SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
De meest verse vis hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Shit, te laat voor kapen.
Wou TT maken: "Ook ik eet pussy maar niet die vis van Vas"
Dat alliteratie
Zodat je piemel niet meer werkt. Beschermt je tegen verkrachtingen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap echt niet waarom je helemaal wasted zou moeten gaan.
Mooi, doe maar.quote:
Zegt toch ook niemandquote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap echt niet waarom je helemaal wasted zou moeten gaan.
| \|/ |quote:Op maandag 24 juni 2013 16:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Pics van 10/10 vagina's ter vergelijking
Ik drink 4+ liter niet-alcholisch spul per dag.. dus ik denk dat jouw advies beter niet kan opvolgen.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon lekker drinken zoals je met niet-alcoholisch spul ook zou doen en een toffe avond hebben en de volgende dag zonder problemen je bed uit kunnen.
Boh, woensdag weer hoop ik.
Hele dag =/= avond.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik drink 4+ liter niet-alcholisch spul per dag.. dus ik denk dat jouw advies beter niet kan opvolgen.
Waarom.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:41 schreef Trollscience het volgende:
alcohol
ot:
ik hoest mijn longen eruit <#333
Ik 2 gram van 4,50.. dat was fantastisch!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Gisteren kreeg ik gewoon 2 gram voor een 5je.
Ga weg jij jij smoked niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 2 gram van 4,50.. dat was fantastisch!
Dat is niet goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkouden, hooikoorts en toch doorroken
Als het geen Marlboro was is het geen zonde.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is niet goed.
Ik heb vandaag gezondigd en ook een sigaret gerookt.
Pall Mall.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als het geen Marlboro was is het geen zonde.
Geen idee wat het verder zijn. Heb het doosje niet.quote:
Kutkind dat je bentquote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
Op mijn vader zijn account kleding bestellen en de bevestiging uit zijn mail verwijderen
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
Op mijn vader zijn account kleding bestellen en de bevestiging uit zijn mail verwijderen
Wait whutquote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
En jij denkt dat hij er niet achter zal komen?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Snowbells het volgende:
Hoor jij niet in bed te liggen?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij er niet achter zal komen?
Kut, nog tien minuten, omg.quote:
Jawel, maar dan heb ik 't al en heb ik het al betaaldquote:Op maandag 24 juni 2013 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij er niet achter zal komen?
Omdat ie anders eerst boos gaat worden van blabla hou op met bestellen, en als ik 't al heb is het van o okquote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom dan uberhaubt die bevestiging weghalen
Vraag zelf online bankieren aanquote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik 't al en heb ik het al betaald![]()
Huh, we worden tussen 17 en 18 gebeld, waz met haarquote:Jaaa, ik heb het gehaald! Op naar mijn laatste jaar. 6VWO, here I come!
Is op een site waar hij al jaren lid van is, dus meer betaalopties en groter uitgeef-budget.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vraag zelf online bankieren aan
Niks zeggen, wacht tot ze gebeld wordt, en geniet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, we worden tussen 17 en 18 gebeld, waz met haar.
Jouw vaderquote:Op maandag 24 juni 2013 16:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat ie anders eerst boos gaat worden van blabla hou op met bestellen, en als ik 't al heb is het van o ok
Ik denk eerder dat de fout weer eens bij mij ligt of zoquote:Op maandag 24 juni 2013 16:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Niks zeggen, wacht tot ze gebeld wordt, en geniet.
Jij met je squattenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Ouders die hun kinderen niet opvoeden
Denken dat ik mijn kinderen verplicht ga laten squattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kinderen verplicht ga laten squattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn kinderen verplicht ga laten squattenHaha drommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stonen doen ze toch wel buitenshuis.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar even serieus, ik ga mijn kinderen geen dingen verplichten maar ik wil wel dat ze iets nuttigs gaan doen. De hele dag gamen of stonen gaan ze in ieder geval niet voor mekaar krijgen
Zulke oudersquote:Op maandag 24 juni 2013 16:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Was eens bij de tandarts en een kind scheurt 3 tijdschriften doormidden, de moeder begon te huilen
Denken dat ze die kleding fris krijgen voordat ze thuis zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stonen doen ze toch wel buitenshuis.
Ahaaaquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is op een site waar hij al jaren lid van is, dus meer betaalopties en groter uitgeef-budget.
Priscilla? Hoopte dat ie Roaldaris zou heten.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
Studeur, hoe is het met Priscilla onze dromedarisbaby?
Wat?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
Studeur, hoe is het met Priscilla onze dromedarisbaby?
Haroldaris.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Priscilla? Hoopte dat ie Roaldaris zou heten.
Als je buiten rookt en oplet ruik je er niks van. En als je het binnen doet werkt het excuus "ja zijn/haar ouders roken" vaak.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ze die kleding fris krijgen voordat ze thuis zijn
Nee, ik vind Priscilla een mooie naam.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Priscilla? Hoopte dat ie Roaldaris zou heten.
Autisjequote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
hallon liefjenshet gaat me nog steeds te snel hier whehe
Bitch pls, mn zus heeft gerookt en geblowt, die shit ruik jequote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je buiten rookt en oplet ruik je er niks van. En als je het binnen doet werkt het excuus "ja zijn/haar ouders roken" vaak.
Zo ben ik ook genoemd door een of andere klapjostiquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Donald, dat is een mooie naam. Zo ga ik je de komende tijd noemen.
Stu had Dromedarisland gemaakt in Zoo Tycoon 2, en toen heeft hij 2 dromedarissen gemaakt genaamd Monodaris en Moiradaris ofzo, en toen gingen ze seksen en was ik zwanger en beviel ik van een meisje, die hij op mijn verzoek Priscilla heeft genoemd.quote:
Moiraquote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
Dan faalde ze gewoon.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bitch pls, mn zus heeft gerookt en geblowt, die shit ruik je
Gisteren beweerde je dat Hork zo'n kaaskenner is en dat werd vandaag maar weer bevestigd.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
Wat dan verbastert naar Dolanquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Donald, dat is een mooie naam. Zo ga ik je de komende tijd noemen.
Je haat je kind echt als je haar Priscilla noemtquote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stu had Dromedarisland gemaakt in Zoo Tycoon 2, en toen heeft hij 2 dromedarissen gemaakt genaamd Monodaris en Moiradaris ofzo, en toen gingen ze seksen en was ik zwanger en beviel ik van een meisje, die hij op mijn verzoek Priscilla heeft genoemd.
Zoals ik al zei ja; Horkmans kent zijn kazenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gisteren beweerde je dat Hork zo'n kaaskenner is en dat werd vandaag maar weer bevestigd.
F&F / Wat is dit voor plant?
Jaquote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je haat je kind echt als je haar Priscilla noemt
Heb ook nog nooit een knappe aantrekkelijk dame gezien die Priscilla heet.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je haat je kind echt als je haar Priscilla noemt
Ja Mono is een mutsquote:Op maandag 24 juni 2013 09:21 schreef LompeHork het volgende:
Wat een mutsze waren echt een uurtje weg en ik zie het ineens liggen
Laat staan dat ze slim isquote:Op maandag 24 juni 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ook nog nooit een knappe aantrekkelijk dame gezien die Priscilla heet.
Geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 24 juni 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Mono is een mutsHij had de tabak ingepakt enzo
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven ook niet slim te zijn.
Jij gaat zeker huilen als je vriendin meer dan jij verdiendquote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven ook niet slim te zijn.
Pics dan ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics dan ..
En dat slim neem ik ook met een korreltje zout want tegen over jou is een papegaai ook slim.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pics dan ..
En dat slim neem ik ook met een korreltje zout want tegen over jou is een papegaai ook slim.Ik heb een diploma waar is die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hork just blows your mind.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Bij Hork vergeet je gewoon alles. Wij waren de kroepoek van het avondeten vergeten. Honger geleden in de trein.
Ligt in mijn roomdivider in een zwart mapje.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een diploma waar is die van jou?
Zwemdiploma zeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt in mijn roomdivider in een zwart mapje.
Ik wil met Ama trouwenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
Jullie zijn liev. Zullen we zondag trouwen?
Juffrouw Moiraquote:Op maandag 24 juni 2013 17:13 schreef Moira. het volgende:
Wou zeggen, bitchen tegen elkaar doe je maar ergens anders![]()
Dit is die stonerliefde.
Alleen kneuzen luisteren zondag niet naar geile live metal bij een temperatuur van 25 graden, al genietende van alcoholische dranken en eventueel een joint waarna ze de zoete liefde in een tentje bedrijvenquote:
Welke band(s)?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen kneuzen luisteren zondag niet naar geile live metal bij een temperatuur van 24 graden, al genietende van alcoholische dranken en eventueel een joint waarna ze de zoete liefde in een tentje bedrijven.
Niks tipt aan de stonermeetquote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alleen kneuzen luisteren zondag niet naar geile live metal bij een temperatuur van 25 graden, al genietende van alcoholische dranken en eventueel een joint waarna ze de zoete liefde in een tentje bedrijven.
JA GODVERDOMME WAT IS DEZEquote:
Mag niet van mijn begeleider naar de meetquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus jij bent ook niet op de meet zondag? Balen wilde je wel ontmoeten.
Is in Almere-city toch?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME WAT IS DEZE![]()
![]()
Waarom niet?Volgende keer wel toch?
Een eventuele zomerse bbq meet in de tuin van het ouderlijk huis van de Monerboy?
Is goed dan kom ik ook alleen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Is wel goed toch als ik een vriend meeneem zondag?
Nee. Ik hoef er echt geen onbekende bijquote:Op maandag 24 juni 2013 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
Is wel goed toch als ik een vriend meeneem zondag?
Lelystad.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is in Almere-city toch?En no money of dagkaart
Oke is goed. Daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Ik hoef er echt geen onbekende bij
Nein nein, Lelystadquote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is in Almere-city toch?En no money of dagkaart
Als HS gaat, zou ik eventueel met hem mee kunnen liftenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nein nein, Lelystad
En eind augustus/begin september toch wel?![]()
Of iemand die je met de auto kan oppikken, of samen met de trein met korting kosten splitten ofzo![]()
Er zijn nog kaartenquote:
Dan vind ik bij deze dat HS dan gaatquote:Op maandag 24 juni 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als HS gaat, zou ik eventueel met hem mee kunnen liften
Waar woon je dan ?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien moet ik eens hulp zoeken voor mijn trein fobie anders kan ik nooit naar een meet. Shit is altijd zo ver weg.
Treinenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien moet ik eens hulp zoeken voor mijn trein fobie anders kan ik nooit naar een meet. Shit is altijd zo ver weg.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wordt deze zomer uiteraard nog beter wanneer Moira. in da house is
Die trein is veel banger voor jou dan jij voor de trein hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Tyfus Kloquote:Op maandag 24 juni 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die trein is veel banger voor jou dan jij voor de trein hoor.
Daar komen er meer vandaanquote:
Mja, het is wel verderop, maar echt ver weg is het niet.quote:
En dan wakker worden in een bosje met een gevulde condoom in mijn reet? Nee dankje. Die hommo vraagt zo vaak om af te spreken .. ik vertrouw het niet.quote:
Olment haalt mij op in Vlak bij Helmond en Unscrewed bij best. Als ik het goed berekend heb is er dan nog een plaatsje over in de auto.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een bosje met een gevulde condoom in mijn reet?
Valt me wel op dat je vaak in meet topics post maar zelf nooit gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een bosje met een gevulde condoom in mijn reet? Nee dankje. Die hommo vraagt zo vaak om af te spreken .. ik vertrouw het niet.
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een bosje met een gevulde condoom in mijn reet? Nee dankje. Die hommo vraagt zo vaak om af te spreken .. ik vertrouw het niet.
Ik ben altijd serieus. Ja dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, het is wel verderop, maar echt ver weg is het niet.
Was je serieus dat je een trein fobie hebt ofzo ?
Autismequote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Ja dus.
Ik ben in de afgelopen 2 jaar 3x met de bus geweest na 6 jaar OV vermijden.
Dit noem ik geen meet topic. Jullie praten gewoon over meets in SC's.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt me wel op dat je vaak in meet topics post maar zelf nooit gaat.
Wat is dat dan ?
Ja voor de stonermeet volgende week is dat, maar geloof dat we 't nu hadden over de Mono-BBQ-ONZ meet in Lelystad eind augustus/begin september ofzoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Olment haalt mij op in Vlak bij Helmond en Unscrewed bij best. Als ik het goed berekend heb is er dan nog een plaatsje over in de auto.
Dood steken met passersquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Docent die mij 0 punten voor taal geeft omdat ik teveel kras en slordig heb geschrevenTerwijl de spelling perfect was.
oquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja voor de stonermeet volgende week is dat, maar geloof dat we 't nu hadden over de Mono-BBQ-ONZ meet in Lelystad eind augustus/begin september ofzo
Dat is zo asoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
Docent die mij 0 punten voor taal geeft omdat ik teveel kras en slordig heb geschrevenTerwijl de spelling perfect was.
wats deze chillt olment ook mee vanavond?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Olment haalt mij op in Vlak bij Helmond en Unscrewed bij best. Als ik het goed berekend heb is er dan nog een plaatsje over in de auto.
nee dit is voor de stonermeet zondagquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
wats deze chillt olment ook mee vanavond?
Allerhande meisjens komen in hun eentje naar een groep wildvreemde mensen toegereisd, wij hebben ook geen ballenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit noem ik geen meet topic. Jullie praten gewoon over meets in SC's.
Daarnaast vind ik een aantal van jullie best tof waarvan ik denk van dat zou me best leuk lijken om die een keer te meeten. Maar deze chickenshit durft niet.
Ik was op mijn skateboard naar Helmond vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
oja even een leuke trein uitzoeken om mee naar helmond te gaan
HAD MET MIJ GECHILLDquote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was op mijn skateboard naar Helmond vandaag.
Goed ideequote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was op mijn skateboard naar Helmond vandaag.
Als je neergestoken gaat worden wil je net ervoor wel riden in style.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:27 schreef Studeur het volgende:
oja even een leuke trein uitzoeken om mee naar helmond te gaan
Yowe, ik zie je wel verschijnen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Goed idee
Dan ben ik er over ongeveer 15 uur Klojo
Ik kom ook alleen en ken de helft nietquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Allerhande meisjens komen in hun eentje naar een groep wildvreemde mensen toegereisd, wij hebben ook geen ballen
Heb je pepperspray?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kom ook alleen en ken de helft niet
Ja persiesquote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies
Toen ik voor het eerst met Mono meette had het ook zomaar een verkrachter kunnen zijn. Was hij ook wel, maar ik klaagde niet
En toen bleken wat andere FOK!kers ook nog wel redelijk normaal te zijn, dus vond ik het vreemd van mezelf dat ik dit niet al jaren eerder had gedaan
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was hij ook wel, maar ik klaagde niet
Ik had de juf even laten klaarkomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald voor dat diploma?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat ik het niet erg vond om verkracht te worden door mono
Eerste meet met fokkers was mono meetquote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja persies
Toen ik voor het eerst met Mono meette had het ook zomaar een verkrachter kunnen zijn. Was hij ook wel, maar ik klaagde niet
En toen bleken wat andere FOK!kers ook nog wel redelijk normaal te zijn, dus vond ik het vreemd van mezelf dat ik dit niet al jaren eerder had gedaan
Dit jaquote:Op maandag 24 juni 2013 17:31 schreef Ro-ald het volgende:
Wel beter dat ik al wat mensen ken eigenlijk
Ik ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bedankt voor deze nuttige informatiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben een rape fantasy.
heeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
heeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Komt wel goed. Ik neem wiet mee dus de helft heb ik al.quote:
Was jij niet bij de bbq van Bhzakje?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik neem wiet mee dus de helft heb ik al.
Ik weet toch niet waar je huis woont.quote:
helemaal juistquote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef Snowbells het volgende:
Beach had jij vroeger een paardenstaart
ja gek dansend xdquote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
sta jij op een fokmeet youtube filmpje
Is nepquote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
sta jij op een fokmeet youtube filmpje
Oh jij wilt mij lijden dusquote:Op maandag 24 juni 2013 18:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet jij het vrouwtje zijn
Die is mooi ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef Snowbells het volgende:
http://www.pornmd.com/sex-searchHairy anal bij ijsland
Nou, ik wil je ook wel laten lijden hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 18:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh jij wilt mij lijden dus? Of is het leiden?
als wie?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ro-ald kan vast beffen als Ron Jeremy.
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Die Ro-ald kan vast beffen als Ron Jeremy.
ja google ken ik wel hoezoquote:Op maandag 24 juni 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Google motherfucker, do you know it?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |