Voor alle 3D foto's heb ik toestemming gevraagd, de makers zijn me vaak dankbaar voor het plaatsen en plaatsen zelfs een link naar mijn website op hun website.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ziet netjes uit, misschien wat minder banners ja, en op de kleinste weergave staat er dubbel MENU.
Trouwens, waar haal jij die fotos vandaan, ik neem aan dat je ze niet zelf maakt? is dit gewoon leenwerk van google afbeeldingen, of koop je ze ergens of zijn ze rechtenvrij?
RPM zegt niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:17 schreef Mike144 het volgende:
Heerlijke dag vandaag, een RPM van ¤24,00. Tikt lekker aan!
Ik heb vandaag een RPM van 81 euro en gisteren 39 euro, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
RPM zegt niksals je een RPM van ¤24 hebt maar slechts 10 views dan is het nog maar ¤0,24.
Bij 10 views valt dat nog tegen, RPM zegt volgens mij alleen maar iets als er het aantal views bij genoemd worden. Ik heb liever een RPM van ¤1 met 10.000 views dan een RPM van ¤10 bij 100 views.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een RPM van 81 euro en gisteren 39 euro, dus dat valt wel mee
Oh ik wilde eigenlijk hem quoten. Zegt idd weinig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bij 10 views valt dat nog tegen, RPM zegt volgens mij alleen maar iets als er het aantal views bij genoemd worden. Ik heb liever een RPM van ¤1 met 10.000 views dan een RPM van ¤10 bij 100 views.
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Blester het volgende:
[..]
200.000 woorden content voor één website en daarmee ¤1,39 op een dag binnenhalenSommige mensen doen echt iets heel verkeerd hier. Met 500 woorden content kun je al gemakkelijk ¤10 per dag binnenhalen hoor...
Je mag me altijd even een PB/DM/mail sturen, dan kan ik even voor je kijken of ik eventueel nog tips heb voor je. Natuurlijk is het geheel aan jou of je hiervoor het vertrouwen kunt opbrengen, ik jat in ieder geen niches weg als je daar bang voor bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef Thvd het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).
Tips om mee te beginnen zijn: ga niet beginnen op een gratis hosting, zeker niet als je van plan bent succesvole websites op te zetten zie veel uptime nodig hebben, daarnaast loopt je bij een gratis hosting vroeg of laat vast. Daarnaast, kijk verder dan alleen .nl registraties, er zijn nog zoveel andere extenties. Het is bij .NL in de meeste niches (ook in bijvoorbeeld minikredieten) niet mogelijk om een mooie domeinnaam te registreren, probeer bijvoorbeeld eens .COM, .NET of .EU.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef 4823321 het volgende:
Ik zelf maak voornamelijk volledige Adsense-websites voor de verkoop (¤50,- per stuk ex btw, mocht je interesse hebben), maar misschien wil ik zelf ook wel eens gaan kijken of ik wat succesvolle adsense-sites kan starten.
Ik heb gratis hosting dus betaal enkel de .nl registratie. Stel ik wil de minikredieten in (veel concurrentie), zouden de kenners hier dan adviseren meerdere soortgelijke sites te starten (elk met unieke content)? En elk weer met andere zoekwoorden? Stuk of 5 van deze websites?
Thanks! Zeer behulpzaam. Ik bedoelde met die gratis host trouwens ruimte op een server (datacentrum) bij een vriend van mij. Dus ben op de registratie van de domeinnamen na niets kwijt. Eerder hostte ik bij Yourhosting, zat al snel over mijn datalimiet heen (Medium pakket). Zal eens wat gaan uitproberen!quote:
Het is aan te raden de domeinnaam in DM te registreren, mooie domeinnaam voor je niche in ieder geval. Ik hoor het wel weer als je vragen hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef 4823321 het volgende:
[..]
Thanks! Zeer behulpzaam. Ik bedoelde met die gratis host trouwens ruimte op een server (datacentrum) bij een vriend van mij. Dus ben op de registratie van de domeinnamen na niets kwijt. Eerder hostte ik bij Yourhosting, zat al snel over mijn datalimiet heen (Medium pakket). Zal eens wat gaan uitproberen!
Zo, ook jij hebt nu een PM terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef Thvd het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je veel kritiek kreeg op je opmerking klopt het natuurlijk wel. Ik vind het zelf ook dieptriest dat het zover is gezakt, voornamelijk aangezien ik met de beste wil van de wereld niet kan uitvinden waar het in zit. Ik heb nog steeds 800-1000 unieke bezoekers per dag, maar verdien er tegenwoordig geen droog brood meer mee, ondanks dat ik in een prima niche zit (juridisch).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Het is aan te raden de domeinnaam in DM te registreren, mooie domeinnaam voor je niche in ieder geval. Ik hoor het wel weer als je vragen hebt
Done.quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
SEO scammers? Mis ik iets? Hoe gaan die te werk dan? Of bedoel je gewoon loze beloftes in de vorm van een aanbieding brengen, binnen 24 uur op nummer 1 etc?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef JK het volgende:
Och, de seo scammers zijn ook aanwezig hoor. Krijg een mailtje zogenaamd van Lotte de Vries, a.k.a. Amel van Dulmen. Weg er mee.
Nou weet het niet precies, geen zin om alles uit te pluizen, maar google eens op seodutch.com of seodutch.org en ene Tessa Verbeek. Volgens mij beloven ze gratis linkbuilding etc. en dan zal er vast wel de aap uit de mouw komen. Ik zag teveel topics langskomen. De site slaat ook nergens op en een PR0 en half werkend.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef Blester het volgende:
[..]
SEO scammers? Mis ik iets? Hoe gaan die te werk dan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
vraag me af wat haar bouncerate is
Plust dat wij natuurlijk allemaal al in de top 3 staan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:28 schreef WebBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg wekelijks mailtjes van SEO-bedrijven, ik bekijk de inhoud niet eens meer. Allemaal beloftes waar je direct twijfels bij trekt en dat ze mijn website hebben geanalyseerd en een top 3 ranking voor elkaar kunnen krijgen op bepaalde keywords, nou dat gaat denk ik bijna niemand lukken met de sterke concurrentie.
Niks mis meequote:
maar het is haar dus niet, maar een willekeurige foto van een meisje wat de oplichter gebruikt onder de naam tessa veryfakequote:
Dat is dan toch wel weer spijtig, anders had ze best wat advies mogen geven hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
maar het is haar dus niet, maar een willekeurige foto van een meisje wat de oplichter gebruikt onder de naam tessa veryfake
Heb jij toch niet nodig?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat is dan toch wel weer spijtig, anders had ze best wat advies mogen geven hoor
Hoe is het met je andere projectjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:00 schreef JK het volgende:
Slecht maandje voor wat betreft de kliks op de site, maar waar de site tegenvalt, is er op Youtube echt een aardige explosie geweest voor wat betreft inkomsten, die liggen toch wel 2 a 3x zo hoog. Heeft alles te maken met producten die nog niet in alle werelddelen op de markt zijn.
Maargoed, ook dat is tijdelijk... tot ik natuurlijk weer nieuwe producten in handen krijg die nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek.En die producten blijven wel komen... alleen kost het me wel steeds meer vrije tijd. Is niet erg.
Wat levert die Adultsite op dit moment op? En met welke bezoekersaantallen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:30 schreef JK het volgende:
Ik heb de internationale site voorzien van de Nederlandse taal, naast de Engelse taal. Het andere project ligt nog een beetje stil. En de adultsite schiet niet echt op, ja er is maar één ding waar mannen op zoeken, een onderwerp wat ik later heb toegevoegd.Maar laten we zeggen dat de gratis streamingsites niet meewerken.
Maar het was ook maar een experimentje.
Maargoed, de site die nu stil ligt, daarvoor hebben we de hele zomer nog. De meeste tijd gaat echt zitten in mijn grootste site en daarvoor ben ik ook in gesprekken met importerende bedrijven om contacten te leggen en dat netwerk gaat ook steeds groter worden. Ik ben ook niet meer de enige in die niche, maar wel de grootste en met de beste domeinnamen.
De inkomsten zijn erg slecht vind ik. Ze betalen niet meer per click (wat ik wel dacht omdat ik dat teruglas in blogs) maar alleen per view. Het is wel zo dat meer dan 60% van de bezoekers een ad bekijkt maar dat zal de meeste keren per ongeluk gaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Blester het volgende:
[..]
Laat even weten wat het oplevert, ben erg benieuwd.
Volgens mij geen fluit, 0,0. Ik heb nog helemaal niet gewerkt aan het goed vindbaar maken van de sites.. ik zie wel dat ik op één woord op de 2e pagina bij Google sta. Afgelopen tijd met van alles en nog wat bezig geweest.. het hele backlink-gebeuren moet ik nog aan werken. Ik doe het lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Wat levert die Adultsite op dit moment op? En met welke bezoekersaantallen?
Ik heb in de afgelopen jaren nog nooit een moment gehad waarop ik alles heb uitgewerkt en het is als webmaster zijnde ook niet goed om 'klaar' te zijn. Het vinden van een niche (ik spreek in ieder geval uit mijzelf) gaat vooral om inspiratie, opeens schiet je een keyword te binnen en na uitzoeken blijkt het een goede niche te zijn, natuurlijk moet je die domeinnamen gewoon meteen vastleggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:50 schreef ecila het volgende:
Voorheen kocht ik altijd een domein, maakte de site en dan ging ik weer zoeken naar iets nieuws. Afgelopen maand 6 domeinen gekocht en de maand ervoor ook al een paar. Komt dus steeds meer op de plank te liggen in de categorie "moet ik nog even een site bij maken" Voelt een beetje onrustig, al die projecten die ik nog verder moet uitwerken. Hoe doen jullie dat?
Tuurlijk ken ik longtail maar die moet je niet direct meerekenen wanneer je voor een niche gaat zoeken, dan kijk je vooral naar het hoofdkeyword en de subkeywords. Longtails zijn mooi meegenomen en dat krijg je door veel tekst op je website te plaatsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
longtail is je onbekend? Je krijgt niet alleen bezoekers binnen via alleen je keyword.
Keytool weg?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:54 schreef Blester het volgende:
In de komende maanden wordt het externe Hulpprogramma voor zoekwoorden uit roulatie genomen. Als u zoekwoordideeën wilt hebben, logt u in op uw AdWords-account en probeert u de Zoekwoordplanner.
Als ik op page rank update zoek, zie ik zo snel alleen maar lange verhalen of over wanneer het heeft plaats gevonden. Is dit niet in een paar zinnen beknopt uit te leggen? Ik geef toe dat ik de lange lappen tekst omtrent page rank updates niet helemaal goed begrijp. Google herwaardeert de sterkte en kwaliteit van de backlinks?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar is genoeg over op internet te vinden...
Om de boel wat sneller te laten indexeren dan de Google bot die af en toe aanbelt om op bezoek te komen voor een kopje koffie en een nieuwe bestand, bel ik Google op om even wat eerder langs te komen. Ik deed namelijk een check op een zoekwoord en toen stond ik er niet in, ik geef de opdracht, check 5 minuten later weer en voila helemaal bovenaan, pagina 1, hit 1.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/PageRankquote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als ik op page rank update zoek, zie ik zo snel alleen maar lange verhalen of over wanneer het heeft plaats gevonden. Is dit niet in een paar zinnen beknopt uit te leggen? Ik geef toe dat ik de lange lappen tekst omtrent page rank updates niet helemaal goed begrijp. Google herwaardeert de sterkte en kwaliteit van de backlinks?
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef JK het volgende:
[..]
Om de boel wat sneller te laten indexeren dan de Google bot die af en toe aanbelt om op bezoek te komen voor een kopje koffie en een nieuwe bestand, bel ik Google op om even wat eerder langs te komen. Ik deed namelijk een check op een zoekwoord en toen stond ik er niet in, ik geef de opdracht, check 5 minuten later weer en voila helemaal bovenaan, pagina 1, hit 1.
Ik denk dat hij erop doelt dat zijn website een hoge pagerank heeft en Google daarom hem vaak en snel na het uploaden van een nieuwe pagina crawlt en deze nieuwe pagina opneemt in de resultaten.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsen die opmerking "heerlijk die pagerank" snap ik ook niet echt, want dat heeft er weinig mee te maken.
Ja man, makkelijk. Ik had 577 euro. En de komende maand verwacht ik maximaal 400 euro als het mee zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Met hoeveel heb je juni afgesloten JDx? Ben ik weer terug?![]()
¤ 749,39
Afgelopen maand
Zeker niet met de vakantie in het vooruitzicht. Ook heb ik een site die ongeveer 50/maand oplevert aan mijn vriendin gegeven zodat zij elke maand op 70+ zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke. Ik hoop ook nog steeds op een stijging weer maar zit de laatste tijd rond dit bedrag. Enige optie is meer bezoekers krijgen, maar dat zie ik zo 1-2-3 ook niet gebeuren.
waarom verwacht je minder?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:09 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja man, makkelijk. Ik had 577 euro. En de komende maand verwacht ik maximaal 400 euro als het mee zit.
Begrijpelijk, maar pakweg deze maand ongeveer 200 euro minder halen dan vorige maand, wanneer je 30 dagen hebt om het actueel te houden?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeker niet met de vakantie in het vooruitzicht. Ook heb ik een site die ongeveer 50/maand oplevert aan mijn vriendin gegeven zodat zij elke maand op 70+ zit.
Uiteraard, maar en echte nerd zorgt gewoon voor meer bezoekers, dat is de uitdaging.quote:
Als ik de laatste 15 dagen doorreken naar volgende maand, dan kom ik op gemiddeld 12-13 euro per dag.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar en echte nerd zorgt gewoon voor meer bezoekers, dat is de uitdaging.
Ik zit overigens zo een 50 euro onder jou
Wat haal jij zo gemiddeld per dag als ik vragen mag?quote:
Deze maand even meer scoren dan jou dusquote:Op maandag 1 juli 2013 15:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Is vrij stabiel, weekend iets minder dan doordeweeks. Dus tussen de 15 en 30.
dan leg ik het duidelijk uitquote:
In de 2e week van de maand wordt dat in mijn ervaring altijd nog bijgesteld.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan leg ik het duidelijk uit
er is een drempel van 70 euro. van mei heb ik 50 euro tegoed, want onder de drempel. dit staat ook keurig bij huidig saldo.
van juni had ik 75 euro tegoed opgebouwd.
Maar nu de maand juli is ingegaan, staat bij huidig saldo nog altijd de 50 euro van mei, en die 75 van juni is verdwenen? er is geen uitbetaling geweest en huidig saldo is dus niet aangevuld.
Geduld, dit duurt een paar dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dan leg ik het duidelijk uit
er is een drempel van 70 euro. van mei heb ik 50 euro tegoed, want onder de drempel. dit staat ook keurig bij huidig saldo.
van juni had ik 75 euro tegoed opgebouwd.
Maar nu de maand juli is ingegaan, staat bij huidig saldo nog altijd de 50 euro van mei, en die 75 van juni is verdwenen? er is geen uitbetaling geweest en huidig saldo is dus niet aangevuld.
Dan jij...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze maand even meer scoren dan jou dus
Ik gebruik nog ouderwets ftp om mijn phptjes te uploaden, ik gebruik geen Joomla of Wordpress of wat dan ook. Er is dus wel een knop waarmee je Google kan laten indexeren, maar normaal duurde dat best lang.. of het is toeval geweest. Ik checkte voor ik 'm aangaf in Google WT en 5 minuten later nadat ik dit in WT heb aangegeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm snap ik niet helemaal. Je zegt dat je een nieuw bestand upload? Je bedoelt een sitemap ofzo? Voor zover ik weet komt google op bepaalde momenten, afhankelijk van de crawlsnelheid die je instelt of gewoon hoe vaak je update. Er is toch geen knop dat je ff kan zeggen oh google kom nu maar langsen die opmerking "heerlijk die pagerank" snap ik ook niet echt, want dat heeft er weinig mee te maken.
Meestal zie je allochtonen die fout juist niet maken, omdat het simpelweg logische grammatica is. Het website, de geld. Dat mag jij fout doenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allochtonen hebben vrijstelling voor zulks taalprecisie.
Sterker nog, normaliter corrigeer ik mensen die zo een fout maken, maar zit er aardig ingebakken van zo rond mijn kindertijd denk ikquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Meestal zie je allochtonen die fout juist niet maken, omdat het simpelweg logische grammatica is. Het website, de geld. Dat mag jij fout doenBen jij ook al een turk??
Valt mij ook op, vooral de 'jonge generatie' (lees: 16-20 jaar) zijn erg actief op gebied van websites. Zo is de eigenaar van versio ook geen Nederlanderquote:Op maandag 1 juli 2013 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Het valt me op dat ik best wel vaak linkruil mailtjes krijg, en ook op sitedeals, van mohammed en achmed. Toch aardig wat marokkanen(?) die ook in deze handel zitten. Die hebben toch alleen maar garages, of schadebedrijven?
ik ben wel benieuwd wat dat dan precies is en hoe je eraan komt. ik zit op ongeveer 30.000 unieke bezoekers per maandquote:Op maandag 1 juli 2013 19:38 schreef WebBeestje het volgende:
Vandaag benaderd door een bedrijf dat advertenties wil plaatsen via een real-time bidding platform dat blijkbaar van Google is voor publishers. Inkomsten zijn dan niet meer een combinatie van CPC en CPM maar alleen CPM, deze zouden dan beter zijn dan Google Adsense. Een weekje aanzien en ik ben benieuwd. Voor de meesten hier zal het niks zijn omdat er minimaal 15.000 unieke bezoekers per maand moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |