de atmosfeer staat op ontploffenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
De Antiantisemitische Seksuele Orgie Organisatie?
Nee hoor, ik besta echt.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
Sof en nodig:
[ afbeelding ]
nodig is geïnteresseerd in Etsu.
Voor het eerst moest ik om jou lachen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
Sof en nodig:
[ afbeelding ]
nodig is geïnteresseerd in Etsu.
Op naar de volgende keren, zal vast nog even duren.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het moest er toch een keer van komen?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op naar de volgende keren, zal vast nog even duren.
Nee is nepquote:
Nee kusje knuffel zoenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nodig, schatje, babe, lieverd, schatje, mag ik een foto van jou?
Kijk, dat bedoel ik.quote:
Als enigste van FOK!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik.
Ik weet dat. Ik heb ook zijn whatsapp.
Ik moest weer lachen. Dat heeft lang geduurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij staat alleen wel al een tijdje droog:
[ afbeelding ]
WAAROM MOCHT JORDY DAT WEL?!quote:
Dat was niet eens de bedoelingquote:Op maandag 24 juni 2013 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAAROM MOCHT JORDY DAT WEL?!
wacht maar, ik ben ook achter Ezells identiteit gekomen toen ik bij Jordy was, dus komt goed
KAN HET MIJ SCHELENquote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat was niet eens de bedoeling![]()
Alleen ik stond bij zijn laatste bezoekers bij last.fm en hij kan die zien omdat die abbo heeft![]()
Oud nieuws.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:47 schreef nodig het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)erversnipperaar.html
fucking zuur dit![]()
Hadden wij ook eens met een bijlage van een toets die de docent had weggegooid
jaquote:
Ik snap het wel, ik plaag hem maarquote:Op maandag 24 juni 2013 17:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iedereen die niet uit de Achterhoek komt snapt dat niet
whutquote:Op maandag 24 juni 2013 17:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn baas noemde me zowaar martiniwtf
waar werk jequote:
En zelf zit je met je bioscoopbroek op de bank zeker?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Omg ik kijk zo'n concert terug van Ed Sheeran, zou helemala gek worden van al die schreeuwende wijven 'I LOVE YOUU WHOEEOHEHO' x 100000000000000![]()
.
?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zelf zit je met je bioscoopbroek op de bank zeker?
jawelquote:Op maandag 24 juni 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan ik geen uitspraken over doen
aaah okequote:
oh met je helm opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan niet mijn bedrijf, maar die andere![]()
Ja ik ook. huhquote:
Hoorde ik laatst iemand zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Is het woord zodadelijk achterhoeks dan?
idk, ik kom zelf uit de achterhoek en voor mij is het een normaal woordquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst iemand zeggen![]()
Maar zal wel niet dan.
Je bent niet de enigequote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Het deed even voordat ik doorhad dat het haar hand was
Waar rel ik? Ik schop graag tegen dingen aan ja, maar ik ben te lui om actief te rellen.quote:
ga met Tchock samenwonenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
Ja verdomme, omdat ik nu met verhuizen in mn hoofd zit wil ik dolgraag ineens verhuizen terwijl ik dat hiervoor heul niet wilde:")
.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar rel ik? Ik schop graag tegen dingen aan ja, maar ik ben te lui om actief te rellen.
En een nicht ben ik niet, ben ik niet verwijfd genoeg voor.
Wow, goed argument, ben nu helemaal overtuigd.quote:
Het had dus echt al 6 maanden geleden af moeten zijn,quote:
Snap ik, jedi mindtrick allesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wow, goed argument, ben nu helemaal overtuigd.
Ja.quote:
Wij kregen met stomme kutsmoesjes een week uitstelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het had dus echt al 6 maanden geleden af moeten zijn,
Ik zei dat een lamp niet krachtig genoeg was. Bam, twee maanden uitstel.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Wij kregen met stomme kutsmoesjes een week uitstel
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk pas een maand later ingeleverd
ik deed dit:quote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat een lamp niet krachtig genoeg was. Bam, twee maanden uitstel.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik deed dit:
10 maanden uitstel
baasquote:Op maandag 24 juni 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat een lamp niet krachtig genoeg was. Bam, twee maanden uitstel.
Ze bellen graag met simpele zielen, hihihaho.quote:
Waarom bellen ze jou dan niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze bellen graag met simpele zielen, hihihaho.
ja schijnbaarquote:
Omdat ik geen simpele ziel ben.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom bellen ze jou dan niet?
[..]
ja schijnbaar
quote:
Prima bedrijfquote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef chapel24 het volgende:
Belsimpel..... nog steeds spijt dat ik mijn mobiel daar heb gekocht
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu op de sims.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rezania.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LBDude, wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETMEIN
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Mijn broertje heeft daar besteldquote:Op maandag 24 juni 2013 18:22 schreef chapel24 het volgende:
Belsimpel..... nog steeds spijt dat ik mijn mobiel daar heb gekocht![]()
![]()
That's the spiritquote:Op maandag 24 juni 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in het nieuwe academische jaar want ik zit nu al te kijken naar het rooster![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
hoezo :Squote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Mijn telefoon was kapot gegaan, had hem opgestuurd en het zou 3 weken duren voordat hij gemaakt was. Na 5 weken kreeg ik mijn telefoon pas terug, en het ding was nog steeds kaduuk. "Sorry er is iets misgegaan"quote:
NO SHIT![]()
foutje kan gebeurenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn telefoon was kapot gegaan, had hem opgestuurd en het zou 3 weken duren voordat hij gemaakt was. Na 5 weken kreeg ik mijn telefoon pas terug, en het ding was nog steeds kaduuk. "Sorry er is iets misgegaan"
NO SHITWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:ik ben een goede slaaf hoor
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Je had wel meer kunnen doen dan Etsu klonen, wat make-up erop pleuren en hem dan Rezania noemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had geen idee hoe jij er uit zag, ik deed zomaar wat ja!
kut belsimpelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:25 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Mijn telefoon was kapot gegaan, had hem opgestuurd en het zou 3 weken duren voordat hij gemaakt was. Na 5 weken kreeg ik mijn telefoon pas terug, en het ding was nog steeds kaduuk. "Sorry er is iets misgegaan"
NO SHIT![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had wel meer kunnen doen dan Etsu klonen, wat make-up erop pleuren en hem dan Rezania noemen.!
![]()
Ik maakte jou eerder dan Etsu eigenlijk. En bij Etsu had ik geen zin meer om nog makeup te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je had wel meer kunnen doen dan Etsu klonen, wat make-up erop pleuren en hem dan Rezania noemen.Spatieboos![]()
EN IK DAN?!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maakte jou eerder dan Etsu eigenlijk. En bij Etsu had ik geen zin meer om nog makeup te doen.![]()
![]()
Zit je daar met je lul in zijn dochter (voor jou de zoon natuurlijkquote:)op de printer
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik maakte jou eerder dan Etsu eigenlijk. En bij Etsu had ik geen zin meer om nog makeup te doen.!
De referentie naar Vlugge Japie niet snappen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit je daar met je lul in zijn dochter (voor jou de zoon natuurlijk)op de printer
Omg, heb jij geen jeugd gehad of zo?
ken ik welquote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
De referentie naar Vlugge Japie niet snappen.Omg, heb jij geen jeugd gehad of zo?
Dat is die van Bassie en adriaan
Hallo mensen![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Nou dan, dan had je de referentie prima kunnen snappen, bamischijf.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ken ik welDat is die van Bassie en adriaan
Kipcornquote:Op maandag 24 juni 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou dan, dan had je de referentie prima kunnen snappen, bamischijf.
Jordy maakt één post en flikkert weer op.Asociaal kind dat het is.
Ik mag Jordy welquote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Spatieboos![]()
Niet weten en begrijpen dat Jordy zo is.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
Jij hebt vroeger serieus geen Bassie en Adriaan gekeken hè.quote:
quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Een papegaai die van fontijnen houdquote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben? Een papegaai?
Daarvoor moet je bij Jordy zijn.![]()
bijna niet neequote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger serieus geen Bassie en Adriaan gekeken hè.
Bassie en Adriaan
houd?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik kan me nog wel zo'n Bassie en Adriaan marathon voorstellen. Volgens mij was er niet eens reclame ofso. Maar heel de dag dus gekeken, met mijn broer. Goede oude tijd.
Spatieboos![]()
Ik denk dat ik asociale mensen gewoon snel mag.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, kan hij nog wel asociaal zijn.Spatieboos![]()
Kut voor je, gecondoleerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
ik ga kippensoep eten, feliciteer mij onder de streep
___Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Tijd om de seizoenskaart te verlengen
Etsu houdt er wel van als hij bespoten wordt.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Etsu houdt er wel van als hij bespoten wordt.![]()
![]()
Haaaaaaaaaaaa[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
mooi!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef arachide. het volgende:
Ik heb echt briljante glazen gekocht. Ik was namelijk sip, dus een tochtje naar de IKEA werd gemaakt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
*opslaan doet*quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik toch.![]()
trouwens, rez blijft hard to get spelen.
Ohjeewat dan?
![]()
Nogmaals, het onmogelijke is nou eenmaal niet makkelijk. Vooral niet als ik af en toe even lekker kan schoppen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik toch.![]()
trouwens, rez blijft hard to get spelen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
leukquote:Op maandag 24 juni 2013 18:40 schreef arachide. het volgende:
Ik heb echt briljante glazen gekocht. Ik was namelijk sip, dus een tochtje naar de IKEA werd gemaakt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
okquote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
I smell sarcasm, and your miiiiiiiiles away![]()
NEEquote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij zit in ontkenningsfase en vindt jordy leuker dan mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2013 18:41:54 ]![]()
Mijn ogen voelen verkracht aanquote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Jordy is dan ook leuker, ik zou hem naaien.
#TeamMiley![]()
arme jordy.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Jordy is dan ook leuker, ik zou hem naaien.![]()
Dat dacht ik toen ik jouw nieuwe glazen zag.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zou Jordy ook naaien, maar Etsu dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Jordy is dan ook leuker, ik zou hem naaien.
Rezania en Etzu zijn meant to be.![]()
Misschien als hij eens inziet dat ik gewoon altijd gelijk heb.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou Jordy ook naaien, maar Etsu dan?
Rezania en Etzu zijn meant to be.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nooit.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien als hij eens inziet dat ik gewoon altijd gelijk heb.![]()
Etsu, zeg dat Rezania altijd gelijk heeft.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien als hij eens inziet dat ik gewoon altijd gelijk heb.![]()
Doel bereikt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ik jouw nieuwe glazen zag.#TeamMiley![]()
kan dit op een andere manier opgelost worden?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Etsu, zeg dat Rezania altijd gelijk heeft.![]()
Vrouwen en gelijk hebben? Lol.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef msacras het volgende:
Dat kan trouwens helemaal niet Rez want ik heb altijd gelijk maar dat terzijde.
Nou technisch gezien zou het wel kunnen als jij en Rez altijd hetzelfde denken over dingen. Dan hebben jullie beide altijd gelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:44 schreef msacras het volgende:
Dat kan trouwens helemaal niet Rez want ik heb altijd gelijk maar dat terzijde.#TeamMiley![]()
You'requote:Op maandag 24 juni 2013 18:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
I smell sarcasm, and your miiiiiiiiles away![]()
![]()
Dacht ik ook al aan jaquote:Op maandag 24 juni 2013 18:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou technisch gezien zou het wel kunnen als jij en Rez altijd hetzelfde denken over dingen. Dan hebben jullie beide altijd gelijk.is alleen niet altijd zo.
![]()
Ik ben in m'n hele leven maar 2x te laat gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
7x te laat afgelopen schooljaar![]()
Volgens mijn te laat sanctie lijstje was ik nu dood geweest![]()
![]()
Ik kom minstens één keer per week te laat, ik ben lui.
Maar meestal maar een minuutje, dus valt wel mee.
Ik ben nog nooit te laat geweest op de middelbare schoolquote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
Volgens mijn te laat sanctie lijstje was ik nu dood geweest
Althans, ik heb nog nooit een telaatbriefje moeten halen die we hier hebben.Spatieboos![]()
Oeh brave etsuquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in m'n hele leven maar 2x te laat gekomen.![]()
Ik in het 3e en 4e telkens 3x maar het laatste jaar dus iets vaker![]()
![]()
-Double Post-Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Ik ben dit jaar 2 keer te laat geweest.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
Ook 1 keer eruitgestuurd.![]()
Hij telt niet komen opdagen niet mee hè.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Oeh brave etsu![]()
Ik in het 3e en 4e telkens 3x maar het laatste jaar dus iets vaker![]()
Ik ben in totaal iets van 70x eruitgestuurd (verspreid over 8 jaren middelbare)quote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 2 keer te laat geweest.
Ook 1 keer eruitgestuurd.![]()
![]()
Ja ik ook meestal 1-10 min te laat ofzo maar dan moet nodig wil een briefje halenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Rezania het volgende:
Maar meestal maar een minuutje, dus valt wel mee.Heel veel docenten zeggen ook ga maar zitten maar de andere helft dus niet
![]()
![]()
In ons jaarboek staat letterlijk dat ik altijd te laat kom. Ik was dit jaar ook echt alleen op tijd bij de examens.#TeamMiley![]()
Zou je gefusilleerd worden?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
Brave jongen zegquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in m'n hele leven maar 2x te laat gekomen.![]()
![]()
Briefjes halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik ook meestal 1-10 min te laat ofzo maar dan moet nodig wil een briefje halenHeel veel docenten zeggen ook ga maar zitten maar de andere helft dus niet
!
Hoe?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in totaal iets van 70x eruitgestuurd (verspreid over 8 jaren middelbare)
Ik 1 keer in de eerste 6 jaar, en 6 keer in 1 jaar
#TeamMiley![]()
Wowquote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in totaal iets van 70x eruitgestuurd (verspreid over 8 jaren middelbare)
Dit was geloof ik mijn eerste keer![]()
![]()
![]()
Volgens de absentielijst ben ik 7x te laat, 1x verwijderd en 1 uur gespijbeldquote:Op maandag 24 juni 2013 18:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar 2 keer te laat geweest.
Ook 1 keer eruitgestuurd.In het laatste jaar ben ik helemaal niet verwijderd of gespijbeld dus daar klopt niks van
Sowieso heb ik nog nooit gespijbeld eigenlijk
Totaal in al die jaren 3x er echt uit gestuurd.
![]()
Je wist het toch al zei je?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weer hier.Ga jij maar even vertellen wie die gozer is, dan praten we verder.
![]()
Ik kon eeeeeecht heel slecht opschieten met mijn Engelse docent, heb d'r 3 jaar gehad. Per jaar zo'n 20 keer door d'r eruit gestuurd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe?
Ik 1 keer in de eerste 6 jaar, en 6 keer in 1 jaar
Andere 10 door andere docenten of als ik zonder te vragen naar de wc ging.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben in totaal iets van 70x eruitgestuurd (verspreid over 8 jaren middelbare)Je doe me denken aan een probleemkind die er ook altijd uit werd gestuurd
![]()
![]()
Ik ben in 5 jaar tijd er slechts 1x uit gestuurd
Ik ben/was ook een probleemkind. Vraag maar aan Paxcon.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef nodig het volgende:
[..]Je doe me denken aan een probleemkind die er ook altijd uit werd gestuurd
![]()
Ik ben ook heel vaak op het nippertje op tijd geweest of net niet, en in de toetsweek had ik me verslapen tijdens geschiedenis. Maar dat staat niet geregistreerd.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens de absentielijst ben ik 7x te laat, 1x verwijderd en 1 uur gespijbeldIn het laatste jaar ben ik helemaal niet verwijderd of gespijbeld dus daar klopt niks van
Sowieso heb ik nog nooit gespijbeld eigenlijk
Totaal in al die jaren 3x er echt uit gestuurd.
![]()
Heul vaak zegt een docent als ik te laat kom ga maar zitten maar het laatste jaar had ik heel veel docenten op het 1e uur zitten die je briefjes lieten halenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vaak op het nippertje op tijd geweest of net niet, en in de toetsweek had ik me verslapen tijdens geschiedenis. Maar dat staat niet geregistreerd.![]()
![]()
Nee hoor, lieve jongen is het.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben/was ook een probleemkind. Vraag maar aan Paxcon.![]()
Wejoo. Ik ben er een keer uitgezet omdat ik bij frans mijn werkboek vergeten was. Dat was in de 2e. Dit jaar ben ik er iets van 6 keer uitgezet omdat ik naast een vriendin zat en we keivaak de slappe lach hadden. Vond onze auti docent niet zo tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kon eeeeeecht heel slecht opschieten met mijn Engelse docent, heb d'r 3 jaar gehad. Per jaar zo'n 20 keer door d'r eruit gestuurd.
Andere 10 door andere docenten of als ik zonder te vragen naar de wc ging.#TeamMiley![]()
In klas 1 was ik altijd op tijd want toen waren ze wel heel streng. Met alles.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Heul vaak zegt een docent als ik te laat kom ga maar zitten maar het laatste jaar had ik heel veel docenten op het 1e uur zitten die je briefjes lieten halen![]()
Ik heb een keer iemand uitgestuurd, omdat hij geen passer bij zich had.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
Zeg Rez en Etsu, is er eigenlijk ook iets als een DILF onder de homo's? Dad I'd Like to Fuck?![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef msacras het volgende:
Zeg Rez en Etsu, is er eigenlijk ook iets als een DILF onder de homo's? Dad I'd Like to Fuck?
Strenge leraar Rezquote:Op maandag 24 juni 2013 18:56 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een keer iemand uitgestuurd, omdat hij geen passer bij zich had.
Rawr![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: