Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
is ook wel ergens belangrijk, al is het jammer dat veel niks voorstellen vanwege de testkings etcquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe enkel certificaten, op 1 of andere manier geilt mijn baas daar op
Mee eens, maar mijn baas/directeur geilt op die papiertjes en ik zie mijn salaris groeienquote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook wel ergens belangrijk, al is het jammer dat veel niks voorstellen vanwege de testkings etc
detachering?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mee eens, maar mijn baas/directeur geilt op die papiertjes en ik zie mijn salaris groeien
niet grof worden hequote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Ladylike het volgende:
Wat de fuck gebeurde nou in dat vorige topic?
Is het weer tijd voor de jaarlijkse ONZ invazie?
staat ook leuk op je CVquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mee eens, maar mijn baas/directeur geilt op die papiertjes en ik zie mijn salaris groeien
quote:
was vbl? hoop voetbal ui'squote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Ladylike het volgende:
Mijn CV is ook al behoorlijk groot terwijl ik nog maar 25 benquote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staat ook leuk op je CV
met mijn cv kan ik de kamer behangen
Komt niet echt vaak een bus daar in de buurt denk ik.quote:
Wel lekker, volgens mij woont daar een rasechte einzelgänger.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt niet echt vaak een bus daar in de buurt denk ik.
Niksquote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef Ladylike het volgende:
quote:
En dat bepaal jij?quote:
Nog ergerquote:
quote:
Leek mij nog al kinderachtigquote:
Ik haatquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Cavia's piepen altijd heel irritant. De mijne herkauwt allen
Wel super inbraakveilig denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel lekker, volgens mij woont daar een rasechte einzelgänger.
Dinsdag krijg ik zebraquote:
hij zei het zelfquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik haatcavia`s
- insert moppersmurf pic -
quote:
Is dat lekker.... zebra?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik zebra
Ga ik maken met frietjes
Oeh, klinkt wel goedquote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dinsdag krijg ik zebra
Ga ik maken met frietjes
Waarom haat jij cavia's?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik haatcavia`s
- insert moppersmurf pic -
Heb ik helemaal over jou heengekekenquote:
Geen idee, nog nooit gehadquote:
Omdat het duivelsgebroed is verdoriequote:
Zelfkennis noemen ze datquote:
Ben erg benieuwd hoe dat smaakt, volgens mij een beetje taai en stevig vleesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik helemaal over jou heengekeken
[..]
Geen idee, nog nooit gehad
quote:
Nou ja de KBA van het huren van een Chinook en een team mariniers om een stereosetje te gaan jatten valt natuurlijk vrij onaantrekkelijk uit voor potentiële delinquenten.quote:
Ze zeggen dat het te vergelijken is met paardenvlees, dat vind ik erg lekker, dus ik hoop hetquote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe dat smaakt, volgens mij een beetje taai en stevig vlees
*peep*peep*squeek*squeek*quote:Op maandag 24 juni 2013 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het duivelsgebroed is verdorie
Misschien ligt er wel een verborgen schat in dat huisjequote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de KBA van het huren van een Chinook en een team mariniers om een stereosetje te gaan jatten valt natuurlijk vrij onaantrekkelijk uit voor potentiële delinquenten.
quote:
Paardenvlees smaakt inderdaad super, vooral gerooktquote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het te vergelijken is met paardenvlees, dat vind ik erg lekker, dus ik hoop het
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We kunnen het proberen!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Misschien ligt er wel een verborgen schat in dat huisje
Ons Limburgs Zuurvlees is ook origineel met paardenvlees, maar mensen stellen zich aan en nu is dat er helemaal uitgegaan en vervangen door rundvleesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Paardenvlees smaakt inderdaad super, vooral gerookt
geen idee de laatste tijd was het erg vertroebeld door rundvleesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Paardenvlees smaakt inderdaad super, vooral gerookt
Kijk zequote:
Terwijl paardenvlees veel magerder en gezonder voor je is... lang leve de mediaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ons Limburgs Zuurvlees is ook origineel met paardenvlees, maar mensen stellen zich aan en nu is dat er helemaal uitgegaan en vervangen door rundvlees
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
geen idee de laatste tijd was het erg vertroebeld door rundvlees
En de jankerds die "Ooooh arm paardje, het is zo'n nobel dierquote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Terwijl paardenvlees veel magerder en gezonder voor je is... lang leve de media
Nobel of niet hij smaakte vanmiddag toch verdomde goed om mijn bruine boterhamquote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En de jankerds die "Ooooh arm paardje, het is zo'n nobel dier" roepen
Ah, zielig duifjequote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog nooit paard op, wel duif. Dat is ook donker vlees.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nobel of niet hij smaakte vanmiddag toch verdomde goed om mijn bruine boterham![]()
Al die huilies op TV
Wat duif, kun je dat ook eten jaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog nooit paard op, wel duif. Dat is ook donker vlees.
Dat ze afgebeuld worden door trainers mag blijkbaar welquote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nobel of niet hij smaakte vanmiddag toch verdomde goed om mijn bruine boterham![]()
Al die huilies op TV
In oostblok landen eten ze dat vaakquote:
Mensen zijn schijnheilig hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat ze afgebeuld worden door trainers mag blijkbaar wel
Mijn vader slacht ze zelfquote:
Geld maakt schijnheiligquote:
Ik zou nog eerder stierenballen eten als duif, zitten duiven niet vol met ziektesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In oostblok landen eten ze dat vaak
Antony Bourdain heeft het daar gegeten in een stoofpot
Oh, hoor dat het italie was
Ja, geen zijn geen stadsduiven ofzo. Maar duiven van een duivenmelker.quote:
Stadsduiven ja, maar ik neem aan dat deze speciaal gekweekt worden oidquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder stierenballen eten als duif, zitten duiven niet vol met ziektes
Vegetarier?quote:
Oh niet degene die alles eten wat ze tegenkomen en alles onderkakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, geen zijn geen stadsduiven ofzo. Maar duiven van een duivenmelker.
dat sowieso, maar goed doorbakken en je proeft niks meerquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder stierenballen eten als duif, zitten duiven niet vol met ziektes
Die zou ik ook niet proberen neequote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh niet degene die alles eten wat ze tegenkomen en alles onderkakken
Jij at vroegah stenen, dus jouw maag is wel wat gewendquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat sowieso, maar goed doorbakken en je proeft niks meer
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stadsduiven ja, maar ik neem aan dat deze speciaal gekweekt worden oid
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat sowieso, maar goed doorbakken en je proeft niks meer
Volgens mij krijg je dan de meest exotische ziektesquote:
Ik ook niet. Maar ik ga ook niet slachten want ik eet geen vlees. Dus dat is ook niet nodig.quote:
nee niet diequote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh niet degene die alles eten wat ze tegenkomen en alles onderkakken
Mond- klauw- en aarsgriepquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij krijg je dan de meest exotische ziektes
steenTJESquote:Op maandag 24 juni 2013 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij at vroegah stenen, dus jouw maag is wel wat gewend
Maden zou ik alleen om te overleven etenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
hihahoik wou net zeggen.
Ik heb weleens maden gegeten en stierenballen
Nee dat niet, maar om zelf te slachten als het niet om te overleven is zou ik denk ik niet kunnen.quote:
Die beesten zitten vol met ziektes (ooit is een docu gezien op National)quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat die stadsduiven ook niet lekker zijn.
Aha !quote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die beesten zitten vol met ziektes (ooit is een docu gezien op National)
Ze smaken eigenlijk naar niksquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maden zou ik alleen om te overleven eten
Het idee maakt me een beetje misselijk
Word je groot en sterk vanquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zo groot was je ook niet, keien pastten niet in je mondquote:
Zie je, heb je helemaal geen apen voor nodigquote:
De meesten zijn er ook niet appatijtelijk uit in de stad, het zijn net zwerversquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand, en wij maar pillen slikken om het te verhogen. Gewoon wat stadsduiven johquote:
Ze zwalken ook zoquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De meesten zijn er ook niet apptijtelijk uit in de stad, het zijn net zwervers
Waar een duif al niet goed is voor tegenwoordigquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo groot was je ook niet, keien pastten niet in je mond
[..]
Zie je, heb je helemaal geen apen voor nodig
Dat lijkt me best wel vies maar ik kan niet oordelen zonder te proevenquote:
Volgens mij eten ze elkaar nog wel op als er 1 kapot gaatquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De meesten zijn er ook niet appatijtelijk uit in de stad, het zijn net zwervers
Hoe denk je dat ze anders aan al die ziektes komen?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens mij eten ze elkaar nog wel op als er 1 kapot gaat
Komt omdat je aan een duif denkt. Mensen die bij ons aten wisten soms pas achteraf dat het duif was. Het is gewoon het idee.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:16 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waar een duif al niet goed is voor tegenwoordig
[..]
Dat lijkt me best wel vies maar ik kan niet oordelen zonder te proeven
Door alles op te eten wat ze tegen komenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze anders aan al die ziektes komen?
Goed puntquote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Door alles op te eten wat ze tegen komen
Ja precies, mensen oordelen vaak veel te snelquote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt omdat je aan een duif denkt. Mensen die bij ons aten wisten soms pas achteraf dat het duif was. Het is gewoon het idee.
Het is gewoon groentesoep met duif erin.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ah is hashtag topic nu al voorbij ?Jammer , zat net met
"Ik zit te stuiteren te stuiteren ... weet niet wat er met me is #koffie "
"Zo weer kalm , het helpt zo'n bakje #thee "
valdispertje iets voor jequote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef cablegunmaster het volgende:
Ah is hashtag topic nu al voorbij ?Jammer , zat net met
"Ik zit te stuiteren te stuiteren ... weet niet wat er met me is #koffie "
"Zo weer kalm , het helpt zo'n bakje #thee "
Die wil ik wel eens proberen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja precies, mensen oordelen vaak veel te snel![]()
Heb je weleens slak op
en in azie, of waren dat gefrituurde schorpioenen?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog weleens gefrituurde sprinkhanen op willendat eten ze geloof ik in Mexico
Heb ze in Frankrijk op, ze waren best om te doen. Maar niet voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die wil ik wel eens proberen.
Weet alleen niet of die uit de diepvriezer van de supermarkt te eten zijn
Geen idee, wil ik ook weleens proberen. Misschien is het wel super lekker.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en in azie, of waren dat gefrituurde schorpioenen?
Thailand enzo ook volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou ooit nog weleens gefrituurde sprinkhanen op willendat eten ze geloof ik in Mexico
Ik ga niet helemaal naar Frankrijk om slakken te proevenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb ze in Frankrijk op, ze waren best om te doen. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Laat de Fransen hun delicatesse maar lekker houden
Die gefrituurde insecten worden vaak gegeten, vooral met een chocolaagjequote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik ook weleens proberen. Misschien is het wel super lekker.
Ik was toevallig in Disneyland en we gingen daar eten in een restaurant en dacht probeer het gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Frankrijk om slakken te proeven
Raar genoeg heb ik het idee dat een vriendin hiervan bij gebaat is, al weet ik niet of ze het mag hebben of dat het op recept moet etc...quote:
Misschien zelf een keer proberenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die gefrituurde insecten worden vaak gegeten, vooral met een chocolaagje
Nja vraag me dus af of die ingevroren dingen hier de moeite waard zijn om te proberen en representatief zijn voor slakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik was toevallig in Disneyland en we gingen daar eten in een restaurant en dacht probeer het gewoon.
Je bent 80 eer voor de slakken naar jou toe komen vanuit Frankrijkquote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Frankrijk om slakken te proeven
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je bent 80 eer voor de slakken naar jou toe komen vanuit Frankrijk
Het helpt wel hoor, slik ze sinds vandaag. Heb er inmiddels stuk of 4 op en voel me eigen gewoon heel goed eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Raar genoeg heb ik het idee dat een vriendin hiervan bij gebaat is, al weet ik niet of ze het mag hebben of dat het op recept moet etc...maar die heeft namelijk ontzettend veel te kampen met slaap problemen van hier tot Tokio. Snap niet hoe ze het overleeft xD. Althans ze beweert het te hebben ( helft heeft slaap problemen maar slaapt goed) . Andere helft heeft problemen en hebben daadwerkelijk REM slaap problemen.
Ik heb toch geen tanden nodig daarvoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwaar tegen zal vallen in vergelijking met een restaurant, maar misschien het proberen waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja vraag me dus af of die ingevroren dingen hier de moeite waard zijn om te proberen en representatief zijn voor slakken
[..]
[..]
Dag MKquote:
Ik hoop dat een ervaringsdeskundige de KSC binnen komtquote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwaar tegen zal vallen in vergelijking met een restaurant, maar misschien het proberen waard.
Wie weetquote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop dat een ervaringsdeskundige de KSC binnen komt
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwaar tegen zal vallen in vergelijking met een restaurant, maar misschien het proberen waard.
Zoals rund met paardquote:Op maandag 24 juni 2013 19:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]die worden hier gemengd met kikkers
Jij snapt hetquote:
Oehquote:Op maandag 24 juni 2013 19:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik krijg honger, terwijl ik net heb gegeten![]()
Een soort van craving maar dan niet naar een maaltijd,
een snack maar dan niet naar chocola,
geil maar dan niet naar zelfbevrediging.
Stom gevoel xD.Hmm.... ik snap mijn lichaam niet
Oh , al kan er altijd chocolate fudge van Ben & jerrys in.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik krijg honger, terwijl ik net heb gegeten![]()
Een soort van craving maar dan niet naar een maaltijd,
een snack maar dan niet naar chocola,
geil maar dan niet naar zelfbevrediging.
Stom gevoel xD.Hmm.... ik snap mijn lichaam niet
Oh , al kan er altijd chocolate fudge van Ben & jerrys in.
loop zequote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ga maar hardlopenHet weer lijkt nu wat te zijn opgeklaard voor even
Die ken ik weer nietquote:Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh
Weet je wat ik mis? Minty Wonderland van B&J
Ren zequote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ga maar hardlopenHet weer lijkt nu wat te zijn opgeklaard voor even
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die ken ik weer nietLaatst pas een keer, B&J ijs gehaald.
Jewelquote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]idioot, maarja pepermunt is dan vind ik ook niet de beste smaak . voor ijs .
nee idd, maar combineert goed heb het zelf mogen proeven van LLquote:Op maandag 24 juni 2013 19:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]idioot, maarja pepermunt is dan vind ik ook niet de beste smaak . voor ijs .
okay danquote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meningga ik niet over debatteren.
Ik ga zo meteen een wandeling door het bos makenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Regent het weer keihard, geef me even een halfuurtje geen regen.
wetsuitquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef cablegunmaster het volgende:
Regent het weer keihard, geef me even een halfuurtje geen regen.
Succesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga douchen en dan de baby eten geven en de oudste daarna in bed gooien.
Misschien dat ik straks nog even langs kom
Succesquote:Op maandag 24 juni 2013 19:46 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga douchen en dan de baby eten geven en de oudste daarna in bed gooien.
Misschien dat ik straks nog even langs kom
Ook goedquote:Op maandag 24 juni 2013 19:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen een wandeling door het bos maken
Ga jij maar met een Wetsuit hardlopenquote:
Ik ben gisteren nog wezen hardlopen, lopen in het bos doe ik op advies van mijn therapeutquote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook goed.
Beweging is tof!maakt je altijd zo lekker gevoel. Daarnaast meiden digg it. Al doe ik het voornamelijk voor mezelf
.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Test gefaaldSorry, je had een 4! volgende keer beter leren.
De meningen lopen uiteenquote:
ik wil je alleen maar helpen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook goed.
Beweging is tof!maakt je altijd zo lekker gevoel. Daarnaast meiden digg it. Al doe ik het voornamelijk voor mezelf
.
[..]
Ga jij maar met een Wetsuit hardlopen
Vooralsnog nietquote:Op maandag 24 juni 2013 19:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je op het matje geroepen?
Je hulp is gewaardeerdquote:Op maandag 24 juni 2013 19:49 schreef john-frusciante het volgende:
ik wil je alleen maar helpen hoor
Doet me denken aan de film easy A: Easy A (2010) - IMDbquote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je hulp is gewaardeerdJe krijgt er een letter voor namelijk een A . Wat je ermee kunt weet ik niet. maar het is een begin. Spaar ze allemaal
![]()
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dit neemt zo verontrustende vormen aan
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Je hulp is gewaardeerdJe krijgt er een letter voor namelijk een A . Wat je ermee kunt weet ik niet. maar het is een begin. Spaar ze allemaal
![]()
[ afbeelding ]
Ik zou verhuizen naar Kabul daar is het veel warmer.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Om de toekomst van dit land?
Wel een beetje ja
Zal ook niet gebeuren volgens de feedback maargoed game onquote:
Het klimaat hier is wel het minste waar ik me zorgen om maakquote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen naar Kabul daar is het veel warmer.
Zieke duiven zijn ook niet mis neequote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het klimaat hier is wel het minste waar ik me zorgen om maak
En als het wel zo is; so be itquote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren volgens de feedback maargoed game on
ja idd, ik had je een pm gestuurd maar hoef niet meer was al duidelijkquote:
Waren de duiven hier maar ziekquote:
Ik zag het net ja, toen ik hier binnenliepquote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, ik had je een pm gestuurd maar hoef niet meer was al duidelijk
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Waren de duiven hier maar ziek
Dan bleven ze in hun nest uitzieken i.p.v. 's morgens vroeg ons dak te bevolken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit die topickaaper wel hoog dat je geen ban hebt gekregenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, toen ik hier binnenliep
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef Xeor het volgende:
Duiven zijn eigenlijk wel baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes i forgot what's up and what's down
Nog nooit gezien eigenlijkquote:Op maandag 24 juni 2013 20:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die duiven in animaniacs vond ik cool
fijn en bedanktquote:Op maandag 24 juni 2013 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is de auto nog nat van het wassen
[ afbeelding ]
Ja, ik geloof dat ik toen ook zoiets zeiquote:
het is maar rustig na dat geweld van die hooligansquote:Op maandag 24 juni 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik toen ook zoiets zei
De precieze bewoordingen kan ik me niet meer herinneren
Een oase van rustquote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is maar rustig na dat geweld van die hooligans
Ik heb het niet al te lang geleden nog ergens zien staan, maar dat kan ook in Duitsland zijn geweest...quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef D. het volgende:
Ik geloof niet dat ze dat hier nog verkopen
Was er niet ooit een schandaal?
Je kon de verleiding weerstaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het niet al te lang geleden nog ergens zien staan, maar dat kan ook in Duitsland zijn geweest...
Je moet goed zoeken maar sommige winkels verkopen het nog wel, vooral in de grensstreek.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:26 schreef D. het volgende:
Ik geloof niet dat ze dat hier nog verkopen
Was er niet ooit een schandaal?
Moeiteloosquote:
Dat zou het kunnen verklarenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet goed zoeken maar sommige winkels verkopen het nog wel, vooral in de grensstreek.
nouja, geloof dat ik het destijds nogal chemisch vond smaken, dus ik denk dat ik het zoeken achterwege laatquote:Op maandag 24 juni 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet goed zoeken maar sommige winkels verkopen het nog wel, vooral in de grensstreek.
Nu mis ik de Milka Pause Pralinequote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef john-frusciante het volgende:
Deze ook altijd leuk gevonden, vooral dat tirols accent
was er niet iets met schoonmaakmiddel om de flessen te spoelen, staat me vaag bijquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, geloof dat ik het destijds nogal chemisch vond smaken, dus ik denk dat ik het zoeken achterwege laat
Zou dat het schandaal zijn wat ik me meende te herinneren?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
was er niet iets met schoonmaakmiddel om de flessen te spoelen, staat me vaag bij
De mooiste pause is lila, lila pause van milkaquote:
Ik was verslaafd aan de Praline, maar die is er al 20 jaar niet meer geloof ikquote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
De mooiste pause is lila, lila pause van milkavooral die witte
je had ook de crunch die ongeveer even groot waren als lila. Die zijn ook niet meer te krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was verslaafd aan de Praline, maar die is er al 20 jaar niet meer geloof ik
Die vond ik niet leuk, ik wil mijn chocolade non-crunchquote:Op maandag 24 juni 2013 20:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je had ook de crunch die ongeveer even groot waren als lila. Die zijn ook niet meer te krijgen
oh die waren heerlijk, net zoals die witte lila met gepofte rijstquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die vond ik niet leuk, ik wil mijn chocolade non-crunch
Die heb ik geloof ik nooit gehadquote:Op maandag 24 juni 2013 20:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh die waren heerlijk, net zoals die witte lila met gepofte rijst
soms wel eens lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nooit gehad
Witte chocolade is nooit echt mijn ding geweest
oh ik dacht dat je ze gekocht hadquote:Op maandag 24 juni 2013 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Had even de pilot binnengehaald om te kijken of het na al die jaren nog kon boeien
Jaja, gekocht, zei ik dat niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze gekocht had
quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit chocolade
Ik heb mijn chocoladeletter hier nog liggen
Dat heb ik vakerquote:Op maandag 24 juni 2013 20:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jawel ik had je verkeerd begrepen
als jij er bent altijdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:16 schreef Barreltje het volgende:
gaat het nog een beetje over sex hier??
waar dan? heb 30 minuten geleden nog met m gepraatquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff te lezen dat D een ban had
ik zag het verkeerd zie ik alquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waar dan? he 30 minuten nog met m gepraat
D.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff te lezen dat D een ban had
Joint Fighterquote:
Ik ga die topics mijden, dan hoef ik niet weer die relnichten tegen te komenquote:
ok duidelijk, goeie reisquote:
ze wisten prima hoe ze de meesten hier op de kast konden krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ga die topics mijden, dan hoef ik niet weer die relnichten tegen te komen![]()
Het was alles behalve amusing
wie zitten er allemaal op de kast?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wisten prima hoe ze de meesten hier op de kast konden krijgen
En hoe kwamen ze hier??quote:Op maandag 24 juni 2013 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wisten prima hoe ze de meesten hier op de kast konden krijgen
ikke nog steeds heb alleen hoogtevrees dus zal hier nog wel even zittenquote:
was volgens mij een link in VBL SC gezet dat #6000 op het punt van komesn stond[quote:Op maandag 24 juni 2013 21:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En hoe kwamen ze hier??
Alsof die bezig zijn met ons topic
En wie heeft die link dan neergezet?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was volgens mij een link in VBL SC gezet dat #6000 op het punt van komesn stond[
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En wie heeft die link dan neergezet?
Ow ja, ben er weer![]()
CRVquote:
VBL / [VBL Slowchat] #2253 kapi en de verloren dopingquote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En wie heeft die link dan neergezet?
Ow ja, ben er weer![]()
Lekker volwassenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2253 kapi en de verloren doping
Dat dusquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je hebt een ban van koen, oh nee ik las verkeerd
ik rijd er dagelijks onderdoorquote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb ooit onder 20.000 volt gestaan
Maar dat was een experimentje.
Koen wil je bannenquote:
lijkt alsof je teleurgesteld bentquote:
Mijn haren stonden er van omhoogquote:
mijn werkgeverquote:
bustedquote:Op maandag 24 juni 2013 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo is Koen niet
Die wil gewoon aandacht van de vrouwen, da's alles
Forum Opties | |
---|---|