SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet wordt 6 juli (ovb). We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.quote:20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$quote:
Nice, lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes. Weekend erop kunnen wij niet. Weekendje Belgie. :$
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?quote:
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, lekkerHopen dat het een beetje fatsoenlijk weer is
Een motor met deurenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
heeft ie ook deuren die belachelijk hard piepen?
O ja, las al zoietsquote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, hoop het ook. Zeker met het concert c.q. festival.
Dat staat er hoor?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Dat heet anders hoor, weeniequote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef BobbyB het volgende:
Het is "We rampeneren op de vloer"
inb4 ik rampeneer jou dadelijk
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.quote:
Dat er nog kaarten waren!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Verwend nest.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, belachelijk blij. Binnen 3 weken weer naar Bruce Springsteen en Blondie en Santana erbij.:#
Jij ja.quote:
Je bent zelf awesome <3quote:
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij ja.Trouwens. Wat nou verwend. Jij krijgt hier elke dag te eten.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar betaal ik je toch voor. Niet iedereen mag zomaar aan mijn Harrie zuigen.
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.quote:
Je moet r ook op 'low' zettenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee Hetty is degene die zuigt maar die zuigt iets te hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |