PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
en 365 dagen per jaar een lekker wijf liggen ballen, zeker met zo'n kop een goede prestatiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
+ minstens 7 assists per seizoen
Statistieken:
[ afbeelding ]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
Maakt niet uit of hij pingels nam of niet. Rooney is gewoon een goeie spits (als hij iig fit is).
Hé is dat mijn gifje?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
meghan markle
of
rachel zane.
Jouw keuze
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.
Je mag best stoppen met deze matige trollquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.
Heb je die discussies destijds niet gezien. Het is niet de nieuwe.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Litmanen is een beetje de nieuwe vandermar. Alleen jammer dat hij voor Ajax is.
De domme variant van mandervar.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Litmanen is een beetje de nieuwe vandermar. Alleen jammer dat hij voor Ajax is.
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal invielquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]die heeft maar 1 echt topseizoen gehad en die is dan ineens wel goed.
You're madly inconsistent bro
Je weet dat Rooney niet in de spits staatquote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal inviel
[ afbeelding ]
Ja, de rest is 0.65 of slechter.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal inviel
[ afbeelding ]
Afgelopen seizoen voor het eerst niet nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat Rooney niet in de spits staat
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen voor het eerst niet nee.
Rooney speelde erachter. En Hernandez viel 2de seizoenshelft vooral in als spitsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat Rooney daar naast speelde
Wat de fuckquote:
Ja maar ik vind het sowieso wel grappig om te zien dat hij op de meeste argumenten niet eens ingaatquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha rick heb je wel door dat je met Litmanen in discussie gaat?
Ik hoop het van welquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha rick heb je wel door dat je met Litmanen in discussie gaat?
Jammerquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
weer niemand aangereden trouwens vandaag
Hoeveel lessen heb je al gehad?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
weer niemand aangereden trouwens vandaag
Al moeten koppelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is mijn eerste, heb alleen vorige week donderdag een proefles gehad
Haha, is wel heel handig hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, vrijdag pas![]()
even regelen dat ik deze week kan oefenen in mijn vaders auto
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is mijn eerste, heb alleen vorige week donderdag een proefles gehad
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalquote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, is wel heel handig hoor.Gisteren nog even geoefend en ging best aardig, binnenkort maar eens met lessen beginnen.
volgens mij nietquote:
Wil je schakelen, sta je ineens stil.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalmisschien kan ik de koppeling assignen aan het rempedaal ofzo
even kijken
www.ultimateteamtrading.netquote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef pascal08 het volgende:
Hoe heet die FUT13 prijzenwebsite ook alweer?
G25 jonghequote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalmisschien kan ik de koppeling assignen aan het rempedaal ofzo
even kijken
Het kan wel maar dan moet je een kleine transmitter kopen van +- 100 euro. Jammer want die stuurtjes zijn echt geniaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb toch geen geld juh
en dat kan niet op xbox he
Wil een team met Deulofeu TOTS en Jese IF, maar die zijn het beste op LF en RF denk ikquote:
Dat is iedereen bij jou de eerste 5 wedstrijden. En na 10 staat ie op de TPquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu die MOTM Torres, wat een beest is dat zeg, die is echt geniaal goed
ja laat maar zitten dan, dan pak ik wel mijn vader zijn autoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet je een kleine transmitter kopen van +- 100 euro. Jammer want die stuurtjes zijn echt geniaal.
Zo kut dat het plaatje stuk isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kut 100k pack van gister
GTR op de peeceequote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb toch geen geld juh
en dat kan niet op xbox he
Krayziequote:
mag ook wel met dat niveauquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
Holy macaroni heb een 8,4 voor natuurkunde![]()
Japquote:
Ik zie die van jou wel, van de puushes die jij niet zietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Testpuush:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn eigen puush ook niet.
Rare shit altijd..dan werkt het bij de een wel en bij de ander niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap
[..]
Ik zie die van jou wel, van de puushes die jij niet ziet
Die heb ik ook op de PCquote:
Ook stuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Testpuush:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn eigen puush ook niet.
Waarom staat dat op een pizza doosquote:
Als avondeten al?quote:
lekker moet de eerste vanavond nog even testenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
TOTS barzagli en TOTS lichtsteiner zijn echt duizendmaal kut met peren.
Jij hebt er toch ook al zeker eentje op?quote:
Tots Barzagliquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
TOTS barzagli en TOTS lichtsteiner zijn echt duizendmaal kut met peren.
Ga maar voor Aspas. Waarschijnlijk kun je de p's en de ultraswagger van Araujo toch niet handelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil een team met Deulofeu TOTS en Jese IF, maar die zijn het beste op LF en RF denk ik
Wat, no munnie?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef laucas het volgende:
[..]
jij betaalt de instructeur met peuken?
Ja, dikke pauper is het.quote:
Nepenthez begint een beetje zielig te wordenquote:
het is half vijf manquote:
cadeau voor mijn 18e verjaardagquote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef laucas het volgende:
[..]
jij betaalt de instructeur met peuken?
Ik zie dudeweiser nu al aan ze hoofd getrokken worden door zijn instructeur.quote:
Ook nog echt een kutteam denk ik. Workrates zijn bagger en slecht verdeeld over het teamquote:
Tijdje terug was het een beetje een rage om bij je pizzabestelling in het opmerkingenveld te vragen om een joke te schrijven aan de binnenkant van de pizzadoos...denk dat het zoiets is.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat dat op een pizza doos?
is Araujo wel goed als enigste spits ?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga maar voor Aspas. Waarschijnlijk kun je de p's en de ultraswagger van Araujo toch niet handelen.
Je komt ook meteen veel meer teams tegen in die formatie sinds dat filmpje (als ik EA forum mag geloven)quote:
ik heb nog niet gespeeld vandaag of gister, maar hij heeft best veel subs dus het zou zo maar kunnen. Net als dat gezeik met cunt mode van KSI tijdje terugquote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je komt ook meteen veel meer teams tegen in die formatie sinds dat filmpje (als ik EA forum mag geloven)
Ik heb dat team gemaakt. Speelt echtquote:
Ik eet altijd rond vijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
het is half vijf man
ik dacht late lunch ofzo
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan heb je om 7 uur toch weer honger?
Eens met Dude Dubbele u hoorquote:
Mijn schema: 11 uur ontbijt, 3/4 uur lunch 8 uur avondeten. Ligt wel een beetje aan hoe laat ik sport en hoeveel of ik net voor het slapen nog iets eet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twaalf uur ontbijt, 3 uur lunch, 7 uur diner. en dan om 11 uur nog wat chips ofzo
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twaalf uur ontbijt, 3 uur lunch, 7 uur diner. en dan om 11 uur nog wat chips ofzo
ik heb altijd om 9 uur chipsquote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?
Hij heeft om 9 uur al honger maar eet pas chips om 11?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?
omdat ik rond 8 uur koffie drink met koekjes?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dat doe ik niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik rond 8 uur koffie drink met koekjes?
ow okequote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft om 9 uur al honger maar eet pas chips om 11?
vind de NIF echtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Revontulet het volgende:
Barzagli kan er nog mee door. Lichtsteiner is op alle fronten een faalhaas. Enige waar hij middelmatig op is, is verdedigen. Helaas doet hij dit nooit
Wij eten altijd om half 6. Dan heb ik een uur later weer honger.quote:
Hebben meer Feyenoorders op dit forum last van geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij eten altijd om half 6. Dan heb ik een uur later weer honger.
Zelfde als we om half 7 eten. Heb gewoon altijd honger.
Heb ook een bmi van 40
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel
ik vind 5 uur diner alleen fucking vroeg, that's all
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben meer Feyenoorders op dit forum last van geloof ik.
hell, om 5 uur ben ik nog steeds alleen thuisquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.
zelfde hierquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.
argentijnenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Shygirl18 het volgende:
Het is weer tijd om te gaan Maveren. Ben mn Japs zat.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
Wanneer weer nieuwe filmpjes.quote:
paard.gifquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
Je laat de subs in de kou staan man.quote:
Duur wel lang dit hè, gaat je subs kosten.quote:
das balenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Duur wel lang dit hè, gaat je subs kosten.
Ik zou het eerder zo doen bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
waarom niet alderweireld en fellaini recht en emanuelson en heitinga links ?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
Chem Robben.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom niet alderweireld en fellaini recht en emanuelson en heitinga links ?
Maar hij heeft nu iemand waar hij spelers van kan lenen, dus kan hij ONBEPERKT coins verkopenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je laat de subs in de kou staan man.
Van wie leent hij spelers? DS2?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu iemand waar hij spelers van kan lenen, dus kan hij ONBEPERKT coins verkopenDus de PC zal er deze week wel staan.
Laatste potje 7-0 verloren met Boateng achterin dus ik wil niet meer met hem spelenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het lijkt Smookz wel met zijn vervelende botten.
Mja mijn optie vind je dus niets?
TE LAAT met je edit!! FAILLLLLLLLLLLquote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Laatste potje 7-0 verloren met KPB achterin dus ik wil niet meer met hem spelen
Ik mag het hopen want die computer die is ongeveer een maand geleden samengesteld en is over een week alweer antiek.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij heeft nu iemand waar hij spelers van kan lenen, dus kan hij ONBEPERKT coins verkopenDus de PC zal er deze week wel staan.
kut dreetjequote:Op maandag 24 juni 2013 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had dreetje mijn Robben geleend voor zijn video maar hij heeft hem nog niet terug gegeven.
Holger Badstubaaaa of zoquote:Op maandag 24 juni 2013 17:09 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Laatste potje 7-0 verloren met Boateng achterin dus ik wil niet meer met hem spelen
Heb je wel eens met Boerrigter gespeeld?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
Waarom in vredesnaam Boerrigter en Heitinga.
Oké ik snap nog dat je chem nodig hebt voor Ola john.
paard.gif IRL, beest.gif in FUTquote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Boerrigter gespeeld?
Gelukkig niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heb je wel eens met Boerrigter gespeeld?
Leuk maar hij is lang niet zo slecht als mensen denken. Sterker nog het is de beste LM van de Eredivisie.quote:
Niet boos worden maar ik hou het toch maar op Nederland+Belgiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Holger Badstubaaaa of zo
[ afbeelding ]
Muller kan ook RM
Schweini CM + Boateng CB of Gustavo CM + Santana CB
Maakt mij niet uit hoor, gaf alleen wat suggesties omdat het mij niet ideaal leekquote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Niet boos worden maar ik hou het toch maar op Nederland+Belgie
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
YALO Toure....of KOYAquote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Revontulet het volgende:
Wat zou je krijgen als de broers yaya en kolo toure samen gevoegd zouden worden. YOLO TOURE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:20 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA Maak nooit meer zon goede grap als ik een slok cola in mn mond heb moet nu dweilen en alles, scherp opgemerktquote:Op maandag 24 juni 2013 17:26 schreef Revontulet het volgende:
Wat zou je krijgen als de broers yaya en kolo toure samen gevoegd zouden worden. YOLO TOURE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja doe en dan hier al je rages postenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:36 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik zo FUT opstarten?
Sowieso ga ik ragen
True Blood gekeken? Dit stukje was grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Gezellig ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja doe en dan hier al je rages posten
200.000quote:Op maandag 24 juni 2013 17:38 schreef quer het volgende:
hoeveel coins kan ik tegenwoordig krijgen voor 20 euro?
quote:Op maandag 24 juni 2013 17:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
True Blood gekeken? Dit stukje was grappigNog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik denk 240k ofzo.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:40 schreef quer het volgende:
ik denk dat 20 eur ongeveer 300k is tegenwoordig of is dat te royaal?
Nu heb ik zin in dönerquote:
Welke schroevendraaier gebruikte je?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
Vanavond maar kijken of ik mijn wireless controllers kan fixen, open maken lukt in ieder geval
Heb zowel ster als dunne platte schroevendraaier die erop passen.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Welke schroevendraaier gebruikte je?
Heb je hem weer tegen de muur gesloopt?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:44 schreef Thorb het volgende:
Vanavond maar kijken of ik mijn wireless controllers kan fixen, open maken lukt in ieder geval
Wel kut schroefjes
Ik gooi niet met controllers, dus nee. Sowieso was dat niet nodig na mijn overwinning op je gisterquote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je hem weer tegen de muur gesloopt?
Het is dat ik mijn schroevendraaier-set kwijt ben anders had ik het ook geprobeerd. Mn linker analoogstick doet vervelend.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb zowel ster als dunne platte schroevendraaier die erop passen.
Nja mijn ouders hebben dat.
Haha, wat een top wedstrijd was dat.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik gooi niet met controllers, dus nee. Sowieso was dat niet nodig na mijn overwinning op je gister
Maandag pizzadag dus kortingquote:Op maandag 24 juni 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
das gofferdomme goedkoop jonge
waar dan?
Probeer Italie eens, dat is pas een en al degelijkheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een aantal teams uitgetest in H2H
Kameroen: Belachelijk goede spelers voor een 4* team, op na Song ook allemaal 80+pace
Zuid-Korea: Sterke verdediging en een geweldig spitsenduo, met Kim Shin Wook(sneller dan in FUT) en Lee Keun Ho.
VS: Degelijk team met een paar bijzondere spelers: Omar Gonzalez, Jermaine Jones en Eddie Johnson. Johnson heeft gewoon 91 kracht, 80+ schotkracht en 81 springen![]()
Australie: Fucking matig team, alleen Rogíc kan voetballenIk had geluk dat Tim 'Kangaroo' Cahill 2x gelukkig de bal meekreeg en scoorde waardoor ik promoveerde.
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Probeer Italie eens, dat is pas een en al degelijkheid.
Pirlo op CAM en De Rossi CDM?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Buffonquote:
Dat geloof ik welquote:Op maandag 24 juni 2013 18:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Probeer Italie eens, dat is pas een en al degelijkheid.
Ook eens proberen. Ik vind Pirlo wel geniaal op CAM soms met z'n steekpassjesquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Buffon
Abate - Barzagli - Chiellini - De Sciglio
De Rossi
Pirlo - Marchisio
Giovinco
Balotelli - El Shaarawy
Pirlo speelt bij mij wel in een iets minder dwingende rol. Ik vind vooral Marchisio & De Rossi goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ook eens proberen. Ik vind Pirlo wel geniaal op CAM soms met z'n steekpassjes
Hoeveel * heeft België?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat geloof ik welVind het spelen met 2-4* teams wat leuker.
Ik speelde ook met Polen net, die hebben nu een snelle spits van 74 waar ik nog nooit van gehoord had
Swansea vind ik wel fijnquote:Op maandag 24 juni 2013 18:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat geloof ik welVind het spelen met 2-4* teams wat leuker.
Ik speelde ook met Polen net, die hebben nu een snelle spits van 74 waar ik nog nooit van gehoord had
Hoef je iig niet te maveren om het te kopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Net even weer een PC spel gespeeld op steam, Train Simulator 2012 is hij gewoon van de 2012 versie naar de 2013 versie geupdate, helemaal gratis voor niks, hoe top is dat,
Is het bijna net zo gaaf als Euro Truck Simulator 2?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Net even weer een PC spel gespeeld op steam, Train Simulator 2012. Is hij gewoon van de 2012 versie naar de 2013 versie geupdate, helemaal gratis voor niks, hoe top is dat. Ik ging kijken, kost de 2013 versie gewoon 45 euro. hoe kan dat nou weer
Diamanti heeft ook wel fraaie stats voor CAM, wel eens geprobeerd?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Pirlo speelt bij mij wel in een iets minder dwingende rol. Ik vind vooral Marchisio & De Rossi goed.
Ik weet niet hoe tof Euro Truck Simulator 2 is, nog niet eerder gespeeld,maar ik vind Train Simuator gewoon tof om te spelen. Liefde voor treinenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het bijna net zo gaaf als Euro Truck Simulator 2?
Gewoon lekker World of Warcraft.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:10 schreef Maver24 het volgende:
Net even weer een PC spel gespeeld op steam, Train Simulator 2012. Is hij gewoon van de 2012 versie naar de 2013 versie geupdate, helemaal gratis voor niks, hoe top is dat. Ik ging kijken, kost de 2013 versie gewoon 45 euro. hoe kan dat nou weer
Nee. Vanavond eens testen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:14 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Diamanti heeft ook wel fraaie stats voor CAM, wel eens geprobeerd?
gast ETS2 is fucking vetquote:Op maandag 24 juni 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het bijna net zo gaaf als Euro Truck Simulator 2?
dat zeg ik toch linkmiegelquote:
dat weet jij helemaal niet patjepeeërquote:
Ik stomp je neer met mijn paladin.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das gewoon ordinaire troep, heb je helemaal niks aan
ETS2 is inderdaad wel gaafquote:Op maandag 24 juni 2013 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha patje
met TSM map mod is het echt fucking vet
Vet spel... Misschien wel het vetste spel wat ik ook heb gespeeld, alleen net even iets te verslavend. Vroeger in ieder geval, gelukkig al flink wat aantal jaartjes clean.quote:
gewoon rollen met die 2000 pk Scania 150 over de A2 jeweetquote:Op maandag 24 juni 2013 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ETS2 is inderdaad wel gaaf![]()
Laatst weer wat uurtjes in gestoken.
Heb het in totaal 2 maanden gespeeld, heb een Paladin lvl 90, Warlock 87 en een Death Knight 87, maar toen begon de verveling.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vet spel... Misschien wel het vetste spel wat ik ook heb gespeeld, alleen net even iets te verslavend. Vroeger in ieder geval, gelukkig al flink wat aantal jaartjes clean.
je kan ook gewoon vrachtjes rondrijden voor andere bedrijven om zo wat geld te verzamelenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
opzich wil ik ETS2 ook wel proberen maar wat ik me afvraag. Kan je bijvoorbeeld ook gewoon vrij rond rijden en single missies doen of moet je perse een carriere beginnen dat je een bedrijf opzet ofzo
Mwah het is nu niet zo leuk meer maar vind het zo nu en dan nog best leuk eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vet spel... Misschien wel het vetste spel wat ik ook heb gespeeld, alleen net even iets te verslavend. Vroeger in ieder geval, gelukkig al flink wat aantal jaartjes clean.
Ik zie in de trailer dat Rotterdam er ook inzit, zitten al die snelwegen er ook bij die bij Rotterdam horen zoals de A16, A15 etc en is Rotterdam een beetje goed nagemaakt of lijkt het totaal er niet opquote:Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan ook gewoon vrachtjes rondrijden voor andere bedrijven om zo wat geld te verzamelen
Het is allemaal heel klein en niet realistisch. Maar dat houdt het wel leuk, anders zit je 10 uur op cruise control naar Zuid-Frankrijk te rijden, dat is ook geen flikker aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie in de trailer dat Rotterdam er ook inzit, zitten al die snelwegen er ook bij die bij Rotterdam horen zoals de A16, A15 etc en is Rotterdam een beetje goed nagemaakt of lijkt het totaal er niet op
wel leuk... ik ga altijd door google maps rijden met die pijltjes alleen jammer dat ik geen auto zie waarin ik zit en ik geen stuurtje kan aansluitenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Het is ook niet te doen om zoiets realistisch te maken toch..dan zou je het complete Tomtom wegennetwerk van graphics moeten voorzien
Zou opzich wel tof zijn maar dat gaat em inderdaad niet worden. Al las ik vandaag dat het spel voor de Xbox One, The Crew ongeveer 10.000km aan weg heeft door heel Amerika heen. Dat vind ik dan wel weer echt tofquote:Op maandag 24 juni 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
Het is ook niet te doen om zoiets realistisch te maken toch..dan zou je het complete Tomtom wegennetwerk van graphics moeten voorzien
nee alleen de grootste snelwegen zitten erin en de steden lijken nietquote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie in de trailer dat Rotterdam er ook inzit, zitten al die snelwegen er ook bij die bij Rotterdam horen zoals de A16, A15 etc en is Rotterdam een beetje goed nagemaakt of lijkt het totaal er niet op
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het in totaal 2 maanden gespeeld, heb een Paladin lvl 90, Warlock 87 en een Death Knight 87, maar toen begon de verveling.Speelde het overigens met paar andere vrienden met tripple XP.
Heb het maar 7 jaar gespeeld volgens mij. Begonnen met de normale WoW en veel te veel tijd in gestopt. Nu weer een hele lange tijd gestopt, maar vrienden spelen nu ook weerquote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah het is nu niet zo leuk meer maar vind het zo nu en dan nog best leuk eigenlijk.
Het levelen is het saaiste in het hele spel. Als je niets anders doet kan ik wel begrijpen dat het saai wordt.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het in totaal 2 maanden gespeeld, heb een Paladin lvl 90, Warlock 87 en een Death Knight 87, maar toen begon de verveling.Speelde het overigens met paar andere vrienden met tripple XP.
Ik was net na de launch van TBC begonnen en was halverwege WotLK afgehaakt, bij Cataclysm nog even terug geweest maar dat was erg kort.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah het is nu niet zo leuk meer maar vind het zo nu en dan nog best leuk eigenlijk.
sukkelquote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
8 * 12 * ¤ 13,- = ¤ 1248 gespendeerd![]()
what de fuck. Zonder aankoop zelfs en server transfers![]()
2 sets en een break achter tegen Darcis atmquote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Zozo, wat hoor ik Dione nu zeggen. Gaat Nadal er uit vliegen?
tja, zijn doping is op hequote:Op maandag 24 juni 2013 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Nadal gewoon achter in sets, die gaat het moeilijk krijgen
Mag ik nu zeggen dat ik dit al eerder voorspeld had?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Zozo, wat hoor ik Dione nu zeggen. Gaat Nadal er uit vliegen?
Ik moest hard lachenquote:Op maandag 24 juni 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kt_megaschwalbe.html
Nowitski
als het maar beter wordt uitgevoerd dan TDUquote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-kilometer-aan-wegen
Hier het stukje over The Crew voor de xbox one, zeer interessant, beetje Test Drive Unlimited idee
Ja precies, ik ben benieuwd wat er nu mogelijk is op de next genquote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het maar beter wordt uitgevoerd dan TDU
Nice, had er nog nooit van gehoord. TDU was inderdaad. Als ze het doen als Forza Horizon met een paar verbeteringen en je hebt echt een top spel!quote:Op maandag 24 juni 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-kilometer-aan-wegen
Hier het stukje over The Crew voor de xbox one, zeer interessant, beetje Test Drive Unlimited idee
http://www.yt2gif.com/quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef DuTank het volgende:
Wie kan er hier van een stukje uit een YouTube filmpje een GIFje maken?
quote:Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef Roypsv het volgende:
Iemand die ps3 coins verkoopt voor 10e per 100k. EA tax voor jou. DM me maar
geen id, maar ik kan op dit moment niet op de web-app inloggen...quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Ik kom net 2-0 achter tegen een gozer met UP Martins in de spits, vervolgens kom ik via geniale goals van TOTS El Sha en Lamela op 3-2 voorsprong in de 70e minuut. Even later ben ik op weg met Di Natale voor de 4-2 en valt de verbinding in een keer weg en ben ik mijn verbinding met Ultimate Team verloren.![]()
Snel kijken of ik nog wel verbonden ben met PSN, en dat was dus het geval. Heb ik echt nog nooit eerder gehad een disconnect tijdens het spelen.
Is het mogelijk dat ik door een handeling van de tegenstander mijn verbinding verlies?
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:06 schreef Ozz-03 het volgende:
![]()
![]()
Ik kom net 2-0 achter tegen een gozer met UP Martins in de spits, vervolgens kom ik via geniale goals van TOTS El Sha en Lamela op 3-2 voorsprong in de 70e minuut. Even later ben ik op weg met Di Natale voor de 4-2 en valt de verbinding in een keer weg en ben ik mijn verbinding met Ultimate Team verloren.![]()
Snel kijken of ik nog wel verbonden ben met PSN, en dat was dus het geval. Heb ik echt nog nooit eerder gehad een disconnect tijdens het spelen.
Is het mogelijk dat ik door een handeling van de tegenstander mijn verbinding verlies?
twitter:jpflathead twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:03:18Servers down for anyone else? reageer retweet
Debut trailer ziet er wel vet uit.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het maar beter wordt uitgevoerd dan TDU
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]twitter:jpflathead twitterde op maandag 24-06-2013 om 19:03:18Servers down for anyone else? reageer retweet
Baasquote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon 5 minuten geleden niet inloggen maar inmiddels wel weer. Vanmiddag opende ik nog een paar silver packs en ik had Neto 4-2-3-1 en een Kaizer Chiefs home kit dus winst
physics zien er niet geweldig uit neequote:Op maandag 24 juni 2013 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Debut trailer ziet er wel vet uit.
http://www.gametrailers.c(...)-2013--debut-trailer
Gameplay trailer ziet er iets minder leuk uit, de manier waarop de auto beweegt bevalt me niet helemaal.
http://www.gametrailers.c(...)3--walkthrough--cam-
Maar het spel heeft wel een hoop potentie.
Jammer is dat. Je ziet vaak dat het het één of het ander is. Bij Forza (horizon) vind ik de physics wel echt lekker spelen maar daar zijn de maps/wereld weer te klein.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
physics zien er niet geweldig uit nee
zie je ook bij TDU, leuke omgeving maar die auto's rijden gewoon baggerquote:Op maandag 24 juni 2013 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer is dat. Je ziet vaak dat het het één of het ander is. Bij Forza (horizon) vind ik de physics wel echt lekker spelen maar daar zijn de maps/wereld weer te klein.
Dat kost toch geen 200K mag ik hopenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben van plan dit team te maken met me 200k die ik straks ga kopen is dit team het waard?
ik heb iets van 2-3 maanden UT voor het laast gespeeld na een rage quit door packs
Dat vond ik ook gewoon klote aan TDU, omgeving is leuk maar auto's rijden voor geen meter, in Forza Horizon rijden de auto's wel goed maar is de wereld gewoon te kleinquote:Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zie je ook bij TDU, leuke omgeving maar die auto's rijden gewoon bagger
160k volgens futhead, zoals ik al zei is het lang geleden en ken ik de prijzen atm nietquote:Op maandag 24 juni 2013 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kost toch geen 200K mag ik hopen
Nee, als spits.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
zo kut jaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook gewoon klote aan TDU, omgeving is leuk maar auto's rijden voor geen meter, in Forza Horizon rijden de auto's wel goed maar is de wereld gewoon te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |