PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Te weinig Castaignosquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:37 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat 'm worden. Nu nog even een goedkoop defensief blok in elkaar jassen.
gewoon op CDM toch?quote:
Prima speler inderdaad.quote:
Venloooooooquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
CB - CB - GK driehoekje gezocht.Liefst niet te duur maar wel OP. Silvers.
[..]
Prima speler inderdaad.![]()
Wat is duur?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:46 schreef Lindgren. het volgende:
CB - CB - GK driehoekje gezocht.Liefst niet te duur maar wel OP. Silvers.
[..]
Prima speler inderdaad.![]()
ik had 41212quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
OMG ik heb een fucking 4-4-1-1 kaartje in m'n pakketje.![]()
OOHHHHH UHHHHHHHHHHHHH OOK SONG ZIE IK NU>>> EN JOVETIC !!! !!11111!!!
zo dan dat is zomaar 3k ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:49 schreef pascal08 het volgende:
OMG ik heb een fucking 4-4-1-1 kaartje in m'n pakketje.![]()
OOHHHHH UHHHHHHHHHHHHH OOK SONG ZIE IK NU>>> EN JOVETIC !!! !!11111!!!
ja haha.quote:
Gelukkig heb ik die niet gehad, anders had ik nu waarschijnlijk een hartaanval gehad. Jezus, wat een mooie dingen in die pakjes.quote:
1.3k, maar dat is voor mij een hele minuut autobuyeren.quote:
Is dit nu sarcastisch of niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die niet gehad, anders had ik nu waarschijnlijk een hartaanval gehad. Jezus, wat een mooie dingen in die pakjes.
[..]
1.3k, maar dat is voor mij een hele minuut autobuyeren.
Maybe vanwege zn dubbellink met die 2 bazen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Waarom is die Izaguirre eigenlijk zo duur?
Vreemd. Matthews (RB) kost 500c.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maybe vanwege zn dubbellink met die 2 bazen.
Kayalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Die had ik eerst op de plaats van Wanyama, maar toen vergeleek ik de stats.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kayal
Je kunt ook UP Brown daar nog als één van de 2 CDM's niet bevalt.
Er zit wel een mooi linkpatroontje in. Dat zie ik dan weer alleen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:58 schreef Lindgren. het volgende:
Bazenteam.
[ afbeelding ]
Wanyama zou ik sowieso laten staan. Maar die Brown heeft wel echt goede longshots en 4-2-2-2 is longshots met de CDM's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ik eerst op de plaats van Wanyama, maar toen vergeleek ik de stats.
Ik heb dat ook altijd, dan voel ik me altijd zo autistisch...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit wel een mooi linkpatroontje in. Dat zie ik dan weer alleen.Tijd om te slapen.
Goed om te weten dat ik niet alleen ben. Mag ik je bellen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, dan voel ik me altijd zo autistisch...
Ik ga ook slapen, truste allemaal.
kindertelefoon?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik niet alleen ben. Mag ik je bellen?
hebbikniequote:Op dinsdag 25 juni 2013 03:55 schreef Lindgren. het volgende:
Zhano, potje silvers?
Kan geen tegenstanders vinden op dit tijdstip.![]()
quote:
Mijn spelers deden niet wat ik wildequote:Op dinsdag 25 juni 2013 04:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch wat oneerlijke teams denk ik.Lekker gevoetbald. Uitslag wat geflatteerd imo.
Jouw teamnaam ook.ILIKEBEWBS
Nu ga ik pitten. Ciao.
Ja, maar Kazim-Richards is beter dan Sigurdarson.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:34 schreef Lindgren. het volgende:
Nu de rest van het team nog.
[ afbeelding ]
Misschien Sigurdarson naast Emnes. Iemand ervaring met hem?
Of een Nederlandse spits en Barazite op links.
Omdat hij 1.93 isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij niet. En waarom hij Shiny is is me helemaal een raadsel
Dat gaat heel lastig worden denk ik jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:12 schreef quer het volgende:
is het onmogelijk om een team met cavani bale suarez en di natale te hebben?
dit is het beste wat ik er van heb gemaakt net is ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat gaat heel lastig worden denk ik ja
Kan geen puush zien hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:22 schreef quer het volgende:
[..]
dit is het beste wat ik er van heb gemaakt net is dit
[ afbeelding ]
voor 200k volgens fut head ik ga van 150k uit
PotSquote:
Futhead niet geklikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:25 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/12497252/
Kan het niet zien op mijn werk. Vanavond thuis eens kijkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Echt nog steeds met verbazing te kijken
Ook het eerste deel. Ik wist wel dat het ongeveer zo zou gaan maar dat het allemaal zo makkelijk gaat
Wel de moeite waard om te kijken jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het niet zien op mijn werk. Vanavond thuis eens kijken
Ik denk dat ik ook maar Europarlementariër word. Is het dan wel vervelend als je principes hebt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:36 schreef Patje1987 het volgende:
Echt nog steeds met verbazing te kijken
Ook het eerste deel. Ik wist wel dat het ongeveer zo zou gaan maar dat het allemaal zo makkelijk gaat
Kijk dat bedoel ik dus, jij hebt een geweten, dan ben je dus al ongeschikt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zou niet het geld van andere mensen onzinnig kunnen besteden. Dan krijg ik echt een kutgevoel.
Klopt ik ben ongeschiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus, jij hebt een geweten, dan ben je dus al ongeschikt.
Tja, wil je succesvol zijn, dan zul je dat over de ruggen van anderen moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Patje1987 het volgende:
In deze maatschappij is een geweten hebben een zwakte.
hier wel maar ben je lief en ga je dood dan kom jij in de hemel met je geweten hahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef Patje1987 het volgende:
In deze maatschappij is een geweten hebben een zwakte.
Grappig, daar zat ik ook over na te denken. Silvers zijn niet zo heel duur meer, en ik heb nog weinig 4222 geprobeerd. Wilde misschien iets doen met Bundesliga; Ekici en Leitner lijken me bazenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef Reemi het volgende:
Misschien toch maar eens een 4-2-2-2 silver team maken voor erbij, zien er altijd wel tof uit
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:10 schreef Patje1987 het volgende:
Door die stomme allochtonen lag ik weer veel te laat op bed.
Ziet er zeker tof uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wat? Ziet er wel leuk uit
http://wefut.nl/squad/2444
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:09 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wat? Ziet er wel leuk uit
http://wefut.nl/squad/2444
Daarom niet met golds spelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef poker4lifee het volgende:
Nepenthez die 5atb speelt en nu Welliton steeds als favoriete spits noemt![]()
Dat gaat weer een leuk effect hebben op de teams de komende tijd.
gewoon vernederen dat soort gassies. de beuk er in met chiellini en barzagliquote:
Vernederen met Donk en Kouyate is leukerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon vernederen dat soort gassies. de beuk er in met chiellini en barzagli
Requirements?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Reemi het volgende:
Nieuw toernooi al gepost? Confederations cup.
11 spelers uit Tahitiquote:
Min aantal spelers uit Brazilië + Uruguay: 9 basis/wisselquote:
Ik heb een hybrid met daarin 5 Italianen. Als ik dus nog 4 Spanjaarden op de bank zit, ben ik er al?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Min aantal spelers uit Brazilië + Uruguay: 9 basis/wissel
Min aantal spelers uit Spanje + Italië: 9 basis/wissel
Nee, want dan mis je de Brazilianen/Uruguayanenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een hybrid met daarin 5 Italianen. Als ik dus nog 4 Spanjaarden op de bank zit, ben ik er al?
Huh? Ik vatte je post op als of/of...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, want dan mis je de Brazilianen/Uruguayanen
Hij zit je te kloten hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Ik vatte je post op als of/of...
Dus:
-Ofwel een team met minstens 9 Spanjaarden en Italianen in je team en op de bank.
-Ofwel een team met minstens 9 Brazilianen en Uruguayanen in je team en op de bank.
maar het is dus en/en? Ikke niet helemaal snap...
Toevallig heb ik in datzelfde team trouwens ook al 3 Brazilianen
Er staat geen OF, dus ga ik ervanuit dat het en is, ja. Was bij het vorige toernooi ook zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Ik vatte je post op als of/of...
Dus:
-Ofwel een team met minstens 9 Spanjaarden en Italianen in je team en op de bank.
-Ofwel een team met minstens 9 Brazilianen en Uruguayanen in je team en op de bank.
maar het is dus en/en? Ikke niet helemaal snap...
Toevallig heb ik in datzelfde team trouwens ook al 3 Brazilianen
Dus je moet een team hebben van in totaal 9 Spanjaarden en Italianen, en 9 Uruguayanen en Brazilianen? Dat wordt lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er staat geen OF, dus ga ik ervanuit dat het en is, ja. Was bij het vorige toernooi ook zo.
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bankquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je moet een team hebben van in totaal 9 Spanjaarden en Italianen, en 9 Uruguayanen en Brazilianen? Dat wordt lekker
Als dat zo is, wordt het leven van de gemiddelde FUT-er er niet beter opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bank
Zo wordt het wel, ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan heb je elke slot nodig, lijkt me sterk. Maar dan heb je dus teams met 9 Brazilianen en dan 2 Spanjaarden ertussen en nog 7 op de bank
Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hier wel maar ben je lief en ga je dood dan kom jij in de hemel met je geweten haha
Nog niet open.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je het toevallig al uitgeprobeerd? Of is die cup nog niet open?
Silver contractsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:28 schreef Toefjes het volgende:
Als iedereen maar veel gaat spelen en de contractprijzen hoog blijven, vind ik alles best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |