abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128483200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Laysa het volgende:
Nee het is precies wat toverheks zegt...die kent de familie
Oke. :)

Had er iets te snel overheen gelezen...

Vind het nog steeds knap hoe ze dit allemaal gedaan en volgehouden heeft. Het bleef nog een hele tijd bij me hangen. Een 25 jarig meisje, zo wijs, volwassen en vaak een deugniet, maar uiteindelijk diep van binnen een klein meisje wat nog lang niet klaar was met het leven en dit leven in haar korte bestaan volledig omarmd heeft en er iets van heeft proberen te maken.

Het is zo lastig voor te stellen. Zo jong nog. Een tijdje geleden een docu over de ziekte van huntington gezien. Een meisje van 18 had de diagnose gekregen en zal, net als priscilla, ook een soortgelijke strijd moeten aangaan.. Heftig allemaal.. Ik denk dat je het je alleen kunt voorstellen als iemand in je omgeving of jezelf door zoiets zou moeten gaan...
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_128624178
http://www.lifesitenews.c(...)draws-700000-viewers

Wat een triest volk zeg die amerikanen.
Waar was god in haar leven????? Als god had bestaan had ze hem nooit die ziekte gegeven. Sneue idioten
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:27:40 #103
33189 RM-rf
1/998001
pi_128625719
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:51 schreef Seamonkey- het volgende:
http://www.lifesitenews.c(...)draws-700000-viewers

Wat een triest volk zeg die amerikanen.
Waar was god in haar leven????? Als god had bestaan had ze hem nooit die ziekte gegeven. Sneue idioten
Och, voor een amerikaanse religieuze anti-euthanasiesite vind ik de beschrijving van de documentaire eigenlijk wel behoorlijk objectief en duidelijk en zonder onwaarheden (waar amerikaanse religieuzen nog wel in verzanden als ze over het nederlandse euthanasiebeleid berichtten).

natuurlijk zit die site vol met religieuzen die het voor zichzelf nooit zouden kiezen en die misschien de keuze die _zij_ zelf zouden nemen andere willen opleggen, maar ergens vind ik het juist goed dat ook zulke mensen kunnen zien dat er dus ook mensen zijn met andere meningen en die voor zichzelf een andere keuze in hun leven maken.
Op hun eigen manier.

en dat die mensen ook zien dat het gegeven dat iemand voor zichzelf de ene keuze maakt, geen aanval op iemand anders is, maar gewoon een eigen persoonlijke vrije keuze.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_141990504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:* wat ben je toch een ontzettende lieve mooie vrouw laysa :*
Hallo.
Ik heb net de docu gezien, en ik heb veel waardering over haar aanpak, het leek mij een heel lief mens, en ik heb niets meer dan lof.

Maar ik vraag mij 1 ding af, waar ik zelf van schrok, en begrijp mij niet verkeerd maar.. Wilde ze ook dat haar lichaam werd getoond via de camera? Ik vond het zelf namelijk schokkend ( nogmaals begrijp mij niet verkeerd!). Zo'n levenloos lichaam is toch anders dan via een hollywoodfilm of een soap.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:45:22 #105
244933 trovey
Nachtoele
pi_142001346
Ik denk dat ze dat wel overlegd zal hebben met de filmmakers. ;) Wat anders vond ik dat met die muziek met de begrafenis, blijkbaar niet overlegd want ik zag toch wel mensen daar die er niet blij mee waren toen er een paar begonnen te dansen in die rouwzaal, misschien hadden ze dat toch beter iets anders kunnen doen. Niets mis met vrolijk zijn op een begrafenis als het blijkbaar de wens was van de overledene maar dan is het wel handig dat iedereen daarvan op de hoogte is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_142008216
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:45 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat ze dat wel overlegd zal hebben met de filmmakers. ;) Wat anders vond ik dat met die muziek met de begrafenis, blijkbaar niet overlegd want ik zag toch wel mensen daar die er niet blij mee waren toen er een paar begonnen te dansen in die rouwzaal, misschien hadden ze dat toch beter iets anders kunnen doen. Niets mis met vrolijk zijn op een begrafenis als het blijkbaar de wens was van de overledene maar dan is het wel handig dat iedereen daarvan op de hoogte is.
Dat vond ik ook erg raar ja. Het lijkt mij sowieso raar, je dood inplannen..
  maandag 7 juli 2014 @ 19:26:52 #107
244933 trovey
Nachtoele
pi_142015666
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 16:11 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat vond ik ook erg raar ja. Het lijkt mij sowieso raar, je dood inplannen..
Zeker als je nog zo jong bent maar ja, blijkbaar stond haar alleen nog maar meer ellende te wachten en volgens mij was ze niet echt het type wat daar veel zin in had gezien haar manier van leven. Respect voor haar besluit, zal heel moeilijk zijn geweest.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')