Omdat je even over dat 'KUT MOET SIGARET NUU' gevoel heen moet komen en dat lukt met afleidingquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
crack omg ik heb net 3/4 zak chips op en nu is mn behoefte om te roken verdwenen.
straks komt t vast terug. MAAR WAAROM IS DAT
Skype staat uit hoor? ;squote:
Het was ook een dance-stage met daarvoor don diablo. dat konden ze wat beter hebben, maar ik kon gewoon zien dat de Don het wat minder vondquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, die kom ik ook wel eens tegen op de plekken waar ik naar DnB feesten ga, maar op Lowlands komen weinig tjappies en mooiboys
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Crack_ het volgende:
Msacras, had je nog een liedje gevonden om te begeleidien op piano enzulks?
Komt er. Ik was echt positief verrast door je en de verwachtingen waren vrij hoogquote:
Make you popquote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Door dat DJ-contest wat ik heb gewonnen had ik op Freshtival vorig jaar een meet & greet met Don Diablo. Zeer aardige dude. Down to earth, arrogantie is in de verste verte niet te vinden. Hij vroeg meer naar mij dan dat ik vragen stelde
Chillllquote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
uiteindelijk heb ik het maar gewoon met 3 andere in een band gedaanhet is Fly Away van Lenny Kravitz geworden. Heel simpel, die jongen deed gitaarlead als solo, had nog iemand nodig om te zingen, vroeg of ik dat wou doen, et voila, band gevormd
Mezellufquote:
Wanneer, over dertig jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt er. Ik was echt positief verrast door je en de verwachtingen waren vrij hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |