WAquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand die ik ken via DJ school heeft een trap remix van Skrillex-make it bun dem geupload
Ik zeg niet dat ik een goede producer ben, maar een sample met een drumloopje is niet een remix
letterlijk wats dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
OF JE NEEMT HET NIET LETTERLIJK!!!1111!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar heb ik hem toch even mooi te pakken
Hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit hier lachend achter de laptop hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
anaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef Etsu het volgende:
ik wil paxcon terugpakken maar weet niet hoe
quote:
Dus die 2 dudes?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
0:48 tot 0:50 (ongeveer, daarvoor zit een stukje dat ze zitten, dat moet eraf, daarna komt een stukje dat er meerdere dansers zijn, dat moet ook weg)
Als je dat zou kunnen fixen?
quote:
[..]
Nee, die chick. ze komt zo met haar hoofd eerst omlaag en dan zie je een shot dat ze danstquote:
kost veel pingpingquote:
Ik snap hemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, die chick. ze komt zo met haar hoofd eerst omlaag en dan zie je een shot dat ze danst
Ik ook.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:55 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
![]()
Heb sowieso het gevoel dat ik enorm achterloop. Er zijn nu al twee mensen van mijn leeftijd die ik ken, die gaan samenwonen.
20.. Net 20 eigenlijk.quote:
nnnnnope. Ook ik ben verpest door het internet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef arachide. het volgende:
Ben ik de enige met verschrikkelijke humor?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet ik zo hard lachen om alles van The Oatmeal
Vooral die horrible cards:
[ afbeelding ]
en deze twee kreeg mijn vriend met valentijnsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nnnnnope. Ook ik ben verpest door het internet.
Happiness & Cyanide
Och, dan heb je nog even de tijd tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
20.. Net 20 eigenlijk.
Niet dat ik wil samenwonen, hoor. Maar meer zelfstandiger worden moet wel zo langzamerhand.
ik heb geen zorgtoeslag. en ik krijg pm 270 euro ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
[..]
kost veel pingping![]()
Wat ben je gemiddeld per maand kwijt als student met laagste zorgtoeslag en stufi op kamers?
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je situatie. Ik hoef niet samen te wonen, nee. Maar ik ben ook nog geen 20.quote:
Wanneer ben je wel 20? Dit jaar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk helemaal aan je situatie. Ik hoef niet samen te wonen, nee. Maar ik ben ook nog geen 20.
Dat ligt natuurlijk totaal aan je situatie. Ik ben niets kwijt aan zorgverzekering, 475 aan huur en ik leef van ongeveer 250 euro per maand of zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
[..]
kost veel pingping![]()
Wat ben je gemiddeld per maand kwijt als student met laagste zorgtoeslag en stufi op kamers?
Drie weken nog. Maar het ligt aan je situatie; Ara is nu niet te vroeg ook al is ze 18 en als ik Crack laat wachten tot ik 26 ben is het veel te lang.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Wanneer ben je wel 20? Dit jaar?
Ik vind 25/26 wel een mooie leeftijd om samen te wonen en alles. Maar ja, het komt wanneer het komt en bladiebla.
jij hebt money bradaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen zorgtoeslag. en ik krijg pm 270 euro ofzo.
en ik ben per maand dit kwijt:
huur: 635
internet: 10
eten/drinken: 200
uitgaan: 75
telefoon: 45
collegejaar betaal ik eenmalig (1800 ofzo) en de boeken komen ook nog erbij, betaal ik twee keer per jaar (elk per semester).
en dan komen mijn autobelasting + roken ook nog erbij. voor de rest ligt t heel erg aan jezelf.
edit: je vroeg gemiddelddat weet ik niet. ik ben geen representatieve student.
ara is 18.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie weken nog. Maar het ligt aan je situatie; Ara is nu niet te vroeg ook al is ze 17 en als ik Crack laat wachten tot ik 26 ben is het veel te lang.
Mijn echte naam wil ik niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie weken nog. Maar het ligt aan je situatie; Ara is nu niet te vroeg ook al is ze 18 en als ik Crack laat wachten tot ik 26 ben is het veel te lang.
Fee?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie weken nog. Maar het ligt aan je situatie; Faye is nu niet te vroeg ook al is ze 17 en als ik Crack laat wachten tot ik 26 ben is het veel te lang.
Nee, omdat we dan al acht jaar een relatie hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:01 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Fee?![]()
Waarom te lang? Leeftijdsverschil veel?
Ik weet nog wel een plek waar je kan leren koken en schoonmakenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
20.. Net 20 eigenlijk.
Niet dat ik wil samenwonen, hoor. Maar meer zelfstandiger worden moet wel zo langzamerhand.
Dus stel ik zou een kamer van 300 euro goedkoper nemen en mobiel niet zo duur kom ik op 600 ofzo. Daarnaast nog collegegeld + boeken = 2500,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen zorgtoeslag. en ik krijg pm 270 euro ofzo.
en ik ben per maand dit kwijt:
huur: 635
internet: 10
eten/drinken: 200
uitgaan: 75
telefoon: 45
collegejaar betaal ik eenmalig (1800 ofzo) en de boeken komen ook nog erbij, betaal ik twee keer per jaar (elk per semester).
en dan komen mijn autobelasting + roken ook nog erbij. voor de rest ligt t heel erg aan jezelf.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een plek waar je kan leren koken en schoonmaken
Denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus stel ik zou een kamer van 300 euro goedkoper nemen en mobiel niet zo duur kom ik op 600 ofzo. Daarnaast nog collegegeld + boeken = 2500,
8000-1000 bij elkaar stufi ong 3000 in het jaar? Kom ik 7000 tekort?Werk -2000. Kom ik dus 5000 tekort? Moet je dat dan allemaal lenen?
Ik = feequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:01 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Fee?![]()
Waarom te lang? Leeftijdsverschil veel?
full time werken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Dus stel ik zou een kamer van 300 euro goedkoper nemen en mobiel niet zo duur kom ik op 600 ofzo. Daarnaast nog collegegeld + boeken = 2500,
8000-1000 bij elkaar stufi ong 3000 in het jaar? Kom ik 7000 tekort?Werk -2000. Kom ik dus 5000 tekort? Moet je dat dan allemaal lenen?
Als je alles zelf moet betalen wel. 2500 voor collegegeld en boeken is wel hoog ingeschat, hoor. En als je naast je kamer 300 per maand kwijt bent kan er ook wel op bezuinigd worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef nodig het volgende:
[..]
ligt eraan waar sommige plekken kun je voor 335 geen eens bezemkastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
mare een kamer van 335 euro is niet echt reeel vind ik, tenzij je echt in een bezemkast wil wonen.
Ik luister hem via listenonrepeat. Ik hou van Eliza Doolittle en dit is echt een briljant verhuisliedjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fee, alles zit te haten om die video binnen te halen, maar ben inmiddles verslaafd aan het nummer gr
Ligt totaal aan de plek. In Amsterdam, Utrecht of Grunn hoef je zoiets niet te proberen maar in een stad als Nijmegen zit je daarvoor dikke prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
mare een kamer van 335 euro is niet echt reeel vind ik, tenzij je echt in een bezemkast wil wonen.
O ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat we dan al acht jaar een relatie hebben
JUST LIKE MALCOM IN THE MIDDLEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik luister hem via listenonrepeat. Ik hou van Eliza Doolittle en dit is echt een briljant verhuisliedje
Ligt eraan wat je standaard is. Ik heb met 600 een heel appartement voor 2 personen in een prima buurtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ben dit jaar 1700 voor collegegeld kwijt en voor de boeken 600.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je alles zelf moet betalen wel. 2500 voor collegegeld en boeken is wel hoog ingeschat, hoor. En als je naast je kamer 300 per maand kwijt bent kan er ook wel op bezuinigd worden.
325 voor een grote bezemkast in Utrecht is best prima om in te leven hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt totaal aan de plek. In Amsterdam, Utrecht of Grunn hoef je zoiets niet te proberen maar in een stad als Nijmegen zit je daarvoor dikke prima.
THAT WAS BIG WHEN I WAS LITTLEquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JUST LIKE MALCOM IN THE MIDDLE
Hahaha. Neenee, bedankt, houd ik niet zo van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een plek waar je kan leren koken en schoonmaken
hoeveel m2 noem je een bezemkast?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
Die boeken zijn veel goedkoper. Volgens mij was ik voor beide semesters iets van 150 kwijt voor alle boeken en readers. Misschien 200. Maar echt geen 300 per semester.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 1700 voor collegegeld kwijt en voor de boeken 600.
Ongeveer. Jij?
waar in damskoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
En trouwens: ik heb in Amsterdam een kamer afgewezen die 30m² was en 350 euro. Kan best. Je zit niet op de eerste rang nee, maar onmogelijk is anders.
Waarom the fuck doe je dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
En trouwens: ik heb in Amsterdam een kamer afgewezen die 30m² was en 350 euro. Kan best. Je zit niet op de eerste rang nee, maar onmogelijk is anders.
Uh, hier wel hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die boeken zijn veel goedkoper. Volgens mij was ik voor beide semesters iets van 150 kwijt voor alle boeken en readers. Misschien 200. Maar echt geen 300 per semester.
Wtf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die boeken zijn veel goedkoper. Volgens mij was ik voor beide semesters iets van 150 kwijt voor alle boeken en readers. Misschien 200. Maar echt geen 300 per semester.
Redenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ook. Heb zelfs een nieuw set Kluwers gekocht dit jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf.
Hoe doe je dat? Er van uit gaande dat ik gewoon alle boeken koop die op de lijst staan.
Tweedehands boeken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf.
Hoe doe je dat? Er van uit gaande dat ik gewoon alle boeken koop die op de lijst staan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[..]
Redenen.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Redenen.Dan snap ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch lijkt het me wel een heel tof iets om op kamers te wonen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk ik.Tenzij je hele rijke ouders hebt.
[..]
Redenen.En wat gebeurt er in het allerslechtste stuk van de Bijlmer, wat moet ik mij daar bij voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me genaaid door de RuG.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Heb zelfs een nieuw set Kluwers gekocht dit jaar.
valt vies tegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:07 schreef nodig het volgende:
[..]
toch lijkt het me wel een heel tof iets om op kamers te wonen.
mij is het heel erg goed bevallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:07 schreef nodig het volgende:
[..]
toch lijkt het me wel een heel tof iets om op kamers te wonen.
[..]
Redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Collegegeld is al 1835 ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je alles zelf moet betalen wel. 2500 voor collegegeld en boeken is wel hoog ingeschat, hoor. En als je naast je kamer 300 per maand kwijt bent kan er ook wel op bezuinigd worden.
Algehele ongezelligheid. Niet dat je echt gevaar loopt, maar het aantal berovingen en inbraken ligt wel gigantisch veel hoger dan in de rest van de stad. En niet lang daarna werd er iemand doodgeschoten twee straten verderop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:07 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
En wat gebeurt er in het allerslechtste stuk van de Bijlmer, wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Zolang je ouders alles betalen en je een prima kamer hebt, is het best leuk als je je niet druk hoeft te maken om geld. Denk ik.quote:
Dat is knus tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
Ja dan lijkt me het wel mooi jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:08 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Zolang je ouders alles betalen en je een prima kamer hebt, is het best leuk als je je niet druk hoeft te maken om geld. Denk ik.
Mwah, lijkt mij ook niks nee. Zou daar niet eens mogen wonen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Algehele ongezelligheid. Niet dat je echt gevaar loopt, maar het aantal berovingen en inbraken ligt wel gigantisch veel hoger dan in de rest van de stad. En niet lang daarna werd er iemand doodgeschoten twee straten verderop.
Ik krijg 300 van mijn ouders. Wat natuurlijk absoluut niet genoeg is om de rekeningen te betalen maar ik besef me dat veel mensen die luxe niet hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:08 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Zolang je ouders alles betalen en je een prima kamer hebt, is het best leuk als je je niet druk hoeft te maken om geld. Denk ik.
Moest lachen hahahaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fee, alles zit te haten om die video binnen te halen, maar ben inmiddles verslaafd aan het nummer gr
Maar mijn huisgenoten moeten wel goede vrienden zijn dan is het elke avond chillenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mij is het heel erg goed bevallen.geen heimwee, problemen, whatever.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest lachen hahaha
Nooit gedacht dat jij dat nummer leuk zou vinden
is wel gezellig vaak daar hoor in zulke buurten maar als meisje is andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:09 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Mwah, lijkt mij ook niks nee. Zou daar niet eens mogen wonen.
Dat geluk heb ik straks wel. Mijn vader betaalt sowieso alles voor mij als het op school en zorgtoeslag en alles neerkomt.quote:
In principe heb ik wel huisgenoten, maar we hebben alles voor zichzelf dus ik zie ze nooit. Vind ik wel fijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar mijn huisgenoten moeten wel goede vrienden zijn dan is het elke avond chillen
Je gaat jezelf castreren?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef Pastapipos het volgende:
Dit krijg ik wss woensdag binnen![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat toch in arnhem naar school?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar mijn huisgenoten moeten wel goede vrienden zijn dan is het elke avond chillen
Ja, lekker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg 300 van mijn ouders. Wat natuurlijk absoluut niet genoeg is om de rekeningen te betalen maar ik besef me dat veel mensen die luxe niet hebben.
Zoals ik zei; het is niet dat je er direct gevaar loopt, hoor. Het blijft Nederland. Maar je volledig veilig voelen in je buurt is ook wat waard; dat is net zo goed woongenot als een grote slaapkamer hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel gezellig vaak daar hoor in zulke buurten maar als meisje is anders
Ik wil juist ouwehoeren met mijn huisgenotenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In principe heb ik wel huisgenoten, maar we hebben alles voor zichzelf dus ik zie ze nooit. Vind ik wel fijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht serieus dat lurken iets als fappen betekende, is het blijkbaar gewoon meelezen kom ik net achter.![]()
![]()
Ze storten geld in een potje dat ik gebruik om mijn collegegeld van te betalen, ja. Anders moest ik dat er bij lenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ja, lekker!Betalen jouw ouders jouw studie wel of niet? Inderdaad, best veel mensen moeten alles zelf bekostigen.
Zelfstandigheid noemen ze dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ja, lekker!Betalen jouw ouders jouw studie wel of niet? Inderdaad, best veel mensen moeten alles zelf bekostigen.
Je moet ook studeren he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wil juist ouwehoeren met mijn huisgenoten![]()
Is voor hem niet nodig. 23 minuten in de trein is in principe goed te doenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat toch in arnhem naar school?
Ga je daar op kamers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het wel graag willen maar denk het nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat toch in arnhem naar school?
Ga je daar op kamers?
Is wat je gewend bent denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik zei; het is niet dat je er direct gevaar loopt, hoor. Het blijft Nederland. Maar je volledig veilig voelen in je buurt is ook wat waard; dat is net zo goed woongenot als een grote slaapkamer hebben.
Wat dacht jij dat ik ging doen dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht serieus dat lurken iets als fappen betekende, is het blijkbaar gewoon meelezen kom ik net achter.![]()
![]()
quote:Uitgaves:
- 600 huur
- 150 g/w/l
- 125 boodschappen
- 30 euro rookwaar
- 2x zorgverzekering
Inkomsten:
- 2x stufi uitwonend (520)
- 1x aanvullende stufi 140
- totaal 400 lening (tijdelijk)
- 260 huurtoeslag
- 50 teruggave g/w/l (lang verhaal)
- 2x zorgtoeslag
quote:
Ik kan ook wel zelfstandig zijn terwijl m'n ouders alles betalen. Ben niet achterlijk, natuurlijk.quote:
Het gaat niet alleen om de reistijd naar school. Ik heb lange tijd bijna vier uur per dag gereisd voor mijn studie maar het allerergste is dat je elk feestje gezeik hebt om een slaapplaats en nooit chill mee kunt als er spontaan iets bedacht wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is voor hem niet nodig. 23 minuten in de trein is in principe goed te doen
ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
Onze financiën lijken helemaal nergens op.
[..]
waarom die lening dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
En daarom: weed's on mequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weinig boodschappen voor 2 personen. Zou er in mijn eentje waarschijnlijk best hard overheen gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Schoolkosten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
volkomen gelijk. Ookal ga ik nu naar enschede en wil ik daar op kamer, het duurt nog ffquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de reistijd naar school. Ik heb lange tijd bijna vier uur per dag gereisd voor mijn studie maar het allerergste is dat je elk feestje gezeik hebt om een slaapplaats en nooit chill mee kunt als er spontaan iets bedacht wordt.
Ik vind het anders nog aardig netjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
weinig rookwaar ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weinig boodschappen voor 2 personen. Zou er in mijn eentje waarschijnlijk best hard overheen gaan
125 boodschappen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
125 boodschappen?Teringchristus. Dat verdubbel ik alleen.
Slaapplaats is toch ook niet nodig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de reistijd naar school. Ik heb lange tijd bijna vier uur per dag gereisd voor mijn studie maar het allerergste is dat je elk feestje gezeik hebt om een slaapplaats en nooit chill mee kunt als er spontaan iets bedacht wordt.
Dat is voorlopig de doelstelling, als het te weinig is, schroeven we opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
125 boodschappen?Teringchristus. Dat verdubbel ik alleen.
Ja, knetterstoer. Maar iedere week een nacht doorhalen is niet heel chill, zeker niet als je eigenlijk wel vaker dan ééns per week iets leuks wil doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Slaapplaats is toch ook niet nodig?
Nachtje doorgalen en 's ochtends de eerste trein terug naar huis.
dat is 4 euro per dag he...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is voorlopig de doelstelling, als het te weinig is, schroeven we op
ongeveer 50 euro zonder rookwaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
Hoeveel geven jullie per week uit aan boodschappen?
Ongeveer ¤50 denk ik. Lastig bij te houden eigenlijk, ik zou eens uitgaven op moeten gaan schrijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
richting 75 denk ik. maar kan wel goedkoper als het moetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
En uiteindelijk gaan je vrienden om 4 uur pitten en moet jij nog 3 uur wachten tot de eerste trein vertrektquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Slaapplaats is toch ook niet nodig?
Nachtje doorgalen en 's ochtends de eerste trein terug naar huis.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
Vaste lasten;
telefoon rekening 45
einde.
De goede leven
Vaste lasten sportschool 30quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
Vaste lasten;
telefoon rekening 45
einde.
De goede leven
be right backquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef Pastapipos het volgende:
brb elke dag 1-2L volle melk
brb leven op groente, veeel vlees en diepvriespizza
brb overmatig gebruik van boter
Ja, daar kom ik wel overheen
Dus jouw vrienden laten jou gewoon buiten staan en gaan slapen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef nodig het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaan je vrienden om 4 uur pitten en moet jij nog 3 uur wachten tot de eerste trein vertrekt
Ik betaal sinds kort m'n sportschool.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
Vaste lasten;
telefoon rekening 45
einde.
De goede leven
Met goed boodschappen doen is dat best mogelijk hoor. Heb wel eens avondeten gehad met een waarde van minder dan 2 euro.quote:
Ik weet wel dat het weinig is, maar het is een doelstelling. We zijn sowieso niet van plan om altijd vlees te eten enzo. En we hebben als voordeel dat we met zn tweeen zijn. Heel veel verpakkingen zijn voor 2.quote:
Is die 38 euro je loon? Hoe weinig uren maak jij dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik en mijn obsessief sparentwee weken tot het volgende salaris en 38 euro in de pocket
Kan prima zoalng ik thuis woon
14, 75quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
Vaste lasten;
telefoon rekening 45
einde.
De goede leven
En dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef nodig het volgende:
[..]
En uiteindelijk gaan je vrienden om 4 uur pitten en moet jij nog 3 uur wachten tot de eerste trein vertrekt
Tenzij zij en VH iedere dag droge rijst eten, dan is het te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Dat is niet te doen voor twee personen, ara. En dat meen ik serieus.
Dan kan je netzo goed bij hun blijven pittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jouw vrienden laten jou gewoon buiten staan en gaan slapen?
Mijn loon was 650 waarvan 450 euro op de spaar rekening ging en 100 euro naar kleding die toch echt nodig wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is die 38 euro je loon? Hoe weinig uren maak jij dan?
Nee, maar jij zei van doorhalen op een post waarin ik zei hoe kut het is steeds een slaapplek te moeten regelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jouw vrienden laten jou gewoon buiten staan en gaan slapen?
dat was het punt, dat moet je regelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan kan je netzo goed bij hun blijven pitten
Moet je er wel heen gaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Ik betaal sinds kort m'n sportschool.Iets van 25 euri. En dat vind ik stiekem al stom.
Maar als ik het hier zo lees, wel heerlijk.
Kan ook best lekker zijn. Turkse rijst dan. Met roomboter enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tenzij zij en VH iedere dag droge rijst eten, dan is het te doen.
Ja, iedereen heeft dat wel eens. Maar je kunt niet dag in dag uit alleen maar water drinken en droge pasta met ketchup etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met goed boodschappen doen is dat best mogelijk hoor. Heb wel eens avondeten gehad met een waarde van minder dan 2 euro.
Ik denk het ook niet, maar voor de eerste maanden is het nog wel nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Dat is niet te doen voor twee personen, ara. En dat meen ik serieus.
nee volgens letmein moest je gewoon een nachtje doortrekkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat was het punt, dat moet je regelen
En met rookwaar?quote:
Heb ik een paar keer geprobeerd, maar vergeet ik het steeds.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongeveer ¤50 denk ik. Lastig bij te houden eigenlijk, ik zou eens uitgaven op moeten gaan schrijven.
Pff, best veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
richting 75 denk ik. maar kan wel goedkoper als het moet
75 minuten + onbeperkt naar vodafone nummers, onbeperk SMS en 4 GB internet.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je er wel heen gaan
Je krijgt nog veel meer stomme lasten
Dat is duurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt omdat jij weigert in Groningen te gaan wonen.
Niks mis met water.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft dat wel eens. Maar je kunt niet dag in dag uit alleen maar water drinken en droge pasta met ketchup etenAlthans, ik niet.
Dafuq.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met goed boodschappen doen is dat best mogelijk hoor. Heb wel eens avondeten gehad met een waarde van minder dan 2 euro.
Weet ik niet, ik koop sloffen en dan ben ik per keer 100 euro kwijt ofzo, en kan ik daar paar weken mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
En met rookwaar?
[..]
Heb ik een paar keer geprobeerd, maar vergeet ik het steeds.
[..]
Pff, best veel.
Ik geef 25 euro per week uit aan boodschappen. Heb een tijd voor een stuk minder boodschappen gedaan. Is best te doen, maar de laatste tijd koop ik heel veel fruit.
Ik kwam net pas binnenvallen dus vandaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar jij zei van doorhalen op een post waarin ik zei hoe kut het is steeds een slaapplek te moeten regelen
Dan nog is het heel erg weinig. Vlees eten gaat sowieso niet met ¤2 pp/dag, ook niet af en toe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het weinig is, maar het is een doelstelling. We zijn sowieso niet van plan om altijd vlees te eten enzo. En we hebben als voordeel dat we met zn tweeen zijn. Heel veel verpakkingen zijn voor 2.
Voor jou ja. Ik overleef niet met 75quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
75 minuten + onbeperkt naar vodafone nummers, onbeperk SMS en 4 GB internet.
ik bel echt haast noooooooit dus praktisch is het onbeperkt
overal voor moeten betalen waar je 0,0 wat aan hebtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Klopt.Ja, lijkt mij kut. Allemaal vervelende dingen die je moet betalen
ja ik koop te luxe inquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
Pff, best veel.
Ik geef 25 euro per week uit aan boodschappen. Heb een tijd voor een stuk minder boodschappen gedaan. Is best te doen, maar de laatste tijd koop ik heel veel fruit.
Wat is het verschil tussen GB en MB?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
75 minuten + onbeperkt naar vodafone nummers, onbeperk SMS en 4 GB internet.
ik bel echt haast noooooooit dus praktisch is het onbeperkt
Kipsaté is ook niet heel goedkoop. En je wil ook niet alleen maar kipsaté eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niks mis met water.
En gewoon bak kipsate door de rijst pleuren
daarom gewoon oostblok peuken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik koop sloffen en dan ben ik per keer 100 euro kwijt ofzo, en kan ik daar paar weken mee.
Met rijst kan je ook veel goedkoop hoor. En lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft dat wel eens. Maar je kunt niet dag in dag uit alleen maar water drinken en droge pasta met ketchup etenAlthans, ik niet.
Kan prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik bel nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ik overleef niet met 75
[..]
overal voor moeten betalen waar je 0,0 wat aan hebt
Hoe dan? Daarmee is alleen mn melkconsumptie betaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
een factor van 1000quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef Cerbiatto het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen GB en MB?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat van nature erg tekort komt maar ik niet...
Nou, wat dan? Je moet wel gevarieerd eten, alleen maar basale rijst eten is zowel ongezond als onprettig.quote:
yo typischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
Ik dacht dat ik skeer was met mijn 2 a 3 keer in de week (tonijn)salade.
Bij mij zijn salades altijd juist het duurstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:22 schreef Typisch het volgende:
Ik dacht dat ik skeer was met mijn 2 a 3 keer in de week (tonijn)salade.
Niet bij telecom maatschappijenquote:
Zwolle is leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opleiding is volgend jaar in Zwolle. Zou liever Utrecht of westelijker van NL wonen
We gaan toch naar Amsterdamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Opleiding is volgend jaar in Zwolle. Zou liever Utrecht of westelijker van NL wonen
gewoon skeere kant en klaar in de aanbieding voor euroquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij zijn salades altijd juist het duurstHam er in, feta of geitenkaas, komkommer, sla... Rib uit m'n lijf
Maar waarom ga je daar dan niet naar school?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is goede stad kom daar vandaan (hatert geboren)
Die maaltijdsalades, is dat dan niet goedkoper?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij zijn salades altijd juist het duurstHam er in, feta of geitenkaas, komkommer, sla... Rib uit m'n lijf
Kip, vis, koude salade (al is dat lekkerder met pasta) e.d.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, wat dan? Je moet wel gevarieerd eten, alleen maar basale rijst eten is zowel ongezond als onprettig.
Ik woon daar al sinds m'n 4e niet meer en woon niet in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar dan niet naar school?
Behoefte aan een andere stad?
Kip kan misschien wel, ja. Vis niet; zelfs uit de diepvries past dat niet binnen 2 euro per dag per persoon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kip, vis, koude salade (al is dat lekkerder met pasta) e.d.
Vandaag kippenbouillon + kip + beetje leftover groentes + rijst op, ook prima te eten.
volgende was LB dacht ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef nodig het volgende:
[..]
b kb mb gb tb
en meer ken ik er niet uit mijn hoofd
petabytequote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef nodig het volgende:
[..]
b kb mb gb tb
en meer ken ik er niet uit mijn hoofd
Vandaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon daar al sinds m'n 4e niet meer en woon niet in Nederland![]()
Maar is wel een goede stad.
Vast wel maar dat is minder lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die maaltijdsalades, is dat dan niet goedkoper?
Man het beste aan Nijmegen is de brug terug naar Arnhemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon daar al sinds m'n 4e niet meer en woon niet in Nederland![]()
Maar is wel een goede stad.
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vandaar.
Lijkt mij ook een leuke stad.
Mwah, ik let er nooit echt op maar volgens mij is het niet zo heel duur. Is vaak ook genoeg voor 2 of meerdere dagen. Bijvoorbeeld feta kan je wel een paar dagen mee doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duurt die lang?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
I hope so! Gelukkig kan ik mijn baan gewoon houden
[..]
Als ik mijn opleiding afgerond heb
Koolvis kost bijna niks en is best goed te etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kip kan misschien wel, ja. Vis niet; zelfs uit de diepvries past dat niet binnen 2 euro per dag per persoon.
Slim inkopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:22 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe dan? Daarmee is alleen mn melkconsumptie betaald
Rijst met gerechten ernaast hè. Met een pak rijst doe je wel een tijdje en dat kost niet eens zo heel veel. Doe je er een 2 of drie soorten groente erbij van de Lidl/Aldi. Kook je voor twee/drie dagen en heb je een gezonde maaltijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, wat dan? Je moet wel gevarieerd eten, alleen maar basale rijst eten is zowel ongezond als onprettig.
Sbrm aan de HANquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Wat ga je studeren als ik vragen mag
Nijmegen is gezelliger en leuker uitgaan en een universiteitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Man het beste aan Nijmegen is de brug terug naar Arnhem
Araquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nijmegen is gezelliger en leuker uitgaan en een universiteit
Wat heeft Arnhem?
Lekker conserveringsmiddelen naar binnen werken, betaal ik liever die 2 eu meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die maaltijdsalades, is dat dan niet goedkoper?
Het ging om de prijzen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker conserveringsmiddelen naar binnen werken, betaal ik liever die 2 eu meer.
fuckin' hippiesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker conserveringsmiddelen naar binnen werken, betaal ik liever die 2 eu meer.
Oh, ik had het alleen over rijst combo's. Nee bij vis wordt het lastig, al had ik laatst garnalen voor ik dacht 4 euro en daar heb ik wel 3 maaltijden in die week van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kip kan misschien wel, ja. Vis niet; zelfs uit de diepvries past dat niet binnen 2 euro per dag per persoon.
Feta: ¤0,99quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, ik let er nooit echt op maar volgens mij is het niet zo heel duur. Is vaak ook genoeg voor 2 of meerdere dagen. Bijvoorbeeld feta kan je wel een paar dagen mee doen.
Tomaat + feta + sla + tonijn + uitjes. En dan nog een afbakbroodje er bij en klaar. Goden voedsel ook nog eens.
En drinken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feta: ¤0,99
Tonijn: ¤1,00 (?)
Krop sla: ¤0,80
Tomaat: ¤1,00
Afbakbrood: ¤0,30
Ui: ¤0,30
Dan zit je al over de vier euro heen. En dan heb je nog geen lunch of ontbijt gehad.
Iets met Mb en MB ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet bij telecom maatschappijen4000MB, andere manier van rekenen. Ooit opgezocht, niks van gesnapt
goedkoopste pindakaas + pak rijstwafels hoeveel kost dat? rond euro?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zit je al over de vier euro heen. En dan heb je nog geen lunch of ontbijt gehad.
Kraanquote:
Nee da's lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goedkoopste pindakaas + pak rijstwafels hoeveel kost dat? rond euro?
daar doe ik wel een week mee als ontbijt en lunch
Tomaat, ui, sla en feta kun je meerdere maaltijden mee doen he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goedkoopste pindakaas + pak rijstwafels hoeveel kost dat? rond euro?
daar doe ik wel een week mee als ontbijt en lunch
Feta niet. Zo'n blokje maak ik in twee maaltijden op en zij zijn met zijn tweeën. Tomaten en ui had ik in de prijs rekening mee gehouden. Weet alleen niet zo goed wat tomaten kosten want die eet ik niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tomaat, ui, sla en feta kun je meerdere maaltijden mee doen he.
Ja, niks mis mee. Of licht wat siroop erin doen.quote:
doe ik met mn vriendinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
Ik jat gewoon de koelkast van mijn ma soms eens leeg als ik daar langs kom.
gratis eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |