Nu ga ik het proberen ook, straks even een potje verf halen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik het proberen ook, straks even een potje verf halen.
Samen douchen?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef msacras het volgende:
Ik wou een aldo onvriendelijke TT maken maar toen had ik net geen lapo
Dat had je toch ook wel kunnen bedenken? Weetje hoe fucking leuk het is om al meerdere jaren een conflict te hebben waar je nooit antwoorden over zult krijgen? En weetje hoe fucking fantastisch het is om zo'n pakketje van DUO thuis te krijgen met wat je allemaal moet doen om aan te tonen dat de situatie met je vader echt compleet verrot is? En weetje hoe fucking prachtig het dan is als een of ander studentje uit kralingen een beurs krijgt omdat pappie in Zwitserland zit? Echt you made my day.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, sorry![]()
![]()
* AldoTheApache aait over je bolletje
Niet lullig bedoeld ofzo, maar de manier waarop je het formuleert....quote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had je toch ook wel kunnen bedenken? Weetje hoe fucking leuk het is om al meerdere jaren een conflict te hebben waar je nooit antwoorden over zult krijgen? En weetje hoe fucking fantastisch het is om zo'n pakketje van DUO thuis te krijgen met wat je allemaal moet doen om aan te tonen dat de situatie met je vader echt compleet verrot is? En weetje hoe fucking prachtig het dan is als een of ander studentje uit kralingen een beurs krijgt omdat pappie in Zwitserland zit? Echt you made my day.
En nu ga ik echt weer even 7 jaar shit opgraven voor 140 per maand extra.
ja, maar wat is het?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar dan in stick vorm.
Fluorescentie, en die lamp is een blacklight.quote:
Wat is iedereen hier toch tactisch vandaag. Tis niet te geloven.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar de manier waarop je het formuleert....
Ik lach me de ballen uit m'n broekx1000
Bijzonder he?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier toch tactisch vandaag. Tis niet te geloven.
You said you were going to hit mequote:
Doe je daarmee?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar dan in stick vorm.
jaja praatjesquote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja gvd ik zit op mobiel en typte blijkbaar war wat hij in was veranderde ofzo weetikveel
Ook een dikke knuf voor jouquote:
quote:
Jaa lobi jaaaaa.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook een dikke knuf voor jou
quote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Nope geen kloon en ik las dat spatieloos weer een spatiebalk heeft
quote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat klopt, en hij heeft een meloenfetish
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohyeaa eindelijk whoeohe. Feest taart ALLES!!!
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohyeaa eindelijk whoeohe. Feest taart ALLES!!!
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Er wordt eindelijk over mij geroddeld
[..]
[..]
niet om lullig te doen maar i dont give a shit :Squote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Niet om lullig te doen..''
**ATTENTIE, WAT U NU GAAT ZEGGEN IS WEL LULLIG**
Doe ik altijd met racisme.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Niet om lullig te doen..''
**ATTENTIE, WAT U NU GAAT ZEGGEN IS WEL LULLIG**
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niet serieus nemen alsjeblieft.Spatieboos
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik altijd met racisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niet serieus nemen alsjeblieft.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe ik altijd met racisme.Niet hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit niet serieus nemen alsjeblieft.![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
watquote:
800 pound squatsquote:
Ik vind dat nou ook niet echt aantrekkelijk, zelfs als ik homo was denk ik van niet.quote:
Onderzoek.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef TienVingers het volgende:
Ik vind mijn eigen benen aantrekkelijker
Cool.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onderzoek.Inspuiten bij watervlooien om hun verteringsstelsel goed te kunnen zien.
Dat is het dan ook niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind dat nou ook niet echt aantrekkelijk, zelfs als ik homo was denk ik van niet.
Hahah ja, als je gewichten aanraakt krijg je aan zware stemquote:Op maandag 24 juni 2013 12:23 schreef TienVingers het volgende:
Vrouwen die bodybuilden
Krijgen ook zo'n zware stem toch?
Streef:quote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is het ook jouw streven om je benen zo op te blazen of dat nou ook weer niet?
Nee, das gewoon waar je op valt. Als je zegt "ik val op blonde meisjes eerder dan op brunettes" ben je toch ook geen racist?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
Toch heb ik wel een voorkeur voor blank.
Dus ben ik wel een beetje racistisch.
Wel als ze testosteron gebruiken voor meer spieren. Wat toch wel meer in de bodybuilders wereld voor komt dan in het ballet.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah ja, als je gewichten aanraakt krijg je aan zware stem![]()
Nou technisch gezien ben je een racist, maar wel een onschuldige. Want je geeft een voorkeur aan een ras, dus je maakt onderscheid tussen rassen. En blond/brunette is dan weer geen ras, maar is wel discriminatie, onschuldige voorkeursdiscriminatie.. Maar een echte racist zou ik het niet noemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, das gewoon waar je op valt. Als je zegt "ik val op blonde meisjes eerder dan op brunettes" ben je toch ook geen racist?
Dan wel ja. Maar er zijn genoeg vrouwen die niet kuren/kuren met andere middelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Wel als ze testosteron gebruiken voor meer spieren. Wat toch wel meer in de bodybuilders wereld voor komt dan in het ballet.
Bedoel je met glowsticks die dingen die je moet breken en dan geven ze licht?quote:
Racisme is meer het idee dat er verschillende rassen zijn. Dus onderscheid maken tussen negers en blanken.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou technisch gezien ben je een racist, maar wel een onschuldige. Want je geeft een voorkeur aan een ras, dus je maakt onderscheid tussen rassen. En blond/brunette is dan weer geen ras, maar is wel discriminatie, onschuldige voorkeursdiscriminatie.. Maar een echte racist zou ik het niet noemen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je met glowsticks die dingen die je moet breken en dan geven ze licht?
Oh, in donker kamertje zitten.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar die ik nu heb geven blijkbaar ook licht als ze intensief worden bestraald me ultraviolet licht.
Ik heb altijd gedacht dat negers en blanke en Aziaten een eigen ras waren, (al zijn ze tegenwoordig ook gemixt) en dat de hele mens een soort was, dus blijkbaar ben ik toch een racist. Maar verder zie ik andere rassen niet als een minder of meer, ik vind ze wel minder aantrekkelijk (gemiddeld?)quote:Op maandag 24 juni 2013 12:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Racisme is meer het idee dat er verschillende rassen zijn. Dus onderscheid maken tussen negers en blanken.
Maar er is maar een ras, de mens, dus als je dat ook vind en je valt toevallig eerder op mensen met een lichte huid dan ben je geen racist, ook geen onschuldige.
Bij de Intertoys ook, maar het probleem met die dingen is dat er vaste bestanddelen in zitten, terwijl ik van die dingen nodig heb waar twee vloeistoffen bij reageren.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, in donker kamertje zitten.
En bij de action hebben ze die dingen ook.
Oh. Ja ga dan maar op internet zoeken hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij de Intertoys ook, maar het probleem met die dingen is dat er vaste bestanddelen in zitten, terwijl ik van die dingen nodig heb waar twee vloeistoffen bij reageren.
Ik heb ze nu nodig, dus te laat.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja ga dan maar op internet zoeken hoor.
Niet gelijk, dus goed genoeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan die beestjes niet dood van dat spul?
Ik moet nu naar school maar ga er vanmiddag op in ok?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat negers en blanke en Aziaten een eigen ras waren, (al zijn ze tegenwoordig ook gemixt) en dat de hele mens een soort was, dus blijkbaar ben ik toch een racist. Maar verder zie ik andere rassen niet als een minder of meer, ik vind ze wel minder aantrekkelijk (gemiddeld?)
Ok.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik moet nu naar school maar ga er vanmiddag op in ok?
Waar kijk ik nou naar?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:49 schreef Rezania het volgende:
Haha, met mijn mobiel lukt het wel.
[ afbeelding ]
Hip!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:49 schreef Rezania het volgende:
Haha, met mijn mobiel lukt het wel.
[ afbeelding ]
Ja, want de schoonmakers zijn zelf vies ja.quote:
Zij is nergens vies vanquote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder maakt toch ook wel eens schoon, zij is toch ook niet vies!?
Stofzuiger maakt ook schoon, is ook vies.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want de schoonmakers zijn zelf vies ja.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga toch roddelen over iemands watermeloen fetish!
Nog geslapen?
Ik had net rijles?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wat was jouw doel dan dat je nauwelijks meer post?!
Nee je zei gisteren dat je niet meer zo veel postte omdat je je doel had bereikt, wat was dat doel!?quote:
Moet je hem regelmatig douchen.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stofzuiger maakt ook schoon, is ook vies.
Zorgen dat ik buiten de top 10 van de dag blijfquote:Op maandag 24 juni 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee je zei gisteren dat je niet meer zo veel postte omdat je je doel had bereikt, wat was dat doel!?
Je was toch al geslaagd?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef Rezania het volgende:
Even een kort verslagje schrijven en dan ben ik eindelijk klaar met mijn PWS.![]()
Nee, ik doe staatsexamen, ik heb nog mondelinge examens begin juli.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zorgen dat ik buiten de top 10 van de dag blijf![]()
PWSquote:Op maandag 24 juni 2013 13:10 schreef Rezania het volgende:
Even een kort verslagje schrijven en dan ben ik eindelijk klaar met mijn PWS.![]()
Heb het wel weer gehad. Een week lang in de top 3quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar het is een eer om nummer 1 te zijn!
Klopt.quote:
Philipsquote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
Ik ben net wakker en het eerste wat ik zie is een watervlo die groen is en ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt met Philips aan de lijn
goedemiddag
En waarom belde Philips?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
Ik ben net wakker en het eerste wat ik zie is een watervlo die groen is en ik krijg een telefoon in mijn handen gedrukt met Philips aan de lijn
goedemiddag
watervloquote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe je datgene noemt wat je onder een microscoop bekijkt? Daar is een term voor.
Nou, hier een lijst dan:quote:Op maandag 24 juni 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou niet raar opkijken als spatie met een lijst zou komen met users uit deze SC die hij zal raken.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, hier een lijst dan:
En dat was het dan. Idd niemand.
quote:
"Ja ik had uw mail gelezen en de fout is verholpen -blablabla- en het was dus niet de bedoeling dat u de producten zou ontvangen?"quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
"Ja ik had uw mail gelezen en de fout is verholpen -blablabla- en het was dus niet de bedoeling dat u de producten zou ontvangen?"
"Nee, ik had het echt niet verwacht."
"Oke, nou dan maak ik een retourlabel aan -blablabla- en dan hartstikke bedankt voor uw eerlijkheid! En nog een fijne dag!"
En?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
goedemiddag
''Klein''quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand hoe je datgene noemt wat je onder een microscoop bekijkt? Daar is een term voor.
Heb ik iets gemist? Snap er geen klote vanquote:Op maandag 24 juni 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
"Ja ik had uw mail gelezen en de fout is verholpen -blablabla- en het was dus niet de bedoeling dat u de producten zou ontvangen?"
"Nee, ik had het echt niet verwacht."
"Oke, nou dan maak ik een retourlabel aan -blablabla- en dan hartstikke bedankt voor uw eerlijkheid! En nog een fijne dag!"
Ik niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
De meeste mensen stonden aan jouw kant!
Deze mededeling stemt mij goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
De meeste mensen stonden aan jouw kant!
Ook nog tussendoor:quote:
Hahahaquote:Op maandag 24 juni 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ook nog tussendoor:
"Heeft u nog vragen?"
"Ik heb ze wel open gemaakt, is dat erg?"
"Nee dat is geen enkel probleem hoor -blablabla-."
Dus ze zijn niet boos jeejquote:
Dus je bent niet komen opdagen bij je werk?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
Ik had mijn wekker om half negen staan zodat ik dan kon werken. Het enige wat ik nu heb gedaan in het kwartier dat ik wakker ben is tc en een mergpijpje gegeten!!!!
Ik werk thuis op de computerquote:Op maandag 24 juni 2013 13:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus je bent niet komen opdagen bij je werk?
kopieren en plakkenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is tenminste mooi werk![]()
Wat doe je dan precies?
Ik ook, maar kreeg een 6quote:Op maandag 24 juni 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb vrijwel van wikipedia geplukt en gewoon een 7 gehaald
Ik zie geen regenquote:Op maandag 24 juni 2013 13:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
De regen die valt in de zomer in Nederland. Die regen
Waarom kon dat nu niet dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:44 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga m'n pc verplaatsen zodat ik ook kan cammen
Naar zutphen bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je verhuizen naar elders in Nederland!
Heb je nu een webcam dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit hier niet echt op een goede positie zeg maar
Goed, nee, negers, blanken, aziaten, zijn geen verschillende rassen. Ze zijn allemaal het menselijk ras, wat eigenlijk een apen-ras is. Ik zeg niet dat je nu een racist bent, maar je bent dat wel als je bewust mensen op deelt in rassen en de ene beter dan de ander vind (bijv Hitler met zijn anti-Joden). Bijvoorbeeld, ik heb 2 katten, allebei van het ras Europese korthaar. Maar de ene is rood, en de ander is wit-zwart-rood. Verschillende haarkleur,maar hetzelfde ras. Zelfde met mensen; de ene heeft een donkere huid en donker haar, de ander een lichte huid en licht haar. Verschillende huid- en haarkleur, maar allebei het menselijk ras.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat negers en blanke en Aziaten een eigen ras waren, (al zijn ze tegenwoordig ook gemixt) en dat de hele mens een soort was, dus blijkbaar ben ik toch een racist. Maar verder zie ik andere rassen niet als een minder of meer, ik vind ze wel minder aantrekkelijk (gemiddeld?)
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef msacras het volgende:
Tevens heb ik een 7,5 voor Engels mondeling, en dat zonder een boek gelezen te hebben en met minimale voorbereiding (vanochtend even snel de stellingen uitgewerkt)
etsu dushiquote:
Nice jobquote:Op maandag 24 juni 2013 14:01 schreef msacras het volgende:
Tevens heb ik een 7,5 voor Engels mondeling, en dat zonder een boek gelezen te hebben en met minimale voorbereiding (vanochtend even snel de stellingen uitgewerkt)
net al bekeken. ik ben verliefd.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:04 schreef msacras het volgende:
[..]
goed bezig
je moet trouwens écht even mijn fobo bekijken
balen man. dan ga ik wel met rezania trouwen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ook
[..]
de bruiloft gaat niet door.
Oh jullie mogen elkaar weer?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
balen man. dan ga ik wel met rezania trouwen.
het was allemaal schijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jullie mogen elkaar weer?
eindelijk luister je een keer naar mequote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
balen man. dan ga ik wel met rezania trouwen.
Ik denk dat dat gewoon een eigen beeld is, de 1 ziet de mensheid als een ras, de ander onderscheid wel degelijk tussen erfelijke eigenschappen zoals huidskleur.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Goed, nee, negers, blanken, aziaten, zijn geen verschillende rassen. Ze zijn allemaal het menselijk ras, wat eigenlijk een apen-ras is. Ik zeg niet dat je nu een racist bent, maar je bent dat wel als je bewust mensen op deelt in rassen en de ene beter dan de ander vind (bijv Hitler met zijn anti-Joden). Bijvoorbeeld, ik heb 2 katten, allebei van het ras Europese korthaar. Maar de ene is rood, en de ander is wit-zwart-rood. Verschillende haarkleur,maar hetzelfde ras. Zelfde met mensen; de ene heeft een donkere huid en donker haar, de ander een lichte huid en licht haar. Verschillende huid- en haarkleur, maar allebei het menselijk ras.
ik luister toch altijd naar jou. punt is alleen dat rezje beetje raar aan t doen is en doet alsof hij mij niet leuk vindt. wat moet ik dan doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef msacras het volgende:
[..]
eindelijk luister je een keer naar me
Zijn piemel aanrakenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik luister toch altijd naar jou. punt is alleen dat rezje beetje raar aan t doen is en doet alsof hij mij niet leuk vindt. wat moet ik dan doen?
Er zit zeker onderscheid tussen verschillende mensen, maar dat noem ik eerder een bevolkingsgroep dat echt een ander ras. We zijn allemaal mensen met 2 ogen een neus en een mond, hetzelfde aantal chromosomen, etc. Alleen onze pigmentatie enzo is wat anders. Je kan verschillende mensen niet echt opdelen in rassen want er zijn zó veel combinaties... Ik heb bijvoorbeeld groene ogen en mijn zus heeft blauwe ogen, ben ik dan een ander ras? Nee, dat niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon een eigen beeld is, de 1 ziet de mensheid als een ras, de ander onderscheid wel degelijk tussen erfelijke eigenschappen zoals huidskleur.
http://www.encyclo.nl/begrip/ras
[ afbeelding ]
Dit is 1 van de definities, die ik het beste vind. En deze heeft denk ik het meest te maken met racisme.
Ik weet niet hoe het bij katten zin, maar volgens mij kunnen wij ook verschillende haarkleuren hebben terwijl we van het zelfde (blanke) ras zijn (blond, brunette, ginger). Maar zoals jij katten verdeeld in verschillende rassen (ondanks haarkleur) zijn er in mijn ogen ook verschillende mensen rassen, al dan niet de 3 van 'neger' , 'blanken' 'Aziaat'. Maar racisme is pas als je 1 van deze rassen superieur tegenover een andere ziet, wat ik niet echt zie. Alleen ik vind het 1 ras aantrekkelijker.
hij speelt gewoon hard to getquote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik luister toch altijd naar jou. punt is alleen dat rezje beetje raar aan t doen is en doet alsof hij mij niet leuk vindt. wat moet ik dan doen?
ik denk t ook. maar goed. het blijft afwachten en mochten we ooit voor elkaar kiezen, dan is het aan jou te danken.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef msacras het volgende:
[..]
hij speelt gewoon hard to get
Ohja.
Rezania
(nu vind hij het vast met de spytool HIHI)
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk t ook. maar goed. het blijft afwachten en mochten we ooit voor elkaar kiezen, dan is het aan jou te danken.
Ja dat noem jij een bevolkingsgroep, maar het is ook een definitie van ras, volgens encyclo.nl dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zit zeker onderscheid tussen verschillende mensen, maar dat noem ik eerder een bevolkingsgroep dat echt een ander ras. We zijn allemaal mensen met 2 ogen een neus en een mond, hetzelfde aantal chromosomen, etc. Alleen onze pigmentatie enzo is wat anders. Je kan verschillende mensen niet echt opdelen in rassen want er zijn zó veel combinaties... Ik heb bijvoorbeeld groene ogen en mijn zus heeft blauwe ogen, ben ik dan een ander ras? Nee, dat niet.
Ik zeg ook niet dat je een racist bent.
The barn is full of walkers!quote:
nu niet meer iedereen is doodquote:Op maandag 24 juni 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The barn is full of walkers!
Een defenitie van een ras ja, ik zag dat het nummer 6 in de lijst was, wat zat er voor?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:18 schreef Spatieloos het volgende:
Ja dat noem jij een bevolkingsgroep, maar het is ook een definitie van ras, volgens encyclo.nl dan.
En een eigenschap over pigment, kan er voor zorgen dat je heel die groep onder een label zet, oftewel. Mensen met een donker pigment, worden door mij gezien als 'negers'. Mensen met spleetoogjes en beetje geelachtige huis, worden door mij gezien als Aziaten. Maar dingen zoals oogkleur zijn toch anders, want die werken erfelijk heel anders, want zoals jij al zei, soms hebben broertjes/zusjes verschillende kleur ogen. Dat heb je niet bij huidskleur, het is niet zo dat als 2 zwarte mensen, 2 kinderen krijgen, dat dan 1tje zwart is, en de andere blank.
RTquote:Op maandag 24 juni 2013 14:12 schreef Etsu het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1351692
ik ga dit kijken. ben wel benieuwd.
Waar ben je?quote:
aziatisch en negerquote:
quote:
=swagquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Een defenitie van een ras ja, ik zag dat het nummer 6 in de lijst was, wat zat er voor?
Ja, mensen met een donker pigment zijn negers, en die andere mensen de je beschrijft aziaten, en die werken ook erfelijk. Wat je zegt kan overigens wel, dit heeft te maken met dominante en recessieve pigmenten. Donker is dominant. Als een mand een donkere vader en een blanke moeder heeft dan kan hij donker zijn, maar het ook een blank gen. Als een vrouw dit ook heeft, en ze geven allebei het blanke gen door, krijgen ze een blank kindje. Als een of allebei een donker gen door geven, krijgen ze een donker kindje. Ik begrijp je punt, maar het werkt allebei op dezelfde manier.
Weet niet, denk het ongeveer wel zoiets misschien ja. Halfbloedachtige aziatische negerachtig iets?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet niet, denk het ongeveer wel zoiets misschien ja.
ik klap je op je bek g. Beetje mn geschiedenis omhoog brengen wollah.quote:
Ik denk zomaar dat ik een neger als voor ouder heb ergens.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB wat vind je van KFC, watermeloen en kool-aid?
lekkerquote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB wat vind je van KFC, watermeloen en kool-aid?
Geschiedenis? Slavernij is nog hard aan de gang hoor, er zijn nu meer slaven op de wereld dan dat er ooit geweest zijn. (Niet procentueel gezien)quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik klap je op je bek g. Beetje mn geschiedenis omhoog brengen wollah.
100% niggaquote:
arme schatquote:kool-aid zit echt vet veel suikers in
Ik wil niet geassocieerd worden met LETMEIN.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:40 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar een Sims spelen, Een homostel, genaamd Etsu en Rezania, met hun geadopteerde zoon LETMEIN en hun zwarte slavin LB.
Toto dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met LETMEIN.
Dan wil ik dat je mij vervangt voor iemand anders.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Te veel eisend, ik doe toch maar LETMEIN.
Maar dan je Rez kwijt?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik dat je mij vervangt voor iemand anders.
Ik wil dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan je Rez kwijt?
Dat doe ik je niet aan hoor.
Is goed, als dat bestaat?quote:
Ik heb geen idee, nooit Simsquote:Op maandag 24 juni 2013 14:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is goed, als dat bestaat?
Eerste keer dat ik 3 speel.
En Etsu, ik regel een echtscheiding als LETMEIN volwassen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu op de sims.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rezania.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETMEIN
[ Bericht 42% gewijzigd door Spatieloos op 24-06-2013 15:28:50 ]Spatieboos![]()
Mijn Sim heet Django. Hij is black as fuck en is podiumpoetserLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
![]()
x1000
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etsu op de sims.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rezania.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LBGa je mij ook nog maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LETMEIN![]()
Volgens mij kon je lengte niet zomaar aanpassen, of dat heb ik over het hoofd gezien.quote:Spatieboos![]()
Heb je geen game bak?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
Maar tering, mijn computer maakt echt enge geluiden bij dat spel![]()
Dat jij ergens nog nooit van hebt gehoord betekent niet dat het niet bestaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Volgens mij zijn de nummers niet echt bedoeld als een volgorde of zoiets. Maar er is in ieder geval een definitie van ras dat zo gaat.
Ja, het werkt toch wel op dezelfde manier, ongeveer dan, maar ik heb nog nooit van gehoord dat er een stel met een blanke vader en een zwarte moeder, 2 of meer kinderen had, met verschillende huidskleuren, volgens mij is het altijd wel gemengd dan, terwijl bij oogkleuren er een dominante oogkleur is. Of zijn er wel zulke gezinnen?Nee, het komt weinig voor, maar het kan wel degelijk. Maar dit heeft er ook mee te maken dat bevolkingsgroepen relatief weinig gemengd zijn. Ja, wel een beetje, maar het merendeel van de donkere mensen woont toch in Afrika, en het merendeel van de blanke mensen in West-Europa.
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
Geen idee met wie ik volgend jaar in de klas zit grLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties Forumhop: Hop naar: