Nu ga ik het proberen ook, straks even een potje verf halen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu ga ik het proberen ook, straks even een potje verf halen.
Samen douchen?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 11:53 schreef msacras het volgende:
Ik wou een aldo onvriendelijke TT maken maar toen had ik net geen lapo
Dat had je toch ook wel kunnen bedenken? Weetje hoe fucking leuk het is om al meerdere jaren een conflict te hebben waar je nooit antwoorden over zult krijgen? En weetje hoe fucking fantastisch het is om zo'n pakketje van DUO thuis te krijgen met wat je allemaal moet doen om aan te tonen dat de situatie met je vader echt compleet verrot is? En weetje hoe fucking prachtig het dan is als een of ander studentje uit kralingen een beurs krijgt omdat pappie in Zwitserland zit? Echt you made my day.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow, sorry![]()
![]()
* AldoTheApache aait over je bolletje
Niet lullig bedoeld ofzo, maar de manier waarop je het formuleert....quote:Op maandag 24 juni 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat had je toch ook wel kunnen bedenken? Weetje hoe fucking leuk het is om al meerdere jaren een conflict te hebben waar je nooit antwoorden over zult krijgen? En weetje hoe fucking fantastisch het is om zo'n pakketje van DUO thuis te krijgen met wat je allemaal moet doen om aan te tonen dat de situatie met je vader echt compleet verrot is? En weetje hoe fucking prachtig het dan is als een of ander studentje uit kralingen een beurs krijgt omdat pappie in Zwitserland zit? Echt you made my day.
En nu ga ik echt weer even 7 jaar shit opgraven voor 140 per maand extra.
ja, maar wat is het?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar dan in stick vorm.
Fluorescentie, en die lamp is een blacklight.quote:
Wat is iedereen hier toch tactisch vandaag. Tis niet te geloven.quote:Op maandag 24 juni 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld ofzo, maar de manier waarop je het formuleert....
Ik lach me de ballen uit m'n broekx1000
Bijzonder he?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier toch tactisch vandaag. Tis niet te geloven.
You said you were going to hit mequote:
Doe je daarmee?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, maar dan in stick vorm.
jaja praatjesquote:Op maandag 24 juni 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja gvd ik zit op mobiel en typte blijkbaar war wat hij in was veranderde ofzo weetikveel
Ook een dikke knuf voor jouquote:
quote:
Jaa lobi jaaaaa.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook een dikke knuf voor jou
quote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Nope geen kloon en ik las dat spatieloos weer een spatiebalk heeft
quote:Op maandag 24 juni 2013 05:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat klopt, en hij heeft een meloenfetish
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohyeaa eindelijk whoeohe. Feest taart ALLES!!!
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:19 schreef Crack_ het volgende:
Ohyeaa eindelijk whoeohe. Feest taart ALLES!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |