En waarom geef jij Che aandacht?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
loop je zo ook te posten als Erdogan weer wat roept over de actuele Ottomanen
Ja, want Bush en de Ottomanen hebben ook dezelfde band met Turkijequote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
loop je zo ook te posten als Erdogan weer wat roept over de actuele Ottomanen
Hoewel ik ook niet hoor tot de Gulen beweging (moet je er atlijd zetten want er zijn altijd mensen die ergens iets achter zoeken) heeft Gulen best evenwichtig gereageerd in deze kwestie. Hij heeft gezegd dat je mensen serieus moet nemen en niet weg moeten zetten in een bepaalde hoek, doelend op de protesteerders...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23574707.asp
Wat is nu de relatie tussen Erdogan en Gulen? Ik zie Gulen nu vaker "kritiek" uiten op Erdogan?
Het kan gemeende kritiek zijn met wrijving binnen de partij of het kan een katalysator zijn. Gül zit in elk geval in alle toekomstscenario's safe met dit soort kritiek.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23574707.asp
Wat is nu de relatie tussen Erdogan en Gulen? Ik zie Gulen nu vaker "kritiek" uiten op Erdogan?
Ik vraag me af waarom ze desbetreffend advies de lucht in stuurt maar ze dekt zich in ieder geval in door te zeggen dat het een quote is van ergens anders...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Theoden het volgende:
[..]
#Yoğurtçu forumundan bir öneri
Dat is wat ze zegt. Letterlijk vertaald is dat "een voorstel vanuit yogurcu forum".
Ze zegt niet ONERIM, maar BIR ONERI.
Ze zegt ook niet FORUMUNA, maar FORUMUNDAN
Daaruit concludeer ik dat het verslaggeving is en niet een eigen mening/voorstel. Als dat wel het geval is is het inderdaad wel kwalijk, maar zo zie ik het niet.
beide niet zoveel in deze situatie, ik had 't dan ook over de BBCquote:Op maandag 24 juni 2013 15:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want Bush en de Ottomanen hebben ook dezelfde band met Turkije_!!
Als dat daar echt besproken is dan mag ze dat toch gewoon zeggen? Persvrijheid?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ze desbetreffend advies de lucht in stuurt maar ze dekt zich in ieder geval in door te zeggen dat het een quote is van ergens anders...
Het is een lange tijd verboden geweest voor hem om Turkije binnen te komen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat hij niet naar Turkije gaat omdat hij geen onderdeel wil worden van politieke welles - nietus. Die man is een spiritueel leider, geen politiek leider.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Ambipur het volgende:
Ik vertrouw Gulen nietSnap zijn bedoelingen dan ook niet. Waarom gaat hij gewoon niet naar Turkije?
Even de boel los masseren en klaar.
Maar je hebt hem vandaag al wel 3x genoemd?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
beide niet zoveel in deze situatie.
Tuurlijk mag dat. Uiteindelijk kies je als journalist zelf welk nieuws je de wereld in stuurt en welk nieuws je minder belicht...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef Theoden het volgende:
[..]
Als dat daar echt besproken is dan mag ze dat toch gewoon zeggen? Persvrijheid?
Denk je?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die man is een spiritueel leider, geen politiek leider.
Waarom geloof je dat niet dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk je?Daar geloof ik dus geen bal van.
Ik snap jou op zich ook wel, maar ik denk dat zo'n bericht wel laat zien dat sommige mensen echt genoeg hebben van de huidige situatie. Ze willen er alles aan doen om dingen te veranderen, desnoods economisch ingrijpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Uiteindelijk kies je als journalist zelf welk nieuws je de wereld in stuurt en welk nieuws je minder belicht...
Ik heb me niet zo verdiept in het hele Gulen gebeuren, maar denk niet dat hij zoveel macht heeft in Turkije als sommige mensen beweren. Ik geloof het net zo min als dat Israel en USA macht zouden hebben in Turkije.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk je?Daar geloof ik dus geen bal van.
Je leest alleen wat je wil lezen heb ik het idee, ook gezien de vragen die je naar de bekende weg stelde want die heb ik hier al eens beantwoord. Wat zeg je van die democracy index waar ik 't over had? Complot van Finland? Goede zaak dat Turkije zal gaan kelderen op deze lijst? Waar staan we over 10 jaar?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je hebt hem vandaag al wel 3x genoemd?
Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die ECHT genoeg hebben van de huidige situatie maar er waren ook ECHT mensen die genoeg hadden van situatie in de jaren '90.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:25 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik snap jou op zich ook wel, maar ik denk dat zo'n bericht wel laat zien dat sommige mensen echt genoeg hebben van de huidige situatie. Ze willen er alles aan doen om dingen te veranderen, desnoods economisch ingrijpen.
Ik denk persoonlijk dat dat nog te ver gaat, maar dat het speelt onder de mensen zegt al genoeg.
Wie zijn ze? Een waarom zieltjes winnen? Dat klinkt zo negatief. Je kunt ook zeggen: Ze proberen mensen hun gelijk te laten zien. Hoewel ik dus geen idee heb wie 'ze' zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze bezig zijn zieltjes te winnen
Nee, natuurlijk geen goede zaak. Jij schijnt alleen Erdogan daarin als 100% verantwoordelijk voor te zien. Ik zie dat anders. Maar jij draait telkens om de punt heen en begint hetzelfde verhaaltje over die index en dergelijke. Vandaar dat je een hoop vragen onbeantwoord hebt gelaten en dan niet alleen van mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je leest alleen wat je wil lezen heb ik het idee gezien de vragen die je naar de bekende weg stelde want die heb ik hier al eens beantwoord. Wat zeg je van die democracy index waar ik 't over had? Complot van Finland? Goede zaak dat Turkije zal gaan kelderen op deze lijst?
Hitler probeerde dat ookquote:Op maandag 24 juni 2013 15:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Een waarom zieltjes winnen? Dat klinkt zo negatief. Je kunt ook zeggen: Ze proberen mensen hun gelijk te laten zien. Hoewel ik dus geen idee heb wie 'ze' zijn.
We zijn het volgens mij ook grotendeels eens hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die ECHT genoeg hebben van de huidige situatie maar er waren ook ECHT mensen die genoeg hadden van situatie in de jaren '90.
En dat het speelt onder de mensen weet je natuurlijk niet. Als Tong80 hier op het forum zegt dat we moeten stoppen met kopen bij de Aldi, kun je ook niet concluderen dat het 'leeft onder de bevolking'.
Het is moeilijk om niet steeds een kant het verhaal te belichten. Ik kan best begrijpen dat er mensen zijn die genoeg hebben van AKP maar naar mijn mening is dit toch het enige alternatief. De seconde dat ik een betere partij zie voor Turkije zal ik dat ook direct zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |