Ha, ik zag dat dit topic er nog was.
Laat ik maar even mijn carrière vertellen:
Ik begon als manager van Nederland -21 (met een amateur pre-experience) . Hoefde eigenlijk geen flikker te doen, op een paar wedstrijdjes na, dus dat ging al snel verloren. Op het EK-21 in Israël kwam ik dan ook de groepsfase niet eens door

. Daarna een tijdje werkloos gezeten, tot ik bij het Noorse Rannheim uit de tweede divisie aan de slag mocht. Ik kreeg iets van 9 wedstrijden om me te bewijzen. Ik stond bij aanvang 9e, en werd 8e. Maar de competitie was doodsaai, dus ik nam eind 2013 ontslag.
Ik kon meteen instappen bij een club uit de Belgische tweede divisie: FC Brussels. Ik deed het daar redelijk, en vond het ook echt een leuke club. De financiën waren echter dramatisch: schuld van ~10 miljoen en dat met een clubwaarde van 750 K

. Maarja, ik maakte het seizoen vol, tot de zomer van 2014, en toen gooide ik alle dure jongens (qua salaris) uit de selectie, en besloot om allerlei transfervrije Belgen vast te leggen. Net op dat moment werd de club echter onder curatele gesteld, waardoor al mijn transfers geblokkeerd werden en ik dus maar een paar selectiespelers had

Omdat de situatie een beetje uitzichtloos was, besloot ik daar ook maar te kappen.
En toen klopte het grote Northampton, uit de npower League 2, bij mij aan. Ik besloot de uitdaging aan te gaan, en het was echt een fantastische club. Begon in 2014, in 2015 verloor ik de finale voor promotie op Wembley, maar in 2016 werd ik 2e en kon rechtstreeks promoveren. Daar werd ik, totaal tegen de verwachting in, in 2017 6e en verloor, wederom, de finale van de play-offs op Wembley (door een goal in de laatste minuut

) . Dit alles door mijn fantastische über-regen (potentieel top Premier League volgens m'n scouts

) die al bij de club zat toen ik er kwam, die de drie seizoenen achter elkaar elke keer meer dan 35 doelpunten maakte

.
Echter, nu na die verloren finale heb ik geen zin om nóg een seizoen in de League 1 door te brengen. Dus ik ging wat solliciteren, bij - wat ik dacht - veel te grote clubs: Schalke, Genoa, Hertha, Sampdoria, Frankfurt. Tot mijn stomme verbazing nam Sampdoria mijn sollicitatie aan, en nu heb ik de kans om in de Serie A aan de slag te gaan

. Krijg meteen een transferbudget van 11 miljoen aangeboden, wat absurd veel is in vergelijking met de ~2 ton die ik constant bij Northampton had.
Zit alleen te twijfelen of ik het moet doen

Fantastische club, al heb ik nog nooit in Italië gecoached (eigenlijk alleen Feyenoord voor deze carrière

). Ben bang dat ik m'n spelers ga missen, ben er stiekem wel een beetje aan gehecht geraakt :$