Oke.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
Nee het is precies wat toverheks zegt...die kent de familie
Och, voor een amerikaanse religieuze anti-euthanasiesite vind ik de beschrijving van de documentaire eigenlijk wel behoorlijk objectief en duidelijk en zonder onwaarheden (waar amerikaanse religieuzen nog wel in verzanden als ze over het nederlandse euthanasiebeleid berichtten).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:51 schreef Seamonkey- het volgende:
http://www.lifesitenews.c(...)draws-700000-viewers
Wat een triest volk zeg die amerikanen.
Waar was god in haar leven????? Als god had bestaan had ze hem nooit die ziekte gegeven. Sneue idioten
Hallo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat ben je toch een ontzettende lieve mooie vrouw laysa
Dat vond ik ook erg raar ja. Het lijkt mij sowieso raar, je dood inplannen..quote:Op maandag 7 juli 2014 12:45 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ze dat wel overlegd zal hebben met de filmmakers.Wat anders vond ik dat met die muziek met de begrafenis, blijkbaar niet overlegd want ik zag toch wel mensen daar die er niet blij mee waren toen er een paar begonnen te dansen in die rouwzaal, misschien hadden ze dat toch beter iets anders kunnen doen. Niets mis met vrolijk zijn op een begrafenis als het blijkbaar de wens was van de overledene maar dan is het wel handig dat iedereen daarvan op de hoogte is.
Zeker als je nog zo jong bent maar ja, blijkbaar stond haar alleen nog maar meer ellende te wachten en volgens mij was ze niet echt het type wat daar veel zin in had gezien haar manier van leven. Respect voor haar besluit, zal heel moeilijk zijn geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg raar ja. Het lijkt mij sowieso raar, je dood inplannen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |