helemaal niet slim van Coy, bij de dames toiletten moet je altijd in de rij staanquote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Transseksuele kleuter mag naar meisjes-wc
Mijn god je kan hier wel goed zien wie de vader isquote:Op maandag 24 juni 2013 21:12 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht even dat het prinses Ariane was....
[ afbeelding ]
Maar dat zal wel door het rode jasje komen
Daarom!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:39 schreef Senzune het volgende:
Tjezus Fann waarom stop je die mongool in de op?
nee ik dacht al, zal die Griek nooit goed vindenquote:
Ah.........quote:Op maandag 24 juni 2013 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Transseksuele kleuter mag naar meisjes-wc
Nou al zou hij het wel goed vindenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik dacht al, zal die Griek nooit goed vinden
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou al zou hij het wel goed vindensla ik het toch nog af
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ook hoor was een grapje mijn kant, ik ben gewoon jeweet wel
ze hebben alledrie helaas te weinig van Maximaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god je kan hier wel goed zien wie de vader is
De middelste welquote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ze hebben alledrie helaas te weinig van Maxima
Ik denk dat Willempie niet is zoals zijn Opaquote:Op maandag 24 juni 2013 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat scheelt dan iig.... bij troonopvolgers wil er nog wel eens wat twijfel zijn
De middelste wel, ik denk dat die over 15 jaar sprekend haar moeder is.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het ook niet zo om natuurlijk, een koning is altijd afhankelijk van de trouw van zijn vrouw als het er om gaat een troonopvolger die ook werkelijk zijn kind is op de troon te zetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat Willempie niet is zoals zijn Opa
Ah... ik dacht aan buitenechtelijke koters enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar daar gaat het ook niet zo om natuurlijk, een koning is altijd afhankelijk van de trouw van zijn vrouw als het er om gaat een troonopvolger die ook werkelijk zijn kind is op de troon te zetten.
Bij een koningin, zoals we de laatste 3 generaties gehad hebben maakt het niet zoveel uit wie de vader is, daar is het immers de moeder (die vrij zeker zwanger was) die de troon doorgeeft.
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef Toverheks het volgende:
vind het heerlijke leuke meiden, maar de jongste steelt de sjow
Zijn buitenechtelijke koters maken niet uit, als het maar een eigen kind is wat op de troon komtquote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik dacht aan buitenechtelijke koters enzo
Ze zijn alledrie blond.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef ElizabethR het volgende:
Echt? Ik zie het niet. Gewoon de wangetjes van Oranje. Hamstertje
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die laatste geen idee hoe ze heet, die heeft net een iets ander gezicht of komt het omdat ze als enige (nog) geen onderkin heeft?
Ach gos, daar kunnen die meiden ook niks aan doenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Met 2 foute opa's kan het met de 3 A's vast niks worden...
Als die eerste 2 zich nu al aanmelden voor 'Obese', dan kan het misschien nog wat worden. En of die jongste zo blijft, betwijfel ik. Voor de zekerheid nu ook al maar vast inschrijven voor dat programma...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Amalia
[ afbeelding ]
Alexia
[ afbeelding ]
Ariane
[ afbeelding ]
De jongste heeft inderdaad een ander koppie
Nee, maar bepaalde trekjes slaan altijd een generatie over...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach gos, daar kunnen die meiden ook niks aan doen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar bepaalde trekjes slaan altijd een generatie over...
Ik vrees het ergste voor je dochterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Bij de laatste was Alex nuchter en het betere spermalex won het
Ik heb een prachtdochter.... Sommigen hier zouden dat kunnen beamen... Maar ik ga hier geen foto van dr plaatsen...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je dochterof was je nuchter
Ik voorzie straks 3 corpulente sloeries die hun hand er niet voor omdraaien om een tegenstander te laten verdwijnen. Kan een minnaar, een buitenechtelijk kind of een genezer zijn...quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorzie straks 3 corpulente sloeries die hun hand er niet voor omdraaien om een tegenstander te laten verdwijnen. Kan een minnaar, een buitenechtelijk kind of een genezer zijn...
Kan deze reeks niet standaard met lettergrootte 18 worden getoond?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als je GOED leest is het GEEN belediging, dat wil ik toch even benadrukken![]()
Soms is het hier nogal wat verwarring namelijk omdat mensen niet goed lezen
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
2 foute opa's?? Wat was er fout aan Claus dan? De hitlerjugend was niet vrijwillig hoor.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan deze reeks niet standaard met lettergrootte 18 worden getoond?
Of in braille?
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan deze reeks niet standaard met lettergrootte 18 worden getoond?
Of in braille?
We zijn er niet bij geweest, maar mocht hij niet fout genoeg zijn geweest dan zet ik de joker in: Ubergrossvater Benno...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
2 foute opa's?? Wat was er fout aan Claus dan? De hitlerjugend was niet vrijwillig hoor.
Asjeblieft niet, daar kan je een kind mee verpesten. Laat ze maar lekker zoals ze zijn hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als die eerste 2 zich nu al aanmelden voor 'Obese', dan kan het misschien nog wat worden. En of die jongste zo blijft, betwijfel ik. Voor de zekerheid nu ook al maar vast inschrijven voor dat programma...
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
Bij de laatste was Alex nuchter en het betere spermalex won het
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor je dochterof was je nuchter
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als je GOED leest is het GEEN belediging, dat wil ik toch even benadrukken![]()
Soms is het hier nogal wat verwarring namelijk omdat mensen niet goed lezen
Dan was je dus nuchterquote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een prachtdochter.... Sommigen hier zouden dat kunnen beamen... Maar ik ga hier geen foto van dr plaatsen...
Ja maar nog nergens last van gehad ...quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je kan niet voorzichtig genoeg zijn hiero
Als ze ouder is dan 6 ben ik ook niet geinteresseerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een prachtdochter.... Sommigen hier zouden dat kunnen beamen... Maar ik ga hier geen foto van dr plaatsen...
Had je dat niet eerder kunnen zeggen!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
je kan niet voorzichtig genoeg zijn hiero
Vrouwen zijn daar altijd tacktisch te laat mee... zit in hun Benno's genenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze ouder is dan 6 ben ik ook niet geinteresseerd.
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen!
Ik was effe een smoothie makenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar altijd tacktisch te laat mee... zit in hun Benno's genen
* Leandra beaamt het.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je het over haar kinders hebtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank liefje die van jou mogen er oog wezen
O, heet dat zo tegenwoordig...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je het over haar kinders hebt
worden ze hard vanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje strohrum in de pap wanneer de tanden doorkomen en zo.
En een goede basis voor later ...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje strohrum in de pap wanneer de tanden doorkomen en zo.
Dat denk ik welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze slapen in ieder geval een stuk beter dan.
Dan leggen ze hun tanden op het nachtkastje...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En een goede basis voor later ...
Kunnen ze er beter tegen
Dees !! PP weet meer over je gestolen fiets !quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook op tijd Duits leren. "Wo ist mein fahrrad?"
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees !! PP weet meer over je gestolen fiets !
So wie immer...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]de moffen hebben het gedaan!
PP heeft duits grondgebied .....quote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]de moffen hebben het gedaan!
Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Arzt oder Apothekerquote:
Je moet 't ook mengen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is heel veel rum geen echte rum, maar Stroh rum is gewoon vies...
2 hectare is niet veel hoor, ik zou minstens 10 over willen houden, mijn 2e tuintje is 1,5 hectare en die vind ik al veel te klein.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het doel om met 2 hectare rondom bungalow daar te gaan rentenieren.
Dat moet je dan ook niet uit de fles drinkenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is heel veel rum geen echte rum, maar Stroh rum is gewoon vies...
Warme chocolademelk met bruine rum.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
ik heb verschillende rums in huis, voor een goede Caribische cocktail natuurlijk
Ja want anders moet je al die andere hectares ook nog eens onderhouden ... Succes met de verkoop.. Ik hoop dat het een beetje gunstige parcelen zijn ( of hoe noem je zo iets ?)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het doel om met 2 hectare rondom bungalow daar te gaan rentenieren.
Denk dat PP er goed genoeg over heeft nagedacht... Maar hij heeft nog steeds 20quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
2 hectare is niet veel hoor, ik zou minstens 10 over willen houden, mijn 2e tuintje is 1,5 hectare en die vind ik al veel te klein.
Weilanden met beekje erlangs en dan berghelling.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want anders moet je al die andere hectares ook nog eens onderhouden ... Succes met de verkoop.. Ik hoop dat het een beetje gunstige parcelen zijn ( of hoe noem je zoe iets ?)
Als je verder rond denkt te kunnen komen vind ik het prima PP. Het is je vast terecht gegundquote:Op maandag 24 juni 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weilanden met beekje erlangs en dan berghelling.
Heb een boer daar die het pacht voor zijn paarden en kan ik mooi mijn jong spul inscharen.
Ben langzaam aan het afbouwen en 2 paarden ga ik uiteindelijk houden.
Je tweede "tuintje" is 15.000 m² ???quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
2 hectare is niet veel hoor, ik zou minstens 10 over willen houden, mijn 2e tuintje is 1,5 hectare en die vind ik al veel te klein.
Volgens de laatste gegevens op pensioen.nl krijg op mijn 62e genoeg om daar te gaan rentenieren.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je verder rond denkt te kunnen komen vind ik het prima PP. Het is je vast terecht gegund
Neem je een camera crew van 'Ik Vertrek' mee?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens de laatste gegevens op pensioen.nl krijg op mijn 62e genoeg om daar te gaan rentenieren.
Met de opbrengst van de verkochte grond heb ik nieuwe bungalow laten bouwen op de plek waar oude chalet stond, staan nu nog wat oude stallen, die worden weer nieuw gebouwd met opbrengst uit grond wanneer ik er echt ga wonen.
Ja maar ik deel het wel met een paar mensen. En nee het is geen volkstuintje.quote:
Ik ben van plan om 2 paarden aan huis te houden, 1 Hectare per stuk lijkt me genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ik deel het wel met een paar mensen. En nee het is geen volkstuintje.
Het is nu al mijn vakantieverblijf en ben al best bekend in de buurt daar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Neem je een camera crew van 'Ik Vertrek' mee?
Beruchtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is nu al mijn vakantieverblijf en ben al best bekend in de buurt daar.
Ik moet er niet aan denken....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
20 Hectare is echt wel aardig stuk, dat besef je wanneer de omheining nagelopen moet worden.
Heb er een keer gestaan tijdens een aardige storm toen er wat bomen de omheining gesloopt hadden, tsja je ken niet wachten als er aardig wat paarden lopen, was met 2 man, steeds 1 die de bomen in de gaten hield.quote:
lokale motorcrossquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is geen volkstuintje kijk maar, dit is een luchtfoto ervan:
[ link | afbeelding ]
Ah, zo te zien hoef je iig geen onkruid te wieden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nee, dan moet je wel door, en rap ook....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er een keer gestaan tijdens een aardige storm toen er wat bomen de omheining gesloopt hadden, tsja je ken niet wachten als er aardig wat paarden lopen, was met 2 man, steeds 1 die de bomen in de gaten hield.
Dit is al zoals het moet zijn... ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:23 schreef drakin het volgende:
Ik/wij hebben geen omheining, ook geen paarden dat scheelt weer.
Wel een dagje gehad, het deel rond de tipi is door paarden geploegd.
We hebben een paar loopeenden en bijen als dieren, voor beide is geen omheining nodig
Hoe bedoel je?quote:
Dat was een snelle eerste veronderstelling iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij dacht dat het perceel vernield was door de plaatselijke motorcrossvereniging.
Beetje kaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hebben we nog maar een jaar, dus dat komt allemaal nog wel en dit is een foto van deze lente, nog weinig groen dus.quote:
Eko project dus ... alles van scratchquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef drakin het volgende:
De weilanden ernaast, die zijn pas kaal, geen onkruidje of bloemetje te vinden daar.
Ja nieuwe tipi, nieuwe yurt, paarden laten ploegen, kraanmachines die heuvels hebben gevormd, nieuwe tunnelkas.quote:
Klinkt als een leuk project.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hebben we nog maar een jaar, dus dat komt allemaal nog wel en dit is een foto van deze lente, nog weinig groen dus.
Is het ook, en kost behalve in het begin niet zoveel energie, de natuur doet zelf straks lekker zijn werk wel. Wij genieten wel af en toe van een zonnetje achter de wolken.quote:
Heb een andere invalshoek denk ik, composthoop dat nog wel maar verder heb ik weiland met paarden erin en verder weinig nog daar, een groente en kruidentuin gaat er nog wel komen als ik er echt ga wonen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het ook, en kost behalve in het begin niet zoveel energie, de natuur doet zelf straks lekker zijn werk wel. Wij genieten wel af en toe van een zonnetje achter de wolken.
Is ook iets voor jou om een paar hectare mee te vullen zonder dat het je straks veel energie kost, zoek maar eens op zoiets als voedselbos.
Ik zit ook meer te denken aan een zwembad binnen onder de grond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Leandra het volgende:
Een zwembad is leuk bij een ander.
Dus mocht je ons daar gaan uitnodigen (in de zomer) dan zou ik zeggen "doen!".
Als het alleen voor de keren is dat je er zelf in ligt te dobberen dan moet je je goed afvragen of de tijd en geld die het kost opwegen tegen de tijd die je in het zwembad ligt.
Oh binnen, en je hebt al zonnecollectoren...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit ook meer te denken aan een zwembad binnen onder de grond.
Het souterrain is er al onder de hele woning.
dat vind ik al bij het opblaasbare kinderzwembad in de tuin. Na twee dagen krijg je toch slijmvorming op de bodem en onder de rand bij de bodem. Daar helpt een zeil over het water niks tegen. Dus elke twee dagen water verversen en zwembad schoonmaken. Nou heb je bij een stenen zwembad natuurlijk wel een afzuigsysteem waardoor je die slijmvorming misschien niet hebt, maar dan zit je al weer snel met het op peil houden van het zuurstofgehalte. Als je je een tuinman / klusjesman kunt veroorloven die dat er ff bij pakt is het hartstikke leuk. Als je dat zelf even tussendoor moet doen dan zou ik daar geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik twijfel nog over een zwembad, dat is wel leuk maar vergt ook veel onderhoud en gedoe.
Ja en dat haat ik, heb me al genoeg op de nek gehaald.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:48 schreef Marrije het volgende:
Je zei het zelf al, hoop onderhoud en gedoe
privé kan je wel met veel minder chloor af denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als ik een zwembad zou hebben zou ik hem willen vullen met Spawater, niet met dat vieze
chloorwater, wordt ook best prijzig
Dat wel, als je van te voren een douche neemt, hoef je waarschijnlijk ook niet zoveel van die rotzooiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
privé kan je wel met veel minder chloor af denk ik
Een zwembad is om te zwemmen, niet om te zonnen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef Toverheks het volgende:
wat heb je aan een lekker *buiten*zwembad als het zonnetje niet schijnt hier in Nederland
Geniale film!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom!
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Truman_Show![]()
De film speelt zich af in een wereld waarin een hele stad is nagebouwd voor een realitysoap. RLS
Hey Kaatquote:
Slotervaart had een rookhok 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs in het ziekenhuis mag je niet meer roken.Stelletje treurwilgen.
Ja dan moet je naar Zuid Europa verhuizen...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Kaatis al oudje inderdaad goeie film.
en Chuffi dat weet ik ook wel hoor zwembad om te zwemmen maar is ook wel lekker aan de rand van zo een zwembad
Gekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Kingstown het volgende:
Zelfs in het ziekenhuis mag je niet meer roken.Stelletje treurwilgen.
In 2008 waren er ook nog hele mooie rookgelegenheden toen ik in het zieknhuis kwam....nu hebben ze een hele grote rode lijn om het ziekenhuis geverfd en als je daar binnen rookt, dan komt er een boze meneer je op de vingers tikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Slotervaart had een rookhok 4 jaar geleden
Dan blijf ik daar maar wegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 2008 waren er ook nog hele mooie rookgelegenheden toen ik in het zieknhuis kwam....nu hebben ze een hele grote rode lijn om het ziekenhuis geverfd en als je daar binnen rookt, dan komt er een boze meneer je op de vingers tikken.
De asbakken hebben ze heel handig binnen die rode lijn gezet.
Ja typisch ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 2008 waren er ook nog hele mooie rookgelegenheden toen ik in het zieknhuis kwam....nu hebben ze een hele grote rode lijn om het ziekenhuis geverfd en als je daar binnen rookt, dan komt er een boze meneer je op de vingers tikken.
Belachelijk idd....vroeger rookte de dokter er tenminste nog 1 met je mee. Tegenwoordig hebben ze hun gezonde verstand een beetje verloren.quote:
LOLquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Belachelijk idd....vroeger rookte de dokter er tenminste nog 1 met je mee. Tegenwoordig hebben ze hun gezonde verstand een beetje verloren.
Btw....kun jij PP niet helpen met zijn zwembadprobleem? Zo'n mooi project als je laatst had bij hem plaatsen?
Denk dat Dees het studiemodel in dr tuin heeft aangemeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Belachelijk idd....vroeger rookte de dokter er tenminste nog 1 met je mee. Tegenwoordig hebben ze hun gezonde verstand een beetje verloren.
Btw....kun jij PP niet helpen met zijn zwembadprobleem? Zo'n mooi project als je laatst had bij hem plaatsen?
BBQ bij Deisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Dees het studiemodel in dr tuin heeft aangemeerd
Ik denk dat je mijn smiley verkeer interpreteert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn smiley verkeer interpreteert.
Mag geen probleem zijn als hij zijn paardjes heeft verkocht.quote:Ik begreep eigenlijk dat Piet van het zwembad af ziet, maar als hij nog een miljoen heeft liggen regel ik de rest.
Het miniatuurmodel, 1.20 x 1.20, maar wel inclusief visjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Dees het studiemodel in dr tuin heeft aangemeerd
Levende dieren worden gebruikt, oh dear pas maar opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het miniatuurmodel, 1.20 x 1.20, maar wel inclusief visjes
Het lijkt FHF welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[..]
Mag geen probleem zijn als hij zijn paardjes heeft verkocht.
Toch mooi....40 plussers die elkaar helpen in dit warzone topic.
nee ik blijf lekker in la Balkonia wonen, ben geen zwemmer dus dat scheeltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je naar Zuid Europa verhuizen...
Lucas/Andreas 5 en 1e verdieping rookkamertjequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eénhaps visjes, maar de buren hebben een konijnhokquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Levende dieren worden gebruikt, oh dear pas maar op
Dan moet ik daar zijn als er wat mis isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lucas/Andreas 5 en 1e verdieping rookkamertje
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan moet ik daar zijn als er wat mis is
van een dode poes een handtas maken wordt anders ook niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Levende dieren worden gebruikt, oh dear pas maar op
gebruiken ze daar tegenwoordig al dode poezen voorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
van een dode poes een handtas maken wordt anders ook niet gewaardeerd
Ik weet dat het als een schok zal komen, maar (hou je goed vast....) niet iedereen woont in/bij Amsterdamquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lucas/Andreas 5 en 1e verdieping rookkamertje
Alleen als de dode honden op zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gebruiken ze daar tegenwoordig al dode poezen voor
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat het als een schok zal komen, maar (hou je goed vast....) niet iedereen woont in/bij Amsterdam
Ik duik er zo vanaf mn balkon is als het moet ....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik blijf lekker in la Balkonia wonen, ben geen zwemmer dus dat scheelt
al heb ik een heel groot zwembad naast me huis met een 10 meter toren
![]()
Toen kon dat allemaalquote:
haaha, sorry maar zie net een hond op gras met heel veel haar, er zal toch eens een tasje van worden gemaaktquote:
met springplank he anders val je zo hardquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik duik er zo vanaf mn balkon is als het moet ....
Ik ga er alvast één voor je regelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik duik er zo vanaf mn balkon is als het moet ....
Zijn dat van die visjes die je huid schoongrazen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het miniatuurmodel, 1.20 x 1.20, maar wel inclusief visjes
Ik rook niet meer ...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]nu je het zegt, sorry, maar voor de Amsterdammers onder ons
was dat niet ene tinkebell op fok?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gebruiken ze daar tegenwoordig al dode poezen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dame is toen idd behoorlijk bedreigd en voor een hoop lelijks uitgescholden. Ben haar naam even kwijt, maar ze werd door een deel van Nederland behandeld alsof ze een school had opgeblazen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
van een dode poes een handtas maken wordt anders ook niet gewaardeerd
Nee, het zijn lieftallige goudwindes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn dat van die visjes die je huid schoongrazen?
Dan kom ik van nog hoger...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met springplank he anders val je zo hard
Lief van je Deesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er alvast één voor je regelen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
was dat niet ene tinkebell op fok?
Dit is in elk geval de tas (maar even onder een spoiler, niet iedereen wil dat zien misschien):vind het leuke tas, maar had ook gewoon nepbont voor gebruikt kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik zie net is net als mijn Terror Jaap, dus bestemming over 10 jaar weet ik nu al, zal het ff in zijn oortje fluisteren hij ligt naast me te knorren
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Hoe sta jij t.o.v. handenschudden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
Die voetenvreetvisjes zijn een bron van bacteriën, heel onhygienisch.
[..]
Dit is in elk geval de tas (maar even onder een spoiler, niet iedereen wil dat zien misschien):Het zal toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Dit is in elk geval de tas (maar even onder een spoiler, niet iedereen wil dat zien misschien):Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Van mijn eigen dieren zou ik het niet willen. Toen ik nog wel eens in de zaak van mijn ouders werkte kwam er een dame binnen in leer van haar eigen paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Damn....dacht ik een handenschud weigeraar gespot te hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenover degene die ik de hand schud.
Dat beest was al aan iets overleden, toen heeft ze er pas een tas van gemaakt.quote:
apart toch welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Van mijn eigen dieren zou ik het niet willen. Toen ik nog wel eens in de zaak van mijn ouders werkte kwam er een dame binnen in leer van haar eigen paard
Ik heb geen smetvrees, ik pak soms zelfs in het openbaar een trapleuning vastquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Damn....dacht ik een handenschud weigeraar gespot te hebben.
Je het was ook een heel pak, broek en jas. Ik vond het een beetje creepyquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat beest was al aan iets overleden, toen heeft ze er pas een tas van gemaakt.
Een beetje de waarheid een draai geven en iedereen zit in de hoogste boom
Ze is gewoon slim. De publiciteit erom heen is altijd meegenomenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat beest was al aan iets overleden, toen heeft ze er pas een tas van gemaakt.
Een beetje de waarheid een draai geven en iedereen zit in de hoogste boom
Je wilt niet weten op welke broedplaats van bacteriën sommige mannen mensen hun hand stoppen vlak voordat ze jou je hand schudden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees, ik pak soms zelfs in het openbaar een trapleuning vastmaar die bakken met visjes worden vaak heel slecht gereinigd en water is een broedplaats voor bepaalde bacteriën.
klopt had ook gelezen ergens dat het afgeraden wordtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees, ik pak soms zelfs in het openbaar een trapleuning vastmaar die bakken met visjes worden vaak heel slecht gereinigd en water is een broedplaats voor bepaalde bacteriën.
Als je overal over gaat nadenken heb je geen leven. Plus een beetje in de prut spelen doet geen kwaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt niet weten op welke broedplaats van bacteriën sommige mannen mensen hun hand stoppen vlak voordat ze jou je hand schudden.
Dat zal best, maar daarom ga ik nog niet met mijn poezelige voetjes in zo'n bak met voetenvreetvisjes hangenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je wilt niet weten op welke broedplaats van bacteriën sommige mannen mensen hun hand stoppen vlak voordat ze jou je hand schudden.
Ik ben dementerend, dus dat scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je overal over gaat nadenken heb je geen leven.
Doet ze idd slim, alleen die lulverhalen die ze altijd ophangt over consumptiemaatschappij etc. vind ik een beetje achterlijk en vergezochtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Soury het volgende:
Ze is gewoon slim. De publiciteit erom heen is altijd meegenomen
[..]
Dit is in elk geval de tas (maar even onder een spoiler, niet iedereen wil dat zien misschien):En niet alleen op FOK! In het dagelijks leven noemde ze zich ook zo. En ze was altijd in het roze, en haar huis ook. En ze was ook activiste, want heel de wereld moest rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woonde vlak bij haar. Compleet gestoord mens, dol op aandacht, ook negatieve. Maar die moeten er ook zijn.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ben je destijds nog naar die tentoonstelling geweest?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Doet ze idd slim, alleen die lulverhalen die ze altijd ophangt over consumptiemaatschappij etc. vind ik een beetje achterlijk en vergezocht
Zeg dan gewoon dat je het leuk vindt om te doen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, dan kom ik even kijken, ga ik daarna lekker van de zonsondergang genieten in Club 11.![]()
Kunstenares, hè. Dan moet je wel vaag en pretentieus zijn, anders heeft men snel door dat je nog geen kwast kunt vasthouden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Doet ze idd slim, alleen die lulverhalen die ze altijd ophangt over consumptiemaatschappij etc. vind ik een beetje achterlijk en vergezocht
Zeg dan gewoon dat je het leuk vindt om te doen
Dat is echt weird ja. Ik hou er zowiezo niet van aan mijn voeten zittenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal best, maar daarom ga ik nog niet met mijn poezelige voetjes in zo'n bak met voetenvreetvisjes hangen
Nope, zal vast iets tussen zijn gekomen ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Kingstown het volgende:
Ben je destijds nog naar die tentoonstelling geweest?
Dat dus, slimquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunstenares, hè. Dan moet je wel vaag en pretentieus zijn, anders heeft men snel door dat je nog geen kwast kunt vasthouden.
Voor het maken van een kattentas hoef je ook geen kwast vast te kunnen houden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunstenares, hè. Dan moet je wel vaag en pretentieus zijn, anders heeft men snel door dat je nog geen kwast kunt vasthouden.
Joh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor het maken van een kattentas hoef je ook geen kwast vast te kunnen houden.
[..]
Dit is in elk geval de tas (maar even onder een spoiler, niet iedereen wil dat zien misschien):Ah.. da's nog niks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Tinkebell hoort bij een groepje kunstenaar die de mensen willen laten
inzien hoe dom ze met dieren omgaan, maar de meeste mensen snappen het niet
en zijn helemaal geschokt, omdat hu tere zieltje daar niet tegen kan.![]()
Die tas was om te laten zien hoe mensen een hondje of een kat als accessoires zien
en die helicopter kat hierboven is om te laten zien hoe mensen hun huisdieren als
speeltjes zien en ook vaak zo behandelen.
Tinkebell heeft ook een keertje gedreigd om zestig kuikentjes door een versnipperaar te halen
om te laten zien hoe in de bio-industrie met mannelijke kuikens wordt omgegaan, maar dat
ging niet door, iedereen over de zeik terwijl er per dag honderden kuikentjes de versnipperaar
in gaan terwijl er letterlijk geen haan naar kraait![]()
Dat heet dubbele moraal![]()
Laat staan aan die van een ander, gruwel!!!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is echt weird ja. Ik hou er zowiezo niet van aan mijn voeten zitten
Dat doe je stiekum in een hoekje tochquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry dat ik niet in janken uitbarst
Je had hem ook achter een spoiler kunnen zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry dat ik niet in janken uitbarst
Waarom moet ik hier met die plaatjes geconfronteerd worden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja de waarheid is hard, sorry Lien, maar dat vehaal zit er wel achter...
Dat beest is dood johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had hem ook achter een spoiler kunnen zetten
Ja, waarom moet IK er mee geconfronteerd worden, dat kan je je ook afvragen natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier met die plaatjes geconfronteerd worden?
pffffff of dat iets uitmaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou doei. Ik ben weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, waarom moet IK er mee geconfronteerd worden, dat kan je je ook afvragen natuurlijk...
maar het is waar wat ik zeg
http://nl.wikipedia.org/wiki/TINKEBELL
Ja, dat is duidelijk, maar dat hoef ik niet op die manier te zien.quote:
Ach hou op zeg, dat beest is van ouderdom dood gegaan. En die maakt wat rondjes in de lucht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, van jou verwacht ik niet anders.
Het was juist de bedoeling dat ik dat zou zeggen, dus dat zou ik niet doen.quote:
Dan heb je een zwaar leven met al die schoenenwinkels en vleesafdelingen in supermarktenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk, maar dat hoef ik niet op die manier te zien.
Die kat is niet vermoord of zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had het pas nog over haring eten!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pics die achter een spoiler zitten zie ik desondanks bovenaan de pagina boven het topic al staan....hebben jullie dat niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ook dat... en iedereen zou die spoiler geopend hebben, dus dat maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics die achter een spoiler zitten zie ik desondanks bovenaan de pagina boven het topic al staan....hebben jullie dat niet?
Dat kun je uitzetten in de opties, maar dat helpt niet bij sensatiezoekers die toch wel even een sneak preview van al die enge dingen willen zienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics die achter een spoiler zitten zie ik desondanks bovenaan de pagina boven het topic al staan....hebben jullie dat niet?
Ik moest lachen om die vliegende kat eigenlijkquote:
Ik ook, prachtig kunstwerk!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die vliegende kat eigenlijk
Nou het zou je aan het denken moeten zetten... maar da;s een beetje teveel gevraagd bij jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die vliegende kat eigenlijk
Flauwekul en dat weet jij zelf in dit geval ook welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het zou je aan het denken moeten zetten... maar da;s een beetje teveel gevraagd bij jou
Nee hoor zet me maar aan het denken, ben bang dat het jou niet lukt in dit gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het zou je aan het denken moeten zetten... maar da;s een beetje teveel gevraagd bij jou
Nou niet helemaal.... dat vind ik écht, dat zeg ik niet om te pesten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Flauwekul en dat weet jij zelf in dit geval ook wel
Ik ga niet eens een poging wagen bij jouquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor zet me maar aan het denken, ben bang dat het jou niet lukt in dit geval
Verklaar het dan. En pesten kom op zegquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.... dat vind ik écht, dat zeg ik niet om te pesten.
Doeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
gesjellig hier, ontplofte katten, users die doei
![]()
roepen omdat het schokkend zou wezen echt weet je wat schokkend is, als je een stuk kat in je afhaal bami vind
Dat heb ik al allemaal proberen te verklaren zie bovenstaande posts, dat ga ik niet nog een keer herhalen. Schroll maar even terug.quote:
Heel veel media in de wereld hebben aandacht gegeven aan die vliegende kat, met heel veel foto's, dus als dat ook al weg moetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
![]()
roepen omdat het schokkend zou wezen echt weet je wat schokkend is, als je een stuk kat in je afhaal bami vind
Ik schroll niks. Zwak Fannquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat heb ik al allemaal proberen te verklaren zie bovenstaande posts, dat ga ik niet nog een keer herhalen. Schroll maar even terug.
ik ga niet weg hoor, wel lief dat je ff zwaaitquote:
niks zwak van mij maar van jezelf, moet ik alles nog een keer herhalen omdat jij te lui bent,quote:
Andere zaken erbij slepen doe je altijd oh en Lien .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De grootste lol hebben om een BBQ met grapjes en hier niet tegen kunnen![]()
en dan heb ik het even niet over Lien.
Te lui nog wel, je gaat wel een beetje verquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks zwak van mij maar van jezelf, moet ik alles nog een keer herhalen omdat jij te lui bent,
ja dahaaaaaaaag
Nou, als ik zo zou gaan janken van iedere foto van een stukkie vlees dat hier werd neergezet...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef APK het volgende:
Anyways, de vertrutting slaat weer verder door.
De foto zal straks wel weg zijn, de vorige leefde nog en die moest ook al weg
ja begrijpelijk dat zelf vreemde er verdrietig van worden, kreeg alleen raar gevoel toen ik haar hoorde praten, het is raar omdat ik alles weet en van dichtbij heb meegemaakt via via via, hij is al erg veel bekeken ook op uitzending gemist en was zelf trending topic op twitter gisteren avond.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef Marrije het volgende:
Ik ben die docu aan het kijken Heks, heb m maar even op pauze gezet, ik word er iets te verdrietig van.
gaat natuurlijk niet alleen om die mensen, er posten hier meer mensen en lurken doen er nog meer. Ik heb dat daarom onder een spoiler geplaatst. En ook expres die en niet die aan stukken gehakte kat (wel netjes afgehecht en zonder bloed) met een sponsje in zn bek geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De grootste lol hebben om een BBQ met grapjes en hier niet tegen kunnen![]()
en dan heb ik het even niet over Lien.
Ja de groeten Soury, alles staat er al, ik ga het niet nog een keer herhalen, zet je bril maar evenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Te lui nog wel, je gaat wel een beetje verDit slaat nergens op
Ach ga toch weg jij !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
gaat natuurlijk niet alleen om die mensen, er posten hier meer mensen en lurken doen er nog meer. Ik heb dat daarom onder een spoiler geplaatst. En ook expres die en niet die aan stukken gehakte kat (wel netjes afgehecht en zonder bloed) met een sponsje in zn bek geplaatst.
Nu ga ik wel even scrollen wat heb jij voor smerigheid gezetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
gaat natuurlijk niet alleen om die mensen, er posten hier meer mensen en lurken doen er nog meer. Ik heb dat daarom onder een spoiler geplaatst. En ook expres die en niet die aan stukken gehakte kat (wel netjes afgehecht en zonder bloed) met een sponsje in zn bek geplaatst.
ja ik ben nu bij dat stukje dat ze net over het strand heeft gelopen met haar ex en dat ze weer terug is en op haar bed zit en zegt morgen is de euthanasie dag. Slik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja begrijpelijk dat zelf vreemde er verdrietig van worden, kreeg alleen raar gevoel toen ik haar hoorde praten, het is raar omdat ik alles weet en van dichtbij heb meegemaakt vi a via via, hij is al erg veel bekeken ook op uitzending gemist en was zelf trending topic op twitter gisteren avond.
Valt wel mee hoor. Dommigheid scrol ik idd doorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja de groeten Soury, alles staat er al, ik ga het niet nog een keer herhalen, zet je bril maar even
op, want je mist wel vaker iets.
je hebt gelijk, ik zat te twijfelenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ga ik wel even scrollen wat heb jij voor smerigheid gezet
da's pas zwakquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dommigheid scrol ik idd door
ach de tijd vliegt, zat gister met pijn in mijn buik hele dag van zal ik kijken of niet, en ze houd me vandaag erg bezig met herrinderingen aan *toen* als ze weer eens kwam aanwaaien voor een bakkie thee en een praatje en een lach, zoals ze in de doc lacht zo was ze altijdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik ben nu bij dat stukje dat ze net over het strand heeft gelopen met haar ex en dat ze weer terug is en op haar bed zit en zegt morgen is de euthanasie dag. Slik.
beter dan verwachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en? bevalt het een beetje
stapt ze die taxi uit, is ze bijna op haar feest, zegt ze 'ik ben op'. Zegt een vriendin 'nog even en dan kun je lekker slapen'. Au. Toch. Dat vond ik niet zo grappig. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach de tijd vliegt, zat gister met pijn in mijn buik hele dag van zal ik kijken of niet, en ze houd me vandaag erg bezig met herrinderingen aan *toen* als ze weer eens kwam aanwaaien voor een bakkie thee en een praatje en een lach, zoals ze in de doc lacht zo was ze altijd
Nou nee, je krijgt onterecht op je flikker (van een paar users) . Het hoeft niet onder een spoiler van mij. Eigenlijk ben ik het met je eens.Niks mis mee, je negatieve reacties gaan mijn kant op.quote:
ja soms heb je gewoon de verkeerde woordkeuzes, maar meisje bedoelde, straks na het feest kan je weer naar bed en uitrusten en slapen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
stapt ze die taxi uit, is ze bijna op haar feest, zegt ze 'ik ben op'. Zegt een vriendin 'nog even en dan kun je lekker slapen'. Au. Toch. Dat vond ik niet zo grappig. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik ben er niet over begonnen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
Gaat het over dieren? Na nee laat maar ik zeg niets....
Mispuntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:13 schreef sacha het volgende:
kan dit of zal ik hem onder een spoiler zetten?
hij is wel een beetje gewond![]()
[ afbeelding ]
Maarherkén je dat wel als kat!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
![]()
ah ik dacht dat ze op het definitieve inslapen doeldequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja soms heb je gewoon de verkeerde woordkeuzes, maar meisje bedoelde, straks na het feest kan je weer naar bed en uitrusten en slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |