Dat mes had je beter ergens anders kunnen steken. Voor het verhaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
JR, jij mag weer verder.
Fred heeft nog niet gestoken, héquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat mes had je beter ergens anders kunnen steken. Voor het verhaal.
Oh, hij heeft het bij de borstkas gezet. Nee, dat maakt het een stuk duidelijker allemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred heeft nog niet gestoken, hé.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh, hij heeft het bij de borstkas gezet. Nee, dat maakt het een stuk duidelijker allemaal![]()
Waar zijn de eerdere delen?
Ga in de herfstvakantie naar Barça. Met laatste lesdag bedoel ik trouwens niet dat ik officieel vakantie heb. Morgen begint de toetsweek, die duurt tot dinsdag. Dan heb ik vakantie, onofficieel dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Wel gek op een dinsdagOf is dat normaal?
Ga je op vakantie Stinho?
Balen man. Kan het nog fout gaan of moet je dan wel heel moeilijk gaan doen deze toetsweek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga in de herfstvakantie naar Barça. Met laatste lesdag bedoel ik trouwens niet dat ik officieel vakantie heb. Morgen begint de toetsweek, die duurt tot dinsdag. Dan heb ik vakantie, onofficieel dan.
Kan fout gaan als ik géén voldoendes haal voor de vakken waar ik onvoldoende voor sta. Maar moet makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen man. Kan het nog fout gaan of moet je dan wel heel moeilijk gaan doen deze toetsweek?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ga er vandoor. Rond 12:30 weer uit, helemaal niets mis mee.
Morgequote:
Nogal jaquote:
Het is voor jou ook meteen afscheid van waar je nu zit toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nogal jaHeb ook al niet meer zo veel te doen.
Het weerbericht van de dag van aankomst staat nu al op de iPhone.Kleine overwinningen die je erdoor slepen.
Klopt. Denk ook wel rond een uur of 3 klaar vrijdag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is voor jou ook meteen afscheid van waar je nu zit toch?
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen dat jij ook blauw bent
mod van bnw... dat is als de troostprijs krijgen op een sport event. Want we zijn allemaal winnaars hier, dus ook jij krijgt een speciale prijsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen dat jij ook blauw bent
4quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Nog 3 dagen? Of zeg ik nu iets helemaal verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |