Ohw dat suckt wel jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klein beetje, zit nog steeds clogged
Buikgriepje achtig iets volgens mijquote:
Ik ga duimen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zometeen horen of we door de woningbouw goedgekeurd zijnDE SPANNING
Dank je wel! Jij beterschapquote:
Succesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zometeen horen of we door de woningbouw goedgekeurd zijnDE SPANNING
Dank je wel! Jullie ook danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Succeswij gaan straks kijken bij een huis
quote:
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank je wel! Jullie ook danHopelijk is het wat
[..]Finallyyyyyyyy
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ik![]()
Huh, jij had toch een huis?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, is een open bezichtiging, dus zullen wel veel buitenlanders komen enzo denk ik![]()
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet dat ik het niet trek als ik nu niet eet, maar ik zit te kokhalzen. DAFUQ
Jawel pauze, maar weet niet wanneerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]kan je het niet later eten of meenemen?
Mehquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel pauze, maar weet niet wanneerik kan niet tegen 'onder druk eten' 'want als ik niet eet dan trek ik het niet'. Onbewust druk maken ofzo
naja komt wel goed.
Wat jij nodig hebt is ritmequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel pauze, maar weet niet wanneerik kan niet tegen 'onder druk eten' 'want als ik niet eet dan trek ik het niet'. Onbewust druk maken ofzo
naja komt wel goed.
geen ideequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]gezellig
Waar basseren ze op naar wie hij gaat?
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is ritmeKomt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |