Ohw dat suckt wel jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klein beetje, zit nog steeds clogged
Buikgriepje achtig iets volgens mijquote:
Ik ga duimen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zometeen horen of we door de woningbouw goedgekeurd zijnDE SPANNING
Dank je wel! Jij beterschapquote:
Succesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zometeen horen of we door de woningbouw goedgekeurd zijnDE SPANNING
Dank je wel! Jullie ook danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succeswij gaan straks kijken bij een huis
quote:
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je wel! Jullie ook danHopelijk is het wat
[..]Finallyyyyyyyy
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ik![]()
Huh, jij had toch een huis?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ik![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet dat ik het niet trek als ik nu niet eet, maar ik zit te kokhalzen. DAFUQ
Jawel pauze, maar weet niet wanneerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]kan je het niet later eten of meenemen?
Mehquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel pauze, maar weet niet wanneerik kan niet tegen 'onder druk eten' 'want als ik niet eet dan trek ik het niet'. Onbewust druk maken ofzo
naja komt wel goed.
Wat jij nodig hebt is ritmequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel pauze, maar weet niet wanneerik kan niet tegen 'onder druk eten' 'want als ik niet eet dan trek ik het niet'. Onbewust druk maken ofzo
naja komt wel goed.
geen ideequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]gezellig
Waar basseren ze op naar wie hij gaat?
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is ritmeKomt goed!
ik vroeg jou van de week wanneer je ging verhuizen en toen zei je over twee maandenquote:
eetritme. Als je jezelf aanwent altijd op dezelfde tijden te eten, krijg je vanzelf honger op de klokquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ritme bij de grote rode mvolgende week 2x tot 4u. Snachts
Ja klopt, maar als ik tot 4u werk ga ik niet om 9u opstaan om tr etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eetritme. Als je jezelf aanwent altijd op dezelfde tijden te eten, krijg je vanzelf honger op de klok
nee, dan pak je lunch om 12 uur als ontbijt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ik tot 4u werk ga ik niet om 9u opstaan om tr eten
Ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eetritme. Als je jezelf aanwent altijd op dezelfde tijden te eten, krijg je vanzelf honger op de klok
En dit. Zo'n beetje elk weekendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan pak je lunch om 12 uur als ontbijt.
En om een uur of 12-1 's avonds nog wat te snackenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan pak je lunch om 12 uur als ontbijt.
ipv ontbijtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En om een uur of 12-1 's avonds nog wat te snacken
Ja net gehoord! In principe is alles goed, inkomen en alles, maar er loopt nog een zaak over oude servicekosten bij de huurcommissie. En daar moeten ze nu eerst wat van horen voordat ze definitief akkoord kunnen gevenquote:
En beter te pruimen dan die side saladquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
de gegrilde kipsalade zonder dressing is ook nog wel acceptabel
Ik een paar weken terug, om te vieren dat we een nieuwe auto hadden gekochtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:18 schreef Maisnon het volgende:
saait selet
Ik heb al lang niet meer bij de McDonalds gegetenMcDrive een jaar geleden denk ik
Doe ik ook niet aan als ik het kan vermijdenquote:
Als ik ga Maccen, ga ik ook het liefst binnen zitten om het meteen op te etenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
eten in de auto
macdonalds moet je gelijk opeten anders is t niet lekker meer, ik gign altijd naar binnen maar nu al heel lang niet meer geweest
Ik las what are titsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in
Zelfs niet in koffie, what are this
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nergens zin in
Zelfs niet in koffie, what are this
als mac firetjes niet slap gebakken zijn vind ik ze wel lekker! Ik hou van dunne frietjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn toch heul niet lekker man!
Cafetariafrieten
Ja als ze goed gebakken zijn, vind ik ze ook heel lekker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als mac firetjes niet slap gebakken zijn vind ik ze wel lekker! Ik hou van dunne frietjesmaar als het slap of koud is dan
DAT IS GEEEEENNNN MAYO!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Maisnon het volgende:
frietjes van de mac zijn lekkerrr vooral met die mayo erbij
die mayoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Maisnon het volgende:
maar je doet het zo te horen tōchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
We hadden zaterdag dus afgemeld voor feest van schoonzus vanwege buikklachten. Die van B zijn inmiddels helemaal weg, maar ik loop er nog mee. B had tegen z'n ma ook gezegd dat ik er nog last van had en heeft daarom ook maar niet gezegd dat ik gister wel naar die bruiloft was terwijl ik niet op dat andere feestje was.
Maar ergens heb ik zoiets van dat ik dat toch zelf moeten weten, welk feestje ik me wel of niet fit genoeg voor voel? Gister overdag voelde ik me eigenlijk best prima, niet zoals zaterdag overdag. Wist ik veel dat het vandaag dan weer kut zou gaanIk heb alleen geen zin om me schuldig te moeten gaan voelen of wat dan ook omdat ik niet naar dat ene feestje ben geweest (waar ik op schoonouders na zo goed als niemand kende, waren verder alleen 35 van haar beste vrienden uitgenodigd die ik nooit gezien heb, terwijl zij toen ze in Belgie op stage zat ook niet bepaald moeite heeft gedaan om naar mijn verjaardag te komen zeg maar) maar wel naar een bruiloft van een goeie vriendin...
Ja!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Maisnon het volgende:
Ja, B heeft dus niks gezegd tegen z'n ma waardoor ik ga denken dat hij wel vindt dat het eigenlijk niet zou kunnen of bang is dat zijn ouders dat zouden denken of zo. En dan ga ik daar weer over nadenkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je doet het zo te horen tōch
Nergens voor nodig muts!
ditquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een BigMac op
Ik ga altijd voor de McChicken
Heb ik echt jaaaaren ook gedaan! Altijd een McChicken met filet o fish ofzo er bij; en paar maand geleden heb ik big mac gepakt en dat is toch wel verrekte lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een BigMac op
Ik ga altijd voor de McChicken
jongens en hun mama's. We zullen het nooit begrijpen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, B heeft dus niks gezegd tegen z'n ma waardoor ik ga denken dat hij wel vindt dat het eigenlijk niet zou kunnen of bang is dat zijn ouders dat zouden denken of zo. En dan ga ik daar weer over nadenken
Andere collegaquote:
Heb ikquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik
Zal em zelfs voor jou opeten![]()
Hoera wel de voorpret maar niet de kilo'squote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik
Zal em zelfs voor jou opeten![]()
je hoeft m ook niet in 1 hap te consumeren!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 keer een big mac gegeten, in de brugklas. Ik kreeg dat ding m'n bakkes niet in jonge!
Het lijkt me idd wel een uitdaging om te eten jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 keer een big mac gegeten, in de brugklas. Ik kreeg dat ding m'n bakkes niet in jonge!
O waitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft m ook niet in 1 hap te consumeren!
Ja tegen de overbeharing en shitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:32 schreef Maisnon het volgende:
hey mijn hormoonblockers zitten schijnbaar ook in de Diane pil, grappig
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moest lachen
Daarom eet ik burgers altijd op z'n kop!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O wait![]()
Dat je zo een hap neemt en dat aan de achterkant alle inhoud tussen de broodjes uit valt.
Ik eet geen burgers meer die de hoog zijn om in je bakkes te krijgenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom eet ik burgers altijd op z'n kop!Serieus dan valt er om een of andere reden niets uit
Wat had je besteld een ketting ofzo? Waarom zou dat bij de customs liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoera wel de voorpret maar niet de kilo's
Hmm mijn china pakje ligt volgens mij bij de douane dinges in Amsterdam sinds vrijdag, 'The importing exchange bureau' volgens de vertaling
Als in medium menu met extra hamburger? Of groot menu met extra bigmac/mc chicken achtig iets?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
*burp*
Iedereen pakt netjes 1 menu.... ik uiteraard een menu met extra burger![]()
normaal met extra burgerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als in medium menu met extra hamburger? Of groot menu met extra bigmac/mc chicken achtig iets?
Dan had je hongerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
normaal met extra burgerbig mac en quarter pounder
OMNOMNOM
Pak ik eigenlijk altijd welquote:
en je had je brood al op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
*burp*
Iedereen pakt netjes 1 menu.... ik uiteraard een menu met extra burger![]()
Nope enkel ontbijtkoek vanmorgenquote:
Nee dat jurkje met die touwtjes weetjewel! dat zwarte!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat had je besteld een ketting ofzo? Waarom zou dat bij de customs liggen
Oja tip, als je illegaal iets wilt invoeren, als je in Eindhoven om 23u aankomt is de customs dicht dus kun je helemaal niets aangeven
Ojaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee dat jurkje met die touwtjes weetjewel! dat zwarte!
Ben echt zo benieuwd hoe ie isquote:
Mja ik heb inderdaad een jurkje van Romwe, dat ding komt niet over mijn kont heenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd hoe ie iskomt vast in een of andere bubbeltjesenvelop, ofniet?
Als het maar niet te kort is
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ik heb inderdaad een jurkje van Romwe, dat ding komt niet over mijn kont heen
Ik begrijp echt heul niks meer van jouw plannenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:20 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd we hadden bijna een huis als het meisje die er ook was niet haar papieren in orde had gehadmja volgende x beter
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp echt heul niks meer van jouw plannen
Je had toch al een huis? HOE zit het nou? en HOE nu verder?
En op welke basis werd er nou verdeeld?
DE VERWARRING!
Ok, ik ben weer bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
We staan bij 2 woningstichtingen ingeschreven. De ene is vastgoedbescherming/anti-kraak. Daar hadden we vorige week een gesprek. Daar kunnen we binnen 2 maanden een huis hebben. Je word dan gebeld als er wat beschikbaar is, dan kan je gaan kijken en het aannemen ja/nee. Huizen van hun zijn 200 eu per maand.
Bij de andere is de woningstichting voor de hele regio, en die heeft meer huizen en is gewoon normaal, dus niet antikraak enzulks. Daar moet je gewoon reageren op een huis en sta je op een wachtlijst. Soms zijn er open bezichtingen (die hebben we dus vanochtend gedaan), en als er dus zoals vandaag maar 2 mensen komen, dan kijken ze weer naar op welke hoogte van de wachtlijst/reageerlijst van dat huis. In dit geval stond dat andere meisje dus hoger dan wij, dus die krijgt dan het huis, ondanks dat ze dus niet op 1 stond.
Maar we hebben dus nog GEEN huis, alleen bij de vastgoedbescherming hebben we een grotere kans omdat we daar dus hoger in de rangorde staan zegmaar. Daar kunnen we binnen 2 maanden waarschijnlijk al terecht. En bij de woningstichting van de regio wordt er veel meer gereageerd op huizen (maar zoals we vanochtend hebben gezien kan het dus ook vrij vlot gaan).
Maar we zitten liever bij de woningstichting want dan heb je meer zekerheid, bij vastgoedbescherming is het contract voor onbepaalde tijd enzo.
Maar waarom zonder je je dan af?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik word er een beetje moe van dat ik mn best doe te socializen met mn collegas maar dat er van hun kant uit nooit iets komt.
Al helemaal nu ik in een kamer aan de andere kant van het kantoor zit, dan kom ik aangelopen, hoor ik een boel gelach enzo, en dan ben ik er en dan wordt ik half genegeerd of wat dan ook.
Beetje jammer dat, goed voor mn zelfvertrouwen
Dat doe ik niet, ik ben verplaatst want er komt een nieuwe collega en mijn plek werd bij een andere getrokken, waardoor ik dus hiernaartoe moest waar ik echt heel erg van baaldequote:
oh, ik dacht dat je vandaag apart was gaan zitten voor de rust!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik ben verplaatst want er komt een nieuwe collega en mijn plek werd bij een andere getrokken, waardoor ik dus hiernaartoe moest waar ik echt heel erg van baalde
Ik zonder me juist niet af maar het maakt niks uit
Naja het is echt maar een heel klein bedrijf, en ik heb geen directe collega's, mijn werk is een soort van extra. De 2 waar ik het altijd goed mee kan vinden die werken ook nauw samen en of ik er wel of niet ben maakt niet zo veel uit, en nu komt daar dus een 3e persoon in dat team bij van onze leeftijd en ik heb het gevoel dat ik dan echt als een outcast aan de andere kant zitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je vandaag apart was gaan zitten voor de rust!
Kun je dat niet aankaarten bij je baas, dat je gewoon bij je team wil zitten?
Whuuuut heb je gesport?quote:
Gedanst met de wiiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whuuuut heb je gesport?
Hier ook... armen en bovenbenen... en gekneusde duim en gevoelige neus (elleboog); maar eigenlijk had ik het veel erger verwacht
dat wordt niks meer med die d/t's van jouwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gedanst met de wii.
Maar wordt daar altijd erg fanatiek van, dus eigenlijk een prima workout
Godverquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt niks meer med die d/t's van jouw
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt niks meer med die d/t's van jouw
Gaat weer lekker dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
echt, het normale leven is koud anderhalve dag bezig en ik heb alweer 6 volle winkelmandjes weggeklikt
Ik ben er nu 1 aan het overwegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
echt, het normale leven is koud anderhalve dag bezig en ik heb alweer 6 volle winkelmandjes weggeklikt
het scheelt dat ik nog steeds verre van bankroet benquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gaat weer lekker dan!
Ik heb die drang na een vakantie juist minder omdat er dan al zoveel geld doorheen is gegaan en zo
Weet ik wel een oplossing voor hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het scheelt dat ik nog steeds verre van bankroet ben
First world problem: te veel verdienen
Je bent mij voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet ik wel een oplossing voor hoor
[ afbeelding ]
Dat is toen er nog allemaal chemicaliën inzaten waar je aids van krijgt. Niet big-3-free zeg maarquote:
ppffrrrttquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weet ik wel een oplossing voor hoor
[ afbeelding ]
met zo'n karig kutkwastje en nagellak die nooit droogtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is toen er nog allemaal chemicaliën inzaten waar je aids van krijgt. Niet big-3-free zeg maar
Niet doen dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n karig kutkwastje en nagellak die nooit droogt
quote:
Degene die ik heb zijn als ik de swatches moet geloven niet sheer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hou je van sheer?
Zijn overigens geen black labels toch?
Nee het is niet duur, maar wat ik zo op de site zie staan zijn allemaal kenserkleuren die ze aan de straatstenen niet kwijtraken...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Degene die ik heb zijn als ik de swatches moet geloven niet sheer.
Geen idee, zag bij sommige swatches staan dat ze uit de black-label-tijd zijn..
4 eurodollar is in ieder geval niet duur voor opi, of heb ik daar ook weer iets gemist?
mmmm zijn idd geen sheers, paar van de weinige. Maar absoluut geen black labelsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
ChicaGo Get a Manicure!
The Grape Lakes NLW45
Bikini Envy NLB05
Amster-damsel in Distress
Nog beter dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mmmm zijn idd geen sheers, paar van de weinige. Maar absoluut geen black labels
Wie een ware ramptoerist ben ik gelijk gaan kijken, maar ik zie het niet. Je hebt teveel filmpjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
zo heerlijk dat de enige mensen die zeiken op mijn channel altijd nederlanders zijn
Bij caviar manicurequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie een ware ramptoerist ben ik gelijk gaan kijken, maar ik zie het niet. Je hebt teveel filmpjes
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie een ware ramptoerist ben ik gelijk gaan kijken, maar ik zie het niet. Je hebt teveel filmpjes
4 opi's en 3 china glaze gefaaldquote:
EHMYGEWRD ik ga zo kijken!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
4 opi's en 3 china glaze gefaald![]()
Bij head2toebeauty.com 4 dollar per flesje. Je moet alleen een beetje zoeken naar de goede kleuren, want er zitten inderdaad een hoop niks-kleuren bij..
Dat kind is 13quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij caviar manicure
ik heb gelukkig (nog) geen haters op mijn kanaal maar als er iets staat is t altijd een nederlander die zegt dat mijn engels kut is of mijn accent kut is of OMG JE HOORT ECHT DUIDELIJK DAT JIJ UIT NEDERLAND KOMT etc etc
Soberso zero fucks hoorquote:
datquote:
fansquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso zero fucks hoorals ik echt iets in de tutorial zelf fout doe okay, maar who cares wat voor accent ik heb, zolang t maar duidelijk is
Ik heb trouwens nu een meisje van 9 die mij elke dag berichten stuurt
Dat zeg ik, heb gelukkig geen ekte hatersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind jouw comments nog best aardig![]()
![]()
Maar Sjaan, hoort er bij, het zit alleen in de mens om de 95% positieve commentaren in 1 klap te vergeten als er 1 zuurpruim voorbij komt
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso zero fucks hoorals ik echt iets in de tutorial zelf fout doe okay, maar who cares wat voor accent ik heb, zolang t maar duidelijk is
Heb je het commentaar van Nederlanders op Carice van Houten haar accent in GOT nog nooit gelezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind jouw accent juist leukquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat zeg ik, heb gelukkig geen ekte hatersZal nog wel komen uiteindelijk. Ik krijg echt 1x per maand zo eentje er tussen en dan is t latijd gezeur op mijn accent van andere nederlanders, het doet mij ook verder niets hoor
![]()
Ik krijg juist veel lieve comments
De Carice zeikerdsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je het commentaar van Nederlanders op Carice van Houten haar accent in GOT nog nooit gelezen?
Hilarisch! Vooral omdat haar rol juist een accent moet hebben en het accent ook niet het "Nederlandse" accent is
Daarnaast zijn het inderdaad altijd Nederlanders die het accent altijd afzeiken terwijl bijna niemand zelf Oxford English of wat dan ook spreektEn native English speakers vinden het juist altijd leuk als men een accent heeft
Waarom? JE HOEFT NIET TE KIJKEN!quote:Hahaha je hebt er echt geen verstand van en je bent ook lelijk en ja trouwens je moet beautygloss volgen want als je dat doet dan word je iets beter met opmaken hopeijk en stop ermee a.u.b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!met filmpjes maken
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
LOL!!! Die comments!!!!!!!!!11
Er is er ook maar 1 die het door heeft
Nee tuurlijk niet! Je hebt gewoon een accent maar bent perfect verstaanbaar, het is niet dat je bijvoorbeeld know ook echt met die k erbij uitspreekt of wat dan ook (ja dat doen ze in sommige landenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De Carice zeikerdsHeerlijk
Niet trots kunnen zijn dat iemand uit NL een rol in een topserie gescoord heeft
Ik krijg trouwens ook berichten van nederlanders die zeggen dat ze trots zijn dat ik uit nederland kom dus sommige zijn wel lief
Ik ga echt geen engels accent nadoen, imho is dat een belediging voor de engelsen, plus ik ben niet engels dus waarom zou ik het perfect spreken
Schoonheidsglans ook echtquote:
Web redemption plz.quote:
joah, I speak good english!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ ik denk dat als je ook engliesh gaat praten dat je ook bij deborah filmpjes mag makentrappen we gewoon die andere chick eruit
Welke andere chickquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ ik denk dat als je ook engliesh gaat praten dat je ook bij deborah filmpjes mag makentrappen we gewoon die andere chick eruit
nee allemaal italiaans, ik ben de enige die engels spreekt. ze hebben 2 personen voor makeup, 1 voor nagels, 1 voor fashion en een voor lifestylequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke andere chickspreken die ook Engels allemaal?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-hel-sturen.dhtml
linkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver Skjoe het is nog mooier, jullie hebben op het Marokko-forum gestaan
quote:Toen ze eyeliner en mascara begon op te doen dacht ik dat dit een fake tutorial was, zo'n bespottelijke weet je wel. Maar ze meent het echt, super triest. :haha:
mwehehehquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)fbid=526457197393298
![]()
ERMAHGERDquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver Skjoe het is nog mooier, jullie hebben op het Marokko-forum gestaan
Godverquote:Toen ze eyeliner en mascara begon op te doen dacht ik dat dit een fake tutorial was, zo'n bespottelijke weet je wel. Maar ze meent het echt, super triest. :haha:
5%?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:10 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar, head2toe heeft ook nog kortingscode he
Die niet verkeerd bedoeldquote:wie eet nu chips als de nagels nat zijn haha (niet verkeerd bedoeld)
Ja, anders krijg je meteen een ban van masja en zeventienduizend fans over je heenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze blijf ik ook mooi vinden, al is hij al heul oud:
[..]
Die niet verkeerd bedoeld![]()
Dat is een bjoetieglos lezer
als reactie op chips in je nagellak.quote:laraluna0808 2 months ago
dit slaat echt nergens op je laat het gwn drogen bemoei je met je eigenzakeb want je ben een volwassene dus je snap dat niet!!
Volwassenen mogen geen nagellak?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat dit vanaf nu mijn favoriete comment is:
[..]
als reactie op chips in je nagellak.![]()
Dat mokkel heeft echt een bazenfilmpje voor een winactie trouwensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat dit vanaf nu mijn favoriete comment is:
[..]
als reactie op chips in je nagellak.![]()
Heb alleen voorstukjes gezien en dan zie je gewoon een normale gezonde meid van 26 praten en feesten en alles. En dat je dan wel weet dat ze voor euthanasie kiest, heel vreemd.quote:Documentaire De jonge Priscilla is erfelijk belast met een dodelijke ziekte. Ze wil geen lijdensweg en kiest op haar 26e verjaardag voor euthanasie.
En ze heeft een pony die lijkt op mijn poetel als ik hem te lang niet geschoren hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat mokkel heeft echt een bazenfilmpje voor een winactie trouwens
in Nederland euthanaseren ze je toch niet zolang je nog vitaal bent?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:29 schreef megamandy het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1352404
[..]
Heb alleen voorstukjes gezien en dan zie je gewoon een normale gezonde meid van 26 praten en feesten en alles. En dat je dan wel weet dat ze voor euthanasie kiest, heel vreemd.
Ze zal natuurlijk wel echt ziek zijn maar dat zie je dus zo helemaal niet, wel mooi dat dit kan in Nederland (Ja Alberto!).
dat kind is elf ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat mokkel heeft echt een bazenfilmpje voor een winactie trouwens
Naja ze moet wel vitaal zijn want de nacht voor de euthanasie geeft ze dus echt een groot feest. Weet nog niet wat ze precies heeft laten doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in Nederland euthanaseren ze je toch niet zolang je nog vitaal bent?
Of kiest ze voor locomotiefeuthanasie?
je kan een groot feest geven zonder vitaal te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ze moet wel vitaal zijn want de nacht voor de euthanasie geeft ze dus echt een groot feest. Weet nog niet wat ze precies heeft laten doen.
Blub.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan een groot feest geven zonder vitaal te zijn
Je kan ook voor alcohol-euthanasie gaan
ik zeg al. Het zou eigenlijk wreed zijn als jij je NIET voortplantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een 12jarige met een bjoetieblog![]()
![]()
Een 12jarige met een bjoetieblog die regelmatig troep van bedrijven krijgt en advertorials binnenhaalt![]()
![]()
Waar gaat het heen met de wereld
Ik altijd maar denken dat de wereld genoeg heeft aan 1 versie van mij.. Maar dat is blijkbaar relatiefquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg al. Het zou eigenlijk wreed zijn als jij je NIET voortplant
klinkt niet goed!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef megamandy het volgende:
Naah ze geeft de ziekte niet echt een naam, maar wel aan de hartspieren iets en dat je vet raar verdeeld zit in je lichaam en spierdystrofie en nog iets met het hart
Definitely groep acht dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lipstick swatches met een gigantisch beugel in d'r bakkes
Gotver, ik klikte en stikte al meteen in mijn meloen door die welkomstfotoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja
http://beautywithbabette.blogspot.nl/
Hoe weet een twaalfjarige wat nostalgisch is?quote:De geur van deze gele peuter is erg nostalgisch en lekker!
Ik weet het antwoord op dezen vraag nu ook al welquote:Baby shampoo. Het is goedkoop, mild en het prikt niet in de ogen. Nivea shampoo. Het is duur, gezond voor je haar en het maakt je haar mooi glanzend. Welke van de twee is voordeliger? De goedkope milde of de dure of de gezonde? Ik vergelijk ze vandaag voor jullie.
Waarom ruikt ze aan Chinese peuters?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe weet een twaalfjarige wat nostalgisch is?![]()
quote:Ik ben aan het sparen voor de vakantie!
SPAREN BABETTE SPAREN? Ja echt sparen! Wat een wonder.
Al ben ik er niet veel mee opgeschoten want ja.. Zoals je weet moet
ik zo wie zo 1 keer in de week naar de Kruidvat. Omdat dat een verslaving is.
En natuurlijk heb ik weer wat gekocht! En wat ik heb gespaard is....
1,- WAUW! Haha oké.. Maar gelukkig krijg ik nog rapport geld en vakantie
geld! Dan heb ik wel weer genoeg! Ik ga namelijk naar Griekenland en daar
hebben ze nep Dior, Mac en al die dingen.. Dus ja waarom zou ik dat niet kopen?
Door haaar gastblogger van dertienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, dat artikel is door iemand anders geschreven
quote:Douglas:
I love de Douglas! Douglas is een wat luxere drogist dan Kruidvat.
Ze verkopen ook wat luxere merken zoals: OPI, Dior, Chanel en meer!
Ook een geweldige winkel vind ik zelf.
quote:Dit was mijn hele korte rievieuw want ik heb vandaag al 2 artiekels geschreven
dus deze hoeft ook niet zo lang te zijn
Gelijk hep je, mijd!quote:
quote:Mijn naam is zeinab en ik ben 14 jaar oud , mijn tijd spendeer ik achter de schoolbanken als student, naast het studeren besteed ik mijn tijd aan schrijven ,
Dit wilde ik ook quotenquote:
quote:als kind had ik altijd al de passie voor schrijven en dat is na al die jaren nog steeds zo
Gnorkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook quotenMaar de zin gaat verder!
[..]
Nee das een gastblogger van babette...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee, dit is Esmee.
Link naar Zeinab?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |