Dat is echt een doos.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dát lukt me nog wel
Denk ik zelf althans.
De ex van Pinda...verder niet belangrijkquote:
Ooooh. Soms volg ik het hier nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De ex van Pinda...verder niet belangrijk
Ik moest gisteren stiekem een beetje gnorken omdat ze faillissement niet uit kon spreken.
HOEzo volg je het niet, het hangt hier van logica aan elkaarquote:
is dat jong 14???????quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Yupquote:
quote:
Inclusief geluidshow?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Er zijn 2 katten elkaar buiten aan het doodvermoorden.
Ja daaraan had ik het door, zaten ergens in het gangetje denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
wat een kutjanus!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
Haha, ergquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Ik heb maar 1 kutkatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
wat hebben jullie allemaal kutkatten zeg
OH WAIT
Mwrhehequote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
Ik niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik niet hoorde doodvermoordende katten zijn niet van mij!
Wel jammer dat Sjoerd laatst een glazen windlicht op de grond flikkerde. Er zat namelijk een vliegje aan de andere kant van het raam.
Ja bekendquote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Dat klinkt als die van Joop.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |