Ik zag bv een USB hub waar je 3 monitoren op kunt aansluiten. Is dat geen optie?quote:
monitoren op usb heb ik geen goede ervaring meequote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zag bv een USB hub waar je 3 monitoren op kunt aansluiten. Is dat geen optie?
Ik ben een beetje een computernewb. Kan ik gewoon elke videokaart dan in mijn computer zetten zonder issues? Welke raden jullie me aanquote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef basvandalen het volgende:
[..]
monitoren op usb heb ik geen goede ervaring mee
beeld freezed of is erg traag
extra videokaart lijkt me de beste oplossing
slotje
Ik heb ooit wel eens zo'n ding gezien maar dat was echt extreem traag, je zag het beeld gewoon per regel opgebouwd worden.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zag bv een USB hub waar je 3 monitoren op kunt aansluiten. Is dat geen optie?
nee zelfs met usb 3 is het kut met perenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens zo'n ding gezien maar dat was echt extreem traag, je zag het beeld gewoon per regel opgebouwd worden.Misschien is het met nieuwe USB3 apparaten wel sneller.
Een goedkoop extra videokaartje lijkt me het makkelijkste.
Kijk wat voor aansluitingen er vrij zijn op je moederbord. Bij een beetje moderne PC heb je nog wel een PCI-E X1-slot over. Ik zou dan een goedkope kaart nemen van het zelfde merk als dat er al in zit zodat je geen gekloot met drivers hebt.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een computernewb. Kan ik gewoon elke videokaart dan in mijn computer zetten zonder issues? Welke raden jullie me aan
Niet de bedoeling dat ik dadelijk op 30 tafels tegelijk sit out ben inderdaadquote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef basvandalen het volgende:
[..]
nee zelfs met usb 3 is het kut met peren
Dan zie ik geen HUD stats meerquote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef Waterdrinker het volgende:
maak gewoon de vensters op je monitors een derde kleiner, dan heb je plek voor een derde venster
Het wordt voornamelijk gebruikt voor mega grinden van 30+ pokertafels. Kan die hub dat wel aan dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:44 schreef HeatWave het volgende:
USB videokaart kopen, heb er zelf ook 1, werkt feilloos. Niets traag en regel voor regel opbouwen, gewoon vloeiend. Je moet er niet op gaan gamen nee...
http://www.informatique.n(...)i-display-adapt.html
Kan je ook nog gewoon weer ff snel op een andere PC gebruiken zonder uit de kast te schroeven etc.
Ik heb echt geen idee wat dat wil zeggenquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het wordt voornamelijk gebruikt voor mega grinden van 30+ pokertafels. Kan die hub dat wel aan dan?
Gamen dusquote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dat wil zeggen.
Nee, dat zou ik er idd niet mee doen. Dan zou ik gewoon een simpel PCI-E kaartje kopen. Geen idee wat de eisen zijn van dat pokergedoe, maar zal nou ook weer niet zo heftig zijn.quote:
En hoe denk je dat mensen die jouw computer niet kennen daar antwoord op kunnen geven?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een computernewb. Kan ik gewoon elke videokaart dan in mijn computer zetten zonder issues? Welke raden jullie me aan
Dan moet TS wel eerst een vrij PCI-E slot hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik er idd niet mee doen. Dan zou ik gewoon een simpel PCI-E kaartje kopen. Geen idee wat de eisen zijn van dat pokergedoe, maar zal nou ook weer niet zo heftig zijn.
Zoek eens in V&A.
Ik kan eventueel een foto van de kast maken?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moet TS wel eerst een vrij PCI-E slot hebben.
En als TS bijvoorbeeld een goedkope Acer heeft, zou dat wel eens een probleem kunnen worden.
Goed idee. Doe dan wel de binnenkantquote:Op maandag 24 juni 2013 20:36 schreef Michielos het volgende:
Ik kan eventueel een foto van de kast maken?Ik heb er echt geen verstand van namelijk
eeh.. okay, doe ik morgen wel even danquote:
Meestal moet je dan twee schroefjes aan de achterzijde open draaien.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:42 schreef Michielos het volgende:
eeh.. okay, doe ik morgen wel even danWeet niet hoe de kast eraf moet
![]()
Weet wel dat het een custom tower is (heb hem van mijn broer overgekocht)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |