Eerlijk zijn? Kadin fahise gibi bikini ile orda protesto etmesini tamam anlamis degilim.quote:
Dat is het hele punt juist wmb, een ieder denkt dat de protesten X inhoud en grijpt z'n kans om z'n ongenoegen te 'uiten'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eerlijk zijn? Kadin fahise gibi bikini ile orda protesto etmesini tamam anlamis degilim.
Oh sorry, dit werd wel erg Turks. Ik begrijp dus niet dat zij als een of ander dame van lichte zeden op dat plein in haar bikini moet dansen om te demonstreren
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zonde. De relschoppers maken meer schade dan ze lief is.
Tuurlijk wel. Go Melih.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
WeAreGokcek? Is dit sarcastisch of niet? Mag toch hopen dat er geen mensen zijn die deze mafketel daadwerkelijk steunen. Toch? TOCH?
Te hard opgetreden door de politie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)er_in_parkeergarage/
Oneens. Er is geen land wat geen buitensporig politieoptreden heeft gekend.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Deze politie past prima in een bananenrepubliek
Niet wijzen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oneens. Er is geen land wat geen buitensporig politieoptreden heeft gekend.
Arrrgh...quote:
De regering: corrupt, economisch instabiel, staatsgreepquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:23 schreef Beathoven het volgende:
Als dit soort losse voorbeelden op de grote hoop al weinig doen om de regering tot inzicht te brengen dan wordt t met de dag primitiever. Voorbij welke grens zou een regering en zn politie volgens jou moeten gaan wil het wel een bananenrepubliek worden?
ik heb ff doorgehaald wat nog niet van toepassing is.. voor de rest +1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
De regering: corrupt, economisch instabiel, staatsgreep
politie: zwaar corrupt, meer dan één derde voert zijn werk niet goed uit, onnodig geweld tegen willekeurige mensen
Dus in jouw ogen is Turkije een bananenrepubliek aangezien die dingen al van toepassing zijn zoals je concludeert?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik heb ff doorgehaald wat nog niet van toepassing is.. voor de rest +1
https://www.facebook.com/(...)44160&type=2&theater
We zijn geen bananenrepubliek,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen is Turkije een bananenrepubliek aangezien die dingen al van toepassing zijn zoals je concludeert?
Als je dat wel doet, krijg je een rubberen kogel in je kop, zegt de plaatselijke burgemeester dat 't prima was en ondersteunen duizenden nationalisten dat op Twitter door de naam van de plaatselijke burgemeester te scanderen. "WeAreGokcek" --> We are 'goed gek'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zijn geen bananenrepubliek,
We hebben de sterkste en meest charismatische leider ter wereld, als iemand daar problemen mee heeft dan is dat jammer. Voor degenen die overdonderd zijn is het leiderschap van onze minister president een probleem. Niemand is sterk genoeg om de integriteit van de minster president te betwijfelen.
Beathoven, al vind ik het goed dat je soms normaal antwoord is het echt hinderlijk dat je vaak geen direct antwoord geeft. Je betrekt er vaak dingen bij die niets met de huidige discussie te maken hebben of maakt al de nodige aannames als er een vraag richting jou komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We zijn geen bananenrepubliek,
We hebben de sterkste en meest charismatische leider ter wereld, als iemand daar problemen mee heeft dan is dat jammer. Voor degenen die overdonderd zijn is het leiderschap van onze minister president een probleem. Niemand is sterk genoeg om de integriteit van de minster president te betwijfelen.
of: weareçokgekquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je dat wel doet, krijg je een rubberen kogel in je kop, zegt de plaatselijke burgemeester dat 't prima was en ondersteunen duizenden nationalisten dat op Twitter door de naam van de plaatselijke burgemeester te scanderen. "WeAreGokcek" --> We are 'goed gek'.
Lekker voor ze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:07 schreef xaban06 het volgende:
Melih Gokcek, die vent heeft Ankaragucu naar de 2e lig geholpenessek adam.
Ik heb maar 5 leugens van m kunnen vindenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:58 schreef Che_ het volgende:
Lijkt net of ze telkens meedoen aan een nieuwe rage. Planking, owling, tebowing, standing, lying...
Dat laatste is dubbelzinnig trouwens
Dat zijn er 4.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 leugens van m kunnen vinden
Here are 5 lies PM Erdogan repeated in his 5 (or 6? we’ve lost count) speeches he made today:
1. He said the police officer was killed. He (RIP) was sleep deprived and exhausted and fell from a bridge.
2. CHP (the main opposition party) is behind the protests. The leader of CHP made a declaration that this was not true.
3. Alcohol was consumed in the mosque. The muezzin of the mosque refuted this. Yeni Safak wrote about it today. http://bit.ly/18YdaBa
4. Girls who cover their heads were attacked by the protesters. Girls have refuted this.
Je hebt er vast meer
Moeten ze vooral doen, ze staan boven de wet uiteraard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef aerdt het volgende:
Duizenden demonstranten op Taksim protesteren tegen de vrijlating van de politie agent die de 22-jarige Ethem Sarisuluk heeft dood geschoten.
Velen liggen op de grond om mensen eraan te herinneren hoe Ethem erbij lag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je ook beelden hebt waarop je kunt zien hoe de politieagent schiet. Volgens mij schoot de politieagent omdat zijn schild was afgepakt. Dan is het niet zijn schuld, dat die andere dood ging.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Slayage het volgende:
eerste helft van het filmpje vind ik niet boeiend, vanaf minuut 2 beelden van wat er vooraf ging aan het moment dat die knakker neergeknald werd door die agent
je ziet idd wel wat agenten hun schild kwijtraken omdat ze belaagd worden en dat zal idd de reden zijn dat ie zijn wapen trekt, dat ie schiet zit ook in dit filmpje alleen van een andere invalshoek, alleen snap ik niet hoe hij die gast raakt terwijl hij in de lucht richtquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik geloof dat je ook beelden hebt waarop je kunt zien hoe de politieagent schiet. Volgens mij schoot de politieagent omdat zijn schild was afgepakt. Dan is het niet zijn schuld, dat die andere dood ging.
Nee joh, hij werd enkel lastig gevallen door 2 mensen die agent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Slayage het volgende:
eerste helft van het filmpje vind ik niet boeiend, vanaf minuut 2 beelden van wat er vooraf ging aan het moment dat die knakker neergeknald werd door die agent
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee joh, hij werd enkel lastig gevallen door 2 mensen die agent.
Toch Ambi?
die posts van ambi had ik ook gelezen, als je slechts naar die specifieke beelden die voor handen waren keek zou je kunnen zeggen mwah het viel wel mee, maar het was duidelijk dat er iets aan vooraf was gegaan, immers waar kwam die ene ME er vandaan in zijn uppie? maar dat halen we nu wel uit de beelden, hij kon zich niet tijdig onttrekken aan de relschoppers en kwam er alleen voor te staan, zijn schild verloor en dus zijn wapen trok, dit wordt waarschijnlijk aangeduid als noodweer en wordt ie mogelijk niet eens vervolgdquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee joh, hij werd enkel lastig gevallen door 2 mensen die agent.
Toch Ambi?
You really believe this shit..quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
. Volgens mij schoot de politieagent omdat zijn schild was afgepakt. Dan is het niet zijn schuld, dat die andere dood ging.
Nou ja, het was al duidelijk dat ie zwaar werd bekogeld door al die relschoppers. Check wat er allemaal door de lucht vliegt en op de grond ligt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
die posts van ambi had ik ook gelezen, als je slechts naar die specifieke beelden die voor handen waren keek zou je kunnen zeggen mwah het viel wel mee, maar het was duidelijk dat er iets aan vooraf was gegaan, immers waar kwam die ene ME er vandaan in zijn uppie? maar dat halen we nu wel uit de beelden, hij kon zich niet tijdig onttrekken aan de relschoppers en kwam er alleen voor te staan, zijn schild verloor en dus zijn wapen trok, dit wordt waarschijnlijk aangeduid als noodweer en wordt ie mogelijk niet eens vervolgd
"Met de intentie om.. " is je eigen mening, je voelt het zogenaamd aan maar je weet het niet. De statistieken spreken je alleen tegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:01 schreef Che_ het volgende:
Zelf vallen ze aan met de intentie om zeer zwaar te verwonden en/of doden, maar wel janken voor een beetje traangas en waterspuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |