Neuh dat kun je niet per se zien maar ik had bij nummer 2 een placenta die 2 x zo groot was, en aan de voorwand lag, en een kind wat flink zwaarder was. Had het idee dat je buik dan sneller voorover helt ofzo. Tel mn buikspieren erbij op die aan gort waren geholpen door nummer 1 en mn buik bij nr 2 was dus best wat groterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:52 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha mabawa maak je borst maar nat. Hoop dat de ergste hitte na mijn baby komt, als de hitte tenminste komt
Lamb ook een vierkante buik gehad?
Mignonne ik vind je voor 37 dan nog best bescheiden. Als ik die van mij van vorige week ernaast zie! Maar ligging kan een hoop doen denk. En jij benoemt ligging vd placenta, kun je dat ook bij iemand zien, nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Suusz op 02-07-2013 16:51:02 ]
Sorry... Ik heb er spijt van en zal het nooit meer doen!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Kiwisoep het volgende:
@hilzillah, sst! Wilde je nog een verjaardagsbaby of nietHaha maar heb idd een extra zak vocht hangen waar normaal ooit knokkel zat.
die rooie is ook gewoon best wel dik. Sowieso zwangeren ze allemaal mee want ze hebben last van haarballen. Ik moet ze nog even leren dat ze moetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:36 schreef Hilzillah het volgende:
Kiwi!! Je voeten! Oh my word! Je hebt een eigen barbapappa onder aan je been!
En FR met een duidelijke bol!En een meezwangerende rooie!
Oh haha, nog even aangepast. Anders gaat het wel heel snel jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef Kiwisoep het volgende:
@hilzillah, sst! Wilde je nog een verjaardagsbaby of nietHaha maar heb idd een extra zak vocht hangen waar normaal ooit knokkel zat.
Suusz jouw weken gaan hard hihi. In 1 dag een week en een dag vooruit. Maar inderdaad verschil in buik zo op de fotos. Ik dacht ook dat mijn foto bij 37 groter leek. Maar echt een mooie bol heb je! Bij jou is ie meer bol als bij mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee, daarom diemorgen nog maar al 9w!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |