Daarom, ga nou maar kijken, want het was zo een leuke lieve meid.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:34 schreef Greyson het volgende:
Niet goed voor mijn gemoedsrust. Maar aan de ene kant veel nieuwsgierigheid waarom ze daarvoor gekozen heeft en hoe ze in het leven stond.
Jij kent haar persoonlijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, ga nou maar kijken, want het was zo een leuke lieve meid.
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelenquote:
Mijn broer kende haar ookquote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelen
Gecondoleerd, alsnog.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik kon haar persoonlijk, verleden jaar heeft ze dat feest gegeven en op haar verjaardag is ze gaan hemelen
Gecondoleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is kende.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook een heel verhaal achter. Het is een keus tussen nog enigszins waardig snel sterven of nog een aantal weken / maanden pijn lijden en uiteindelijk ook sterven.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is kende.
Volgens haar grafsteen is ze in 2011 overleden, dus waarschijnlijk bedoel je niet verleden jaar maar 2 jaar terug. Zo snel gaat de tijd.
Verder een bizar idee om op je 25/26ste al euthenasie te overwegen. Ik heb vrienden en vriendinnen van die leeftijd.
Combinatie van aantal dingen begreep ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:15 schreef P8 het volgende:
Maar welke ziekte had ze? Dat is me nog steeds niet duidelijk.
Nee, bruiloftenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Daar wordt ik dan weer niet vrolijk van. Die verplichte vrolijkheid en dansen op een bruiloft.
werd toch genoemd?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Heftig verhaal maar mis dan wel even wat details over de ziekte. (desnoods programma na de ster)
Ik heb het begin gemist.quote:
Kwam door het feit dat ze heel vroeg al wist dat ze niet lang meer te leven had. Dus plande ze ook geen toekomst. Geen vaste relatie, geen kinderen, ze durfde zich niet te hechten. Dus eruit halen wat erin zit en dat doet iedereen op zijn eigen manier natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:22 schreef P8 het volgende:
Misschien moet ik het nog maar een keer helemaal kijken, want afgaande op de laatste tien minuten leek het mij een vrij leeg bestaan wat ze heeft geleid.
juist, en ze heeft haar moeder heel erg ziek meegemaakt, dat bespaarde ze zich zelf, had ze hier niet voor gekozen had ze net zo een lijdensweg gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:27 schreef Reismeis het volgende:
Volgens mij had zo o.a. een verzwakte hartspier en spierdystrofie en iets met dat het vet in je lichaam op verkeerde plaatsen zit? Iets met lipo.
Ok, dat snap ik heel goed. Maar omdat hij verder ook helemaal niet ter sprake kwam verder vroeg ik het me af of hij überhaupt nog in beeld was. Gelukkig wel dusquote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Haar vader zat er bij toen alleen de familie van haar afscheid nam.
Maar sommige mensen kiezen ook om niet geflimd te worden.
Als je maar genoeg pijn hebt ga je vanzelf de slingers uithangen als de dokters komen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef Catkiller het volgende:
Met een lach op haar gezicht wanneer de artsen zijn gearriveerd voor de euthanasie, volgens mij zou ik een huilend wrak zijn in die situatie.
Heel kort in begin ja, maar iets meer info had ik wel willen weten.quote:
je kan toch googlen?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef ddx het volgende:
[..]
Heel kort in begin ja, maar iets meer info had ik wel willen weten.
Vraag me dan altijd af of er echt niets tegen te doen is/of je dan niet alle doktoren afgaat.
Ja natuurlijk is dat van belang, iig wel als je een docu maaktquote:Op maandag 24 juni 2013 21:28 schreef superniger het volgende:
Alsof het van belang is wat voor ziekte ze had
oke, dat is jouw mening, ik vind het er niet zo heel veel toe doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat van belang, iig wel als je een docu maakt
Dat is iets andersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oke, dat is jouw mening, ik vind het er niet zo heel veel toe doen.
ze heeft een slopende ziekte waar ze na een lange lijdensweg aan zal komen te overlijden.
dat gegeven is voor mij genoeg.
ik vind het een beetje vergelijkbaar met een zelfmoord. dan beginnen sommigen te vragen hoe dan.
daar begrijp ik ook de meerwaarde niet van. waarom wil je weten of iemand een overdosis pillen nam, zich ophing of van een flat sprong?
maar nog steeds: dat is mijn mening, een ander heeft weer een heel andere mening en dat moet absoluut kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |