Dat is echt een doos.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dát lukt me nog wel
Denk ik zelf althans.
De ex van Pinda...verder niet belangrijkquote:
Ooooh. Soms volg ik het hier nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De ex van Pinda...verder niet belangrijk
Ik moest gisteren stiekem een beetje gnorken omdat ze faillissement niet uit kon spreken.
HOEzo volg je het niet, het hangt hier van logica aan elkaarquote:
is dat jong 14???????quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Yupquote:
quote:
Inclusief geluidshow?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Er zijn 2 katten elkaar buiten aan het doodvermoorden.
Ja daaraan had ik het door, zaten ergens in het gangetje denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
wat een kutjanus!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
Haha, ergquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Ik heb maar 1 kutkatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
wat hebben jullie allemaal kutkatten zeg
OH WAIT
Mwrhehequote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
Ik niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik niet hoorde doodvermoordende katten zijn niet van mij!
Wel jammer dat Sjoerd laatst een glazen windlicht op de grond flikkerde. Er zat namelijk een vliegje aan de andere kant van het raam.
Ja bekendquote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Dat klinkt als die van Joop.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Ja maar das Philip DeFrancoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klik je zo een beetje door op youtube. Oh Noes!!! People really bought the Kermie Dog toys!!
Moet je hem aaien enzulksquote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef megamandy het volgende:
Mijn kat had een half vogellijk als welkom terug cadeau voor mij vandaag
Hij komt zelf altijd al vleien (?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je hem aaien enzulkswant het is een soort van kadootje geloof ik, ik beloon onze kat dan ook altijd
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij komt zelf altijd al vleien (?) dus ik hem hem al geaaid voordat ik mijn cadeau ontdek
Was al lang blij dat ik net al even op mijn kamer was, had er echt geen zin in om dat pas te ontdekken als ik wil gaan slapen.
ERMAHGERD!!! cuteness overload!! o+quote:
Meestal blijft alleen de maag over (is te taai) en een paar veertjes en enkele botjes. Nu zag ik een romp liggen maar heb verder niet gekeken want ik moest snel snel naar tentamen dus mijn ma heeft het opgeruimdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofd
Laatst live meegemaakt met een muis en Moesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofd
Hmm als ik hem betrap dan leven die beesten meestal nog. Dus dan moet ik altijd snel snel het kattenluik naar boven sluiten want hij maakt ze altijd op mijn zolder afquote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laatst live meegemaakt met een muis en Moes
Die geluiden!![]()
Ja deze leefde ook nog maar hij zat heel sluw achter een stoel en ik kon er dus niet bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm als ik hem betrap dan leven die beesten meestal nog. Dus dan moet ik altijd snel snel het kattenluik naar boven sluiten want hij maakt ze altijd op mijn zolder af
Dus nog nooit live mee mogen maken.
Dat is geen hont, dat is een tekkelquote:
Brum heeft hem geleend en laten vallen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
DE NEUK, sinds vanochtend wil mn tweezerman geen haartjes meer pakken en ik zie net dat er een hoekje finaal is gebogen oid? Net zoals het hoekje van een goedkoop schilmesje. HOE
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Brum heeft er een schroefje mee aangedraaid?
Deed mijn man eens, en bedankt he
ik ook man, en ik heb jou niet gezien!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef Diconnected het volgende:
Hurrdurr Ikea zooi gekocht![]()
Nu aan de thee en nagels lakken
je kunt m toch opsturen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgenvroeg maar nieuwe halen want kan niet zonder, donkere wenkbrauwen
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
je kunt m toch opsturen?
Heb je tijdelijk niet even iets anders?
opsturenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgenvroeg maar nieuwe halen want kan niet zonder, donkere wenkbrauwen
ja idd viel ons ook al opquote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ook man, en ik heb jou niet gezien!
Ik dacht ik ga maandagavond, lekker rustig, maar was vergeten dat er weer een nieuwe lading Dellufenaren op kamers gaat dit jaar en met paps en mams spullen gaat kopen
En uiteraard een Marokkaanse familie voor me waarvan de man pas bij de kassa snapte dat "alleen betaalpassen", betekent dat je niet contant kunt afrekenen![]()
Mooi om te zien, kassa's waar je alleen kunt pinnen staan bijna geen marokkanen en turken, wel opvallend
En een mooie opmerking van een boeren vent in een andere rij, die zegt tegen 3 groepjes buitenlanders voor hem met 3 nationaliteiten en 3 karretjes die keurig in de rij staan "horen jullie allemaal bij elkaar??"
Bloedserieus![]()
![]()
tokkie gehalte was wel een stuk hoger dan normaal ja, ik heb velen mensen dood gewenstquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja idd viel ons ook al opof van die tokkies die bij de gesloten snelkassa's willen afrekenen en niet snappen dat als de poortjes dicht zijn je daar dus niet kunt afrekenen
en dan om kwart voor 5 ernaartoe gaanquote:
mn moeder en ik ook ja, mijn godquote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
tokkie gehalte was wel een stuk hoger dan normaal ja, ik heb velen mensen dood gewenst
en jankkinderen. Wie gaat er nou net voor sluit met zijn vermoeide kutkinderen even naar de Ikea, ikke niet snapquote:
Kun je er zelf geen klap met een hamertje op geven?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Duurt 8 weken voor ze m terug sturen UIT AMERIKA. How about no.
hoe laat moet je beginnen bedoel ik, of gaat de Mac al om 9 uur open?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tot de winkels dicht zijn. Ik zie niet waarom het relevant is.
Hamertje tikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kun je er zelf geen klap met een hamertje op geven?
ja, vooral bij die kinder afdeling dafuuuuuuuuuuqquote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
en jankkinderen. Wie gaat er nou net voor sluit met zijn vermoeide kutkinderen even naar de Ikea, ikke niet snap
Het lijkt precies op de punt te zijn gevallen, denk niet dat een hamer gaat werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kun je er zelf geen klap met een hamertje op geven?
Ik zeg toch dat ik morgen vroeg ga, dan begin ik niet om 9 uur hequote:Op maandag 24 juni 2013 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe laat moet je beginnen bedoel ik, of gaat de Mac al om 9 uur open?
Dat is ook koeltoer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ook man, en ik heb jou niet gezien!
Ik dacht ik ga maandagavond, lekker rustig, maar was vergeten dat er weer een nieuwe lading Dellufenaren op kamers gaat dit jaar en met paps en mams spullen gaat kopen
En uiteraard een Marokkaanse familie voor me waarvan de man pas bij de kassa snapte dat "alleen betaalpassen", betekent dat je niet contant kunt afrekenen![]()
Mooi om te zien, kassa's waar je alleen kunt pinnen staan bijna geen marokkanen en turken, wel opvallend
En een mooie opmerking van een boeren vent in een andere rij, die zegt tegen 3 groepjes buitenlanders voor hem met 3 nationaliteiten en 3 karretjes die keurig in de rij staan "horen jullie allemaal bij elkaar??"
Bloedserieus![]()
![]()
daar ben ik supersnel doorheen gerend, huuuuh die mensen met kinderen daarquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja, vooral bij die kinder afdeling dafuuuuuuuuuuq
en dafuq, sookie en bill zijn in het echt ook een stel en hebben twins
zeggeh, mevr. sacho. Doe eens rustig manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik morgen vroeg ga, dan begin ik niet om 9 uur he.
yep, velen zwartgeld en contant onvangen en lappen en zulks.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is ook koeltoer.
Belgen betalen bijvoorbeeld ook nog steeds veel contant (en het liefst ook zeuren als je zegt geen 200 en 500 briefjes aan te nemen "Want waar moeten ze dan met dat geld heen").
NL is gewoon heel anders qua betaalcultuur.
De Russen betalen ook liever cash "Because they track everything you pay with card, yessss?"
Nopequote:Op maandag 24 juni 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
zeggeh, mevr. sacho. Doe eens rustig man
Ja daar kwam ik vorige week ook achterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja, vooral bij die kinder afdeling dafuuuuuuuuuuq
en dafuq, sookie en bill zijn in het echt ook een stel en hebben twins
I had no ideaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Molo het volgende:
[..]
daar ben ik supersnel doorheen gerend, huuuuh die mensen met kinderen daar
En ik werd steeds achtervolgd door 3 potten waarvan eentje 2 x geknipoogd heeft naar me![]()
Ja man, wist je dat niet? Zijn echt al lang samen
Ik vind hem stom
dudequote:
dat zijn Westlanders, wedden (no offence Taartquote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij Ikea betaalt ook menig autochtoon medemens met contant geld, tot complete keukens aan toe.
Gelukkig werden er bij de hotdogs ook regelmatig ijshoorntjes gepind![]()
(ik heb een vrouw bij de AH een keer een plastic tasje laten pinnen. Voornamelijk omdat ze het veel logischer vond dat ze hem gratis mee zou krijgen)
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij Ikea betaalt ook menig autochtoon medemens met contant geld, tot complete keukens aan toe.
(ik heb een vrouw bij de AH een keer een plastic tasje laten pinnen. Voornamelijk omdat ze het veel logischer vond dat ze hem gratis mee zou krijgen)
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waren regelmatig ook gewoon ondernemers. Als je er op gaat letten valt het ineens op in hoeveel eetcafe's de accessoires van de Ikea komenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zijn Westlanders, wedden (no offence Taart)
![]()
lekker rommelen met geld
dat pottengedoe is het langste aan de hand geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2013 22:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I had no idea![]()
![]()
en ermahgerd kip de neger en potten magneet
Aaah dus jij was toch diegene met twee Tweezermansquote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb m langs een ijzeren iets gehaald, zodat t hoekje terug boog en ik kan er weer haartjes uit trekken, wel wat scherp maar goed. Hoef morgenvroeg niet weg. Humeur restored. Misschien toch maar een nieuwe halen deze week want 21% en opsturen om te slijpen
(Stiekem heb ik er nog een thuis liggen die geslepen moet worden)
En straks dus driequote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaah dus jij was toch diegene met twee TweezermansDacht al dat ik fout zat.
ja die figuren betalen ook alles contant iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waren regelmatig ook gewoon ondernemers. Als je er op gaat letten valt het ineens op in hoeveel eetcafe's de accessoires van de Ikea komen![]()
Dus die kwamen gewoon de dagomzet uitgeven zeg maar
Dit vrouwtje kwam dus al met de mededeling "ik ben vergeten een tasje te kopen, maar ik heb helemaal geen contant geld".quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb een keer een woordenwisseling gehad als cassiere met iemand die contant betaalde en weigerde het afgeronde bedrag te betalenStond een aantal keren duidelijk aangegeven dat contante bedragen worden afgerond en ze weigerde om de twee cent erbij te leggen.
Toen had ik kasverschil![]()
En haar maar duidelijk verteld dat als ze het precieze bedrag wilde betalen in vervolg beter kon pinnen
Trix heeft er volgens mij ook 2quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aaah dus jij was toch diegene met twee TweezermansDacht al dat ik fout zat.
Stopweek inlassen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Einz, ik kan die kleine dingen de laatste tijd echt slecht hebben
je weet dat dat volledig in je hoofd zit he?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stopweek inlassen?Had ik vorige keer ook
De week erna ben ik maar weer eens gestopt voor een weekje want ik was niet te harden.
Ik kon een verhaal herinneren van iemand hier die een nieuwe Tweezerman had omdat de andere opgestuurd moest worden. Maar verder weet ik niet meer wie en HOE en waarom.quote:
Ik was het nietquote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kon een verhaal herinneren van iemand hier die een nieuwe Tweezerman had omdat de andere opgestuurd moest worden. Maar verder weet ik niet meer wie en HOE en waarom.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
dat pottengedoe is het langste aan de hand geloof ik![]()
dit waren echt van die Tineke's met kort pittig kapsel en hun lengte was ook hun heupbreedte, incl. fleecevesten
Ja ik slik nog één strip door want 1e week mac anders, geen zin inquote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stopweek inlassen?Had ik vorige keer ook
De week erna ben ik maar weer eens gestopt voor een weekje want ik was niet te harden.
Zwart betalen...het westland is er groot op gewordenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zijn Westlanders, wedden (no offence Taart)
![]()
lekker rommelen met geld
Hoe kan dat in mijn hoofd zitten als ik niet echt bijhoud hoelang ik de pil al doorslik?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je weet dat dat volledig in je hoofd zit he?
Maar maakt niet uit verder, als meneer placebo werkt is het uiteraard gewoon prima
Is dat zo?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
je weet dat dat volledig in je hoofd zit he?
Maar maakt niet uit verder, als meneer placebo werkt is het uiteraard gewoon prima
Went vanzelfquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het raar dat ik zaterdag na 4 uurtjes mac pijn aan mn benen enzo had? Zou dat komen door steeds staan lopen staan lopen op nieuwe schoenen? En een soort schoenen dat ik normaal nooit draag?
Nee hoor, je wilt niet weten hoeveel pijn ik in mijn rug en benen en voeten had de eerste twee weken dat ik ging werkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het raar dat ik zaterdag na 4 uurtjes mac pijn aan mn benen enzo had? Zou dat komen door steeds staan lopen staan lopen op nieuwe schoenen? En een soort schoenen dat ik normaal nooit draag?
daar heb ik uiteraard geen problemen mee, maar ik tref altijd de Annemiekes enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]wij kwamen ook een pottenstel tegen. maar die waren allebei supervrouwelijk met mooi haar nagels makeup alles
Ja maar hier zit een ander voetbed in en andere zool, ze lopen heel andersquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Went vanzelf![]()
Je draagt toch normaal ook platte schoenen?
Aha dan ligt het dus niet aan mijquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hoor, je wilt niet weten hoeveel pijn ik in mijn rug en benen en voeten had de eerste twee weken dat ik ging werken
Ik denk dat je als dat het probleem was last van je voeten zou krijgen, niet van je benenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar hier zit een ander voetbed in en andere zool, ze lopen heel anders
ik verga na een half uur al, laat staan vier uurquote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
het even geen hormonen slikken kan wel effect hebben, zoals Schaar zegt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe kan dat in mijn hoofd zitten als ik niet echt bijhoud hoelang ik de pil al doorslik?Het wel/niet/doorslikken/stoppen met de pil heeft zeker wel effect op je lichaam.
Dat merk ik alleen al aan mijn tettenEn daar kan ik niet echt "zelf" effect op uitoefenen.
magneetquote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
daar heb ik uiteraard geen problemen mee, maar ik tref altijd de Annemiekes enzo
je was stik zenuwachtig, dat heeft soms ook veel invloed hequote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja maar jij bent een kneusquote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik verga na een half uur al, laat staan vier uur
maak een tekening erbij, anders komt hij straks met de Leco kwastenset thuis ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oke, ik ben dus niet zo'n failure als ik dacht. Faith in mezelf restored. En brum autistische tweezerman uitleg gegeven
Serieus, nog steeds? Je werkt daar toch al heel lang?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb altijd last van mijn hele lijf na een dag werkenMaar goed, ik sjouw met containers heuvelop, lift in, gang die schuin af loopt, door een mini-magazijn en winkel in. En daarna moet ie nog gevuld worden.
Naja toch kan mijn cupmaat een hele maat schommelenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
het even geen hormonen slikken kan wel effect hebben, zoals Schaar zegt.
Maar je hebt geen ovulatie en in principe is als je door slikt je hormoonspiegel gewoon beheurlijk constant, dus je zou geen wisselingen moeten merken zoals je zonder pil hebt.
ik had dat na vijf jaar ook nog steeds. Ik ben niet ontworpen voor retailquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, nog steeds? Je werkt daar toch al heel lang?
Ik heb altijd staande/lopende bijbaantjes gehad en na de eerste twee weken zelden last van m'n lijf gehad.
Als ik in de horeca hele drukke dagen had gehad ging ik wel 's nachts dromen dat ik nog steeds aan het werk was
bij doorslikken? of als je tussnedoor stopt?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja toch kan mijn cupmaat een hele maat schommelen
Zou ik gewoon een bazenlichaam voor horeca/retail hebben?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dat na vijf jaar ook nog steeds. Ik ben niet ontworpen voor retail
Pics!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja toch kan mijn cupmaat een hele maat schommelen
Nee jonguh, tis geen mongol. Hij moet mn pincet ook meenemenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
maak een tekening erbij, anders komt hij straks met de Leco kwastenset thuis ofzo
ik benmotorisch veel te traag voor horeca of winkels en veel te snel boos, heb me er maar nooit aan gewaagdquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had dat na vijf jaar ook nog steeds. Ik ben niet ontworpen voor retail
Ja, ik heb ook een beetje een kneuzenlijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus, nog steeds? Je werkt daar toch al heel lang?
Ik heb altijd staande/lopende bijbaantjes gehad en na de eerste twee weken zelden last van m'n lijf gehad.
Als ik in de horeca hele drukke dagen had gehad ging ik wel 's nachts dromen dat ik nog steeds aan het werk was
oh ja, nou, ben benieuwd!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonguh, tis geen mongol. Hij moet mn pincet ook meenemen
Ook met doorslikken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
bij doorslikken? of als je tussnedoor stopt?
hebben jullie andere containers dan, ik had er bij de appie nooit last van eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een beetje een kneuzenlijf.En die containers zijn niet gemaakt voor meisjes, vooral niet als je ziet hoe die Polen soms stapelen. Van de week nog een klacht ingediend over een container die over me heen kwam zetten.
Ik had een collega in de horeca die als ze gestressed was (en dat was vrij rap) zich niet in kon houden en tegen alles en iedereen begon te schreeuwen dat het zo druk was en dat ze er ook niks aan kon doen en EINZ. Dus ook tegen klanten.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik benmotorisch veel te traag voor horeca of winkels en veel te snel boos, heb me er maar nooit aan gewaagd
beter voor iedereen
Containers uit elkaar slopen met hamer en alles omdat ze fucking scheef zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een beetje een kneuzenlijf.En die containers zijn niet gemaakt voor meisjes, vooral niet als je ziet hoe die Polen soms stapelen. Van de week nog een klacht ingediend over een container die over me heen kwam zetten.
oh zo, ja, dat kan wel natuurlijk, hormonen hebben vet veel invloed op je (daarom ben ik ermee gekapt), maar ik dacht dat ze met dezelfde pil mét doorslikken steeds groter en dan weer kleiner werden. Da's niet zo logisch omdat je hormoonspiegel vrij constant blijft, i.t.t. een normale cyclus.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook met doorslikken.
Ben ook al eens met deze pil gestopt omdat mijn cupmaat steeds groter werd en ik ook echt opgezette melkklieren kreeg.
Alleen was de andere pil helemaal geen succes (wel binnen een maand twee cups eraf) dus weer terug overgestapt. En toen zat alles er weer bij
Wij hadden ook een heuveltje, omdat falend oud pand dat bestond uit meerdere panden, dus het magazijn lag hoger dan de winkelquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
hebben jullie andere containers dan, ik had er bij de appie nooit last van eigenlijk.
Alleen de diepvrieskar haatte ik, want koude klauwen
welke heuvel moet ej op eigenlijk? Hebben jullie een bergwinkel?
zo iemand kende ik vroeger ook, die ging dan uit zijn werk pinautomaten en auto's en lantaarnpalen afrossenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een collega in de horeca die als ze gestressed was (en dat was vrij rap) zich niet in kon houden en tegen alles en iedereen begon te schreeuwen dat het zo druk was en dat ze er ook niks aan kon doen en EINZ. Dus ook tegen klanten.
Dat was een garpige collega.
Dat soort in de horeca.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had een collega in de horeca die als ze gestressed was (en dat was vrij rap) zich niet in kon houden en tegen alles en iedereen begon te schreeuwen dat het zo druk was en dat ze er ook niks aan kon doen en EINZ. Dus ook tegen klanten.
Dat was een garpige collega.
huuuuh, dat klinkt niet tofquote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden ook een heuveltje, omdat falend oud pand dat bestond uit meerdere panden, dus het magazijn lag hoger dan de winkel
Nee, we zitten in de tunnel.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
hebben jullie andere containers dan, ik had er bij de appie nooit last van eigenlijk.
Alleen de diepvrieskar haatte ik, want koude klauwen
welke heuvel moet ej op eigenlijk? Hebben jullie een bergwinkel?
Dat laatste is ook zo. Om de paar weken wisselt de cupmaat bij mij. Als ik bijvoorbeeld drie strippen doorslik kan de maat makkelijk om de twee weken ofzo wisselen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
oh zo, ja, dat kan wel natuurlijk, hormonen hebben vet veel invloed op je (daarom ben ik ermee gekapt), maar ik dacht dat ze met dezelfde pil mét doorslikken steeds groter en dan weer kleiner werden. Da's niet zo logisch omdat je hormoonspiegel vrij constant blijft, i.t.t. een normale cyclus.
Ze had ook nog discalculi, dus ze haalde alle cijfers door elkaar. En wij hadden een kassa-systeem uit het jaar nul waar alles nog handmatig moest, dat net fatsoenlijk twee getallen bij elkaar op kon tellen, mits je het goed ingevoerd had..quote:
ik snap er kut van, maar heuvel op klinkt als zwaar klotequote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, we zitten in de tunnel.![]()
[ afbeelding ]
Achter die groene BAM barak moeten wij lossen. Die losplek loopt af naar de rand waar de vrachtwagen aan staat. Dan moet de container omhoog naar de lift.
oh, wazige shizzle, dat scheelt best veel danquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat laatste is ook zo. Om de paar weken wisselt de cupmaat bij mij. Als ik bijvoorbeeld drie strippen doorslik kan de maat makkelijk om de twee weken ofzo wisselen.
hahahaha,klinkt als briljantquote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze had ook nog discalculi, dus ze haalde alle cijfers door elkaar. En wij hadden een kassa-systeem uit het jaar nul waar alles nog handmatig moest, dat net fatsoenlijk twee getallen bij elkaar op kon tellen, mits je het goed ingevoerd had..
De kasverschillen die zij voor elkaar kreeg.
Maar iedere keer ging de baas tegen haar lopen gillen dat het niet goed was (ik nam haar dienst altijd over). Toen ben ik een keer erbij gaan zitten toen ze de kas uitrekende en bleek dat ze daar gewoon faalde, ze had ineens geen kasverschillen meer. Toen heb ik de baas gebeld en medegedeeld dat ik voortaan een half uur eerder begon om de kas met haar samen te doen. En de baas zei "ok", want die kon niet met conflicten omgaan.
God wat heb ik een lol gehad in die tent
Die zouden we krijgen ja. Inmiddels zitten we al bijna 2 jaar op deze plek. Ik probeer een beetje foto te vinden, maar schiet niet echt op.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap er kut van, maar heuvel op klinkt als zwaar klote
Hebben jullie geen karsleepwagentje ofzo?
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze had ook nog discalculi, dus ze haalde alle cijfers door elkaar. En wij hadden een kassa-systeem uit het jaar nul waar alles nog handmatig moest, dat net fatsoenlijk twee getallen bij elkaar op kon tellen, mits je het goed ingevoerd had..
De kasverschillen die zij voor elkaar kreeg.
Maar iedere keer ging de baas tegen haar lopen gillen dat het niet goed was (ik nam haar dienst altijd over). Toen ben ik een keer erbij gaan zitten toen ze de kas uitrekende en bleek dat ze daar gewoon faalde, ze had ineens geen kasverschillen meer. Toen heb ik de baas gebeld en medegedeeld dat ik voortaan een half uur eerder begon om de kas met haar samen te doen. En de baas zei "ok", want die kon niet met conflicten omgaan.
God wat heb ik een lol gehad in die tent
Hier was de batterij laatst leeg van mijn piepdingquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Het brandalarm van de lokale kutstudenten gaat al zeker een kwartier af
Schraap de oude melta van de bodem van je oven!!
Morgen zo in het nieuws dat door een noodlottig ongeval een studentenhuis is afgefiktquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
Het brandalarm van de lokale kutstudenten gaat al zeker een kwartier af
Schraap de oude melta van de bodem van je oven!!
Piept het ook niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen zo in het nieuws dat door een noodlottig ongeval een studentenhuis is afgefikt
arbo een keer laten komen (is vast wel intern geregeld bij zo'n groot bedrijf) en klagenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Die zouden we krijgen ja. Inmiddels zitten we al bijna 2 jaar op deze plek. Ik probeer een beetje foto te vinden, maar schiet niet echt op.
good riddancequote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Morgen zo in het nieuws dat door een noodlottig ongeval een studentenhuis is afgefikt
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
En SQ verdacht omdat ze wordt getracked en erover gepraat heeft
Darmen in protest.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet alweer 1 dag gezond en ik ben geheel geobstipeerd
Je pikt dat werken op die manier snel genoeg op, als je niet faalt op de manieren die zij deedquote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat wij met munten werken, ik wil niet weten hoeveel verlies die tent anders zou draaien.
crappe.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
En SQ verdacht omdat ze wordt getracked en erover gepraat heeft
Gequote voor de politiequote:
ga ontslakken, ik weet nog een goeie website waar iemand dat met velen succes heeft gedaan en er nu geweeeeeldig uit zietquote:Op maandag 24 juni 2013 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet alweer 1 dag gezond en ik ben geheel geobstipeerd
klinkt als een bedrijf waar ik gewerkt had kunnen hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je pikt dat werken op die manier snel genoeg op, als je niet faalt op de manieren die zij deed
Voordeel was ook dat er totaal geen voorraad werd bijgehouden, want via de kassa was niet duidelijk wat eruit ging.
Dus ik heb regelmatig mensen een kopje koffie gratis gegeven omdat ik de service van mij of mijn collega's niet goed genoeg vond, zodat ze toch blij weg gingen. Mijn baas vond dat niet leuk, maar ja, er werd totaal niet bijgehouden hoeveel koffie er werd verkocht, dus hij wist van niks.
Ik was wel eens jaloers op die mensen met zo'n mooie computer in hun zak op het terras, als ik weer eens een briefje met een bestelling kwijt was en moest gokken wat iemand ook alweer had gehad
Naja, meer gezien de hoeveelheid marginalen er vaak aan het werk is.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je pikt dat werken op die manier snel genoeg op, als je niet faalt op de manieren die zij deed
Voordeel was ook dat er totaal geen voorraad werd bijgehouden, want via de kassa was niet duidelijk wat eruit ging.
Dus ik heb regelmatig mensen een kopje koffie gratis gegeven omdat ik de service van mij of mijn collega's niet goed genoeg vond, zodat ze toch blij weg gingen. Mijn baas vond dat niet leuk, maar ja, er werd totaal niet bijgehouden hoeveel koffie er werd verkocht, dus hij wist van niks.
Ik was wel eens jaloers op die mensen met zo'n mooie computer in hun zak op het terras, als ik weer eens een briefje met een bestelling kwijt was en moest gokken wat iemand ook alweer had gehad
wiieeeeeejoeeeeewieeeeeejoeeeeeeequote:
EHMAHGEHDquote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
ERMAHGERD MAHTIN VAN CAHGLASS IS TEHUG!
schoonheidsglans?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ga ontslakken, ik weet nog een goeie website waar iemand dat met velen succes heeft gedaan en er nu geweeeeeldig uit ziet
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ga ontslakken, ik weet nog een goeie website waar iemand dat met velen succes heeft gedaan en er nu geweeeeeldig uit ziet
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, meer gezien de hoeveelheid marginalen er vaak aan het werk is.Die raken al in de war van bestellingen die niet bestaan uit drie bier.
ik wil graag een cola light, een koffie verkeerd, een bitter lemon en een chocomelquote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, meer gezien de hoeveelheid marginalen er vaak aan het werk is.Die raken al in de war van bestellingen die niet bestaan uit drie bier.
uiteraardquote:
En dan aan mij gaan vragen of ze het nou goed deden of niet. En waar de nootjes liggen. En nog meer van dat soort zut.quote:
wat zou het anders moeten zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
Ijs! Nu jij er bent![]()
Langs de weg stond een bord met een leus dat je niet te hard mag rijden. En daar stond "de snelheidslimiet".
Dit vind ik gewoon zo vreemd klinken, mij lijkt het limiet logischer maar lijkt mij ook weer niet dat de maker van dat bord het fout heeft.
Is het inderdaad de limiet?
Jup, de limiet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
Ijs! Nu jij er bent![]()
Langs de weg stond een bord met een leus dat je niet te hard mag rijden. En daar stond "de snelheidslimiet".
Dit vind ik gewoon zo vreemd klinken, mij lijkt het limiet logischer maar lijkt mij ook weer niet dat de maker van dat bord het fout heeft.
Is het inderdaad de limiet?
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
uiteraard
Kakken met Crackwhore
Ontmuffen met Masja
ik gooide op dag 1 een cola over mijn klant. Needless to say, mijn horeca carrière besloeg 1 dagquote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mensen die niet gemaakt zijn voor de horeca maar wel in de horeca werken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had ook geen pauze. Vond ik prima, remde me alleen maar afquote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Molo het volgende:
Ik had klasgenoten die in de horeca werkten, echt, no way dat ik dat wilde. Goed verdienen, dat wel. Maar bij een paar tenten mocht je geen pauze nemen en leverde de baas energydrink, vitamine/energiepillen en andere spulletjes aan voor als je het niet meer trok
Paar van die tenten zijn ook onder duistere omstandigheden opgedoekt
dan mag de Hertzmedewerker hem voor zijn muil rossenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Door deze post herinner ik wel weer een post van vamiddag, SQ die auto was volgens mij de huurauto van masjsjsja en crackwhore
Dat vertelde hij trots in het "oufit of the day" filmpje
Ja, ik zeg volgens mij altijd het limietquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
wat zou het anders moeten zijn?
Het limiet??? Nope
Okquote:
En dan met sinas, tonic en koffie aankomen. En de chocomel er later achteraan. Ongeschud, uiteraard.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil graag een cola light, een koffie verkeerd, een bitter lemon en een chocomel
Ik heb een keer een capuchino over een klant heen gegooidquote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gooide op dag 1 een cola over mijn klant. Needless to say, mijn horeca carrière besloeg 1 dag
Het is vaak ook veel lekkerder om gewoon door te kunnen knallen, lekker in je ritme zitten enzulks.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had ook geen pauze. Vond ik prima, remde me alleen maar af.
Energiedrink moest ik zelf meenemen![]()
Maar mocht wel gewoon pakken waar ik trek in had of vroeg de kok even snel een broodje voor me te fabriceren. En dan iedere keer als je langs de bar liep even snel een hap nemen en weer door.
Dit ging alleen zo op drukke dagen trouwens, anders was er altijd wel tussendoor een moment om even te roken.
Dag zonder pauze is prima, maar van een hele dag niet roken werd ik heel irritant. Is me 1 keer gebeurd namelijk, met koninginnedag. Was gewoon echt geen tijd voor. Ik stond me een partij te stuiteren toen het 5 uur was, niet normaal
Limburg...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik zeg volgens mij altijd het limiet![]()
[..]
Ok![]()
daar kreeg je geen voer, maar gewoon een lijntje coke enzo, werkte ook goedquote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had ook geen pauze. Vond ik prima, remde me alleen maar af.
Energiedrink moest ik zelf meenemen![]()
Maar mocht wel gewoon pakken waar ik trek in had of vroeg de kok even snel een broodje voor me te fabriceren. En dan iedere keer als je langs de bar liep even snel een hap nemen en weer door.
Dit ging alleen zo op drukke dagen trouwens, anders was er altijd wel tussendoor een moment om even te roken.
Dag zonder pauze is prima, maar van een hele dag niet roken werd ik heel irritant. Is me 1 keer gebeurd namelijk, met koninginnedag. Was gewoon echt geen tijd voor. Ik stond me een partij te stuiteren toen het 5 uur was, niet normaal
Ik sloeg bij de appie m'n koffiepauzes ook altijd over, vond ik zinloosquote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vaak ook veel lekkerder om gewoon door te kunnen knallen, lekker in je ritme zitten enzulks.
En gratiesj drinken (ook energydrank indien gewenst) en vreten.
Zal vast ook effectief zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
daar kreeg je geen voer, maar gewoon een lijntje coke enzo, werkte ook goed
nope, niks voor mij
mijn baas vergoedde datquote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
M'n collega heeft een keer een glas rode port over een wit suede jasje laten vallen. Dat vond die mevrouw minder grappig
en dan wel uitsreken als "Hurts" hequote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mag de Hertzmedewerker hem voor zijn muil rossen
het is toch allemaal vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ook leuk, we hebben tegenwoordig ook eckt bier, maar dan aan de lui achter de bar moeten vertellen dat daar toch écht een ander glas bijhoort.
lollercopterquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan wel uitsreken als "Hurts" he
whehehehe
ja die waren wel vrij kansloos, sloeg ik ook overquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik sloeg bij de appie m'n koffiepauzes ook altijd over, vond ik zinloos.
melkert baners?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ook leuk, we hebben tegenwoordig ook eckt bier, maar dan aan de lui achter de bar moeten vertellen dat daar toch écht een ander glas bijhoort.
Ja, maar dat betekent niet dat ze niet hoeven te weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is toch allemaal vrijwilligerswerk?
Mijn baas ook, ze kreeg het gewoon vergoed. Maar blijkbaar was het een heel speciaal jasje dat die mevrouw alleen maar tijdens hele speciale gelegenheden droeg. Dus ze heeft er een kwartier om zitten janken terwijl we allang hadden gezegd de stomerijkosten en eventueel een nieuw jasje zouden vergoeden.quote:
nee maar het verklaart wel de leercurvequote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ze niet hoeven te weten waar ze mee bezig zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ze niet hoeven te weten waar ze mee bezig zijn.
of zwangerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn baas ook, ze kreeg het gewoon vergoed. Maar blijkbaar was het een heel speciaal jasje dat die mevrouw alleen maar tijdens hele speciale gelegenheden droeg. Dus ze heeft er een kwartier om zitten janken terwijl we allang hadden gezegd de stomerijkosten en eventueel een nieuw jasje zouden vergoeden.
Misschien was ze autist
Neuh, vaak jongeren die op die manier horeca-ervaring op willen doen.quote:
en dan lekker portjes weg tikken omnomnom!quote:
Ja, true. Al zijn een hoop gewoon kansloos.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar het verklaart wel de leercurve
Het sneue was dat mijn collega met haar bezig was, want die voelde zich echt heel schuldig.. Ik was ondertussen maar even blijven hangen om wat mensen van drank te voorzien, want het zat gewoon vol.. En ondertussen begon het gezelschap van de betreffende dame te zeiken dat ze nog een rondje wildenquote:
yepquote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, true. Al zijn een hoop gewoon kansloos.
Mooi!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
ik denk dat we deze kleur op de trapwand gaan doen die naar de zolder leidt![]()
[ afbeelding ]
die weten de weg niet meer te vinden?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig blijven de écht kanslozen nooit lang.
Ja! Mooiquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
ik denk dat we deze kleur op de trapwand gaan doen die naar de zolder leidt![]()
[ afbeelding ]
ik ga morgen even een mini potje halen en plank mee verven, kijken hoe dat staat met het licht daarquote:
ook in combinatie met witte schroten?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja! Mooi
Zoiets wil ik ook wel ergens in mijn volgende huis. Ooit
Die wordt aangeraden om een ander type vrijwilligersbaantje te zoeken.quote:
Mooi kleurtjequote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit ook nog wel eens te denken aan zo`n witgekalkte houten planken vloerquote:
mooi! Ik heb niets grijzig/groenerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig blijven de écht kanslozen nooit lang.
Ermagerd die gaat het ver schoppen in het levenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snuffelstagiaire van 15 ofzo. Kwam binnen, ik wilde mij voorstellen, stak hand uit en toen wilde ze mij haar jas aangeven
Dezelfde jas die natuurlijk twee seconden ervoor in haar gigantische ringoorbellen bleef hangen tijdens het uittrekken
Bij haar 15min pauze gewoon 30min weg blijven onder het mom van "wist ik niet", op dag twee niet op komen dagen en daarna opgebeld worden door de stagebegeleider dat ze toch niet meer kwam ivm de misselijkmakende geur van het leer waardoor het toch niets voor haar was om in onze winkel te werken
"Ok, doei!"
Ook de assistent die we toen hadden (en die ervaring in de ggz had qua werk) kon die meid niet uitstaan
Ja en het mooie is dat die begeleiders er ook gewoon allemaal intrappenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd die gaat het ver schoppen in het leven![]()
![]()
misschien was de port voor iemand anders in het gezelschapquote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan lekker portjes weg tikken omnomnom!
Misschien was het een zwangere alcoholist met gewetenswroeging jonguh!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snuffelstagiaire van 15 ofzo. Kwam binnen, ik wilde mij voorstellen, stak hand uit en toen wilde ze mij haar jas aangeven
Dezelfde jas die natuurlijk twee seconden ervoor in haar gigantische ringoorbellen bleef hangen tijdens het uittrekken
Bij haar 15min pauze gewoon 30min weg blijven onder het mom van "wist ik niet", op dag twee niet op komen dagen en daarna opgebeld worden door de stagebegeleider dat ze toch niet meer kwam ivm de misselijkmakende geur van het leer waardoor het toch niets voor haar was om in onze winkel te werken
"Ok, doei!"
Ook de assistent die we toen hadden (en die ervaring in de ggz had qua werk) kon die meid niet uitstaan
De vrouw was ver voorbij de leeftijd dat je kinderen kan krijgen en het was haar eigen portquote:Op maandag 24 juni 2013 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien was de port voor iemand anders in het gezelschap
nou vooruit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De vrouw was ver voorbij de leeftijd dat je kinderen kan krijgen en het was haar eigen port
godsammequote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
"Ok, doei!"
Morgen velen koffie en kiwi?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Aidsdarmen![]()
Voelt alsof er drie kilo versteende stront in hangt
Menopauzequote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De vrouw was ver voorbij de leeftijd dat je kinderen kan krijgen en het was haar eigen port
Jezelf een buikmassage geven helpt niet? Met de vuist grote rondjes draaien met de klok mee. Niet zo hard dat je blauwe plekken krijgt maar wel zo dat je je darmen meepakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Aidsdarmen![]()
Voelt alsof er drie kilo versteende stront in hangt
geen idee, zal het eens proberen!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jezelf een buikmassage geven helpt niet? Met de vuist grote rondjes draaien met de klok mee. Niet zo hard dat je blauwe plekken krijgt maar wel zo dat je je darmen meepakt.
de dag erna moet ik altijd keiveel kakken dan
Zolang je de kluiten er niet handmatig uit moet trekken...quote:
goed verhaalquote:Op maandag 24 juni 2013 23:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Soms zit ik zo vol dat ik er misselijk van word. ben altijd bang als het nog langer verstopt zit dat het er aan de bovenkant uitkomt
Misschien eens bisacodyl op voorraad nemen
Maar wel met Bumblebee jongequote:Op maandag 24 juni 2013 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
(googelen op Mascha onesie)
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is ook ergens een filmpje waar Masja, Crackwhore en iemand van One Direction (oid) aan het strand zitten met allemaal een onesie aan
Ja die was echt heel matigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is ook ergens een filmpje waar Masja, Crackwhore en iemand van One Direction (oid) aan het strand zitten met allemaal een onesie aan
Extra gratis 15 minutes of fame, dat maakt een half uurquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg de hele avond smsjes met 'ermahgerd je bent op tv'. Zijn ze de IQtest aan het herhalen
GENIETquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Extra gratis 15 minutes of fame, dat maakt een half uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |