Dat is echt een doos.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dát lukt me nog wel
Denk ik zelf althans.
De ex van Pinda...verder niet belangrijkquote:
Ooooh. Soms volg ik het hier nietquote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De ex van Pinda...verder niet belangrijk
Ik moest gisteren stiekem een beetje gnorken omdat ze faillissement niet uit kon spreken.
HOEzo volg je het niet, het hangt hier van logica aan elkaarquote:
is dat jong 14???????quote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Yupquote:
quote:
Inclusief geluidshow?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
Er zijn 2 katten elkaar buiten aan het doodvermoorden.
Ja daaraan had ik het door, zaten ergens in het gangetje denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
wat een kutjanus!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Inclusief geluidshow?
Ik heb onze Baco eindelijk 'bijna' betrapt. Hij kan dus het raam openmaken!!
We hebben al twee keer gehad dat we 's ochtends beneden kwamen en dat het raam openstond. Elkaar de schuld geven natuurlijk...maar het is onze Draco!
Haha, ergquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is echt een doos.
Ze is heel lief hoor voor de kinderen enzo...maar zóóóóó dom!!!![]()
En ze moet ophouden haar zoon te behandelen als een kind van 8 terwijl hij al 14 is
Ik heb maar 1 kutkatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
wat hebben jullie allemaal kutkatten zeg
OH WAIT
Mwrhehequote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
Ik niet hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OH WAIT
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik niet hoorde doodvermoordende katten zijn niet van mij!
Wel jammer dat Sjoerd laatst een glazen windlicht op de grond flikkerde. Er zat namelijk een vliegje aan de andere kant van het raam.
Ja bekendquote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Dat klinkt als die van Joop.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Maisnon het volgende:
Onze kat is het type ik wil naar binnen nee naar buiten nee toch naar binnen nee buiten nee binnen eten alsjeblieft ohnee ik heb geen honger ohnee toch wel ja buiten nee binnen
Meeste contact met haar heb ik tijdens het openen van de deur en het openen van de koelkast
Ja maar das Philip DeFrancoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
En dan klik je zo een beetje door op youtube. Oh Noes!!! People really bought the Kermie Dog toys!!
Moet je hem aaien enzulksquote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef megamandy het volgende:
Mijn kat had een half vogellijk als welkom terug cadeau voor mij vandaag
Hij komt zelf altijd al vleien (?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je hem aaien enzulkswant het is een soort van kadootje geloof ik, ik beloon onze kat dan ook altijd
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij komt zelf altijd al vleien (?) dus ik hem hem al geaaid voordat ik mijn cadeau ontdek
Was al lang blij dat ik net al even op mijn kamer was, had er echt geen zin in om dat pas te ontdekken als ik wil gaan slapen.
ERMAHGERD!!! cuteness overload!! o+quote:
Meestal blijft alleen de maag over (is te taai) en een paar veertjes en enkele botjes. Nu zag ik een romp liggen maar heb verder niet gekeken want ik moest snel snel naar tentamen dus mijn ma heeft het opgeruimdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofd
Laatst live meegemaakt met een muis en Moesquote:Op maandag 24 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Had die van jou ook het hoofd eraf gegeten? Dat doet Smoske dus wel altijd, hoor je een lekker knarsend geluid en een gek gemiauw, tada, vogel zonder hoofd
Hmm als ik hem betrap dan leven die beesten meestal nog. Dus dan moet ik altijd snel snel het kattenluik naar boven sluiten want hij maakt ze altijd op mijn zolder afquote:Op maandag 24 juni 2013 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laatst live meegemaakt met een muis en Moes
Die geluiden!![]()
Ja deze leefde ook nog maar hij zat heel sluw achter een stoel en ik kon er dus niet bij.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm als ik hem betrap dan leven die beesten meestal nog. Dus dan moet ik altijd snel snel het kattenluik naar boven sluiten want hij maakt ze altijd op mijn zolder af
Dus nog nooit live mee mogen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |