Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
500+quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes? Wat is daar netjes aan
Aan hoeveel zit jij?
Was echt een ONZ gehalte aan de posts ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Blester het volgende:
Dat gaat dus ook niet, werken aan websites met FOK! open.. Hele tijd (1), (3) door dat gespam hier
Zeg Triggershot, wat dacht je ervan om gewoon eens te reageren in één post in plaats van 4? De laatste twee pagina's van het vorige topic bestaan vrijwel alleen uit jouw reacties, het is hier geen ONZ
Moet je maar eens vergelijken, zelfde dag op Youtube en Adsense zelf, op Youtube rapporten komt voor zelfde dag wel iets hoger uit, van paar centen tot aan euro's.quote:
Dynamisch.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Netjes!
Wat voor websites, statisch, dynamisch, branche (zonder in details te treden)?
Turken zijn niet je doelgroep he? Dat is mijn namelijk mijn doelgroep met volgende projectquote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dynamisch.
Media / Nieuws - Recensies, vooral discussies in leven houden voor bezoekersloyaliteit.
Tijdje op gefocust, maar vond het niet echt winstgevend. Komen heel veel Turken op af uit Turkije, lage revenue en over het algemeen ook advertenties zoals Ay Yildiz en THY etc leverden niet veel op, dus maar de focus breder gelegd.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Turken zijn niet je doelgroep he? Dat is mijn namelijk mijn doelgroep met volgende project
Ik heb zelfs 1 Turks-talig website met als domain keyword.com, maar het levert inderdaad geen drol opquote:Op maandag 24 juni 2013 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdje op gefocust, maar vond het niet echt winstgevend. Komen heel veel Turken op af uit Turkije, lage revenue en over het algemeen ook advertenties zoals Ay Yildiz en THY etc leverden niet veel op, dus maar de focus breder gelegd.
Qua Turks content denk ik dat je dan moet gaan voor veel kliks, maar weinig klikwaarde om iets te scoren. In mijn ervaring is het vooral Amerika en Australie die goed betalen, had een keer 2 kliks en stond op 8,40.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 1 Turks-talig website met als domain keyword.com, maar het levert inderdaad geen drol op
Ik zit gemiddeld op 35 cent per klik, bezoekers uit VS, Nederland en Duitsland.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qua Turks content denk ik dat je dan moet gaan voor veel kliks, maar weinig klikwaarde om iets te scoren. In mijn ervaring is het vooral Amerika en Australie die goed betalen, had een keer 2 kliks en stond op 8,40.
5.50 van Amerika en 2.90 voor Australie.
Alle andere kliks lagen in de buurt van 1-2 euro van deze landen.
Terwijl Turkije en Turks content rond 4 cent lag.
Hehehequote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld op 35 cent per klik, bezoekers uit VS, Nederland en Duitsland.
Kliks uit Turkije zijn 3-10 cent waard
Want Hababam is van jou?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehehe
Ik zou als ik jou was vayanam.nl registreren en forum op gooien
Hehe nope, was het maar zo een feest, maar ik heb zelf wel mogen beschouwen wat het zoal opbrengt en dat is niet verkeerd.quote:
Samen project starten?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe nope, was het maar zo een feest, maar ik heb zelf wel mogen beschouwen wat het zoal opbrengt en dat is niet verkeerd.
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:
Dizi?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor suggesties
Maar ik kom al serieus tijd tekort voor mijn huidige projecten, al een ander project van zo een 300 euro per maand offline gegooid wegens copyrightclaims, ben nu wel copyright vrij, maar toch 300 euro minder per maand.
Google had user experience altijd al als top prioriteit en niet het te vriend houden van webmasters.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef WebBeestje het volgende:
Google krijgt schijt aan webmasters, eerst de afbeeldingen maar nu ook info op websites die bij zoekresultaten komen. Volgens mij gaan een aantal hier dat merken.
http://www.nu.nl/tech/350(...)-zoekresultaten.html
Zolang Google de grootste is zouden webmasters dom zijn het niet te doen. Of wil je verder met Bing die nog geen 5% van de afzetmarkt heeft in vergelijking met Google?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:52 schreef WebBeestje het volgende:
Afwazig, wat als die webmasters dan geen Adsense en Adwords meer gaan gebruiken?
Zonder gebruikers heeft Google nog minder inkomsten.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef WebBeestje het volgende:
Zonder webmasters heeft Google geen inkomsten. In diverse landen hebben kranten ook flink veel kritiek op Google's 'krantenkoppen' en nieuws beleid.
Ik heb tweemaal naar de zender gekeken maar nee, geen JDx.quote:
Haha lijkt me niet, maar sowieso, gewoon een tegenbod doen, ik zou ook laag beginnen, voor hetzelfde geld is het een site van iemand die geen flauw idee heeft dat een site geld waard kan zijn.quote:
Ik krijg iemand die nu op ¤150 staat toch nooit naar ¤3000+ ....quote:Op maandag 24 juni 2013 20:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha lijkt me niet, maar sowieso, gewoon een tegenbod doen, ik zou ook laag beginnen, voor hetzelfde geld is het een site van iemand die geen flauw idee heeft dat een site geld waard kan zijn.
Ik heb laatst ook 200 euro geboden, maar wilde tot 2000 gaan. Eerst aftasten natuurlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik krijg iemand die nu op ¤150 staat toch nooit naar ¤3000+ ....
En dan je niche kwijtraken aan een of andere idioot. Iemand met als bod ¤150 neem ik niet eens serieus.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef JK het volgende:
Als je de maandelijkse inkomsten laat zien wel.
Tja over niches gesproken, ik heb er weer een concurrent bij kwam ik vandaag achter.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Blester het volgende:
[..]
En dan je niche kwijtraken aan een of andere idioot. Iemand met als bod ¤150 neem ik niet eens serieus.
nee maar de bieder kan aan de buitenkant niets zien over bezoekers aantallen, ctr etc etc, dus moet toch ergens een openingsbod doen.. Als jij hem de maandelijkse inkomsten voorrekent, evt een opslag voor de potentie en dat maal x maanden + wat goodwill dan onderbouw je je tegenbod tenminstequote:Op maandag 24 juni 2013 23:00 schreef Blester het volgende:
[..]
En dan je niche kwijtraken aan een of andere idioot. Iemand met als bod ¤150 neem ik niet eens serieus.
AdBlockers werken met een soort van algoritme, noem je dat zo? Als ze iets zien (een standaard stuk code) wat op veel sites terug komt of op jouw site meerdere keren, wordt dat gezien als een ad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef klusmeister het volgende:
Even los van de mogelijke discussie: Mensen met Adblock plus zullen nooit op advertenties klikken, ook al zien ze ze wel...
Is er een manier om erachter te komen:
Hoeveel mensen je site bezoeken met Adblock plus geactiveerd
Is er een manier om toch Adsense advertenties te tonen
Is er een manier om bezoekers met Adblock plus een bericht te tonen met uitleg waarom de advertenties er staan?
Haha ok dan zou ik ermee kappenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef Blester het volgende:
Kreeg zojuist nog een mail erachteraan van dat bedrijfje, ze wilde toch ook wel verhogen tot ¤200Ik had niet eens wat teruggestuurd...
Ik erger me vooral aan lege nietszeggende sites, wilde een keer jay.nl ofzo kopen, wilden ze 10.000 euro ofzo voor hebben, rot toch op manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Van alle websites en domeinen die ik weleens gemaild heb, heb ik nooit een zinnig antwoord gehad. Soms "te laag" maar nooit een tegenbod of onderhandelingen. Lijkt niet alsof mensen zitten te springen om websites te verkopen...
www.pagefair.com kan je een tooltje gratis krijgen om wat mee te meten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:16 schreef klusmeister het volgende:
Even los van de mogelijke discussie: Mensen met Adblock plus zullen nooit op advertenties klikken, ook al zien ze ze wel...
Is er een manier om erachter te komen:
Hoeveel mensen je site bezoeken met Adblock plus geactiveerd
Is er een manier om toch Adsense advertenties te tonen
Is er een manier om bezoekers met Adblock plus een bericht te tonen met uitleg waarom de advertenties er staan?
http://www.versio.nl/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat graf takken pcextreme, door een storing hebben ze tijdelijk alle bots uitgezet ofzo. Nu al langer dan een week... HELEMAAL uit google en google news verdwenen. Heb je zelfs een premium webhost pakket daar, wat een stel prutsers ook
eigenlijk moet je je schade claimen, maar ze zullen vast wel iets in hun voorwaarden hebben staan wat dat uitsluitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat graf takken pcextreme, door een storing hebben ze tijdelijk alle bots uitgezet ofzo. Nu al langer dan een week... HELEMAAL uit google en google news verdwenen. Heb je zelfs een premium webhost pakket daar, wat een stel prutsers ook
You pay peanuts you get monkeysquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Laat even weten wat het oplevert, ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:00 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik ben maar een expirementje gestart met www.infolinks.com, van die irritante links in je tekstDoe het maar op 1 site waar ik veel bezoekers heb en de RPM laag is. Veel terugkerende bezoekers zijn er niet gezien het niet nodig is om terug te keren wanneer ze de informatie eenmaal hebben. Ik denk/hoop dan ook dat de mindere user experience niet veel uit zal maken.
Ik kom er denk ik morgen wel op terug gezien zij dagelijks updaten, voor zover ik nu zie zijn de ads niet echt goed en sluiten ze niet goed aan bij de keywords, ze linken ook ads onder keywords als "to install", "performance" en "client" maar dan is dit ook wel een moeilijk niche. Er zijn helaas weinig adverteerders in deze en de keywords kunnen meerdere betekenissen hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Laat even weten wat het oplevert, ben erg benieuwd.
Ik keek al zo omdat ik erover droomdequote:Op woensdag 26 juni 2013 09:49 schreef Blester het volgende:
[..]
En dan zo kijken als het toch niet waar blijkt te zijn
[ afbeelding ]
Meestal komt er nog wel wat bij, dubbel ofzo. Wel jammer maar ja, hoe lang had je al een gemiddelde van 20?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef Thvd het volgende:
Ik word helemaal gek hier... Van daginkomsten van gemiddeld zo'n 20 euro in januari naar....
1,39 vandaag om 20:13...
200.000 woorden content voor één website en daarmee ¤1,39 op een dag binnenhalenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef Thvd het volgende:
Ik word helemaal gek hier... Van daginkomsten van gemiddeld zo'n 20 euro in januari naar....
Ondanks dat ik nieuwe content blijf maken (inmiddels meer dan 200.000 woorden), gaat het aantal bezoekers licht achteruit en gaan de inkomsten keihard achteruit. Zowel CPC als CTR zijn een stuk lager dan normaal...
Verder niets veranderd, alles is hetzelfde gebleven, van bannerplaatsing tot advertentiesoort. Mijn frustratie is echt echt echt enorm![]()
Hey man, zelfde schuitje hier, van gemiddend 20-30 naar laatst 2,39 voor het slapen gaan gelukkig toen nog wel iets meer, maar heel veel inkomsten kwamen uit 1 site (misschien bij jou uit 1 populaire post?).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef Thvd het volgende:
Ondanks dat ik nieuwe content blijf maken (inmiddels meer dan 200.000 woorden), gaat het aantal bezoekers licht achteruit en gaan de inkomsten keihard achteruit. Zowel CPC als CTR zijn een stuk lager dan normaal...
Verder niets veranderd, alles is hetzelfde gebleven, van bannerplaatsing tot advertentiesoort. Mijn frustratie is echt echt echt enorm![]()
Nou ja, mijn keyword bestaat uit 3 losse woorden, kan ik ook weinig aan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is allebei bagger dus het zal weinig uitmaken, linkbuilding en content is dan het belangrijkste.
Volgens mij is het zinloos om 2x (en vooral 3x) een keyword in een domein te plaatsen, je kan dan een beter een ander keyword erbij doen waar ook weleens op gezocht wordt lijkt me.
Oh zo, dacht dat je 3x hetzelfde keyword wilde gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn keyword bestaat uit 3 losse woorden, kan ik ook weinig aan doen.
Nee, dat is bullshit, maar 200.000 woorden voor 2 euro per dag? Dan doe je toch wat fout imo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar voor jou is alles zoooo makkelijk altijdwij zijn helaas niet zo geniaal als jij.
hangt af van je doelgroep lijkt mij.. maar blester je hoeft mijn inziens niet zo kleinerend en arrogant te doen. Jouw bijdragen hier zijn anders niet veel beter dan de gemiddelde facebook post, he weer content geklopt en een website af ipv zie mij mn luxe broodje eten, of ergens stoer doen....quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Blester het volgende:
[..]
Nee, dat is bullshit, maar 200.000 woorden voor 2 euro per dag? Dan doe je toch wat fout imo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hangt af van je doelgroep lijkt mij.. maar blester je hoeft mijn inziens niet zo kleinerend en arrogant te doen. Jouw bijdragen hier zijn anders niet veel beter dan de gemiddelde facebook post, he weer content geklopt en een website af ipv zie mij mn luxe broodje eten, of ergens stoer doen....
ik zeik niemand af, ik reageer alleen op zeikerds met lange tenen.. maar ik blijf van mening dat jij jezelf maar een hele bink vindt gezien je consequente ""zie mij"" postsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Blester het volgende:
[..]Volgens mij draag ik genoeg bij, en wat is er kleinerd aan het feit dat 2 euro per dag met 200k content erg weinig is. Iedereen plaatst hier over nieuwe websites, als ik daar zin in heb doe ook dat toch ook gewoon. Jij komt hier eens om de zoveel tijd alleen met pogingen tot afzeiken zoals deze post, doe dat even lekker in ONZ.
met 10euro per dag en zijn 60 sites harkt ie toch mooi 600p.d. binnen. Das18k per maand...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef YoshiBignose het volgende:
"Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor..."
En alleen maar verhalen hoe gemakkelijk jouw websites ranken, hoeveel backlinks je wel niet krijgt en hoeveel bezoekers naar je sites komen vanwege je goede content.
Tja, het is ook verder maar een beetje een opschep topic, heel veel anders valt er niet te vermelden, maar OF jij bent ondertussen al stinkend rijk als het allemaal zo goed en makkelijk gaat, of wij zijn hier allemaal gewoon gigantische amateurs
Sorry hoor, ik plaats hier soms een hele week helemaal niets en lees dan soms het topic een keer en plaats wat reacties, ik beantwoord gewoon de vragen van andere leden voor zover ik daar een nuttige bijdrage aan kan leveren. Daarnaast ga ik graag in discussie over onderwerpen waar ik dagelijks mee te maken heb en licht graag met een voorbeeld toe hoe iets ook anders kan en hoe ik een dergelijke situatie aanpak. Dit kun je dan zien als opscheppen of je leert eruit wat je misschien zelf toen kan passen, het doel van het topic is tenslotte leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef YoshiBignose het volgende:
"Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor..."
En alleen maar verhalen hoe gemakkelijk jouw websites ranken, hoeveel backlinks je wel niet krijgt en hoeveel bezoekers naar je sites komen vanwege je goede content.
Tja, het is ook verder maar een beetje een opschep topic, heel veel anders valt er niet te vermelden, maar OF jij bent ondertussen al stinkend rijk als het allemaal zo goed en makkelijk gaat, of wij zijn hier allemaal gewoon gigantische amateurs
Waar spreek ik over '500 backlinks naar mijn website'? Dat iemand triest is als deze met 500 woorden content geen 10 euro per dag heeft heb ik ook nooit of te nimmer gezegd, dit leg je me gewoon in de mond. Ik zei dat het mogelijk was, maar ik vind gewoon (en dat is dan een mening) dat je met 200,000 woorden unieke content veel meer dan ¤2 per dag binnen kan halen, weet je hoeveel longtail keywords in zoveel woorden zitten..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke, dus als ik neerzet jeej ¤30 verdiend vandaag is dat opscheppen, maar als jij neerzet HOPPA WEER 500 backlinks, of je bent wel heel triest als je met 500 woorden geen ¤10 p/d kan verdienen of oh binnenkort heb ik weer wat websites met een PR7 of oh m'n website is al binnen een maand goed geïndexeerd en heb nu al 1000 bezoekers etc. zeker niet??? Het is allemaal net zo zinloos als neerzetten hoeveel je verdient dus tja.
Maar goed, het maakt mij niet zoveel uit, ik lees wat ik wil lezenmaar een vraagje dan... verdien jij meer dan 5k per maand?
Gewoon zoiets: http://www.webwordcount.comquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
even wat anders, hoe weet je hoeveel woorden je site heeft? ik heb trouwens mij site opgezet vanuit iets waar mijn passie ligt, niet omdat het een niche was. misschien niet slim, maar zo blijft content maken wel leuk.
ziet netjes uit, misschien wat minder banners ja, en op de kleinste weergave staat er dubbel MENU.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef JDx het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een nieuw design voor NVus, het was www.nvus.nl maar we gaan internationaal (ivm vele internationale FB likes) op www.nvusdesigns.com iemand een idee om de links beter te plaatsen?
In de huidige vorm is het volgens mij een redelijke overkill aan mega banners.
Voor alle 3D foto's heb ik toestemming gevraagd, de makers zijn me vaak dankbaar voor het plaatsen en plaatsen zelfs een link naar mijn website op hun website.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ziet netjes uit, misschien wat minder banners ja, en op de kleinste weergave staat er dubbel MENU.
Trouwens, waar haal jij die fotos vandaan, ik neem aan dat je ze niet zelf maakt? is dit gewoon leenwerk van google afbeeldingen, of koop je ze ergens of zijn ze rechtenvrij?
RPM zegt niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Mike144 het volgende:
Heerlijke dag vandaag, een RPM van ¤24,00. Tikt lekker aan!
Ik heb vandaag een RPM van 81 euro en gisteren 39 euro, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
RPM zegt niksals je een RPM van ¤24 hebt maar slechts 10 views dan is het nog maar ¤0,24.
Bij 10 views valt dat nog tegen, RPM zegt volgens mij alleen maar iets als er het aantal views bij genoemd worden. Ik heb liever een RPM van ¤1 met 10.000 views dan een RPM van ¤10 bij 100 views.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een RPM van 81 euro en gisteren 39 euro, dus dat valt wel mee
Oh ik wilde eigenlijk hem quoten. Zegt idd weinig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bij 10 views valt dat nog tegen, RPM zegt volgens mij alleen maar iets als er het aantal views bij genoemd worden. Ik heb liever een RPM van ¤1 met 10.000 views dan een RPM van ¤10 bij 100 views.
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Blester het volgende:
[..]
200.000 woorden content voor één website en daarmee ¤1,39 op een dag binnenhalenSommige mensen doen echt iets heel verkeerd hier. Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor...
Je mag me altijd even een PB/DM/mail sturen, dan kan ik even voor je kijken of ik eventueel nog tips heb voor je. Natuurlijk is het geheel aan jou of je hiervoor het vertrouwen kunt opbrengen, ik jat in ieder geen niches weg als je daar bang voor bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef Thvd het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).
Tips om mee te beginnen zijn: ga niet beginnen op een gratis hosting, zeker niet als je van plan bent succesvole websites op te zetten zie veel uptime nodig hebben, daarnaast loopt je bij een gratis hosting vroeg of laat vast. Daarnaast, kijk verder dan alleen .nl registraties, er zijn nog zoveel andere extenties. Het is bij .NL in de meeste niches (ook in bijvoorbeeld minikredieten) niet mogelijk om een mooie domeinnaam te registreren, probeer bijvoorbeeld eens .COM, .NET of .EU.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef 4823321 het volgende:
Ik zelf maak voornamelijk volledige Adsense-websites voor de verkoop (¤50,- per stuk ex btw, mocht je interesse hebben), maar misschien wil ik zelf ook wel eens gaan kijken of ik wat succesvolle adsense-sites kan starten.
Ik heb gratis hosting dus betaal enkel de .nl registratie. Stel ik wil de minikredieten in (veel concurrentie), zouden de kenners hier dan adviseren meerdere soortgelijke sites te starten (elk met unieke content)? En elk weer met andere zoekwoorden? Stuk of 5 van deze websites?
Thanks! Zeer behulpzaam. Ik bedoelde met die gratis host trouwens ruimte op een server (datacentrum) bij een vriend van mij. Dus ben op de registratie van de domeinnamen na niets kwijt. Eerder hostte ik bij Yourhosting, zat al snel over mijn datalimiet heen (Medium pakket). Zal eens wat gaan uitproberen!quote:
Het is aan te raden de domeinnaam in DM te registreren, mooie domeinnaam voor je niche in ieder geval. Ik hoor het wel weer als je vragen hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Thanks! Zeer behulpzaam. Ik bedoelde met die gratis host trouwens ruimte op een server (datacentrum) bij een vriend van mij. Dus ben op de registratie van de domeinnamen na niets kwijt. Eerder hostte ik bij Yourhosting, zat al snel over mijn datalimiet heen (Medium pakket). Zal eens wat gaan uitproberen!
Zo, ook jij hebt nu een PM terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef Thvd het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Het is aan te raden de domeinnaam in DM te registreren, mooie domeinnaam voor je niche in ieder geval. Ik hoor het wel weer als je vragen hebt
Done.quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
SEO scammers? Mis ik iets? Hoe gaan die te werk dan? Of bedoel je gewoon loze beloftes in de vorm van een aanbieding brengen, binnen 24 uur op nummer 1 etc?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef JK het volgende:
Och, de seo scammers zijn ook aanwezig hoor. Krijg een mailtje zogenaamd van Lotte de Vries, a.k.a. Amel van Dulmen. Weg er mee.
Nou weet het niet precies, geen zin om alles uit te pluizen, maar google eens op seodutch.com of seodutch.org en ene Tessa Verbeek. Volgens mij beloven ze gratis linkbuilding etc. en dan zal er vast wel de aap uit de mouw komen. Ik zag teveel topics langskomen. De site slaat ook nergens op en een PR0 en half werkend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Blester het volgende:
[..]
SEO scammers? Mis ik iets? Hoe gaan die te werk dan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vraag me af wat haar bouncerate is
Plust dat wij natuurlijk allemaal al in de top 3 staan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef WebBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg wekelijks mailtjes van SEO-bedrijven, ik bekijk de inhoud niet eens meer. Allemaal beloftes waar je direct twijfels bij trekt en dat ze mijn website hebben geanalyseerd en een top 3 ranking voor elkaar kunnen krijgen op bepaalde keywords, nou dat gaat denk ik bijna niemand lukken met de sterke concurrentie.
Niks mis meequote:
maar het is haar dus niet, maar een willekeurige foto van een meisje wat de oplichter gebruikt onder de naam tessa veryfakequote:
Dat is dan toch wel weer spijtig, anders had ze best wat advies mogen geven hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
maar het is haar dus niet, maar een willekeurige foto van een meisje wat de oplichter gebruikt onder de naam tessa veryfake
Heb jij toch niet nodig?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel weer spijtig, anders had ze best wat advies mogen geven hoor
Hoe is het met je andere projectjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef JK het volgende:
Slecht maandje voor wat betreft de kliks op de site, maar waar de site tegenvalt, is er op Youtube echt een aardige explosie geweest voor wat betreft inkomsten, die liggen toch wel 2 a 3x zo hoog. Heeft alles te maken met producten die nog niet in alle werelddelen op de markt zijn.
Maargoed, ook dat is tijdelijk... tot ik natuurlijk weer nieuwe producten in handen krijg die nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek.En die producten blijven wel komen... alleen kost het me wel steeds meer vrije tijd. Is niet erg.
Wat levert die Adultsite op dit moment op? En met welke bezoekersaantallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef JK het volgende:
Ik heb de internationale site voorzien van de Nederlandse taal, naast de Engelse taal. Het andere project ligt nog een beetje stil. En de adultsite schiet niet echt op, ja er is maar één ding waar mannen op zoeken, een onderwerp wat ik later heb toegevoegd.Maar laten we zeggen dat de gratis streamingsites niet meewerken.
Maar het was ook maar een experimentje.
Maargoed, de site die nu stil ligt, daarvoor hebben we de hele zomer nog. De meeste tijd gaat echt zitten in mijn grootste site en daarvoor ben ik ook in gesprekken met importerende bedrijven om contacten te leggen en dat netwerk gaat ook steeds groter worden. Ik ben ook niet meer de enige in die niche, maar wel de grootste en met de beste domeinnamen.
De inkomsten zijn erg slecht vind ik. Ze betalen niet meer per click (wat ik wel dacht omdat ik dat teruglas in blogs) maar alleen per view. Het is wel zo dat meer dan 60% van de bezoekers een ad bekijkt maar dat zal de meeste keren per ongeluk gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Laat even weten wat het oplevert, ben erg benieuwd.
Volgens mij geen fluit, 0,0. Ik heb nog helemaal niet gewerkt aan het goed vindbaar maken van de sites.. ik zie wel dat ik op één woord op de 2e pagina bij Google sta. Afgelopen tijd met van alles en nog wat bezig geweest.. het hele backlink-gebeuren moet ik nog aan werken. Ik doe het lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat levert die Adultsite op dit moment op? En met welke bezoekersaantallen?
Ik heb in de afgelopen jaren nog nooit een moment gehad waarop ik alles heb uitgewerkt en het is als webmaster zijnde ook niet goed om 'klaar' te zijn. Het vinden van een niche (ik spreek in ieder geval uit mijzelf) gaat vooral om inspiratie, opeens schiet je een keyword te binnen en na uitzoeken blijkt het een goede niche te zijn, natuurlijk moet je die domeinnamen gewoon meteen vastleggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:50 schreef ecila het volgende:
Voorheen kocht ik altijd een domein, maakte de site en dan ging ik weer zoeken naar iets nieuws. Afgelopen maand 6 domeinen gekocht en de maand ervoor ook al een paar. Komt dus steeds meer op de plank te liggen in de categorie "moet ik nog even een site bij maken" Voelt een beetje onrustig, al die projecten die ik nog verder moet uitwerken. Hoe doen jullie dat?
Tuurlijk ken ik longtail maar die moet je niet direct meerekenen wanneer je voor een niche gaat zoeken, dan kijk je vooral naar het hoofdkeyword en de subkeywords. Longtails zijn mooi meegenomen en dat krijg je door veel tekst op je website te plaatsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
longtail is je onbekend? Je krijgt niet alleen bezoekers binnen via alleen je keyword.
Keytool weg?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:54 schreef Blester het volgende:
In de komende maanden wordt het externe Hulpprogramma voor zoekwoorden uit roulatie genomen. Als u zoekwoordideeën wilt hebben, logt u in op uw AdWords-account en probeert u de Zoekwoordplanner.
Als ik op page rank update zoek, zie ik zo snel alleen maar lange verhalen of over wanneer het heeft plaats gevonden. Is dit niet in een paar zinnen beknopt uit te leggen? Ik geef toe dat ik de lange lappen tekst omtrent page rank updates niet helemaal goed begrijp. Google herwaardeert de sterkte en kwaliteit van de backlinks?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar is genoeg over op internet te vinden...
Om de boel wat sneller te laten indexeren dan de Google bot die af en toe aanbelt om op bezoek te komen voor een kopje koffie en een nieuwe bestand, bel ik Google op om even wat eerder langs te komen. Ik deed namelijk een check op een zoekwoord en toen stond ik er niet in, ik geef de opdracht, check 5 minuten later weer en voila helemaal bovenaan, pagina 1, hit 1.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/PageRankquote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als ik op page rank update zoek, zie ik zo snel alleen maar lange verhalen of over wanneer het heeft plaats gevonden. Is dit niet in een paar zinnen beknopt uit te leggen? Ik geef toe dat ik de lange lappen tekst omtrent page rank updates niet helemaal goed begrijp. Google herwaardeert de sterkte en kwaliteit van de backlinks?
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef JK het volgende:
[..]
Om de boel wat sneller te laten indexeren dan de Google bot die af en toe aanbelt om op bezoek te komen voor een kopje koffie en een nieuwe bestand, bel ik Google op om even wat eerder langs te komen. Ik deed namelijk een check op een zoekwoord en toen stond ik er niet in, ik geef de opdracht, check 5 minuten later weer en voila helemaal bovenaan, pagina 1, hit 1.
Ik denk dat hij erop doelt dat zijn website een hoge pagerank heeft en Google daarom hem vaak en snel na het uploaden van een nieuwe pagina crawlt en deze nieuwe pagina opneemt in de resultaten.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsen die opmerking "heerlijk die pagerank" snap ik ook niet echt, want dat heeft er weinig mee te maken.
Ja man, makkelijk. Ik had 577 euro. En de komende maand verwacht ik maximaal 400 euro als het mee zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Met hoeveel heb je juni afgesloten JDx? Ben ik weer terug?![]()
¤ 749,39
Afgelopen maand
Zeker niet met de vakantie in het vooruitzicht. Ook heb ik een site die ongeveer 50/maand oplevert aan mijn vriendin gegeven zodat zij elke maand op 70+ zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke. Ik hoop ook nog steeds op een stijging weer maar zit de laatste tijd rond dit bedrag. Enige optie is meer bezoekers krijgen, maar dat zie ik zo 1-2-3 ook niet gebeuren.
waarom verwacht je minder?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:09 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja man, makkelijk. Ik had 577 euro. En de komende maand verwacht ik maximaal 400 euro als het mee zit.
Begrijpelijk, maar pakweg deze maand ongeveer 200 euro minder halen dan vorige maand, wanneer je 30 dagen hebt om het actueel te houden?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeker niet met de vakantie in het vooruitzicht. Ook heb ik een site die ongeveer 50/maand oplevert aan mijn vriendin gegeven zodat zij elke maand op 70+ zit.
Uiteraard, maar en echte nerd zorgt gewoon voor meer bezoekers, dat is de uitdaging.quote:
Als ik de laatste 15 dagen doorreken naar volgende maand, dan kom ik op gemiddeld 12-13 euro per dag.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar en echte nerd zorgt gewoon voor meer bezoekers, dat is de uitdaging.
Ik zit overigens zo een 50 euro onder jou
Wat haal jij zo gemiddeld per dag als ik vragen mag?quote:
Deze maand even meer scoren dan jou dusquote:Op maandag 1 juli 2013 15:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Is vrij stabiel, weekend iets minder dan doordeweeks. Dus tussen de 15 en 30.
dan leg ik het duidelijk uitquote:
In de 2e week van de maand wordt dat in mijn ervaring altijd nog bijgesteld.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan leg ik het duidelijk uit
er is een drempel van 70 euro. van mei heb ik 50 euro tegoed, want onder de drempel. dit staat ook keurig bij huidig saldo.
van juni had ik 75 euro tegoed opgebouwd.
Maar nu de maand juli is ingegaan, staat bij huidig saldo nog altijd de 50 euro van mei, en die 75 van juni is verdwenen? er is geen uitbetaling geweest en huidig saldo is dus niet aangevuld.
Geduld, dit duurt een paar dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan leg ik het duidelijk uit
er is een drempel van 70 euro. van mei heb ik 50 euro tegoed, want onder de drempel. dit staat ook keurig bij huidig saldo.
van juni had ik 75 euro tegoed opgebouwd.
Maar nu de maand juli is ingegaan, staat bij huidig saldo nog altijd de 50 euro van mei, en die 75 van juni is verdwenen? er is geen uitbetaling geweest en huidig saldo is dus niet aangevuld.
Dan jij...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze maand even meer scoren dan jou dus
Ik gebruik nog ouderwets ftp om mijn phptjes te uploaden, ik gebruik geen Joomla of Wordpress of wat dan ook. Er is dus wel een knop waarmee je Google kan laten indexeren, maar normaal duurde dat best lang.. of het is toeval geweest. Ik checkte voor ik 'm aangaf in Google WT en 5 minuten later nadat ik dit in WT heb aangegeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsen die opmerking "heerlijk die pagerank" snap ik ook niet echt, want dat heeft er weinig mee te maken.
Meestal zie je allochtonen die fout juist niet maken, omdat het simpelweg logische grammatica is. Het website, de geld. Dat mag jij fout doenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allochtonen hebben vrijstelling voor zulks taalprecisie.
Sterker nog, normaliter corrigeer ik mensen die zo een fout maken, maar zit er aardig ingebakken van zo rond mijn kindertijd denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Meestal zie je allochtonen die fout juist niet maken, omdat het simpelweg logische grammatica is. Het website, de geld. Dat mag jij fout doenBen jij ook al een turk??
Valt mij ook op, vooral de 'jonge generatie' (lees: 16-20 jaar) zijn erg actief op gebied van websites. Zo is de eigenaar van versio ook geen Nederlanderquote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Het valt me op dat ik best wel vaak linkruil mailtjes krijg, en ook op sitedeals, van mohammed en achmed. Toch aardig wat marokkanen(?) die ook in deze handel zitten. Die hebben toch alleen maar garages, of schadebedrijven?
ik ben wel benieuwd wat dat dan precies is en hoe je eraan komt. ik zit op ongeveer 30.000 unieke bezoekers per maandquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef WebBeestje het volgende:
Vandaag benaderd door een bedrijf dat advertenties wil plaatsen via een real-time bidding platform dat blijkbaar van Google is voor publishers. Inkomsten zijn dan niet meer een combinatie van CPC en CPM maar alleen CPM, deze zouden dan beter zijn dan Google Adsense. Een weekje aanzien en ik ben benieuwd. Voor de meesten hier zal het niks zijn omdat er minimaal 15.000 unieke bezoekers per maand moeten zijn.
Pagerank zegt niks over je positie. Pagerank is een trustfactor en geen rankfactor.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:01 schreef JK het volgende:
Zo lang je legaal geld kan verdienen mag je dat van mij met van alles doen.
Maar nu ben ik nog steeds benieuwd waarom ik op de 1e plek sta in Google en niet meer mijn concurrent. Dat komt toch door mijn hogere pagerank of niet?
150k exact search en EDM? Dat is toch ziek veel?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:43 schreef xaban06 het volgende:
Hmm, misschien een leuk .com domein geregistreerd.
De .nl versie (in het Nederlands) heb ik al en levert 1 euro / dag op.
Maandelijkse zoekopdrachten is 8.000.
Zelfde onderwerp heeft in het Engels wereldwijd 150.000 zoekopdrachten, daarvan heb ik de .com zojuist geregistreerd. Met zo goed als geen concurrentie.
Wereldwijd he, niet lokaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
150k exact search en EDM? Dat is toch ziek veel?
Als ik één backlink heb van van een PR8 pagina en jij hebt er 100 van PR2/3 pagina's dan heb ik een hogere PR maar sta jij waarschijnlijk hoger in de SERP's. PR zegt iets over de mate van vertrouwen dat Google in jouw pagina heeft en hieraan gekoppeld zitten een aantal voordelen (bijvoorbeeld je pagina wordt vaker gecrawld). Maar dit hoeft niks te zeggen over je positie in de SERP.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef JK het volgende:
Meer en betere backlinks heb ik sowieso, maar ontstaat pagerank juist ook weer niet uit onder andere backlinks? Inmiddels sta ik trouwens op de 3e plek, maar op de 2e plek staat mijn video (via een andere site). Dus eigenlijk een beetje gedeelde 2e plek. Op de 4e plek staat mijn directe link naar de video en de concurrent staat nu op 5. Nouja, in de top 5 heb je niets te klagen, denk ik zo.
Maargoed, dat is maar een onderwerp van de velen. Wel tijd dat die pagerank update er aankomt... ben benieuwd of ik naar PR4 mag.
Als je een beetje Engels kan maakt dat natuurlijk geen reet uit. Maar idd bedoel je niet breed? Of echt exact searches?quote:
Dit is de eerste week van de vakantie hier in Zwolle. Althans op het MBO. Volgens mij volgen de andere scholen volgende week,quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:50 schreef JDx het volgende:
Zijn de schoolvakanties al begonnen dan? Ik heb vooral veel kids die op school internetten volgens mij.
officieel pas volgende week.. War jij woont zijn ze 2 weken later aan de beurt, waar jij werkt echter een week eerder, dan waar jij woont, om het gemakkelijk te houden, waar je ooit woonde, volgende week alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:50 schreef JDx het volgende:
Zijn de schoolvakanties al begonnen dan? Ik heb vooral veel kids die op school internetten volgens mij.
och jah, je moet het niet te makkelijk maken hequote:
Dat zie je verkeerd, dat moet je zien als een nieuwe uitdaging om er toch weer te komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:59 schreef JDx het volgende:
Godver, na 13 maanden langzame groei in 1 maand een drop terug naar 13 maanden geleden. Dit is niet echt dat je zegt motiverend ofzo.
Dat ik niet op 30 euro per dag zou blijven wist ik wel en dat die 40-44 euro uitschieters waren wist ik ook. Maar dacht dat ik toch wel steady boven de 20 zou blijven.
Laatste tijd ook totaal niets gedaan aan m'n eigen sites, alleen site van m'n vriendin (die gek genoeg opeens ook van 2/3 euro per dag naar 60 cent is gegaan) en veel 3D, oude hobby van me, lol is er even af.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dat moet je zien als een nieuwe uitdaging om er toch weer te komen.
Volgens mij heb je zelden wat aan je sites gedaan. Er zijn zat dingen die je in de tussentijd had kunnen verbeteren. Layout, code, meer content, domeinnamen, linkbuilding etc. Tja, ik begreep sowieso al nooit hoe jij zoveel kon verdienen met zo weinig bezoekers. Jouw CTR was ziekquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:59 schreef JDx het volgende:
Laatste tijd ook totaal niets gedaan aan m'n eigen sites, alleen site van m'n vriendin (die gek genoeg opeens ook van 2/3 euro per dag naar 60 cent is gegaan) en veel 3D, oude hobby van me, lol is er even af.
Dan had hij wellicht gevonden dat hij ondanks alle inspanningen niet meer opbrengsten had gekregen.. je weet immers niet hoe het looptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
maar misschien wel als je ondertussen meer eraan had gewerkt.
Ik sta nog steeds op 1 in Google met bijna al mijn sites, inclusief 4 nieuwe sites (stuk of 7 sites zijn geflopt qua ranking). De site verkeersborden.jdx.nl waar jij het over hebt, heb ik bewust niets aan gedaan, dat was een linke site, kon elk moment vallen, die ging goed zolang het goed ging. Nooit gesnapt waarom die zo hoog stond in Google. En waarom Google die enorme ad accepteerd op de frontpage die lijkt op een NEXT/Ga verder -> knopquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelden wat aan je sites gedaan. Er zijn zat dingen die je in de tussentijd had kunnen verbeteren. Layout, code, meer content, domeinnamen, linkbuilding etc. Tja, ik begreep sowieso al nooit hoe jij zoveel kon verdienen met zo weinig bezoekers. Jouw CTR was ziekkon ook niet goed blijven gaan, maar misschien wel als je ondertussen meer eraan had gewerkt.
zullen we het maar op praktisch en lelijk houdenquote:
LELIJKquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zullen we het maar op praktisch en lelijk houdenmaar t werkt wel goed, en dat is top!
Mijn sites komen uit 2004 he. Nooit wat aan veranderd zolang ze op 1 staan te bang dat ik zakte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, dat is toch het eerste wat je doetkeywords zijn niet boeiend meer, maar meta descriptions wel. Wordt ook vaak als omschrijving gebruikt in de google zoekresultaten. Daarnaast title, h1, h2, strong etc.
dat zijn de meta keywords.. jij bent nu de meta description aan het aanpassenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef JDx het volgende:
Ik meen trouwens ook dat er een tijd was dat Meta rommel zo erg misbruikt werd met 100en woorden erin, fake dingen etc, dat Google daar niet meer naar keek. Maar uitsluitend naar de inhoud?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef fotostarter het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door fotostarter op 03-07-2013 17:21:55 ]
gewoon 1 hosting nemen met meerdere domeinnamen. Kies een domeinnaam en zet daar je site op en redirect de rest via DNS (kan je hostingprovider wel regelen).quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Even een korte vraag.
Ik heb een idee en wil meerdere websites registreren die naar 1 adres leiden (.nl, .com etc.)
Moet ik nu voor al die sites ook hosting nemen als ik eigenlijk maar 1 website wil?
Wat is een makkelijk programma om even snel iets in elkaar te draaien voor tijdelijk?
Bedanktquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
gewoon 1 hosting nemen met meerdere domeinnamen. Kies een domeinnaam en zet daar je site op en redirect de rest via DNS (kan je hostingprovider wel regelen).
2e vraag: Wordpress.
Ja, ik had mijn statistieken van vandaag geplaatst, met een rpm van 6,50 ofzo... Later weer weg gehaald want leek me niet goed.quote:
Technisch gezien niet, financieel wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bedankt
Maakt de registrar nog uit?
wat is een goedkope?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, financieel wel.
Geregistreerd op jouw naam? Als je de domeinnaam geregistreerd hebt dan kun je bij diezelfde partij waar je de domeinnaam geregistreerd hebt waarschijnlijk ook hosting afnemen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat is een goedkope?
Overigens zie ik op sidn dat mijn sites al wel geregistreerd zijn.
Als ik er echter naar toe surf geeft chrome aan dat hij niet bestaat.
Nee door andere partijen die hem al 10 jaar hebben maar er niets meedoen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Tshot het volgende:
[..]
Geregistreerd op jouw naam? Als je de domeinnaam geregistreerd hebt dan kun je bij diezelfde partij waar je de domeinnaam geregistreerd hebt waarschijnlijk ook hosting afnemen.
Ligt er aan, als er een bedrijf is wat dezelfde bedrijfsnaam heeft als de domeinnaam die jij op het oogt hebt dan zou ik geen variant daarvan vast leggen, maar kiezen voor iets anders. Sowieso vinden veel mensen een website met een streepje er tussen niet erg prettig om te onthouden (enkele uitzonderingen daargelaten).quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee door andere partijen die hem al 10 jaar hebben maar er niets meedoen.
Kan ik dan in de problemen komen wanneer ik dezelfde naam pak maar met een streepje er tussen of zo?
Het zijn populaire namen en de bedrijven lijken niet op de bedrijfsnaam.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Tshot het volgende:
[..]
Ligt er aan, als er een bedrijf is wat dezelfde bedrijfsnaam heeft als de domeinnaam die jij op het oogt hebt dan zou ik geen variant daarvan vast leggen, maar kiezen voor iets anders. Sowieso vinden veel mensen een website met een streepje er tussen niet erg prettig om te onthouden (enkele uitzonderingen daargelaten).
Als er al 10 jaar niets mee gedaan is dan zou ik de houder van de domeinnaam eens mailen of je 'm niet over kan nemen, al dan niet gratis.
Ik weet natuurlijk niet wat je idee precies is en wat je met die website(s) wil, maar als de domeinnamen in handen zijn van handelaars dan kan je beter een andere domeinnaam bedenken die nog wel vrij is, tenzij je diep in de buidel wilt tasten. Mocht je specifiek advies willen dan mag je me altijd DM'en.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het zijn populaire namen en de bedrijven lijken niet op de bedrijfsnaam.
1 is bv van een ontwikkelaar die er later misschien ooit een complex of winkelcentrum naar wil vernoemen (denk ik?).
Sommige zijn van advertentiebedrijven of bedrijven die websites doorverkopen.
En ik ben dus niet van plan er veel voor te betalen. Met koppeltekens heb ik niet zo veel problemen bij Google maakt dat toch weinig uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef Tshot het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je idee precies is en wat je met die website(s) wil, maar als de domeinnamen in handen zijn van handelaars dan kan je beter een andere domeinnaam bedenken die nog wel vrij is, tenzij je diep in de buidel wilt tasten. Mocht je specifiek advies willen dan mag je me altijd DM'en.
Ik had vanmorgen een RPM van 230 euro ofzo haha. Zegt idd ook niet veel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn statistieken van vandaag geplaatst, met een rpm van 6,50 ofzo... Later weer weg gehaald want leek me niet goed.
Ok vraag verkeerd gesteld. Maar werkt zoiets of krijg je daar alleen maar negatieve punten voor van google?quote:
scharrel-kip.nlquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Niet per se negatief, maar de belangrijkste zoekwoorden in je domeinnaam helpen natuurlijk wel. 2x het zelfde keyword in de domein lijkt mij zinloos, google telt dat echt niet dubbel mee ofzo. Dan kun je beter een ander keywords gebruiken waar mensen ook weleens op zoeken. Bijv. kip-info.nl
Ik heb het veranderd bij sites die al op 1 staan. Maar een kutdescription hadden. Zoals bijvoorbeeld mijn sites zonder content, dan liet ie in Google alleen de links zien als content en de naampjes van de logo's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Alleen die descriptions zullen geen wonderen verrichten, alhoewel het soms stukken beter staat in de omschrijving van de zoekresultaten. Zijn al je url's ook al google friendly? Dat heeft ook veel nut en check dan ook of je titel dus de belangrijkste keywords ook heeft en het liefst ook nog in een H1.
mwoah.. ik hang bij mn single keywords met een P1R1 ranking ergens tussen de 8 en 10% qua ctr.. dus tsja.. 30% is een beetje veel lijkt mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb het veranderd bij sites die al op 1 staan. Maar een kutdescription hadden. Zoals bijvoorbeeld mijn sites zonder content, dan liet ie in Google alleen de links zien als content en de naampjes van de logo's.
Nu staat er iets zoals: Alle logo's van zoekwoord met de betekenis en een link naar de website.
Hopelijk klikken nu meer mensen dan 13% op de link. Op de eerste plaats op een zoekwoord zou je toch iets van 30% van de bezoekers moeten pakken.
ow jah dat kan wel, ik zeg alleen dat ik het niet zie... en je weet de meeste van mijn rankingsquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef JDx het volgende:
http://searchenginewatch.(...)36.4-of-Clicks-Study
Dat is juist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow jah dat kan wel, ik zeg alleen dat ik het niet zie... en je weet de meeste van mijn rankings
Leuk, maar weet je ook waardoor de stijging komt? Kan je ons informatie geven waar we iets aan hebben? Is het een blog, heb je meer posts gemaakt, is het een statische site en heb je aan linkbuilding gedaan. Wat zegt dit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
als ik m'n unieke bezoekers grafiek zie word ik steeds vrolijker.
[ afbeelding ]
ja hoor maar een aantal pagina's terug heb ik dat ook al toegelichtquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Leuk, maar weet je ook waardoor de stijging komt? Kan je ons informatie geven waar we iets aan hebben? Is het een blog, heb je meer posts gemaakt, is het een statische site en heb je aan linkbuilding gedaan. Wat zegt dit?
Ik herken dit wel. Ik heb zelfs een jaar geleden bij de Kamer van Koophandel gezet omdat ik bijna 80% van me baan kon opzeggen. Nu is alles weggezakt en mag ik blij zijn met me maandelijkse "bonus" die ik van Adsense krijgquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:59 schreef JDx het volgende:
Godver, na 13 maanden langzame groei in 1 maand een drop terug naar 13 maanden geleden. Dit is niet echt dat je zegt motiverend ofzo.
Dat ik niet op 30 euro per dag zou blijven wist ik wel en dat die 40-44 euro uitschieters waren wist ik ook. Maar dacht dat ik toch wel steady boven de 20 zou blijven.
Ik heb twee maanden een gesprek aangevraagd en gehad omdat ik loonsverhoging wilde en minder wilde werken. Het leek me alleen niet slim om beide tegelijk te vragen, ja ik wil graag 1 dag minder werken en meer/hetzelfde verdienen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik herken dit wel. Ik heb zelfs een jaar geleden bij de Kamer van Koophandel gezet omdat ik bijna 80% van me baan kon opzeggen. Nu is alles weggezakt en mag ik blij zijn met me maandelijkse "bonus" die ik van Adsense krijg
Hier zijn de inkomsten ook lager momenteel. Het geeft nog een beetje een vertekend beeld omdat 1 goede banner verhuurd is maar de andere banners leveren ook minder op. Het kan de periode van het jaar zijn, enkele adverteerders die nu minder uitgeven en zo zijn er denk ik nog wat redenen te bedenken. Ik hou de moed er in dat nu een redelijke optimalisatie is aangebracht omdat de CTR wel beter is geworden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef JDx het volgende:
Maar WTF, dit is na mijn wijzigingen (metadescription etc), heb nog nooit onder de 10 euro gehad sinds Mei 2012.
Echt alleen die meta description zorgt niet direct een paar dagen later voor verdubbeling van je inkomsten hoor, was het maar zo simpelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef JDx het volgende:
Maar WTF, dit is na mijn wijzigingen (metadescription etc), heb nog nooit onder de 10 euro gehad sinds Mei 2012.
Dat is toch al zo vaak gevraagd. In principe ranked de extensie van een land altijd iets beter in de resultaten van dat land zelf. Als jij een website hebt die zich richt op NL en bijna niets met buitenland te maken heeft dan altijd een NL domein nemen, tenzij die optie er niet is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:34 schreef WebBeestje het volgende:
Het is hier wel eens vaker langs geweest maar ik heb er tot nu toe niet echt aandacht aan gegeven, wat is een betere domeinnaam:
www.bestesupermarkt.nl
of
www.bestesupermarkt.com
Het is maar een voorbeeld maar ik wil weten of .nl of .com dan de voorkeur zou hebben.
Ik bedoel dat door die nieuwe metadescription opeens NOG minder mensen naar mijn sites gingen, ik verwachtte geen verbetering daardoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:17 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Echt alleen die meta description zorgt niet direct een paar dagen later voor verdubbeling van je inkomsten hoor, was het maar zo simpelDie Google waarschuwing is wel ziek haha, als ze nou de oorzaak gaven was het nog handig geweest...
[..]
Dat is toch al zo vaak gevraagd. In principe ranked de extensie van een land altijd iets beter in de resultaten van dat land zelf. Als jij een website hebt die zich richt op NL en bijna niets met buitenland te maken heeft dan altijd een NL domein nemen, tenzij die optie er niet is.
Bedankt, de .nl extensie was al weg maar is in bezit van een doorverkoopbedrijf. Ik heb .com maar genomen danquote:Dat is toch al zo vaak gevraagd. In principe ranked de extensie van een land altijd iets beter in de resultaten van dat land zelf. Als jij een website hebt die zich richt op NL en bijna niets met buitenland te maken heeft dan altijd een NL domein nemen, tenzij die optie er niet is.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bedoelt gewoon dit? http://www.addthis.com/get
Nette statistieken! Maar wat is je conversie naar clicks etc?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef fotostarter het volgende:
Jammer dat GTST is afgelopen. 7 weken matige bezoekers
[ afbeelding ]
Mooie afsluiter
Die is beroerd. 9 euro vandaagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Nette statistieken! Maar wat is je conversie naar clicks etc?
IBAN en BICquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:31 schreef fotostarter het volgende:
Ik wil mijn rek. nummer veranderen, maar ING heeft die nummers veranderd. Ik kan niet het gehele nummer nu bij adsense invoeren. Weet iemand wat ik nu voor een nummer moet gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |