Ik zou wel willen verhuizen maar niet zo ver weg,, ! Ik zou niet weten hoe ik mijn ouders kann overhalen te blijven!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef mvdejong het volgende:
Je kunt :
- Meeverhuizen met je ouders; de makkelijkste oplossing.
- In het huidige huis blijven wonen; als het een kooophuis is, dan zul je het van je ouders moeten kopen (ik denk niet dat je dat kunt), als het een huurhuis is, hangt het van de verhuurder af of je mag blijven zitten, maar dan moet je de volledige huur op zien te brengen.
- Verhuizen naar een andere (eigen) woning.
Waarom wil je niet ?
Ik ben bang (en hoop) voor je dat je ouders al gedacht hebben aan jouw gevoelens, maar dat ze desondanks toch besloten hebben te verhuizen. Zie het als een avontuur !quote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik zou wel willen verhuizen maar niet zo ver weg,, ! Ik zou niet weten hoe ik mijn ouders kann overhalen te blijven!
Ik zou het misschien zelf wel willen, maaar alsnog! je kan toch niet zo maar ineens je leven half opzeggen je vrienden enzoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben bang (en hoop) voor je dat je ouders al gedacht hebben aan jouw gevoelens, maar dat ze desondanks toch besloten hebben te verhuizen. Zie het als een avontuur !
Het gebeurt je nu, en als je ergens gaat studeren, dan weer, en als je klaar bent met je studie en gaat werken, weer, en afhankelijk van je persoonlijk leven en je werk kan het je nog een paar keer gaan overkomen in je leven.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:11 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik zou het misschien zelf wel willen, maaar alsnog! je kan toch niet zo maar ineens je leven half opzeggen je vrienden enzo
Ik heb het al 5x in mijn leven gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:11 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik zou het misschien zelf wel willen, maaar alsnog! je kan toch niet zo maar ineens je leven half opzeggen je vrienden enzo
Grappigste is dat de originele keuken er nog in zit.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de bende opgeknapt? 2,3 nieuwe keukens?
Oke dan gaaf, en de badkamer etc? vloer?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Grappigste is dat de originele keuken er nog in zit.
Dat speelt zeker weten mee met mijn standpunt in de verhuizing.,Ze willen verhuizen uit nederlandquote:Op maandag 24 juni 2013 18:36 schreef TBakkert het volgende:
Waar ga je wonen, TS? En speelt dat ook mee in jouw standpunt in verband met de verhuizing?
Badkamer heb ik 1 keer opgeknapt voor 700 euro ongeveer 5 jaar geleden. Vloer is van beton. Enigste grote verbouwing zijn kozijnen en ramen en mijn dak.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke dan gaaf, en de badkamer etc? vloer?
Jaa, het lijkt me gewoon zo moeilijk. Hier heb ik mijn vriendenn en doe ik alle dingen die ik wil, en als ik dan daar ben heb ik eerst niemand ! ..quote:Op maandag 24 juni 2013 18:15 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het gebeurt je nu, en als je ergens gaat studeren, dan weer, en als je klaar bent met je studie en gaat werken, weer, en afhankelijk van je persoonlijk leven en je werk kan het je nog een paar keer gaan overkomen in je leven.
De tijd is voorbij dat iemand opgroeide, leefde en stierf in het gehucht waar hij of zij werd geboren, de meeste mensen wonen gedurende hun leven in behoorlijk verspreid liggende plaatsen, en regelmatig ook in het buitenland.
Je zult moeten leren weer nieuwe vrienden te maken. Goede vrienden blijven, zeker in deze tijd van telefoon en internet, nog wel met je in contact, zeker de eerste tijd.
Naar Duitsland?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Dat speelt zeker weten mee met mijn standpunt in de verhuizing.,Ze willen verhuizen uit nederland
Gaaf man, zit nu 5 min lopen van het werk heb geen auto nodig dus denk dat ik hier ook nog wel even blijf hangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Badkamer heb ik 1 keer opgeknapt voor 700 euro ongeveer 5 jaar geleden. Vloer is van beton. Enigste grote verbouwing zijn kozijnen en ramen en mijn dak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |