Ik reageer HIER opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ho even, je hebt het nog niet eens gezien. waar klets je dan over?
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef superniger het volgende:
Alsof het van belang is wat voor ziekte ze had
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef Laysa het volgende:
Het is een zeer delicaat, zwaar, heftig en voor zij die achter blijven een ontredderende tijd.
Ik kan na wat ik meerdere malen van heel dicht bij, vader, echtgenoot, heb meegemaakt dat ze dit besloten alleen maar respect hebben voor deze loodzware beslissing. Oerdapper als je op een berustende manier beslist dat op op is en dat het klaar is
een pacemaker kan een hoop doen idd, maar bij iemand die naast hartklachten geen andere klachten heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi wezen ? Dat willen we allemaal wel. Nee sorry dat gaat me te ver. En volgens mij was haar hart het grootste probleem. Een pacemaker kan een hoop doen. Ze koos dat niet te doen.
Hoef jij ook niet te snappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Begrijpelijk, waar ik wel een kanttekening bij zet is die tieten van het ziekenfondsEn de pacemaker weigeren omdat het door de tatoo ging.
Dat snap ik dan weer niet.
er moet volgens mij sowieso 1 onafhankelijke arts bij zijn, dus een arts die niet betrokken is geweest bij de behandeling van de patient etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:16 schreef dapluiz het volgende:
Is het eigenlijk verplicht dat er bij euthanasie 3 huisartsen komen ? Of had dit een andere reden ?
en al had de arts het via een "grijze" route bij het ziekenfonds voor elkaar gekregen, dan kan ik me er nog niet druk om maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom ze borsten heeft genomen, dat werd haar aangeboden door de artsen jonge meid wil natuurlijk mooi wezen en daar hoorde ook tieten bij die ze van zich zelf bijna niet had.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
en al had de arts het via een "grijze" route bij het ziekenfonds voor elkaar gekregen, dan kan ik me er nog niet druk om maken.
zie liever ziekenfondsgeld hiernaartoe gaan dan naar de topbestuurders of naar een jongedame met 5 voornamen uit Laren omdat ze psychische klachten heeft wegens een te kleine boezem in vergelijking met de rest van haar hockeyteam
mooier had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
en al had de arts het via een "grijze" route bij het ziekenfonds voor elkaar gekregen, dan kan ik me er nog niet druk om maken.
zie liever ziekenfondsgeld hiernaartoe gaan dan naar de topbestuurders of naar een jongedame met 5 voornamen uit Laren omdat ze psychische klachten heeft wegens een te kleine boezem in vergelijking met de rest van haar hockeyteam
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef x-tremed het volgende:
[..]
dat snap ik idd maar dat hadden ze bij wijze van ook begin van de dag in alle rust al kunnen doen zodat de familie de rest van de dag er al om heen kon zitten, nu kwam het beetje last minute rommelig over op mijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef Toverheks het volgende:
Dat van het bed wat gedraaid werd, vond ik ook een beetje rommelig, maar dat werd gedraaid en zo neergezet dat haar familie aan beide kanten kon plaatsnemen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Erg mooie mooie docu, en aan de mensen die commentaar hadden op de manier waarop ze het regelde, probeer je je eens in te leven. Ik vond dat ze het prima voor elkaar had.
nee, maar er moest een zender gezocht worden die hem wilde kopen etc. etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:17 schreef Stefan het volgende:
Is de docu een Herhaling trouwens, aangezien ze 2 jaar geleden al is overleden
nee, geen idee waarom het nu pas wordt uitgezondenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:17 schreef Stefan het volgende:
Is de docu een Herhaling trouwens, aangezien ze 2 jaar geleden al is overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |