PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
en 365 dagen per jaar een lekker wijf liggen ballen, zeker met zo'n kop een goede prestatiequote:Op maandag 24 juni 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
+ minstens 7 assists per seizoen
Statistieken:
[ afbeelding ]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
Maakt niet uit of hij pingels nam of niet. Rooney is gewoon een goeie spits (als hij iig fit is).
Hé is dat mijn gifje?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
meghan markle
of
rachel zane.
Jouw keuze
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.
Je mag best stoppen met deze matige trollquote:Op maandag 24 juni 2013 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Higuain is bijvoorbeeld al veel beter dan Rooney.
Heb je die discussies destijds niet gezien. Het is niet de nieuwe.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Litmanen is een beetje de nieuwe vandermar. Alleen jammer dat hij voor Ajax is.
De domme variant van mandervar.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Litmanen is een beetje de nieuwe vandermar. Alleen jammer dat hij voor Ajax is.
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal invielquote:Op maandag 24 juni 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]die heeft maar 1 echt topseizoen gehad en die is dan ineens wel goed.
You're madly inconsistent bro
Je weet dat Rooney niet in de spits staatquote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal inviel
[ afbeelding ]
Ja, de rest is 0.65 of slechter.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 goed seizoen? En vergeet niet dat hij meestal inviel
[ afbeelding ]
Afgelopen seizoen voor het eerst niet nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat Rooney niet in de spits staat
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen voor het eerst niet nee.
Rooney speelde erachter. En Hernandez viel 2de seizoenshelft vooral in als spitsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat Rooney daar naast speelde
Wat de fuckquote:
Ja maar ik vind het sowieso wel grappig om te zien dat hij op de meeste argumenten niet eens ingaatquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha rick heb je wel door dat je met Litmanen in discussie gaat?
Ik hoop het van welquote:Op maandag 24 juni 2013 15:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha rick heb je wel door dat je met Litmanen in discussie gaat?
Jammerquote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
weer niemand aangereden trouwens vandaag
Hoeveel lessen heb je al gehad?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
weer niemand aangereden trouwens vandaag
Al moeten koppelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is mijn eerste, heb alleen vorige week donderdag een proefles gehad
Haha, is wel heel handig hoor.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, vrijdag pas![]()
even regelen dat ik deze week kan oefenen in mijn vaders auto
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is mijn eerste, heb alleen vorige week donderdag een proefles gehad
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalquote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, is wel heel handig hoor.Gisteren nog even geoefend en ging best aardig, binnenkort maar eens met lessen beginnen.
volgens mij nietquote:
Wil je schakelen, sta je ineens stil.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalmisschien kan ik de koppeling assignen aan het rempedaal ofzo
even kijken
www.ultimateteamtrading.netquote:Op maandag 24 juni 2013 15:46 schreef pascal08 het volgende:
Hoe heet die FUT13 prijzenwebsite ook alweer?
G25 jonghequote:Op maandag 24 juni 2013 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oefenen op forza motorsport werkt niet echt zonder koppelingspedaalmisschien kan ik de koppeling assignen aan het rempedaal ofzo
even kijken
Het kan wel maar dan moet je een kleine transmitter kopen van +- 100 euro. Jammer want die stuurtjes zijn echt geniaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb toch geen geld juh
en dat kan niet op xbox he
Wil een team met Deulofeu TOTS en Jese IF, maar die zijn het beste op LF en RF denk ikquote:
Dat is iedereen bij jou de eerste 5 wedstrijden. En na 10 staat ie op de TPquote:Op maandag 24 juni 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nu die MOTM Torres, wat een beest is dat zeg, die is echt geniaal goed
ja laat maar zitten dan, dan pak ik wel mijn vader zijn autoquote:Op maandag 24 juni 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan moet je een kleine transmitter kopen van +- 100 euro. Jammer want die stuurtjes zijn echt geniaal.
Zo kut dat het plaatje stuk isquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kut 100k pack van gister
GTR op de peeceequote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb toch geen geld juh
en dat kan niet op xbox he
Krayziequote:
mag ook wel met dat niveauquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
Holy macaroni heb een 8,4 voor natuurkunde![]()
Japquote:
Ik zie die van jou wel, van de puushes die jij niet zietquote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Testpuush:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn eigen puush ook niet.
Rare shit altijd..dan werkt het bij de een wel en bij de ander niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap
[..]
Ik zie die van jou wel, van de puushes die jij niet ziet
Die heb ik ook op de PCquote:
Ook stuk.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:04 schreef Tim86 het volgende:
Testpuush:
[ afbeelding ]
Ik zie mijn eigen puush ook niet.
Waarom staat dat op een pizza doosquote:
Als avondeten al?quote:
lekker moet de eerste vanavond nog even testenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
TOTS barzagli en TOTS lichtsteiner zijn echt duizendmaal kut met peren.
Jij hebt er toch ook al zeker eentje op?quote:
Tots Barzagliquote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
TOTS barzagli en TOTS lichtsteiner zijn echt duizendmaal kut met peren.
Ga maar voor Aspas. Waarschijnlijk kun je de p's en de ultraswagger van Araujo toch niet handelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil een team met Deulofeu TOTS en Jese IF, maar die zijn het beste op LF en RF denk ik
Wat, no munnie?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef laucas het volgende:
[..]
jij betaalt de instructeur met peuken?
Ja, dikke pauper is het.quote:
Nepenthez begint een beetje zielig te wordenquote:
het is half vijf manquote:
cadeau voor mijn 18e verjaardagquote:Op maandag 24 juni 2013 16:16 schreef laucas het volgende:
[..]
jij betaalt de instructeur met peuken?
Ik zie dudeweiser nu al aan ze hoofd getrokken worden door zijn instructeur.quote:
Ook nog echt een kutteam denk ik. Workrates zijn bagger en slecht verdeeld over het teamquote:
Tijdje terug was het een beetje een rage om bij je pizzabestelling in het opmerkingenveld te vragen om een joke te schrijven aan de binnenkant van de pizzadoos...denk dat het zoiets is.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom staat dat op een pizza doos?
is Araujo wel goed als enigste spits ?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ga maar voor Aspas. Waarschijnlijk kun je de p's en de ultraswagger van Araujo toch niet handelen.
Je komt ook meteen veel meer teams tegen in die formatie sinds dat filmpje (als ik EA forum mag geloven)quote:
ik heb nog niet gespeeld vandaag of gister, maar hij heeft best veel subs dus het zou zo maar kunnen. Net als dat gezeik met cunt mode van KSI tijdje terugquote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je komt ook meteen veel meer teams tegen in die formatie sinds dat filmpje (als ik EA forum mag geloven)
Ik heb dat team gemaakt. Speelt echtquote:
Ik eet altijd rond vijven.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
het is half vijf man
ik dacht late lunch ofzo
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dan heb je om 7 uur toch weer honger?
Eens met Dude Dubbele u hoorquote:
Mijn schema: 11 uur ontbijt, 3/4 uur lunch 8 uur avondeten. Ligt wel een beetje aan hoe laat ik sport en hoeveel of ik net voor het slapen nog iets eet.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twaalf uur ontbijt, 3 uur lunch, 7 uur diner. en dan om 11 uur nog wat chips ofzo
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twaalf uur ontbijt, 3 uur lunch, 7 uur diner. en dan om 11 uur nog wat chips ofzo
ik heb altijd om 9 uur chipsquote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?
Hij heeft om 9 uur al honger maar eet pas chips om 11?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
7 uur diner - 11 uur chips. Waarom zou ik dan, als ik om 5 uur eet, om 7 uur alweer honger hebben?
omdat ik rond 8 uur koffie drink met koekjes?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dat doe ik niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik rond 8 uur koffie drink met koekjes?
ow okequote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft om 9 uur al honger maar eet pas chips om 11?
vind de NIF echtquote:Op maandag 24 juni 2013 16:23 schreef Revontulet het volgende:
Barzagli kan er nog mee door. Lichtsteiner is op alle fronten een faalhaas. Enige waar hij middelmatig op is, is verdedigen. Helaas doet hij dit nooit
Wij eten altijd om half 6. Dan heb ik een uur later weer honger.quote:
Hebben meer Feyenoorders op dit forum last van geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij eten altijd om half 6. Dan heb ik een uur later weer honger.
Zelfde als we om half 7 eten. Heb gewoon altijd honger.
Heb ook een bmi van 40
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel
ik vind 5 uur diner alleen fucking vroeg, that's all
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben meer Feyenoorders op dit forum last van geloof ik.
hell, om 5 uur ben ik nog steeds alleen thuisquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.
zelfde hierquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker hoor. Ben het nou eenmaal al mijn hele leven gewend.
argentijnenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:50 schreef Shygirl18 het volgende:
Het is weer tijd om te gaan Maveren. Ben mn Japs zat.
quote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
Wanneer weer nieuwe filmpjes.quote:
paard.gifquote:Op maandag 24 juni 2013 16:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |