toch nog gewoon. Althans dat zag ik gisteren
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nieuwe cup: Confederations Cup
Min.aantal spelers uit Brazilië + Uruguay:9 basisspelers en wisselspelers in je team
Min aantal spelers uit Spanje + Italië: 9 basisspelers en wisselspelers in je team
4k toernooi bonus.
[ afbeelding ]
Of zou dit team niet mogen? Ik kom namelijk niet aan 9 Brazilianen + Uruguayanen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
98/60 met Balotelliquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bank voldoet niet inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of zou dit team niet mogen? Ik kom namelijk niet aan 9 Brazilianen + Uruguayanen?
Nu je het zegt ja. Maar ik heb met hem eigenlijk alleen maar in div1 gespeeld...quote:
gewoon wat silvers er bij gooien johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of zou dit team niet mogen? Ik kom namelijk niet aan 9 Brazilianen + Uruguayanen?
Dat haal je niet...ik moet dus ook Brazilianen en Uruguayanen opnemen in mijn team.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon wat silvers er bij gooien joh
kan toch 9 Brazilianen op de bank zetten ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat haal je niet...ik moet dus ook Brazilianen en Uruguayanen opnemen in mijn team.
Dat wordt lastig toch, met maar 7 plekken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan toch 9 Brazilianen op de bank zetten ?
Huh? Het is gewoon OF volgens mij hoor. Kan niet anders. Want dan kom je op 18 spelers uit..zou wel lelijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat haal je niet...ik moet dus ook Brazilianen en Uruguayanen opnemen in mijn team.
Precies: 11 basisspelers en 7 bankzitters. Geen vrije slots dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Het is gewoon OF volgens mij hoor. Kan niet anders. Want dan kom je op 18 spelers uit
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zijn de eisen van het nieuwe toernooi?
post onder je vorige heeft Hugo netjes gereageerdquote:
Ah, idd! Excuses.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
post onder je vorige heeft Hugo netjes gereageerd
Thanks.quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 10:49:52New FUT cup starting at 6pm UK today for the FIFA Confederations Cup. Req: At least 9 from Spain/Italy AND 9 from Brazil/Uruguay reageer retweet
Godver, dat wordt de boel weer omgooienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef Tim86 het volgende:
oh of niet dustwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 10:49:52New FUT cup starting at 6pm UK today for the FIFA Confederations Cup. Req: At least 9 from Spain/Italy AND 9 from Brazil/Uruguay reageer retweet
Er staat geen OF, net als bij het vorige toernooi. Toen moest het ook allebei.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Het is gewoon OF volgens mij hoor. Kan niet anders. Want dan kom je op 18 spelers uit..zou wel lelijk zijn
Robinho LWquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, dat wordt de boel weer omgooien
nee want je moet een basis hebben van 9 van t een met 2 van de ander 3 landen in de basis dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
El Shaa LW en je bent klaar toch? Of Robinho
Inter RB (Braziliaan) en Robinho en je bent er..rest is dan opvulling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, komt goed. Heb Lucas ook nog in mijn clubs
Dat is mijn favo rechtsback.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inter RB (Braziliaan) en Robinho en je bent er..rest is dan opvulling.
Jonathan. Die heb ik ook alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robinho LW
edit: en nog 1 plekje dan
edit2: die gast van Inter RB..Braziliaan
Deze jongens worden geld waard, vermoed ik. Mooie investeringenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inter RB (Braziliaan) en Robinho en je bent er..rest is dan opvulling.
Hij is bij mij best goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is mijn favo rechtsback.
Om tegen te spelen dan. Wat een draak is dat zeg.
Ja idd. Gewoon een 3-5-2 met 9 Brazilianen en 2 andere spitsen ga je nu steeds krijgen denk ik. Die 2 spitsen hangen dan van de CAM af, maar zullen wel Spanjaarden worden. Kaka is ook handig trademateriaal wellicht om die reden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:08 schreef Fuszy het volgende:
Je kan toch ook gewoon 9 spanjaarden en 9 brazilianen doen? Ze zeggen nergens hoeveel Italianen je er bijvoorbeeld bij moet hebben.
Hoezo? Ziet er juist bazig uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het beste is denk ik maar om de linkerkant te veranderen?
Hernandez op links manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Om met die cup mee te kunnen doen.quote:
Hernandez is linksquote:
Ah, zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Om met die cup mee te kunnen doen.
Ja dat weet ik. Heb m ook op links en daar speelt hij echt bazig.quote:
KUT TEAMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jählührs.quote:
Mwa, pas 2 wedstrijden mee gespeeld dus kan het nog niet echt zeggen. 1 gewonnen, 1 verloren. Ik ga nu spelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ah, zo.
Hoe speelt het team verder? Beetje tevreden?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Lindgren. het volgende:
Het is trouwens een van de tofste 352-teams die ik gezien heb dit jaar. Zet dat maar op je CV.
Je had toch net gister een 4222 team met Forlan gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
even een vraag, ik ben bezig met een 433 elftal, nu is mijn vraag is, wie is er beter als lone striker, TOTS Van Persie, MOTM Torres of TOTS Suarez. Mijn eerste keuze zou gaan naar Suarez maar wat denken jullie ?
VDM denkt van persie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
even een vraag, ik ben bezig met een 433 elftal, nu is mijn vraag is, wie is er beter als lone striker, TOTS Van Persie, MOTM Torres of TOTS Suarez. Mijn eerste keuze zou gaan naar Suarez maar wat denken jullie ?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
VDM denkt van persie.
normale mensen denken suarez
Volgens mij niet hoor, kan het mis hebben maar ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had toch net gister een 4222 team met Forlan gemaakt.
Die liggen nog bij je moeder op de kamer, misschien kan je even zoeken? Ik was er vannacht dus vandaar.quote:
Ik denk dat ik Torres ga verkopen, ik zie zomaar een TOTT komen met daarin MOTM Torres, dan zakt hij als een gek in elkaar, nu kan ik er nog winst op maken. Van Persie is ook wel baas maar Suarez speelt fijner vind ikquote:
Lastige vraag. Ik neig naar TOTS Suarez. Persie is iets groter, maar Suárez over het algemeen beter denk ik. Denk dat ze allebei trouwens beter voldoen in een tweespitsensysteem.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:15 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die liggen nog bij je moeder op de kamer, misschien kan je even zoeken? Ik was er vannacht dus vandaar.
Waarom heb je hem niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:04 schreef Tim86 het volgende:
oh of niet dustwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 10:49:52New FUT cup starting at 6pm UK today for the FIFA Confederations Cup. Req: At least 9 from Spain/Italy AND 9 from Brazil/Uruguay reageer retweet
Wat ben jij toch een pestventje, ik kan het echt niet geloven dat jij een WO volgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die liggen nog bij je moeder op de kamer, misschien kan je even zoeken? Ik was er vannacht dus vandaar.
Whoopi Goldbergquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een pestventje, ik kan het echt niet geloven dat jij een WO volgt.
Alsof rotkinders niet slim kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een pestventje, ik kan het echt niet geloven dat jij een WO volgt.
De grote truuk is dat ik TOTS Bale wil gaan halen en dus zal ik 2 van mijn spitsen moeten gaan verkopen anders heb ik niet genoeg coins, dus kom ik al snel uit op 433 formatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lastige vraag. Ik neig naar TOTS Suarez. Persie is iets groter, maar Suárez over het algemeen beter denk ik. Denk dat ze allebei trouwens beter voldoen in een tweespitsensysteem.
[..]
Goede vraag..misschien maar eens oppikken. Dacht dat hij high/med had, maar heeft dus med/medquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet?
[ afbeelding ]
inderdaad kijk maar naar v d m die is ook manne slimquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof rotkinders niet slim kunnen zijn
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag..misschien maar eens oppikken. Dacht dat hij high/med had, maar heeft dus med/med
Wel irritant dat zijn sprint speed zoveel lager ligt dan de acceleration..dat soort spelers vallen altijd stil halverwege een sprintje
Maar hij is wel goed
[ afbeelding ]
Gewoon coins kopen dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
De grote truuk is dat ik TOTS Bale wil gaan halen en dus zal ik 2 van mijn spitsen moeten gaan verkopen anders heb ik niet genoeg coins, dus kom ik al snel uit op 433 formatie.
Aha pace86quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag..misschien maar eens oppikken. Dacht dat hij high/med had, maar heeft dus med/med
Wel irritant dat zijn sprint speed zoveel lager ligt dan de acceleration..dat soort spelers vallen altijd stil halverwege een sprintje
Maar hij is wel goed
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon niet goed genoeg om zonder pace op de flank te kunnenquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Zoveel mensen blijkbaar die 3K uit willen geven aan een squad fitness kaartje, om maar niet met een reserve elftal te hoeven spelen
Net als al die vragen om zijn record te postenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef Shygirl18 het volgende:
Maver moet even iemand toevoegen op XBL zodat we kunnen zien of hij die spelers echt heeft. Maar dat doet hij leest hier waarschijnlijk toch overheen.
Was een grapje. Had hem voor 10k opgepikt en verkocht voor 13.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet goed genoeg om zonder pace op de flank te kunnen
Hoe bevalt IF Seedorf daar?
Jammerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:26 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Was een grapje. Had hem voor 10k opgepikt en verkocht voor 13.
Ik heb Thorb geloof ik in me vriendenlijst staan hoor, VDM heb ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef Shygirl18 het volgende:
Maver moet even iemand toevoegen op XBL zodat we kunnen zien of hij die spelers echt heeft. Maar hij leest hier waarschijnlijk toch overheen.
Alsof Wijn een silver gaat worden met dat aantal gescoorde goals dit jaar.quote:
Tevens is het wo als je toch slim gaat doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ow dan moet Thorb even een printscreen maken van je squadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb Thorb geloof ik in me vriendenlijst staan hoor, VDM heb ik ook
Er staat nu niet veel te zien, team is in aanbouw,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow dan moet Thorb even een printscreen maken van je squad
Neeeeeeeeeee FIX hetquote:
Alsof Hoesen silver wordt met zijn prestaties van dit jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Wijn een silver gaat worden met dat aantal gescoorde goals dit jaar.
/carequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tevens is het wo als je toch slim gaat doen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof Hoesen silver wordt met zijn prestaties van dit jaar.
[ afbeelding ]
En 5* skills want hij deed een keer een truukjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof Hoesen silver wordt met zijn prestaties van dit jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En 5* skills want hij deed een keer een truukje
Ze hebben sowieso wel iets voor het zeggen toch? Die databasehelpers hier..quote:
Dat denk ik ook niet. Ik ben benieuwd wie volgend jaar de beste Eredivisie silvers worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Wijn een silver gaat worden met dat aantal gescoorde goals dit jaar.
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die Tighadouini een Nederlander? Die deed volgens mij veel skills bij Cambuur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso wel iets voor het zeggen toch? Die databasehelpers hier..
Kunnen jullie niet voor een Nederlandse 5* skiller zorgen? Laat dat filmpje van Van Persie en Vilhena zien. Van Persie hoort gewoon 5* skills te hebben.
Brumaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ben benieuwd wie volgend jaar de beste Eredivisie silvers worden.
Die 3800 coins overleef ik wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Snap nog steeds niet waarom Izaguirre zo duur is..Lindje postte er gisteren ook al over geloof ik. Hij is wel een prima LB, maar hij is nu 4x zo duur dan die OP middenvelders van ze ofzo..net alsof hij al een half jaar niet meer in packs zit.
Ik heb je niet in mijn vriendenlijst volgens mij hoor... of ik weet niet wie je bentquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb Thorb geloof ik in me vriendenlijst staan hoor, VDM heb ik ook
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik ben benieuwd wie volgend jaar de beste Eredivisie silvers worden.
zijn er hier database helpers dan ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso wel iets voor het zeggen toch? Die databasehelpers hier..
Kunnen jullie niet voor een Nederlandse 5* skiller zorgen? Laat dat filmpje van Van Persie en Vilhena zien. Van Persie hoort gewoon 5* skills te hebben.
Celtic-speler en de beste LB uit die competitie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Snap nog steeds niet waarom Izaguirre zo duur is..Lindje postte er gisteren ook al over geloof ik. Hij is wel een prima LB, maar hij is nu 4x zo duur dan die OP middenvelders van ze ofzo..net alsof hij al een half jaar niet meer in packs zit.
Gister een paar potjes mee gespeeld, maar die knul is echt belachelijk goed. Ik zou er blij 5k voor betalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Duarte maakt wel een goede kans. Vilhena kan een leuke worden..Boerrigter misschien, maar die zal geen 4* skill krijgen lijkt mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef wieisboos het volgende:
Iemand zit ook Casta te verneukenWorkrates slaan echt nergens op..doe dan in ieder geval high/high voor al dat buitenspel lopen van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
3800quote:
Normaal wel hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:35 schreef Reemi het volgende:
Worden goals niet meegeteld bij een ragequit van de tegenstander? Nu heeft mijn Aboubakar 1 uit 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:37 schreef Tim86 het volgende:
Mertens naar Napoli nu echt rond zag ik. Zijn zelfs al voetbalplaatjes te koopZag 'm gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljant.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Mertens naar Napoli nu echt rond zag ik. Zijn zelfs al voetbalplaatjes te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Mertens naar Napoli nu echt rond zag ik. Zijn zelfs al voetbalplaatjes te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/carequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
/care
Over spelfouten zou ik maar niet beginnen, daar maak jij er zooooo veel van.
Wat een bagger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weer een top TOTW aankomen.
Dure toch juist?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:43 schreef Tim86 het volgende:
Weer goedkope gold consumables volgende week dus.
Ik zag dit eerst niet in de trein, nu welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de krantenkoppen al voor me: "23-jarige Youtuber uit Friesland sterft na masturbatiemarathon van 2 weken."
Studeren icm fokken werkt niet zo goed..duur uiteraard ja.quote:
Wikipedia zegt woquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is trouwens wel gewoon WO hoor volgens mij
http://www.studie.nl/universitair
Het is dat er niks onder brons zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag dit eerst niet in de trein, nu welMaar Serero wordt echt geen bronze, misschien zou ik dat wel willen maar ik weet dat hij in het echt beter is dan een 64-rated bronze. Wel moet hij 4* hebben.
Zou wel lekker zijn, de coins stromen binnen op deze manierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Studeren icm fokken werkt niet zo goed..duur uiteraard ja.
Of ik doe nu alsof mijn neus bloedt en zeg dat het sarcastisch was
quote:
jammer johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Studeren icm fokken werkt niet zo goed..duur uiteraard ja.
Johnson CDM? Ik zou Hall zeker kopen want ik heb zijn NIF in mijn MLS team. De rest is minder interessant. En trouwens, Wallace LW terwijl hij normaal LB isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:41 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie weer een top TOTW aankomen.
Je moeder grapjes zijn echt niet meer van deze tijd Mathijs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft nu 72 overall hoor. Bij een goed begin van de competitie voordat FUT14 uitkomt zou hij zomaar nog een hogere rating kunnen krijgen.quote:
En Mathijsen krijgt een pace upgrade naar 75.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft nu 72 overall hoor. Bij een goed begin van de competitie voordat FUT14 uitkomt zou hij nog zomaar nog een hogere rating kunnen krijgen.
En De Vrij wordt gold volgend jaarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En Mathijsen krijgt een pace upgrade naar 75.
Dat zei je vader ook vannacht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder grapjes zijn echt niet meer van deze tijd Mathijs.
Ze gaan hem nog wel verder downgraden na dit seizoen joh..daar zorgt wieisboos wel voor. Tenzij je hem een doosje chocola opstuurt voor die tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft nu 72 overall hoor. Bij een goed begin van de competitie voordat FUT14 uitkomt zou hij zomaar nog een hogere rating kunnen krijgen.
Hij gedraagt zich in ieder geval normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:51 schreef BDIL het volgende:
Ancelotti nieuwe trainer Real... Weet niet of ik blij moet zijn
Blanc.quote:
Ik las dat Van Basten en Rijkaard nee hadden gezegd? Kan het me haast niet voorstellen dat ze die überhaupt zouden benaderen..Rijkaard wellicht nog wel, maar die heeft op Barca na ook niets laten zien.quote:
Jouw dikzak grappen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je moeder grapjes zijn echt niet meer van deze tijd Mathijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |